Jammer voor haar ja. Al heeft ze met mij wel wat in kunnen halen que andere dingen dan saai missionaris in bedquote:Op zondag 14 september 2014 17:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jammer joh
[..]
En dat willen we niet
Klinkt wel als iets dat bij mij falikant mis zou gaan.quote:Op zondag 14 september 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een erotische vorm, wellicht.
[..]
En anders bij kaarslicht kaarsvet druppelen. Uiteraard van een kleine hoogte, het moet wel een beetje pijn doen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef artelligence het volgende:
Ik wel. Beste seks is in het donker, missionaris.
Gaat er wel eens iets mis bij jou?quote:Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt wel als iets dat bij mij falikant mis zou gaan.
Inderdaad. Anders ziet ze mijn vet pens.quote:Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef artelligence het volgende:
Ik wel. Beste seks is in het donker, missionaris.
Butt stuffquote:Op zondag 14 september 2014 17:55 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer voor haar ja. Al heeft ze met mij wel wat in kunnen halen que andere dingen dan saai missionaris in bed
Whut?quote:
Ik heb het idee dat Watertornado voor de seks de hele kamer a la Dexter Morgan prepareert. Daar kan niets mis mee gaan. Of het is natuurlijk dat hij zijn pyjamabroek-zonder-rits aan heeft gedaan, dan gaat het hele feest natuurlijk niet door.quote:Op zondag 14 september 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaat er wel eens iets mis bij jou?
De sleutel daarvan ligt toch op Malta?quote:
Tuurlijk, zo vaak.quote:Op zondag 14 september 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat er wel eens iets mis bij jou?
Kan ik me moeilijk voorstellen.
[..]
Dus, ik draag een kuisheidsgordelquote:Op zondag 14 september 2014 18:03 schreef aeque het volgende:
[..]
De sleutel daarvan ligt toch op Malta?
Breekijzer bestendig?quote:
Of dat.quote:Op zondag 14 september 2014 18:03 schreef aeque het volgende:
[..]
De sleutel daarvan ligt toch op Malta?
Ja hoor, yats is anaal nog maagd hebben we zojuist vernomen.quote:
Geen idee. Ik ben niet echt fan van dat soort zaken bij mijn edele delenquote:
Je valt in herhaling, dat zei je net ook al.quote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus, ik draag een kuisheidsgordel.
Daar hebben ze slijptollen voor uitgevondenquote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus, ik draag een kuisheidsgordel.
Zo diep wil ik het ook niet aanboren.quote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja hoor, yats is anaal nog maagd hebben we zojuist vernomen.
Eens proberen danquote:Op zondag 14 september 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben niet echt fan van dat soort zaken bij mijn edele delen.
Ik denk dat dat voor de meeste mensen hier zo isquote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Preuts hoorquote:Op zondag 14 september 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is dan ook een uitgang en geen ingang.quote:Op zondag 14 september 2014 18:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor de meeste mensen hier zo is
Ahhaaauwquote:Op zondag 14 september 2014 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar hebben ze slijptollen voor uitgevonden
quote:Op zondag 14 september 2014 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo diep wil ik het ook niet aanboren.
[..]
Eens proberen dan
quote:
Deze middeleeuwse opvatting.quote:Op zondag 14 september 2014 18:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is dan ook een uitgang en geen ingang.
Zeg dat tegen de zetpillenfabrikantquote:Op zondag 14 september 2014 18:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kots jij nooit?quote:Op zondag 14 september 2014 18:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben ik een toneelstuk over aan het schrijven.quote:Op zondag 14 september 2014 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw anale avonturen Fas?
Mwah, ik snap thijs wel. Al heb ik het wel bij een vrouw geprobeerdquote:
Ik doe niet aan toneelquote:Op zondag 14 september 2014 18:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ik een toneelstuk over aan het schrijven.
Deze anale fascinatie.quote:
Jeetje WT.quote:Op zondag 14 september 2014 18:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo vaak.
Misschien ben ik gewoon heel goed in verbergen.
Maar messen in bed zijn gewoon vaak een slechte combinatie. Net zoals croissantjes.
Ik zie dit wel voor me, ja.quote:Op zondag 14 september 2014 18:02 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Watertornado voor de seks de hele kamer a la Dexter Morgan prepareert. Daar kan niets mis mee gaan. Of het is natuurlijk dat hij zijn pyjamabroek-zonder-rits aan heeft gedaan, dan gaat het hele feest natuurlijk niet door.
Ik heb liever niet dat in mijn endeldarm naar grondstoffen wordt geboord.quote:
Die gebruik nooit.quote:Op zondag 14 september 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de zetpillenfabrikant.
...kut.quote:
En bleef het schoon?quote:Op zondag 14 september 2014 18:11 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik snap thijs wel. Al heb ik het wel bij een vrouw geprobeerd
Dat doe ik nou nooit met mijn anus.quote:
Heus wel.quote:Op zondag 14 september 2014 18:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met zo'n ding kom je niet door de beveiliging heen op het vliegveld.
Kom je nooit in Malta.
Jaquote:
Ook niet als kind gehad, tegen de koortsquote:Op zondag 14 september 2014 18:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat in mijn endeldarm naar grondstoffen wordt geboord.
[..]
Die gebruik nooit.
[..]
...kut.
Bedankt he, dat had ik verdrongenquote:Op zondag 14 september 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook niet als kind gehad, tegen de koorts.
Euh, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar er ligt daar niet continue stront te wachten voor het naar buiten kan, hoor.quote:
Samzz is een expert blijkbaar.quote:Op zondag 14 september 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar er ligt daar niet continue stront te wachten voor het naar buiten kan, hoor.
quote:Op zondag 14 september 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar er ligt daar niet continue stront te wachten voor het naar buiten kan, hoor.
Ik wilde het net zeggen.quote:
Je hebt het geprobeerd?quote:Op zondag 14 september 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het helaas bij 1x gehouden. Mijn laatste ex wilde het best proberen maar was er geen fan van na die ene keer.quote:
Dat kan. Ieder zijn of haar dingquote:Op zondag 14 september 2014 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het helaas bij 1x gehouden. Mijn laatste ex wilde het best proberen maar was er geen fan van na die ene keer.
Je hebt hem er toch niet in 1x droog ingeduwt he?quote:Op zondag 14 september 2014 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het helaas bij 1x gehouden. Mijn laatste ex wilde het best proberen maar was er geen fan van na die ene keer.
Dan vind ik het persoonlijk toch knap dat je die vorige uitspraak deed. Of je moet natuurlijk na elke grote boodschap jouw hele darmkanaal spoelen.quote:
Amaiquote:Op zondag 14 september 2014 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt hem er toch niet in 1x droog ingeduwt he?
Wat?quote:Op zondag 14 september 2014 18:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan vind ik het persoonlijk toch knap dat je die vorige uitspraak deed. Of je moet natuurlijk na elke grote boodschap jouw hele darmkanaal spoelen.
Je weet dat er geen stront zit direct na je kringspier?quote:Op zondag 14 september 2014 18:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan vind ik het persoonlijk toch knap dat je die vorige uitspraak deed. Of je moet natuurlijk na elke grote boodschap jouw hele darmkanaal spoelen.
Zekerquote:
Zo lomp ben ik niet. Ik ben altijd voorzichtig.quote:Op zondag 14 september 2014 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt hem er toch niet in 1x droog ingeduwt he?
Over het schoon blijven.quote:
Joh. Maar bedankt dat je mijn punt even maakt voordat ik het hoefde te doen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet dat er geen stront zit direct na je kringspier?
Je moet het natuurlijk wel een beetje schoon maken van te voren, maar zolang je geen 30 cm erin probeert te duwen zul je denk ik nergens last van hebben.
Het is gewoon schoon, hoorquote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Over het schoon blijven.
[..]
Joh. Maar bedankt dat je mijn punt even maakt voordat ik het hoefde te doen.
Plus, elke fokker heeft toch 30 cm?
Ik welquote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee.
Ik ben altijd voorzichtig
Ik geloof je op je woord.quote:Op zondag 14 september 2014 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon schoon, hoor. Je moet natuurlijk niet anaal gaan neuken wanneer je op het punt staat te poepen
. Maar als je dat ruim van tevoren hebt gedaan en verder qua hygiëne netjes bent, dan is er echt niks aan de hand.
Dat is meer jouw mening dan dat het een absolute waarheid is.quote:Op zondag 14 september 2014 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is gewoon schoon, hoor. Je moet natuurlijk niet anaal gaan neuken wanneer je op het punt staat te poepen
. Maar als je dat ruim van tevoren hebt gedaan en verder qua hygiëne netjes bent, dan is er echt niks aan de hand.
Whatever. Probeer het lekker zelf dan om aan ervaringen te komen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is meer jouw mening dan dat het een absolute waarheid is.
Zwichten? Nee, ik geloof haar gewoon. Want ik zal er nooit aan gaan beginnen.quote:
O ja want jij bent natuurlijk de enige die spreekt uit ervaring.quote:Op zondag 14 september 2014 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whatever. Probeer het lekker zelf dan om aan ervaringen te komen.
Ik geef je mijn ervaring. Take it or leave it. Het is niet mijn schuld dat je eens ondergescheten bent, of zo.quote:Op zondag 14 september 2014 18:30 schreef aeque het volgende:
[..]
O ja want jij bent natuurlijk de enige die spreekt uit ervaring.
Laten we het daar maar niet over hebbenquote:Op zondag 14 september 2014 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef je mijn ervaring. Take it or leave it. Het is niet mijn schuld dat je eens ondergescheten bent, of zo.
Omdat er gisteren niemand was hier, heb ik het niet gepost.quote:Op zondag 14 september 2014 18:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Aangezien we nu toch bezig zijn.
Kaneel, ik heb gisteren je feitje van de dag gemist, kan je die even herhalen of gewoon vandaag een extra leuke doen?
Kaneel's weetjes uit de natuur!quote:Op zondag 14 september 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat er gisteren niemand was hier, heb ik het niet gepost.
Maar hier is het feitje van vandaag, omdat er veel katteneigenaren in dit topic zijn:
De piemel van de gewone huiskat heeft ongeveer 120-150 weerhaakjes. Hiermee worden ze niet geboren, dus als je je kat vroeg laat helpen, hoeft hij ze niet te ontwikkelen.
De weerhaakjes dienen voor het helpen ovuleren van de vrouwtjes. Ook zorgen de haakjes ervoor dat het vrouwtje niet kan ontsnappen voordat de kat is klaargekomen.
Ja, katten zijn echt nare beesten. Dekkingen zijn nog net geen verkrachtingen. Wat zeg ik, dat zijn het welquote:Op zondag 14 september 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hier is het feitje van vandaag, omdat er veel katteneigenaren in dit topic zijn:
De piemel van de gewone huiskat heeft ongeveer 120-150 weerhaakjes. Hiermee worden ze niet geboren, dus als je je kat vroeg laat helpen, hoeft hij ze niet te ontwikkelen.
De weerhaakjes dienen voor het helpen ovuleren van de vrouwtjes. Ook zorgen de haakjes ervoor dat het vrouwtje niet kan ontsnappen voordat de kat is klaargekomen.
Hmm.. dubieus.quote:Op zondag 14 september 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn god wat ben jij snel op je teentjes getrapt.quote:Op zondag 14 september 2014 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef je mijn ervaring. Take it or leave it. Het is niet mijn schuld dat je eens ondergescheten bent, of zo.
Ai, arme jijquote:Op zondag 14 september 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb toen het plafond van heel dichtbij mogen bekijken
.
Daarom: hondenquote:Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, katten zijn echt nare beesten. Dekkingen zijn nog net geen verkrachtingen. Wat zeg ik, dat zijn het wel.
Nee, goed. Wat jij wilt. Er bestaat een kans dat je ondergescheten wordt. Risico van het vak.quote:Op zondag 14 september 2014 18:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn god wat ben jij snel op je teentjes getrapt.Ik zeg alleen maar dat dat jouw 'waarheid' is. Betekent niet dat dit dan altijd maar zo is.
Maar goed, vervolgens ben ik dan blijkbaar onder gescheten.
[ afbeelding ]
Ik heb gister de laatste gezien.quote:Op zondag 14 september 2014 18:32 schreef Samzz het volgende:
Oh nee. Een Supernatural aflevering met een evil clown
.
Nou ja, dat koppelen bij honden is ook niet even prettig... Maar het gaat er wel een stuk liever aan toe, jaquote:
Ik moet nog eventjes, ben net op de helft van seizoen 7.quote:Op zondag 14 september 2014 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gister de laatste gezien.
Seizoenseinde was weer emotioneel hoor.
Iets in mijn oog enzo
Ik hoorde zojuist Binky keffen vanuit de hondenhemel.quote:
Dat is ook een goed einde.quote:Op zondag 14 september 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog eventjes, ben net op de helft van seizoen 7.
Ja want je zult ook direct gelijk onder gescheten worden. Jij zit alles alleen zwart of wit? Grijs bestaat niet?quote:Op zondag 14 september 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, goed. Wat jij wilt. Er bestaat een kans dat je ondergescheten wordt. risico van het vak.
Het kan zijn dat er eventueel stukjes poep op je paarsgepunte lans achterblijven. Zo goed? Godnondeju.quote:Op zondag 14 september 2014 18:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja want je zult ook direct gelijk onder gescheten worden. Jij zit alles alleen zwart of wit? Grijs bestaat niet?
Niet zo vloeken hequote:Op zondag 14 september 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan zijn dat er eventueel stukjes poep op je paarsgepunte lans achterblijven. Zo goed? Godnondeju.
Ho ho, je vergeet de 30 cm.quote:Op zondag 14 september 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het kan zijn dat er eventueel stukjes poep op je paarsgepunte lans achterblijven. Zo goed? Godnondeju.
Ze zeggen dat je het eerst moet oprekken toch? Met buttplugs en zo?quote:Op zondag 14 september 2014 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |