quote:Op zondag 14 september 2014 15:49 schreef vluggejapie99 het volgende:
Arsenal. Club voor neoliberale starbucklurkers, net als Barcelona.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal er wel weer ééntje zijn die het verpest.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:24 schreef VMSDKR het volgende:
Ik denk AtleticoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal er wel weer ééntje zijn die het verpest.RED ONS HENNIEGOD
alors nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:04 schreef KingRoland het volgende:
Wij zijn allemaal voor Dortmund. Johannes ook dus jullie weten voor wie ik ben
Als alors niet voor Dortmund is ontvang ik persoonlijk een DM van haar. Dit kan echt niet.quote:
Knotsgek ditquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als alors niet voor Dortmund is ontvang ik persoonlijk een DM van haar. Dit kan echt niet.
Met zulke supporters kun je niet afgaan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
reus blessa, verwacht dortmund vandaag met een afgang
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:24 schreef VMSDKR het volgende:
atletico gaat gelijk spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal er wel weer ééntje zijn die het verpest.
Confederate flag wtf man. Waar is Pruissenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:08 schreef vluggejapie99 het volgende:
Arsenal. Schijnheilige schijtclub waar het theaterpubliek bestaat uit neoliberale, kleinburgerlijke graaiers. Walgelijke club.
Waarom geen Duitse vlag ?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:08 schreef vluggejapie99 het volgende:
Arsenal. Schijnheilige schijtclub waar het theaterpubliek bestaat uit neoliberale, kleinburgerlijke graaiers. Walgelijke club.
In mijn hart.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Confederate flag wtf man. Waar is Pruissen
Te provocerend voor al die tere zieltjes hier. Kunnen zij ook niks aan doen, de arme drommels.quote:
ja flikker nou maar op, domme racistquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:08 schreef vluggejapie99 het volgende:
En als je die Duitse UI zou blijven houden?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:10 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Te provocerend voor al die tere zieltjes hier. Kunnen zij ook niks aan doen, de arme drommels.
Is gewoon zo, vreselijk kleinburgerlijk publiek. Allemaal van die eenvoudige starbuckslurkers. Graaiers en VVD66-ers zijn het.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja flikker nou maar op, domme racist
Ajax-Arsenal-Barcelona is de favoriete cirkel van de NOS.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:14 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Is gewoon zo, vreselijk kleinburgerlijk publiek. Allemaal van die eenvoudige starbuckslurkers. Graaiers en VVD66-ers zijn het.
Dan krijg ik hier allemaal bekrompen schuimbekkende hollandertjes over mij heen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En als je die Duitse UI zou blijven houden?
Ik zal stil blijvenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kijk uit met wat je zegt vriend, voor zo'n opmerking kreeg ik eens een weekban.
3 vreselijke clubs. Evil.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax-Arsenal-Barcelona is de favoriete cirkel van de NOS.
Nou nou nou. Is toch gewoon een prachtige club man.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef vluggejapie99 het volgende:
Liverpool is ook al zo'n walgelijke club. Pretenderen een zogenaamde volksclub te zijn en koketteren daar ook volop mee maar tegelijkertijd zitten daar ook gewoon alleen maar smerige bourgeoisie regenten op de tribune.
Bijna net zo erg als Arsenal of Barcelonaquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nou nou nou. Is toch gewoon een prachtige club man.
Matsgod is er alleen niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Genot deze wedstrijd.![]()
[ afbeelding ]
Bayer Leverkusen - Benfica op ZDF waarschijnlijk, kijk ik dat wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees ervoor dat Atleti v Juve over twee weken niet wordt uitgezonden maar Arsenal v Galatasaray
De negentiende eeuw belde.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef vluggejapie99 het volgende:
Liverpool is ook al zo'n walgelijke club. Pretenderen een zogenaamde volksclub te zijn en koketteren daar ook volop mee maar tegelijkertijd zitten daar ook gewoon alleen maar smerige bourgeoisie regenten op de tribune.
Gundogan is al eeuwen geblesseerd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dortmund mis volgens mij zo 5 basisspelers.
Lul niet man. Allebei prachtige clubs met veel historie en geweldige stadions. Je wil gewoon tegendraads zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:25 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als Arsenal of Barcelona.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh.![]()
Dan moeten we het maar doen met gifjes.
[ afbeelding ]
Borussia Dortmund v Arsenal FCquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dortmund mis volgens mij zo 5 basisspelers.
Real Madrid is niks mee, zijn nette, koningsgezinde katholieken. Arsenal achterbaan bestaat uit vieze, achter de ellebogen gladde regenten en illuminatie.quote:
Wat interesseert mij die historie en een fakkin' stadion.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Lul niet man. Allebei prachtige clubs met veel historie en geweldige stadions. Je wil gewoon tegendraads zijn.
Reusquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gundogan is al eeuwen geblesseerd.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Johannes gaat jullie posts niet op prijs stellen.
En ik maar heel hard denkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Borussia Dortmund v Arsenal FC
Dortmund:
• Out: Oliver Kirch (thigh), İlkay Gündoğan (back), Nuri Şahin (knee), Marco Reus (ankle), Jakub Błaszczykowski (muscle tear), Mats Hummels (muscle)
Arsenal:
• Out: Mathieu Debuchy (ankle), Nacho Monreal (back), Yaya Sanogo (hamstring), Serge Gnabry (thigh), Olivier Giroud (ankle)
• Doubtful: Calum Chambers (tonsillitis)
Feyenoord zou dit jaar toch ook CL spelen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:33 schreef Anonymousz het volgende:
ik dacht dat ajax vandaag speelde
Dortmund heeft pas een wedstrijd verloren dit seizoen en dat was tegen Leverkusen op 23 augustus met 0-2 waarbij Kiessling pas in minuut 90+5 de tweede maakte.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Klote dat Dortmund zoveel vaste basiskrachten mist
volgend jaar geloof ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Feyenoord zou dit jaar toch ook CL spelen?
rektquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:33 schreef Anonymousz het volgende:
ik dacht dat ajax vandaag speelde
Waarom moet je huilen?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:35 schreef MarkBroflovski het volgende:
http://nos.nl/sport/voetbal/champions-league/livestream/
geblesseerd?quote:
Als ze hadden gewonnen van Besiktas en Arsenal hadden ze dus nu tegen Dortmund gemogen, zoals in 2002 je weet wel, dat finalletje in de kuip. Ajacied422 droeg toen nog luiers.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Feyenoord zou dit jaar toch ook CL spelen?
quote:
Ik stuur wel een mailtje naar Vocaroo om dat kutfragment uit hun database te halen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nog 10 minuten. Anders haal ik mijn Vocaroo terug hoor.
THXquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/live/npo-3
Doe dat skkltjequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stuur wel een mailtje naar Vocaroo om dat kutfragment uit hun database te halen.
Geniet er gewoon van en doe niet zo moeilijk joh.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nog 10 minuten. Anders haal ik mijn Vocaroo terug hoor.
JA NOU WETEN WE GODVERDOMME WEL DAT DIE HOERIGE KUT HUMMELS NIET MEEDOET!!quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
Borussia Dortmund defender Mats Hummels has been ruled out of the Champions League tie against Arsenal after failing to recover from injury.
The German World Cup winner was scheduled to return this week but won’t be risked by Jurgen Klopp as he’s not fully fit.
Hummels, 25, has been out of action since the World Cup final that took place in July. He battled through that campaign with a knee injury but has paid the price with his return now put on hold.
VBL / [VBL Slowchat #3489] Geen koffie voor Saindquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geniet er gewoon van en doe niet zo moeilijk joh.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe dat skkltje
http://vocaroo.com/i/s1o8l5gdLIVD
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer, toch geen homo...
Ik ook, hij is net zo'n opa die je stiekem achter zijn rug kunt uitlachenquote:
Pics?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
* -_Guitarist_- zit ook klaar met een Leffe Blond en een zak Bugles
#viesdikquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
* -_Guitarist_- zit ook klaar met een Leffe Blond en een zak Bugles
Je herhaalt jezelf.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat awkward moment wanneer je sterspeler uit Gabon komt
Henry was toch ook niet blank.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik blijf het apart vinden, een Neger in de spits bij Arsenal.
robben speelt wel morgenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:42 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens, wel jammer dat Robben morgen niet kan spelen.
FC Bayern![]()
maar hup Dortmund voor nu
en adebayorquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Henry was toch ook niet blank.
Ik ben er een keer geweest, alleen niet tijdens een wedstrijdquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Ik wil wel een keer naar het Westfalenstadion
FIFA kan er niks van.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
hector bellerin hahahahah
57 rated op fifa
is ozil een neger?quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:45 schreef DeLachendeVierde het volgende:
flikker op met die hummelgifs
Flikker zelf op.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:45 schreef DeLachendeVierde het volgende:
flikker op met die hummelgifs
Ooh jezus, die zijn écht lelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:45 schreef Gramulanion het volgende:
Die pakjes van de scheidsrechters.
Is het nieuwe uittenue.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:45 schreef Gramulanion het volgende:
Die pakjes van de scheidsrechters.
Witte broek ook raarquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat heeft die scheids in hemelsnaam aan
White knightquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doe je lekker rebels voor Alors
Hoe is de scheids in FIFA?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
die scheids heeft zijn tennisoutfit aangetrokken HAHHAHAHAHAA
beetje stoer doen, ja tog.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat doe je lekker rebels voor Alors
Lekker scherp begonnen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Nuytinck binnen de minuut geel. Ook knap
Dit kan echt niet idd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
Zo'n trui is nog lelijker dan Martin Jol in een trainingspak.
Bedankt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooiste wedstrijden van Dortmund in de CL waren die tegen Malaga en Real Madrid
Hansquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
waarom is chambers eruit gehaald?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker naar Man U, ja tochquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Arsenal mist een type Strootgod.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat missen ze overal. Behalve bij Roma.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Arsenal mist een type Strootgod.
ik heb jou gemistquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat heb ik de champions league toch gemist
Geen idee, ik zit (im)mobile...quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:49 schreef KingRoland het volgende:
Zijn de immobile grapjes al gemaakt?
Een trombone is een blaasinstrument.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Mkhtaryan komt uit Azerbeijdjan.
armeniequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
niet tegen guus_geluk7 mag ik hopenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zeg ik tegen iedereen hoor dus maak je niet dik
Speelt gewoon voor Armeniëquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:51 schreef alors het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ik mis de Bassie sokken.
die is er bijna altijd dus dat hoeft nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
niet tegen guus_geluk7 mag ik hopen
Wikipedia gelovenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:53 schreef Nober het volgende:
Henrikh Mkhitaryan (Armenian: Հենրիխ Մխիթարյան, [hɛnˈɾiχ məχitʰɑˈɾjɑn] ( listen); born 21 January 1989) is an Armenian footballer
Waar komt die spits van Dortmund vandaan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
ja hij speelt voor armenie weet ik nu ook wel
Nee, maar nu wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie dat Theo Janssen in 2010 de eerste goal van de groepsfase maakte?
En de laatste?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie dat Theo Janssen in 2010 de eerste goal van de groepsfase maakte?
italiequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar komt die spits van Dortmund vandaan?
Je bent 55 minuten te laat. Morgen weer een kans.quote:
In wat voor dorp is de winkel al om 20:00 dicht?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je bent 55 minuten te laat. Morgen weer een kans.
Spijtig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, normale. Chunky was ik vergeten
'dat awkward moment wanneer je sterspeler uit gabon komt'quote:
Mag niet van Sonja Bakkerquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In wat voor dorp is de winkel al om 20:00 dicht?
Niet 24/7 open zijnquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In wat voor dorp is de winkel al om 20:00 dicht?
Gustavo Adrián Ramos Vásquez (Spanish pronunciation: [aˈđɾjan ˈramos]; born 22 January 1986), commonly known as Adrián Ramos, is a Colombian footballerquote:
Jij komt uit Oss.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij komt uit Oss.![]()
Niks is openen na 6 uur. Uitgezonderd sommige vrouwen natuurlijk
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij komt uit Oss.![]()
Niks is openen na 6 uur. Uitgezonderd sommige vrouwen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |