Hier nog even aan toevoegen dat Mediamarkt niet echt scherper geprijsd is dan elders. Ik zie niet echt de meerwaarde om naar MM voor je vinyl te gaan... Tenzij je in een stad woont zonder fatsoenlijke alternatieven uiteraard.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Utrecht was ook een ellende. Misschien 30, 40 platen waarvan de helft Pink Floyd.
MM Alexandrium heeft dingen soms 5/6 euro onder de prijs elders.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:41 schreef Grobbel het volgende:
Hier nog even aan toevoegen dat Mediamarkt niet echt scherper geprijsd is dan elders. Ik zie niet echt de meerwaarde om naar MM voor je vinyl te gaan...
Waterput in Bergen op Zoom?quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:54 schreef akaQ het volgende:
Woon 150 meter van pop-eye in Alkmaar. Dus je kunt wel raden waar ik mijn vinyl koop
Plato Groningen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:54 schreef akaQ het volgende:
Woon 150 meter van pop-eye in Alkmaar. Dus je kunt wel raden waar ik mijn vinyl koop
Bol.com?quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:54 schreef akaQ het volgende:
Ik had mezelf getrokken (hè, bahquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:49 schreef richolio het volgende:
[..]
oef, niceEen plaatje die ik ook wel graag zou willen hebben
Die eerste heb ik ook maar echt het school voorbeeld van 'hoi ik wil ook vinyl uitbrengen' van m'n cd'tje.quote:Op zondag 30 november 2014 22:15 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe aanwinsten.Next op mijn verlanglijstje zijn Tame Impala, Arcade Fire, SBTRKT.. Zoiets
Te veel eigenlijk
Al vele keren naar geluisterd, maar nu dus ook op vinyl.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:46 schreef akaQ het volgende:
[..]
Fijn plaatje hè. Heb hem ook al een tijdje.
Borsteltje kan je bij de lokale platenwinkel, media markt of op wydr.nl kopenquote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef Qunix het volgende:
Ik heb een hoop oude platen mogen ontvangen en de meeste zijn enorm vies (veel stof). Weet iemand waar (liefst online) ik een borsteltje kan kopen om het stof af te vegen? Ik wil niet iets vloeibaar wat ik erop moet spuiten.
Alvast bedankt.
Foto van de platen!
[ afbeelding ]
Links boven Abbey Road van The Beatles en ergens tussenin Sweet Smoke
Links onderin Miles Davis
Thanks!quote:Op maandag 8 december 2014 19:10 schreef iRemco het volgende:
[..]
Borsteltje kan je bij de lokale platenwinkel, media markt of op wydr.nl kopen
toffe collectie!quote:Op maandag 8 december 2014 17:22 schreef Qunix het volgende:
Ik heb een hoop oude platen mogen ontvangen en de meeste zijn enorm vies (veel stof). Weet iemand waar (liefst online) ik een borsteltje kan kopen om het stof af te vegen? Ik wil niet iets vloeibaar wat ik erop moet spuiten.
Alvast bedankt.
Foto van de platen!
[ afbeelding ]
Links boven Abbey Road van The Beatles en ergens tussenin Sweet Smoke
Links onderin Miles Davis
Lekken uit ABO gespot.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Volgens discogs heb ik meer platen verkocht dan justin bieber, (met de nadruk op platen)
ohja Fukcquote:
die huil smiley paste beterquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
ABO
Ik moet nog steeds een keer Tool op vinyl kopen.
Okee, vooruit.quote:
quote:
Non-ABO proleten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:39 schreef Dagoduck het volgende:
ABO
Ik moet nog steeds een keer Tool op vinyl kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |