quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Bassie is niet beter dan Schaken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand me verklaren waarom Schaken, Boetius en Immers spelen als je Bassie, Manu en Toornstra hebt?
Daarin verschillen we dan van mening. Man man man, wat vind ik Schaken slechtquote:
Eens. Maar alsnog beter dan Bilal.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dan van mening. Man man man, wat vind ik Schaken slecht
Hij zei over Vermeer ook iets in de trant van:als je zo iemand haalt, doe je dat niet om hem op de bank te laten beginnen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef Henrys het volgende:
Fred lult ook steeds uit zijn nek, hij zegt steeds de sterkste 11 te zullen opstellen maar Boeitius en Immers spelen al het hele seizoen slecht
Doe dan Achahbar. Schaken heeft echt 0 creativiteit en doet altijd hetzelfde, man voorbij spelen wat bijna nooit lukt, lukt het wel dan volgt een mislukte voorzet of loopt hij de bal uitquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens. Maar alsnog beter dan Bilal.
Oneens. Gelukkig is hij aan het opwarmenquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eens. Maar alsnog beter dan Bilal.
Het wordt zo langzamerhand komisch te kijken hoe Immers werkelijk alles verneuktquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:05 schreef TC03 het volgende:
Onze aanvoerder die als een gehandicapte op de bal stapt terwijl je Toornstra en Clasie op de bank hebt.
Achahbarquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
Doe dan Achahbar. Schaken heeft echt 0 creativiteit en doet altijd hetzelfde, man voorbij spelen wat bijna nooit lukt, lukt het wel dan volgt een mislukte voorzet of loopt hij de bal uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |