Haha. Het geeft wel te denken. Zowel de medewerkers van de fabriek waarin het ding gemaakt is, als de arbeiders die het ding hebben opgehangen, waren dus vermoedelijk analfabeet. Beetje treurig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zal wel een gevalletje bezuinigingen zijn"Zonder die ene letter snappen ze het ook wel"
http://www.telegraaf.nl/f(...)Malcolm_Young__.htmlquote:Sologitarist Angus Young (59) is hierdoor de enigste originele bandlid sinds de oprichting van de band.
Wat slecht ...quote:Op donderdag 25 september 2014 07:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/f(...)Malcolm_Young__.html
Ze hadden twee keer de "n" bij zich, en die hebben ze weer meegenomen, want er was geen "u"quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zal wel een gevalletje bezuinigingen zijn"Zonder die ene letter snappen ze het ook wel"
quote:Op donderdag 25 september 2014 23:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze hadden twee keer de "n" bij zich, en die hebben ze weer meegenomen, want er was geen "u"
De ironie, hier posten en dan zelf een gruwelijke contaminatie maken.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:12 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zijn er nog twee dat soort pagina's.
Overal een beetje random spaties tussen geflikkerd, of een spatie na de komma vergeten.. Zoiets laat je toch wel even checken als rijschool-zijnde
Oepsquote:Op zaterdag 27 september 2014 08:31 schreef Accursius het volgende:
[..]
De ironie, hier posten en dan zelf een gruwelijke contaminatie maken.
Ja, dat bedoel ik. Even nagekeken, en inderdaad. Maar oef zeg, wat lelijk!quote:
had er laatst nog discussie over. Ik vind het ook lelijk.quote:Op zondag 28 september 2014 18:40 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Even nagekeken, en inderdaad. Maar oef zeg, wat lelijk!
Wat is er 'oef, lelijk' aan?quote:Op zondag 28 september 2014 18:40 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Even nagekeken, en inderdaad. Maar oef zeg, wat lelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |