SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat die toch niet scoort, mogelijk tegen Heerenveen maar voor de rest niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom laten ze Lukoki steeds doorlopen?
Die kans zit erinquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu zal ik keihard worden aangepakt als Lukoki een assist geeft of scoort.
Vreemd gezien het feit dat hij twee chocoladebenen heeft.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:59 schreef GGMM het volgende:
Fuckzooi, goal gemist.
Was het een fout van Vermeer?
Ja, Mulder loopt al warm.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:59 schreef GGMM het volgende:
Fuckzooi, goal gemist.
Nee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:59 schreef GGMM het volgende:
Fuckzooi, goal gemist.
Even wachten nog.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
DEPAY IS GEBLESSEERD OH NEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik ben het voor het eerst met je eens.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dieptriest dat jullie eigen keeper wordt uitgefloten trouwens.
http://foxsports.nl/video(...)d-willem-ii-0-1.htmlquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Seizoen voorbij, rechterrijtje dit dat.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
DEPAY IS GEBLESSEERD OH NEEEEEEEEEEEEEEEEE
Geen idee, ben niet ingelogd op de website van fox en heb ook geen zin om uit te zoeken wat m'n inloggegevens zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)d-willem-ii-0-1.html
Geen fout van Vermeer, wat jij?
Dat ben jij niet toch?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
DEPAY![]()
![]()
Voor de neutralist een flinke aderlating.
is jullie keeperquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon weer RW, net als de vorige keer.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Locadia komt erin![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt dus 3-5-2 voetbal.
Hihi ja, goeiequote:
Oh ja, dan is het een stuk minder idioot.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon weer RW, net als de vorige keer.
Wat mij betreft geen fout.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)d-willem-ii-0-1.html
Geen fout van Vermeer, wat jij?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet ingelogd op de website van fox en heb ook geen zin om uit te zoeken wat m'n inloggegevens zijn.
Als hij net zo doet als de vorige keer zie ik het probleem nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dan is het een stuk minder idioot.
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen wil toch Depay zien spelen.
Ik zie het eerder zo:quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij gewoon weer RW, net als de vorige keer.
Dat het Locadia zou worden leek me wel duidelijk, aangezien hij al het hele seizoen de voorkeur krijgt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Locadia komt erin![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt dus 3-5-2 voetbal.
Dan moet je op een linkje klikken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Doe gewoon een gfycat
http://gfycat.com/DismalDistantDormouse
Je ziet Boetius toch spelen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:04 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom loopt Bilal warm? Heb het even gemist.
Waar slaat die Locadiaverheerlijking op? Kan er echt niks van, die vent.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat het Locadia zou worden leek me wel duidelijk, aangezien hij al het hele seizoen de voorkeur krijgt.
Arias als CV?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het eerder zo:
Locadia - de Jong
Willems - Wijnaldum - Guardado - Maher - Narsingh
Rekik - Bruma - Arias
Wat vind jij van hem eigenlijk? Als je hem zou moeten vergelijken met bijvoorbeeld en ik noem maar wat, Depay?quote:
Beadnkt Hans.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het eerder zo:
Locadia - de Jong
Willems - Wijnaldum - Guardado - Maher - Narsingh
Rekik - Bruma - Arias
Veel beter.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij van hem eigenlijk? Als je hem zou moeten vergelijken met bijvoorbeeld en ik noem maar wat, Depay?
Nee, heb hem al op inmiddels.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog pics van je verse vis uit de oven?
HMF heeft een banquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zometeen zakkie chips pakken en het Feyenoordtopic lezen
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had er zo graag foto's van willen zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mad foto's verzamelen dit dat.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Blunder van Vermeer???quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, er zijn daar nog genoeg debielen over hoor.
Hou je van Croky?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nogal sneu inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Blij zijn omdat iemand geblesseerd het veld af moet
Die ligt hier ook beneden half aangebroken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In de aanbieding bij de AH trouwensmorgen maar eens halen
quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:52 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord wint makkelijk in de Kuip van Willem II
Hommoquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Blij zijn omdat iemand geblesseerd het veld af moet
Die denk nu alleen maar: "Mooi, volgende week keep ik weer".quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:25 schreef Helpmefok het volgende:
De man die ons kampioen gaat maken
[ afbeelding ]
Je mist een komma.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Petjes zijn wel in in Rotterdam
Veel tokkies lopen ook altijd met een petje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Petjes zijn wel in in Rotterdam
Sins een jaar of 4.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:17 schreef Zorro het volgende:
Sinds wanneer is bewust hands in zo'n geval geen rood meer?
Eigenlijk wel, al vind ik het wel een te zware straf.quote:
Mwha soms niet soms wel, als Spanje dat in de WK finale deed praat je wel andersquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, al vind ik het wel een te zware straf.
Wat.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hands is nooit een reden voor een penalty, vind ik.
Dus een vrije trap van 3 meter?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor hersenkronkel had hij daar nou?quote:
De penalty was dus terecht, wat een domme actie dit zegquote:
Zou een Marco van Basten quote kunnen zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat jij vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs die van Suarez nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus wat Suarez deed tegen Ghana op het WK 2010 had geen penalty moeten zijn?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het WK 2010 een stijlvolle redding inderdaad. Hij kan dus beter keepen dan Mulder.quote:
Het was een hele bijzondere vorm van sarcasme.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus wat Suarez deed tegen Ghana op het WK 2010 had geen penalty moeten zijn?
Ga er nog even serieus op in ookquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een waarschuwing en daarna de bal aan de keeper gevenquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bent zelf een bijzondere vorm van sarcasme.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het was een hele bijzondere vorm van sarcasme.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het was een hele bijzondere vorm van sarcasme.
Achteraf makkelijk om te zeggen in plaats van toegeven dat je een domme opmerking maaktequote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga er nog even serieus op in ook.
Je bent zelf fan van De Lama's.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf een bijzondere vorm van sarcasme.
Dat doe jij ook bij jouw posts.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Achteraf makkelijk om te zeggen in plaats van toegeven dat je een domme opmerking maakte
Ze hadden hem toch niet gemaaktquote:
Er staat een speler klaar om in te koppen. Dat noem ik toch echt het ontnemen van een scoringskans. Wat jij zegt is het ontnemen van een zeker doelpunt. Niet een scoringskans.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Alleen als je een scoringskans ontneemt, dus wanneer je de balv oor de lijn wegslaat.
Vooral ook zo onnodigquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zo geef je het wel heel makkelijk weg zeg
Walgelijk om het hondstrouwe Feyenoordpubliek een penalty te onthoudenquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:22 schreef Sunri5e het volgende:
Dat was gewoon een 100 procent pingel
Zwaluwen vliegen laag deze avondquote:
Voor meer leuke feitjes kun je altijd Caland dm'en.twitter:MennoTamming twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 21:23:33Ter illustratie: Willem II wacht al 47 uitduels op een zege in de eredivisie. Lukte in 2009 voor het laatst. #feywil (via @sportzeloot). reageer retweet
Om Davy te quoten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:24 schreef VMSDKR het volgende:
Immers kan er echt geen reet van, tering. En die van Beek ook niet. Hele tijd z'n been te laat omhoog en dan alsnog maar 30cm van de grond als er een voorzet komt.
Waarom plaats je de tweet van sportzeloot niet?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuke Eredivisie feitjes.Voor meer leuke feitjes kun je altijd Caland dm'en.twitter:MennoTamming twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 21:23:33Ter illustratie: Willem II wacht al 47 uitduels op een zege in de eredivisie. Lukte in 2009 voor het laatst. #feywil (via @sportzeloot). reageer retweet
Balen dit zeg wowquote:
Ik ben lui.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom plaats je de tweet van sportzeloot niet?
Gras is groen tochquote:
Ik moet toegeven, hij (Zoet) werkt hem (de bal) lekker het doel in.quote:
?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoet in het Nederlands elftal
- Davy.
quote:
PSV en Feyenoord winnen nog welquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Shreyas wist zeker dat PSV met gemak zou winnen van PEC.
Ik zou het leuk vinden, als je ongelijk hebt,quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord winnen nog wel
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord gaat er wel even drie inschieten (zonder spits (!)) terwijl ze in de voorgaande 4 wedstrijden maar 3 goals hebben gescoord.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de Kuip? Wees eens specifiek.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gatver die junkie die daar rogelde_
Ze spelen nu tegen Willem II hè, een degratiekandidaat.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord gaat er wel even drie inschieten (zonder spits (!)) terwijl ze in de voorgaande 4 wedstrijden maar 3 goals hebben gescoord.
Had graag in de kuip gezeten nu zeg lachen manquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In de Kuip? Wees eens specifiek.
Middenmoter na dit weekendquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze spelen nu tegen Willem II hè, een degratiekandidaat.
Hij toont aan een echte Ajacied te zijn jaquote:
Die nooit uit wint.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Willem II is een goede ploeg. Die gaan absoluut niet degraderen. Die hebben genoeg spelers die met een individuele bevlieging de wedstrijd kunnen beslissen en een redelijke defensie. Jouw kijk op de lager geklasseerde ploegen is onderschattend en zeer gevaarlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 21:38:08Hiljemark loop warm in de rust. Zweed zal er waarschijnlijk inkomen om gevaar van de opkomende PEC Zwolle-middenvelders in te dammen #pecpsv reageer retweet
Ik vraag me af of GGMM je gelijk geeftquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II is een goede ploeg. Die gaan absoluut niet degraderen. Die hebben genoeg spelers die met een individuele bevlieging de wedstrijd kunnen beslissen en een redelijke defensie. Jouw kijk op de lager geklasseerde ploegen is onderschattend en zeer gevaarlijk.
Voetbalkenners Johan Derksen, Jeroen Elshoff, Valentijn Driessen, Wilfred Genee, Kees Jansma, Jeroen Grueter en Willem Vissers voorspellen dat Willem II eindigt tussen plaats 16 en 18quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II is een goede ploeg. Die gaan absoluut niet degraderen. Die hebben genoeg spelers die met een individuele bevlieging de wedstrijd kunnen beslissen en een redelijke defensie. Jouw kijk op de lager geklasseerde ploegen is onderschattend en zeer gevaarlijk.
Hiljemarkquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 21:38:08Hiljemark loop warm in de rust. Zweed zal er waarschijnlijk inkomen om gevaar van de opkomende PEC Zwolle-middenvelders in te dammen #pecpsv reageer retweet
Veel van hen hebben ook PSV op plaats 1.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voetbalkenners Johan Derksen, Jeroen Elshoff, Valentijn Driessen, Wilfred Genee, Kees Jansma, Jeroen Grueter en Willem Vissers voorspellen dat Willem II eindigt tussen plaats 16 en 18
Twijfelen aan de wissels van Cocuquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hiljemark![]()
Cocu snapt er weer weinig van vandaag
PSV is ook de favoriet voor de titel dit seizoenquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Veel van hen hebben ook PSV op plaats 1.
Dat zijn ze al 7 jaar lang ofzoquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV is ook de favoriet voor de titel dit seizoen
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV is ook de favoriet voor de titel dit seizoen
Jozefzoon had er ook al in gemoeten ipv Locadia, ik kan beter de wissels gaan doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Twijfelen aan de wissels van Cocu
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voetbalkenners Johan Derksen, Jeroen Elshoff, Valentijn Driessen, Wilfred Genee, Kees Jansma, Jeroen Grueter en Willem Vissers
Deze voorspelling is lang voor het einde van de transferperiode en het begin van de competitie ingevuld. Tevens ga ik niet af op voorspellingen van zulke amateurjournalisten. De meeste namen die jij noemt, zijn meestal mensen die lukraak wat roepen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voetbalkenners Johan Derksen, Jeroen Elshoff, Valentijn Driessen, Wilfred Genee, Kees Jansma, Jeroen Grueter en Willem Vissers voorspellen dat Willem II eindigt tussen plaats 16 en 18
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, als er ploegen zijn die onderschat worden, zijn het wel ploegen die vanuit de Jupiler League komen.
PEC Zwolle
SC Cambuur
Go Ahead Eagles
Om maar wat te noemen.
Cambuur onderschatte ik vorig jaar toen Groningen naar Leeuwarden moest, die fout maak ik dit jaar niet weer. Dat werd toen een kansloze 5-1quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, als er ploegen zijn die onderschat worden, zijn het wel ploegen die vanuit de Jupiler League komen.
PEC Zwolle
SC Cambuur
Go Ahead Eagles
Om maar wat te noemen.
Haten op Kennethquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:45 schreef RetRy32 het volgende:
Sowieso, "analisten" op TV.
Meesten kijken amper voetbal en mogen aanschuiven omdat ze bekend zijn in de voetbalwereld.
En dan gaan ze "analyseren".
"SO DIE RECHTSBACK WAS SLECHT JOH."
Doe als mij, nooit naar die zogenaamde analisten kijken. De doorsnee kroegloper kan het beter.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:45 schreef RetRy32 het volgende:
Sowieso, "analisten" op TV.
Meesten kijken amper voetbal en mogen aanschuiven omdat ze bekend zijn in de voetbalwereld.
En dan gaan ze "analyseren".
"SO DIE RECHTSBACK WAS SLECHT JOH."
Wat een walgelijk middenveld.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maher eraf
Hiljemark - Guardado
------ Wijnaldum
Zit veel voetbal in dat middenveldquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maher eraf
Hiljemark - Guardado
------ Wijnaldum
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een walgelijk middenveld.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een walgelijk middenveld.
De meeste analisten kijken alleen naar de topploegen in Nederland en zappen dan door naar het buitenlandse voetbal.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Doe als mij, nooit naar die zogenaamde analisten kijken. De doorsnee kroegloper kan het beter.
Kan zeggen wat je wil maar dan zijn het wel kennersquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De meeste analisten kijken alleen naar de topploegen in Nederland en zappen dan door naar het buitenlandse voetbal.
Wat is de definitie van een kenner?quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan zeggen wat je wil maar dan zijn het wel kenners
met de punt naar voren spelenquote:Op zaterdag 13 september 2014 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maher eraf
Hiljemark - Guardado
------ Wijnaldum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |