De man die ons kampioen gaat makenquote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standerd Luik - Feyenoord
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:26 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Met castaignos stonden jullie nu ruim voor
Met zn rode bavianenbillen gezicht.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:26 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Met castaignos stonden jullie nu ruim voor
Het wordt tijd voorquote:
Hij maakt er zo weer 1,quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:28 schreef De_Pel het volgende:
Te Vrede
Mensen die tevreden zijn met tevreden![]()
'ja maar hij loopt wel bijna 1 op 1'
Voor een G-voetballer doet hij het inderdaad niet onaardig.quote:
Manu, 93e minuutquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:31 schreef Caland het volgende:
Bijzonder teleurstellend dat je van zo'n matig en laf Twente niet kan winnen
Hij is Te Vrede met een punt?quote:
Die zag hem er al invliegen.quote:
Kazim moet gewoon starten voortaanquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:31 schreef Caland het volgende:
Bijzonder teleurstellend dat je van zo'n matig en laf Twente niet kan winnen
Goed gezien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier had je dus met 0-3 moeten winnen.
Hij hoort net in z'n oordopje dat Sneijder een bal heeft veroverd?quote:
Snap jequote:Op zondag 31 augustus 2014 18:32 schreef Muto het volgende:
Maar wel eindelijk een beetje voetbal in dit Feyenoord.
Jup. Kan ook alleen nog maar beter worden.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:32 schreef Muto het volgende:
Ja, andere spits en het komt goed.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:32 schreef Muto het volgende:
Ze worden zo snel grootquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:33 schreef Helpmefok het volgende:
Dit Feyenoord gaat nog zo keihard groeien he
Kan ook niet anders met zo'n jong team.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:33 schreef Helpmefok het volgende:
Mario Been taferelen? Ze zijn nog jong, maar ze worden heel goed?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:33 schreef Helpmefok het volgende:
Neenee, op korte termijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mario Been taferelen? Ze zijn nog jong, maar ze worden heel goed?
Zoiets ja, of gewoon 4 middenvelders en 2 snelle gasten voorinquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Middenveld met El Ahmadi, Clasie met afwisselend Toornstra/Tony op 10?
Niet te benijden die Fredsj.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee oke, dan is het goedquote:
Feyenoord taferelen, ze praten sinds het begin van de 21e eeuw over een ''tussenjaar'', ''jong team, veel talent, veel potentie'', ''groeimogelijkheden'', ''tijd nodig'', etc....15 jaar lang geen landstitelquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
jippiequote:Op zondag 31 augustus 2014 18:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord taferelen, ze praten sinds het begin van de 21e eeuw over een ''tussenjaar'', ''jong team, veel talent, veel potentie'', ''groeimogelijkheden'', ''tijd nodig'', etc....15 jaar lang geen landstitel
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:36 schreef Bombvis het volgende:
Ooh, dit zou heel Duits en heel lekker zijn
Het is maar een spelletje, meedoen is belangrijker dan winnen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord taferelen, ze praten sinds het begin van de 21e eeuw over een ''tussenjaar'', ''jong team, veel talent, veel potentie'', ''groeimogelijkheden'', ''tijd nodig'', etc....15 jaar lang geen landstitel
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:36 schreef Bombvis het volgende:
Jezus. Eigenlijk ongelofelijk hoe we dit niet met 0-4/5 gewonnen hebben
KAZAN OOKquote:
Te Vrede met name.quote:
Dat lijkt mij wel jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar zijn we het erover eens? Toornstra in, Immers out.
Kazimquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:38 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk weet Van Geel op het laatste moment nog een spits uit de hoge hoed te toveren trouwens.
Omdat tevreden met Te Vredequote:Op zondag 31 augustus 2014 18:37 schreef Tortugal het volgende:
Waarom kan die bal er nooit in bij ons
Joost mag het wetenquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:38 schreef Fokker101 het volgende:
Zouden Feyenoorders dat wel accepteren dat Vermeertje komt?
Dat samen met El Ahmadi en Clasie een prachtig middenveld. Misschien wel in 1 klap het beste middenveld van Nederland.quote:
Tja, geen spits. Kazimquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:37 schreef Caland het volgende:
Zonde. Laf antivoetbal van Twente wordt beloond met een punt.
Die met autisme nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:38 schreef Fokker101 het volgende:
Zouden Feyenoorders dat wel accepteren dat Vermeertje komt?
Ja, oogt een beetje hetzelfde type, maar dan mét techniek.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zoals Vilhena speelt zou ik hem er niet uithalen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat samen met El Ahmadi en Clasie een prachtig middenveld. Misschien wel in 1 klap het beste middenveld van Nederland.
Duidelijk, Immers per opbod verkopen aan een kruidenierszaakje die een medewerker nodig heeft aub.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat geld is al opgegaan aan Vermeer.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:38 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk weet Van Geel op het laatste moment nog een spits uit de hoge hoed te toveren trouwens.
Sociale werkplaats.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Duidelijk, Immers per opbod verkopen aan een kruidenierszaakje die een medewerker nodig heeft aub.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:42 schreef Tukker87 het volgende:
Mooi. Laf antivoetbal van Feyenoord wordt bestraft met een punt.
Grapjasquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:42 schreef Tukker87 het volgende:
Goeden grap. Jullie aanvoerder is in ieder geval erg blij met een punt zegt hij nu.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:42 schreef Tukker87 het volgende:
Hij is wel een spraakwaterval.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:42 schreef Caland het volgende:
Tering. Uit welk achterstandsgebied hebben ze die Cuco Martina getrokken dan.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:43 schreef hhh38 het volgende:
Vermeer
Wilk - Beek - Kongolo - Nelom
Vilhena - Clasie - El Ahmadi
Toornstra
Kazim Kazim - Manu
Dat soort voetballers moet je een interviewverbod opleggen uit zelfbescherming.quote:
Ja ik snapte 'm al, zat half mee te luisterenquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie's reactie op de vraag of hij blij is met Vermeer
Ben je gekquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Maareh. Die joden 750.000 voor die Vermeer he. Zouden die Vilhena willen?
Hij wil denk ik ook niet gelijk Mulder afvallen. Diep van binnen is hij aan het JUICHEN denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie's reactie op de vraag of hij blij is met Vermeer
Vast wel, maar waarom zouden we die aan hun verkopen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Maareh. Die joden 750.000 voor die Vermeer he. Zouden die Vilhena willen?
Nee, eens. Nog niet voor 40-45 miljoen. Maar die de Boer heeft al eens gezegd dat ie 'm wou, en Blind is net weg.quote:
Geweldig teamquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:43 schreef hhh38 het volgende:
Vermeer
Wilk - Beek - Kongolo - Nelom
Vilhena - Clasie - El Ahmadi
Toornstra
Kazim Kazim - Manu
Jammer dat hij nu niet de kans op '10' gaat krijgen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:45 schreef Scrummie het volgende:
Speelde weer als een baas trouwens, Vilhena. Echt heel goed.
Dit.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:45 schreef Scrummie het volgende:
Speelde weer als een baas trouwens, Vilhena. Echt heel goed.
Misschien wel terecht, Toornstra baast 'm.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat hij nu niet de kans op '10' gaat krijgen.
Toornstra niet opstellen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vermeer
Wilkshire, Van Beek, Kongolo,Nelom
Clasie- El Ahmadi
Tony
Boetius Karim Manu
Doe mij die baan maar.
Mwah. Misschien is dit wel zijn positie inmiddels.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind hem op deze plek ook wel erg lekker ballen inmiddels. Veel beweeglijker dan vorig seizoen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
En heel sterk. Vind ik echt 1 van z'n beste kwaliteiten, hoe ie het lichaam gebruikt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind hem op deze plek ook wel erg lekker ballen inmiddels. Veel beweeglijker dan vorig seizoen.
Het hele team was dramatisch. Het blijft een enorm groot talent en die moet je niet laten verpieteren op de bank, heeft ie vandaag laten zienquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tyf toch op man, Vilhena speelde voorheen dra-ma-tisch
Ja, maar vorig seizoen deed hij dat meestal nog niet zo goed. Liet hij ook vaak zijn mannetje lopen. Nu lijkt hij daarvan te zijn genezen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En heel sterk. Vind ik echt 1 van z'n beste kwaliteiten, hoe ie het lichaam gebruikt.
Sowieso, Immers eruit ^ oneindig voor je Vilhena eruit vistquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het hele team was dramatisch. Het blijft een enorm groot talent en die moet je niet laten verpieteren op de bank, heeft ie vandaag laten zien
Tenzij Kazim een baas blijkt. Dan hebben we die spits al.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:50 schreef H.FR het volgende:
Als we er nog een spits bij krijgen moeten we gewoon voor het kampioenschap gaan.
Nee, behalve bij 4-4-2. Maar dan heb je Bilal voor niks gekocht.quote:
niks, en het doet me goed dat we eindelijk eens weer de jeugd af en toe rust kunnen geven. Zie ook King Kongolo op 't moment. Even wat rust pakken, niets mis mee voor die jonge jochies, en zo hoort het ook. Hoe het de laatste 3/4 jaar is gegaan kan eigenlijk niet eens.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso, Immers eruit ^ oneindig voor je Vilhena eruit vist
Maar het is gelul wat je zegt. Boeet eruit, speelt nu voor 't eerst in tijden ook weer niet-compleet rampzalig. Wat is er erg aan tijdelijk banken dan?
En Tony dan ?mafklapper.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Toornstra niet opstellen.
Gewoon zo;
Vermeer
Wilkshire-Van Beek-Kongolo-Nelom
Toornstra-Clasie-El Ahmadi
Basacikoglu-Kazim-Boetius (die weer in vorm komt)
Ook wel 'mazzel' gehad met zo weinig blessures.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
niks, en het doet me goed dat we eindelijk eens weer de jeugd af en toe rust kunnen geven. Zie ook King Kongolo op 't moment. Even wat rust pakken, niets mis mee voor die jonge jochies, en zo hoort het ook. Hoe het de laatste 3/4 jaar is gegaan kan eigenlijk niet eens.
Denk je dat ie zich zo weer in de basis zou spelen als Toornstra de voorkeur krijgt? Eigenlijk heb je nu gewoon een luxeprobleemquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso, Immers eruit ^ oneindig voor je Vilhena eruit vist
Maar het is gelul wat je zegt. Boeet eruit, speelt nu voor 't eerst in tijden ook weer niet-compleet rampzalig. Wat is er erg aan tijdelijk banken dan?
Ja, maar dat hebben we dus nog niet kunnen constateren, als het even kan gok ik het daar liever niet op. Al lijkt het me een prima speler. Maar echt nog nooit zien spelen die jongen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tenzij Kazim een baas blijkt. Dan hebben we die spits al.
Dan is hij het laatste beetje geloofwaardigheid kwijt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:52 schreef Henrys het volgende:
Zal je zien dat Rutten volgende wedstrijd gewoon weer met Immers begint
Kan het me niet voorstellen. Ik heb vanmiddag Toornstra een paar simpele balletjes zien geven die Immers de laatste jaren 2/3 keer heeft gegeven. In al die tijd dat ie speelde.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:52 schreef Henrys het volgende:
Rutten: 'De eerste helft met Immers was de beste helft.'quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:52 schreef Henrys het volgende:
Lastige keuze inderdaad, speelt tot dusverre vrij goed dit seizoen. Misschien El Ahmadi dan op de bank houden.quote:
Dat ook idd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:54 schreef Divje het volgende:
Gewoon een paar wedstrijdjes met Ahmadi, Toornstra en Vilhena, kan Clasie ook eens rusten. Zat er op 't eind goed doorheen volgens mij.
Wat een ongekende luxepositie tov al die magere jaren hiervoor eigenlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:54 schreef Divje het volgende:
Gewoon een paar wedstrijdjes met Ahmadi, Toornstra en Vilhena, kan Clasie ook eens rusten. Zat er op 't eind goed doorheen volgens mij.
Juistemquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:54 schreef Scrummie het volgende:
Maaaaaan, ik wil nog steeds Guidetti. Stel je voor man, dit elftal, dit middenveld, deze flankspelers, met een spits als Guidetti ervoor met zijn mentaliteit. Gekkenwerk dan.
Sowieso.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:54 schreef Scrummie het volgende:
Maaaaaan, ik wil nog steeds Guidetti. Stel je voor man, dit elftal, dit middenveld, deze flankspelers, met een spits als Guidetti ervoor met zijn mentaliteit. Gekkenwerk dan.
Hij heeft permanente schade opgelopen door die zenuwziektequote:Op zondag 31 augustus 2014 18:54 schreef Scrummie het volgende:
'Gewoon' zeggen voelde ook heel onwennigquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een ongekende luxepositie tov al die magere jaren hiervoor eigenlijk.
Idd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:52 schreef Muto het volgende:
Is toch prima dat je straks vier goede middenvelders hebt voor 3 posities. Stel je voor dat je weer eens Goossens of Bakkal moest inbrengen...
Niet waar. Is gelul.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij heeft permanente schade opgelopen door die zenuwziekte
Neen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:58 schreef Tyron het volgende:
Kunnen jullie ook niet even Siggy ophalen?
Jij kent zijn medische dossier?quote:
Ja.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij kent zijn medische dossier?
Virale Myelitis (in de ruggengraat dus) is een ziekte waar niemand 100% bovenop komt. Ik moet de eerste patiënt nog tegenkomen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij kent zijn medische dossier?
Omdat City te veel vraagt? Weet ik het.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:59 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom wil geen enkele club hem dan?
Virale Myelitis. Zoek het eens op. Lees eens een medisch boek. Gewoon, voor de gein.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:01 schreef Scrummie het volgende:
Dat Guidetti niet komt heeft 1 reden: vraagprijs. Niets anders. Neem dat maar van mij aan.
Buiten die rare wissels, dat rare accent, dat rare Immers steeds op blijven stellen...quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:03 schreef Caland het volgende:
Rutten gaat dat voetbal er wel in krijgen.
Nee, niet nodig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Virale Myelitis. Zoek het eens op. Lees eens een medisch boek. Gewoon, voor de gein.
Dan mag je geen oordeel vellen. Onderdelen van deze ziekte (die voor iedereen gelden) zijn verlies van gevoel (sensory loss) of verlamming.quote:
Nogmaals, zal allemaal. En ja, die verhalen herinner ik me nog zeker. Ik zeg alleen dat reden Guidetti naar Feyenoord puur vraagprijs is geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan mag je geen oordeel vellen. Onderdelen van deze ziekte (die voor iedereen gelden) zijn verlies van gevoel (sensory loss) of verlamming.
Herinner je de verhalen nog van John dat hij niet meer kon staan op zijn benen, omdat ze niet meer deden wat hij wilde? Dat is dus geen zenuwziekte in het been, maar het ruggenmerg.
Nogmaals: daar kom je nooit helemaal bovenop.
Volgens mij komt hij dan nog goed weg. Ik geloof dat je daar zelfs een dwarslaesie van kunt oplopen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Virale Myelitis (in de ruggengraat dus) is een ziekte waar niemand 100% bovenop komt. Ik moet de eerste patiënt nog tegenkomen.
Dost is een pest pleuris jong.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:06 schreef onlogisch het volgende:
Als Dost nu nog komt is het plaatje gewoon rond en kunnen we concluderen dat Yellow het fantastisch heeft gedaan. Al die te vroege azijnzeikers wordt dan gewoon netjes de mond gesnoerd (Hoi Ruben) Natuurlijk is het nog te vroeg aangezien Dost nog niet binnen is, maar ook zonder Dost heeft Yellow het gewoon goed gedaan.
Yellow
Dost is een mongool die je niet moet willen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:06 schreef onlogisch het volgende:
Als Dost nu nog komt is het plaatje gewoon rond en kunnen we concluderen dat Yellow het fantastisch heeft gedaan. Al die te vroege azijnzeikers wordt dan gewoon netjes de mond gesnoerd (Hoi Ruben) Natuurlijk is het nog te vroeg aangezien Dost nog niet binnen is, maar ook zonder Dost heeft Yellow het gewoon goed gedaan.
Yellow
Stoke had Crouch, en slechter dan de anderen ja, maar ja, hij heeft nogal wat voor zich.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:06 schreef Henrys het volgende:
Mark Hughes was bij City ook helemaal weg van hem maar bij Stoke City kwam hij nooit aan spelen toe.
Ook schijnt hij het slecht hebben gedaan in de voorbereiding
Correct, zie het hoofdstuk 'paralysis' van deze ziekte. Sterker nog: de inflammatory fase van zijn ziekte hééft feitelijk gezien een 'tijdelijke' dwarslaesie voor hem betekent, sinds hij niet meer op zijn benen kon staan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij dan nog goed weg. Ik geloof dat je daar zelfs een dwarslaesie van kunt oplopen.
quote:
Dat kan je vinden. Als ie er straks 25 in het mandje legt wil ik jullie niet horen of zien juichen (HMF, je gaat 6 treden naar beneden en W1 van de voorkant bewonderen héquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dost is een mongool die je niet moet willen.
Dat gehaat op hem en Van Geelquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:08 schreef Henrys het volgende:
Wilkshire wordt ook elke wedstrijd beter.
Wat vind je van vermeer?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat gehaat op hem en Van GeelGEEL
Kan het conditioneel alleen niet echt aan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:08 schreef Henrys het volgende:
Speelde vanaf zijn eerste wedstrijd al erg sterkquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:08 schreef Henrys het volgende:
Zoals in de Europese pot na de 4-3quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dat kan je vinden. Als ie er straks 25 in het mandje legt wil ik jullie niet horen of zien juichen (HMF, je gaat 6 treden naar beneden en W1 van de voorkant bewonderen hé)
Tja, natuurlijk een veel betere keeper dan Mulderquote:
eens. tweestrijd. bah.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja, natuurlijk een veel betere keeper dan Mulder
maar het blijft een clown en een jhk jood
Ik vind het echt onbegrijpelijk
Tytonquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
eens. tweestrijd. bah.
had ik tyton opgepikt van de zomer.
Hebben we Boerquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
Maar toch, feitelijk gezien is die nigger niet slechter dan Mulder. Je gaat dalijk bovendien met wat mazzel zien dat die Cilessen geblesseerd raakt![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar ja. Dudekquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
TytonDát had ik nou gewild. Alleen al want Pool
En ik vind hem wat snelheid tekort komen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan het conditioneel alleen niet echt aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:19 schreef Max23 het volgende:
De transfer ken neth, want de deadline is niet ver meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Kazim een baas blijkt of Dost o.i.d. komt: eens!quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:20 schreef Kerftminister het volgende:
Ondanks dat ik erg baal van het resultaat tegen Twente begin ik wel met de minuut optimistischer te worden hoor. Dit Twente is geen concurrent, PSV heeft tot nu toe al het geluk van de wereld gehad en Vitesse bakt er al helemaal geen tyfus van. We gaan gewoon voor het kampioenschap.
Ik vind dat hij te veel achteruit loopt als de linksbuiten de bal heeft. Als die linksvoor opkomt loopt Wilkshire gewoon achteruit tot ie in de eigen 16 stapt. Ik ben nog niet volledig overtuigd, maar goed, het is in ieder geval geen slechte speler, en dat transfervrijquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:08 schreef Henrys het volgende:
Ja, loop dat al jaren te roepen, achtte het echter nooit realistisch.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:26 schreef superniger het volgende:
Vinden jullie het kunnen dat Vermeer naar Feyenoord gaat?
Nee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:26 schreef superniger het volgende:
Vinden jullie het kunnen dat Vermeer naar Feyenoord gaat?
Wat voor zwakbegaafde ben je dan, als je over een kampioenschap durft te spreken als je na 4 wedstrijden al 7 punten achter staat op PSV en zelfs Excelsior voor je moet dulden. Als je net 3 wedstrijden op rij niet weet te winnen. Als je 4 van je 5 beste spelers hebt verkocht. Als je een nieuwe trainert in moet passen. Als je een Nelom nog in de basis hebt staan. Als je tieners móét opstellen omdat je 30ers chronisch geblesseerd zijn. Als je een 3-0 achterstand in eigen huis weet weg te geven.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:50 schreef H.FR het volgende:
Als we er nog een spits bij krijgen moeten we gewoon voor het kampioenschap gaan.
Denk dat dit meer de wens van Rutten is geweest eigenlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel totaal onverwachts weer, dat Van Geel met een keeper aan komt zetten.
Wat dat betreft zijn onze gebeden toch verhoord. Dat wat de meesten toch wel hoopten, een nieuwe keeper, maar waarvan vrijwel iedereen dacht dat daar het geld niet voor was.
Rust?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:29 schreef eight het volgende:
Ik ben wel blij met vermeer. Die gaat voor een hoop rust punten zorgen.
Alleen met de standaardsituaties gaat het nu nooit meer goedkomen.
Zal ook wel de bedoeling zijn. Rutten gaf een tijd geleden al aan dat WK-gangers rust zouden krijgen in het seizoen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:54 schreef Divje het volgende:
In combinatie met de goedkope prijs natuurlijk. Dit is gewoon een ideaal moment om goedkoop een goede keeper te krijgenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk dat dit meer de wens van Rutten is geweest eigenlijk.
Die interviewer had hem wel toen hij vroeg of Vermeer basisspeler zou worden.quote:
Ik vond hem erg solide dit seizoen die paar wedstrijden dat hij Cillessen vervingquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:29 schreef eight het volgende:
Ik ben wel blij met vermeer. Die gaat voor een hoop rust punten zorgen.
Alleen met de standaardsituaties gaat het nu nooit meer goedkomen.
Eens, uitkomend is ie gehandicaptquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rust?
Ik heb meer vertrouwen in een uitkomende Mulder, dan in een uitkomende Vermeer.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:19 schreef Max23 het volgende:
De transfer ken neth, want de deadline is niet ver meerKenneth nog slechter die woordgrapjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vermeer is met recht een grabbelaar ik begrijp niets van deze actie, Mulder loopt volgend jaar af die zal dus wel weer gratis de deur uit lopen om vervolgens elders te excelleren.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rust?
Ik heb meer vertrouwen in een uitkomende Mulder, dan in een uitkomende Vermeer.
Jij begrijpt wel meer dingen niet nee.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vermeer is met recht een grabbelaar ik begrijp niets van deze actie, Mulder loopt volgend jaar af die zal dus wel weer gratis de deur uit lopen om vervolgens elders te excelleren.
"De vraag stellen is hem beantwoorden" is zelden beter toepasbaarquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kenneth nog slechter die woordgrapjes?
Doet het prima.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:08 schreef Henrys het volgende:
Gek man, dat Vermeer onzeker werd met de roep om Cillesen elke wedstrijd. Echt vreemd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vermeer is met recht een grabbelaar ik begrijp niets van deze actie, Mulder loopt volgend jaar af die zal dus wel weer gratis de deur uit lopen om vervolgens elders te excelleren.
Nou leg jij het maar uit dan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jij begrijpt wel meer dingen niet nee.
Dat is niet gek, het is gewoon een prutser.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gek man, dat Vermeer onzeker werd met de roep om Cillesen elke wedstrijd. Echt vreemd.
Lekker is dat, moetie straks keepen met de roep om Mulder elke wedstrijd.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gek man, dat Vermeer onzeker werd met de roep om Cillesen elke wedstrijd. Echt vreemd.
Velthuizenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou leg jij het maar uit dan.
Mulder heb 120 + wedstrijden in het eerste en opeens voldoet hij niet meer, dan heb je Hahn ook nog gehaald maar moet de reservekeepert van Ajax ons uit de brand helpen terwijl je niet zo heel lang geleden Piet Velthuizen voor niks kon oppikken.
Blijft een dood muisje, Vermeer is kwalitatief 21223 x beter. hoe is dit niet te snappen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Mulder heb 120 + wedstrijden in het eerste en opeens voldoet hij niet meer, dan heb je Hahn ook nog gehaald maar moet de reservekeepert van Ajax ons uit de brand helpen terwijl je niet zo heel lang geleden Piet Velthuizen voor niks kon oppikken.
Dat is wel waar maar we hebben toch 2 keepers, daarbij heeft Vermeer zijn eigen eigenaardigheden zoals dat als een debiel uitkomen en rood pakken om maar eens iets te noemenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:35 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ken overigens geen Nederlandse keeper met betere reflexen dan Vermeer.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:35 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ken overigens geen Nederlandse keeper met betere reflexen dan Vermeer.
Daar vergis je je in, kom je nog wel achter peenbuiker.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is niet gek, het is gewoon een prutser.
Lijkt me niet bepaald intimiderend. Is alsof je Messi bent en de mensen achter je roepen om Immers.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Lekker is dat, moetie straks keepen met de roep om Mulder elke wedstrijd.
Eensquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Doet het prima.
Vermeer, tja... Bllijkbaar klopt het wat iemand hier een paar weken geleden zei (weet niet meer wie) dat ze bij Feyenoord erg geschrokken zijn van Hahn. Nu hebben we dus 3 keepers die allebei eigenlijk niet goed genoeg zijn, in plaats van 2 keepers die eigenlijk niet goed genoeg zijn. Je kunt maar 1 van de drie kneuzen tegelijk opstellen, dus je schiet hier geen flikker mee op. Ik ben echt geen fan van Mulder en als je geld hebt om een vervanger te halen moet je dat zeker doen, maar dan natuurlijk niet iemand die net zo hard faalt en al te licht bevonden is bij je voornaamste concurrent. Lood om oud ijzer.
Velthuizen, showkeeper. Kan er geen kut vanquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een gelul.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Velthuizen
Vermeer is gewoon 2 klasses beter dan een Mulder die al seizoenenlang stilstaat.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Spel vandaag was wel erg positief. Boetius en Vilhena speelden echt uitstekend. Dat balletje van Immers op Boetius in het begin![]()
![]()
![]()
Haagsche Isco
![]()
![]()
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 31-08-2014 om 19:31:49'Het besluit over Mulder is menselijk gezien erg moeilijk, maar professioneel niet. Deze club moet verder.' Rutten na #twefey. reageer retweet
Bizar ja. Snap sowieso niet waarom Clasie ze niet neemt, die heeft wel een goede, zuivere trap en blijft in zijn koppie altijd rustig.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:37 schreef heiden6 het volgende:
Ik zag trouwens bij FOX voorbijkomen dat Feyenoord de laatste 4 strafschoppen in de eredivisie heeft gemist. Dat moet wel in de buurt komen van een record in de afgelopen 60 jaar. Voorzover ik weet gaan gemiddeld 4 van de 5 strafschoppen erin. Onvoorstelbaar dus dat je er 4 op een rij weet te missen.
Rutten heeft automatismes erin gekregen deze zomer, zie je elke wedstrijd gewoon. Is Koeman nooit gelukt, met een nagenoeg intact gebleven selectie vorig jaar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]was mooi balletje ja
Toch oprotten met die ooievaar
We groeien man!
Je doet alsof ajax een Cassilas heeft verkocht aan onsquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lijkt me niet bepaald intimiderend. Is alsof je Messi bent en de mensen achter je roepen om Immers.
Stel je voor dat Vermeer morgen niet door de keuring komtquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:38 schreef Scrummie het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 31-08-2014 om 19:31:49'Het besluit over Mulder is menselijk gezien erg moeilijk, maar professioneel niet. Deze club moet verder.' Rutten na #twefey. reageer retweet
Casillas moet je niet willen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je doet alsof ajax een Cassilas heeft verkocht aan ons
Althans, volgens Rutten zou Vermeer voor concurrentiestrijd moeten zorgen.
Misschien kan hij op de positie van Immers gaan spelen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:38 schreef Heeinz het volgende:
Jullie mogen blij zijn met Vermeer. Verwacht wel veel hoge voorzetten als we tegen jullie spelen
Welke lijst? Hoeveel keepers wil jij? 17?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh, die schrappen we even van de lijst dan.
Mja. Mulder kan net zo goed z'n spullen gaan pakken, die word keihard afgemaakt zo.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Stel je voor dat Vermeer morgen niet door de keuring komt
twitter:ErikElizen twitterde op zondag 31-08-2014 om 19:36:00@Lunatic_News Dan keur je hem morgen toch af! Geestelijke blessure is toch wel te vinden bij een amsterdammer. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |