quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Bassie is niet beter dan Schaken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand me verklaren waarom Schaken, Boetius en Immers spelen als je Bassie, Manu en Toornstra hebt?
Daarin verschillen we dan van mening. Man man man, wat vind ik Schaken slechtquote:
Eens. Maar alsnog beter dan Bilal.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dan van mening. Man man man, wat vind ik Schaken slecht
Hij zei over Vermeer ook iets in de trant van:als je zo iemand haalt, doe je dat niet om hem op de bank te laten beginnen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef Henrys het volgende:
Fred lult ook steeds uit zijn nek, hij zegt steeds de sterkste 11 te zullen opstellen maar Boeitius en Immers spelen al het hele seizoen slecht
Doe dan Achahbar. Schaken heeft echt 0 creativiteit en doet altijd hetzelfde, man voorbij spelen wat bijna nooit lukt, lukt het wel dan volgt een mislukte voorzet of loopt hij de bal uitquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens. Maar alsnog beter dan Bilal.
Oneens. Gelukkig is hij aan het opwarmenquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens. Maar alsnog beter dan Bilal.
Het wordt zo langzamerhand komisch te kijken hoe Immers werkelijk alles verneuktquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:05 schreef TC03 het volgende:
Onze aanvoerder die als een gehandicapte op de bal stapt terwijl je Toornstra en Clasie op de bank hebt.
Achahbarquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Doe dan Achahbar. Schaken heeft echt 0 creativiteit en doet altijd hetzelfde, man voorbij spelen wat bijna nooit lukt, lukt het wel dan volgt een mislukte voorzet of loopt hij de bal uit
Als Immers ook maar een beetje op zijn moeder lijkt, hoop ik het neit voor Fredquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:07 schreef Henrys het volgende:
Zou Fred een affaire hebben met de moeder van Immers
Fred kan bepaalde dingen met zijn tong aldus de moeder van Immersquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Immers ook maar een beetje op zijn moeder lijkt, hoop ik het neit voor Fred
De Vrijquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Beek is duidelijk geen nieuwe De Vrij.
Als De Vrij nu zou zijn eerste jaar zou spelen, zou je hetzelfde zeggenquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Beek is duidelijk geen nieuwe De Vrij.
Zeiken over Rutten's veldspelquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:07 schreef Henrys het volgende:
Zou Fred een affaire hebben met de moeder van Immers
Ok doeiquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:10 schreef mega-worstje het volgende:
Seizoenskaart Excelsior is besteld!!!
Kon hij niks aan doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaat lekker zo, en ondertussen zelf nog geen enkele kans gecreerd.
Overigens zag Vermeer er daar ook niet helemaal lekker uit.
Van Beek blokt Vermeerquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Gaat lekker zo, en ondertussen zelf nog geen enkele kans gecreerd.
Dit. Wat een dramaquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:11 schreef Wicky15 het volgende:
Ik was blij dat clubvoetbal weer begon...
Die probeerde er nog bij te komen nadat hij die lompe van beek aan de kant probeerde te gooienquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Immers werkt hard.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:12 schreef erik013 het volgende:
Dat publiek dat Vermeer uitflootga Immers of tegen de gehele verdediging ofzo uitfluiten, als je je dan toch tegen je eigen spelers wil keren.
Alsof hij er wat aan kon doenquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vond het al vreemd dat Vermeer zo graag naar Feyenoord wou. Nu begrijp ik het, hij gaat alle ballen erin laten vallen
Jij kan er toch wat aan doen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rot nou eens op met je kip joh mongooltje
Mwa die blijven er wel in, speelde ook goed tegen AZ enz.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:15 schreef DaMart het volgende:
Het is toch wel schandalig dat je gewoon achterstaat tegen een degradatiekandidaat.
We worden ook echt gewoon weggespeeld. Dat is nog het erge.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:15 schreef DaMart het volgende:
Het is toch wel schandalig dat je gewoon achterstaat tegen een degradatiekandidaat.
Hebben real en barca ook gehadquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:15 schreef DaMart het volgende:
Gestolen kan je het niet noemen neequote:Op zaterdag 13 september 2014 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
We worden ook echt gewoon weggespeeld. Dat is nog het erge.
Armenteros is deze wedstrijd gevaarlijker in de Kuip dan het hele vorige seizoen. Dat zegt ook wel watquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Komt omdat je zulke geweldig snelle spelers achterin hebt zoals Mathijsen en V Beekquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pelle tegen Cambuurquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:15 schreef Wicky15 het volgende:
Wanneer hebben wij voor het laatst uit een hoekschop gescoord?
Hopelijk wij ook.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa die blijven er wel in, speelde ook goed tegen AZ enz.
Wow, toen ik dit 1 maand geleden zei werd ik neergestoken hier.quote:
Thuis in de Kuip ook nog.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:15 schreef DaMart het volgende:
Kazim zit nog bij de shoarmatentquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:17 schreef Henrys het volgende:
Te Vrede onzichtbaar. Doe Kazim maar
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
10x Boula dan die mongool van een Mathijsen
True, dat is nog het ergstequote:Op zaterdag 13 september 2014 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
10x Boula dan die mongool van een Mathijsen
Het is ook verbazend, omdat ze tegen Twente prima speelden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Het meeste zorgen baart mij dat we de eerste helft nog geen enkele kans hebben gecreeerd.
Jij beargumenteerd toch ook niet waarom hij goed speelt joh hypocriet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ok man. Tegen zulke goede argumentatie kan ik niet op
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ok man. Tegen zulke goede argumentatie kan ik niet op
Blijft dat vooral tegen jezelf zeggen johquote:
Ik heb hem nog geen slechte dingen zien doenquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:19 schreef Mani89 het volgende:
Jullie hebben 1 miljoen betaald voor Vermeer
Hij is de enige die deze wedstrijd een voldoende haalt wmb. Hij zet druk, jaagt, plaatst goede tackles etc etc etcquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jij beargumenteerd toch ook niet waarom hij goed speelt joh hypocriet.
is lekker makkelijk doelwit....quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb hem nog geen slechte dingen zien doen
Al ons scorend vermogen zit op de bank zo ongeveer.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:22 schreef TC03 het volgende:
Het scorend vermogen van ons middenveld...
Lijkt me wel het proberen waard.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:23 schreef mega-worstje het volgende:
Is die Armenteros geen goeie opvolger van Pelle? #dtv
Dankje Hansquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Doe Martijn Krabbedam er maar in.
Ook niet echt lekkere ballen gehad om erin te trappen hequote:Op zaterdag 13 september 2014 21:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Te Vrede ook nog niets goed zien doen deze wedstrijd trouwens.
Beenverlenging gehadquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:24 schreef mega-worstje het volgende:
Huh, Lamprou pakt een bal bij een corner?
Er zijn maar weinig dingen slechter dan de pakkans van Lamprou bij een corner, maar ons scorend vermogen bij een corner is er een vanquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:24 schreef mega-worstje het volgende:
Huh, Lamprou pakt een bal bij een corner?
Iedereen behalve Willem II.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:25 schreef WethouderHekking het volgende:
Bij Foxy hadden ze het voor de wedstrijd over Kuipvrees, hebben daar ze gvd plots allemaal last van?
NIET WETEN WIE Slabbekoorn is..quote:
Wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Blijft dat vooral tegen jezelf zeggen joh. Met die instelling wordt je in nederland 18de, het is ondertussen wel duidelijk dat vermeer er eigenlijk geen pepernoot van kan, sven het niveau niet aan kan en dat de boet nog met zijn gedachten op een tropisch oord is voor nu al 4 weken.
Waar blijkt dat uit dan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Blijft dat vooral tegen jezelf zeggen joh. Met die instelling wordt je in nederland 18de, het is ondertussen wel duidelijk dat vermeer er eigenlijk geen pepernoot van kan,
Inderdaad, blijkt wel weer dat Feyenoord de selectie (nog) niet heeft om relaxed te kunnen rouleren met spelers en het zich kan permiteren spelers rust te geven tegen clubs van het kaliber Willem II...quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:25 schreef Tortugal het volgende:
Rutten die Clasie en Toornstra op de bank houdt..
Manuquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:26 schreef Maver24 het volgende:
Rutten moet wegwezen, hoe kan hij nou Toornstra en Manu op de bank houden.
Ik hoop dat we het linkerrijtje halen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik denk niet dat we kampioen worden.
Godver die wedstrijd komt er ook al aanquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:28 schreef timmmmm het volgende:
met 10-0 het schip in tegen Sevilla in ieder geval
Bedankt voor de info. Het Willem II topic is eldersquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II wacht al 47 uitduels op een zege in de eredivisie. Lukte in 2009 voor het laatst.
Speelt hij wel?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:29 schreef Merkie het volgende:
Hoe slecht speelt Te Vrede op een schaal van 1 tot 10?
2/3quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:29 schreef Merkie het volgende:
Onzichtbaar. Maar wordt ook 0.0 bedient.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:29 schreef Merkie het volgende:
Schot immersquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Onze eerste fatsoenlijke kans! Na 43 minuten spelen.
2, maar daar kan hij zelf niet veel aan doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:29 schreef Merkie het volgende:
Wordt ingespeeld, geeft de bal terug, of niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef timmmmm het volgende:
Onzichtbaar. Maar wordt ook 0.0 bedient.
Clasie heeft rust nodig, heeft moeie pootjesquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef Henrys het volgende:
Vilhena op de bank en spelen Met Classie,El Ahmadi en Toornstra
Wellicht iets overdreven uitgedrukt, maar zijn postitionering is niet geweldig. Zal aan spelritme liggen hoop ik voor hem. Beter dan mulder wel sowieso.quote:
Valt wel mee. Hij wint geen enkel fysiek duel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzichtbaar. Maar wordt ook 0.0 bedient.
Als iederen kut is, kan je als spits die het van aanvoer moet hebben nooit meer dan kut zijn
Ik las echt 4 keer "mooie"quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Clasie heeft rust nodig, heeft moeie pootjes
Dit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Valt wel mee. Hij wint geen enkel fysiek duel.
Houdt ook gewoon de ballen niet vast die hoog gespeeld worden. Iets wat wel belangrijk is voor een speler die ook geen acties kan maken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wordt ingespeeld, geeft de bal terug, of niet.
Heel gek, na een zomervakantie van een weekquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Clasie heeft rust nodig, heeft moeie pootjes
Dat bedoelde ik met "of niet"quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Houdt ook gewoon de ballen niet vast die hoog gespeeld worden. Iets wat wel belangrijk is voor een speler die ook geen acties kan maken.
Inderdaad, het Feyenoord van afgelopen seizoen was gewoon 90% Pelle. Moet je voorstellen dat je het middenveld van dit jaar achter hem had staan? Dromen mag.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Pelle was bij nader inzien wel heel erg belangrijk voor Feyenoord. Dit mentaal labiele zooitje heeft niemand meer om zich aan vast te klampen
Zo veel gespeeld ook in de zomerquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heel gek, na een zomervakantie van een week
Meh, te weinig scorend vermogen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Classie Toornstra El Ahmadi moet het middenveld zijn.
Blij dat ik in Rotterdam studeer, is iedereen lekker depri met jequote:Op zaterdag 13 september 2014 21:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wordt maandag weer een leuk dagje op school.
Ik studeer ook in Rotterdam maar alsnogquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:33 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Blij dat ik in Rotterdam studeer, is iedereen lekker depri met je
Behalve die successupporter die voor Ajax isquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:33 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Uitkijken naar Feyenoordquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Kijk je godverdomme 2 weken uit naar deze dag omdat er zo'n tyfusinterland tussen zit, krijg je dit voorgeschoteld.
Ik vind het zwak van Rutten dat hij nog steeds Immers een kans blijft geven.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Kijk je godverdomme 2 weken uit naar deze dag omdat er zo'n tyfusinterland tussen zit, krijg je dit voorgeschoteld.
Je bent supporter of niet hé. Kan er niks aan doen dat ik er dagelijks mee bezig ben.quote:
Maar die durft daar niet met zijn blije bakkes doorheen te wandelen hoorquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Behalve die successupporter die voor Ajax is
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:33 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Op de EUR zijn de meeste toch voor Sparta?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik studeer ook in Rotterdam maar alsnog
Waarschijnlijk gerelateerd aan zijn positie in de spelersgroep.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik vind het zwak van Rutten dat hij nog steeds Immers een kans blijft geven.
Spartanen zie je nergens meer, schaamte denk ik?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Op de EUR zijn de meeste toch voor Sparta?
Die tweede helft tegen Twente was wel hoopgevend maar als je ziet dat die flikker weer Immers in de basis zet.quote:
Excelsior man, dat ligt daar in de achtertuin.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Op de EUR zijn de meeste toch voor Sparta?
Feyenoord is mijn favoriete Nederlandse club.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat doe jij nog hier in het topic dan?
Reclame voor de NS?quote:
nee, trainen onder Van Gaal kan je op 20% doen....quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:32 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Zo veel gespeeld ook in de zomer
Je bent ook een complete debiel als je je hele achterhoede in 1 transferwindow verkoopt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Verdeding is echt heel zwak dit seizoen. Alle 4 laten verdedigend steken vallen.
Wilkshire vind ik eigenlijk wel prima. Die andere drie zijn echt drama.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:38 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je bent ook een complete debiel als je je hele achterhoede in 1 transferwindow verkoopt.
Wilkshire is nog geen schim van Janmaat en Van Beek en Mathijssen zijn zo traag als stront door een trechter. Mathijssen komt door zijn leeftijd maar Van Beek
Had graag Ron Jans,Fraser of Verbeek gezien, Verbeek zou wel raadt weten met dit teamquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:41 schreef Tortugal het volgende:
Hoe kan je ook Fred aanstellen als coach
middenveldje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:45 schreef Merkie het volgende:
We zijn de minst scorende ploeg. Samen met Heracles.
Boetius doet alles fout, Vilhena voegt niks toe, Van Beek en Mathijsen zijn niveau onderbond.. eigenlijk word ik wel een beetje droevig van dit Feyenoord. Er zit niks in..quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom spelen Schaken en Immers nog..
Ze daar Manu/Bilal en Toornstra neer.
Spits had absoluut geen prioriteit johquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:45 schreef Merkie het volgende:
We zijn de minst scorende ploeg. Samen met Heracles.
Rutte is onze premier, Rutten de coach.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Manu en Toornstra goed zo Rutten !
Alleen een helft te laatquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Manu en Toornstra goed zo Rutten !
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Deze user instant op mijn blocklist gezet na deze uitspraak.
En dan nog Toornstra met zn ingedeukte gezicht #grindtegelquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Beek heeft het fysiek van een ouwe man met zijn kromme rug.
Toornstra is gewoon een mooie boerse jongen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En dan nog Toornstra met zn ingedeukte gezicht #grindtegel
Was juist erg goed bij hoge ballen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:57 schreef Merkie het volgende:
Lamprou was slecht bij hoge ballen toch? Heeft elke hoge bal.
Mulder had stokstijf blijven staanquote:
Zeg ik al 2 jaar trouwens.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:58 schreef RetRy32 het volgende:
Lamprou is beter dan Hahn en Mulder.
TR gemaakt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:58 schreef timmmmm het volgende:
gelukkig blijft immers hard werken...... Kankercommentaar
Klopt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:58 schreef Maver24 het volgende:
te vrede man, die kan ook geen bal vast houden, door hem krijgen we deze tegen aanval
Huilliequote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet dat ik kan zien of je TRs maakt he?
Komt technisch sowieso tekort.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
Kazim blijft de koffie rondbrengen of gaat die ook nog een keer spelen?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Achabar is wel fit toch doe die dan in de spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |