Ik ga half uurtje doe rustigquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:06 schreef Fylax het volgende:
Gewoon om 21:00 luisteren naar Fylax op radio49
Ik zal zo eens gaan kijken, het zal vast een mooi radio station zijn. Kun je me wat boeddhistische rap draaien?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:09 schreef RetRy32 het volgende:
Als ik geen verzoeken/viewers heb ga ik ook niets doen![]()
Ok doeiquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:09 schreef RetRy32 het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:10 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik zal zo eens gaan kijken, het zal vast een mooi radio station zijn. Kun je me wat boeddhistische rap draaien?
Deze... Of iets dergelijks, ik wacht met smacht! Maar ik hoor nog geen muziek op je radio.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:09 schreef RetRy32 het volgende:
Negatieve muziek...quote:
Helemaal niet.quote:
positieve muziek man.quote:
Daar had ik het niet over.quote:
Broodhoofd/retry draait muziekquote:
klaargekomen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:14 schreef housesoftheholy het volgende:
bedankt voor de shoutout, was fantastisch
Ja same here.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:14 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Je stem komt me bekend voor
Enzo knol stem.quote:
Links is best jammer eigenlijk, links en rechts maken enkel ruzie over hoe het geld verdeeld moet worden ze streven niet naar positiviteit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:16 schreef deadprez het volgende:
Hoppa, tijd voor linkse propaganda.
Links streeft altijd naar positiviteitquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Links is best jammer eigenlijk, links en rechts maken enkel ruzie over hoe het geld verdeeld moet worden ze streven niet naar positiviteit.
Niet zo miepen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:16 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Links is best jammer eigenlijk, links en rechts maken enkel ruzie over hoe het geld verdeeld moet worden ze streven niet naar positiviteit.
Haten op DJ RETRYquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:17 schreef deadprez het volgende:
We moeten Fylax even zien te fixen.
Jij kan moeilijk 24/7 draaien hè.quote:
Ik ga zo stoppen voetbal kijkenquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij kan moeilijk 24/7 draaien hè.
Met mij erbij wel. Hoewel ik eigenlijk boeddhistisch benquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:19 schreef deadprez het volgende:
Zit ik hier op het forum van de EO?
Vervelend.quote:
Ik kan er niets aandoen dat is een stigma dat ik blijkbaar heb. Maar request jij nog eens wat man.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik kan er niets aandoen dat is een stigma dat ik blijkbaar heb. Maar request jij nog eens wat man.
Retry zou geld moeten krijgen om een opvangcentrum te beginnen zijn radio zou criminaliteit per 60% verminderen als ze zouden luisteren.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef deadprez het volgende:
Hier wordt dikke kleine kinderen van LVO vast wel gewaardeerd.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef Spongeboss het volgende:
Omdat iedereen zegt dat ik in een inrichting zit zou deze mooi zijn.
deadprezquote:
Dan lig ik in bed mie mayn.quote:
quote:
Wat een mietje ben je ook hè.quote:
Je moet natuurlijk ook een beetje aan de andere patiënten denken hè.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:25 schreef Spongeboss het volgende:
Ik mag dit nummer eigenlijk niet meer luisteren van de lui die bij me wonen omdat ik hem altijd te hard zet.
Dit iedere avond eigenlijk. Hij moet het nu wel doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
Woah, retry is wel in één keer een kaolo harde baasje geworden.
Ja.quote:
Oh.quote:
maar ik een groterequote:Op zaterdag 13 september 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
Woah, retry is wel in één keer een kaolo harde baasje geworden.
quote:
Ja dat sowieso.quote:
Kun je geen slot pakken rond een christelijke tijd 8 uur of 7?quote:
Alsof iemand een fuck geeft om de verplichte bedtijd in die inrichting van je.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kun je geen slot pakken rond een christelijke tijd 8 uur of 7?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof iemand een fuck geeft om de verplichte bedtijd in die inrichting van je.
Ja, maar jij kapt er na een kwartier weer mee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:28 schreef RetRy32 het volgende:
Ik vond mijn radio eigenlijk beter dan Fylax, Fylax doet te blij en pijpt Radio49.
Zie dit niet als een sneer maar als verzoek om je naar KLB te halen.
ik vond je kkgaarquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:28 schreef RetRy32 het volgende:
Ik vond mijn radio eigenlijk beter dan Fylax, Fylax doet te blij en pijpt Radio49.
Zie dit niet als een sneer maar als verzoek om je naar KLB te halen.
hij was echt wel baas.quote:
Kan deze niet blijven?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:29 schreef Spongeboss het volgende:
Volgens mij heb ik vanavond een vreemde persoonlijkheid ik merk dat ik mezelf even niet meer ben mijn excuses mensen.
Geen idee man ik heb daar min over te zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geen idee man ik heb daar min over te zeggen.
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:31 schreef RetRy32 het volgende:
Misschien dat ik dit vaker ga doen, maar 'k denk het niet
quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:31 schreef RetRy32 het volgende:
Hoop van wel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:31 schreef RetRy32 het volgende:
Denk dat Retrty's stem een trigger is voor deze persoonlijkheid.quote:
Godverdomme retry, je gaat nú weer draaien.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Denk dat Retrty's stem een trigger is voor deze persoonlijkheid.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een deeltje is leuk Leuten, maar dit wordt geen reeks hoor.
quote:
We maken morgen als hij draait gewoon een klacht over het nummerquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat zat er sowieso al niet in, aangezien retry het al opgegeven heeft.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Never give up.... Never give in.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zat er sowieso al niet in, aangezien retry het al opgegeven heeft.
KLB is voor de klachten natuurlijk, laten we dat vooral zo houden. Als Retry zijn eigen station wil oprichten kan hij ongetwijfeld bij de ONZ-mods terecht.quote:
Nee Frank Derby pls.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
KLB is voor de klachten natuurlijk, laten we dat vooral zo houden. Als Retry zijn eigen station wil oprichten kan hij ongetwijfeld bij de ONZ-mods terecht.
Maar dan zit je met allemaal ONZ'ers.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
KLB is voor de klachten natuurlijk, laten we dat vooral zo houden. Als Retry zijn eigen station wil oprichten kan hij ongetwijfeld bij de ONZ-mods terecht.
Je kunt ook gaan staan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar dan zit je met allemaal ONZ'ers.
quote:
terechte klachtquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Die zijn meestal ook best tof hoor. Maar ja, KLB uber alles.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Frank gingen we nu komende donderdag of vrijdag duckhunter spelen?quote:
Is toch een hele andere cultuur.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die zijn meestal ook best tof hoor. Maar ja, KLB uber alles.
Terecht, ik kan niet aarden met die mensen ze hebben dolfijn fetisjes.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:37 schreef deadprez het volgende:
In Radio 49 zit dan wel weer wat vreemd volk.
Vreemd?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:37 schreef deadprez het volgende:
In Radio 49 zit dan wel weer wat vreemd volk.
Koeltoer paniek.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Is toch een hele andere cultuur.
SHOTS FIREDquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vreemd?
Fucking teringmongolen zijn de meesten daar.
Jij hebt het er maar druk mee, ging je niet ook vissen of zo met Pharkus?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Frank gingen we nu komende donderdag of vrijdag duckhunter spelen?
Ik heb nog nooit van duckhunter gehoord, dus ik denk dat je in de war bent met iemand anders.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Frank gingen we nu komende donderdag of vrijdag duckhunter spelen?
Ja, ik wilde het een beetje netjes verwoorden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vreemd?
Fucking teringmongolen zijn de meesten daar.
Met Pharkus ging ik roeien.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij hebt het er maar druk mee, ging je niet ook vissen of zo met Pharkus?
Oh nee, kopt het was Toto, wij gingen vissen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van duckhunter gehoord, dus ik denk dat je in de war bent met iemand anders.
Kan best, ik heb zoveel te doen met de FOK! staff, ik ga ook nog koeien melken met Djeez.quote:
Lijkt me toch wel basiskennis eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Even doen alsof je de game expert bent
Hangt er van af mijn ouders ware te arm voor een console in die tijd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel basiskennis eigenlijk.
Vliegvissen en dan de beekforelletjes en vlagzalmen roosteren boven een houtvuurtje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh nee, kopt het was Toto, wij gingen vissen.
Kutleef.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hangt er van af mijn ouders ware te arm voor een console in die tijd.
Ja dat is tof, hoewel ik meer van het vissen ben met mijn handen. Maar vliegvissen is ook prima.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vliegvissen en dan de beekforelletjes en vlagzalmen roosteren boven een houtvuurtje.
Welnee, solidariteit als kinderen in Afrika er niet mee konden spelen dan ik ook niet zeiden mijn ouders, en na lang zeuren kreeg ik eindelijk een console. En kijk hoe het met me is afgelopen, door de spelletjes en teveel fantasie.quote:
haha spongeboss heeft (s)linkse oudersquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Welnee, solidariteit als kinderen in Afrika er niet mee konden spelen dan ik ook niet zeiden mijn ouders, en na lang zeuren kreeg ik eindelijk een console. En kijk hoe het met me is afgelopen, door de spelletjes en teveel fantasie.
Plottwist misschien stemmen jouw ouders pvv.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha spongeboss heeft (s)linkse ouders
Dan zou ik ze klappen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Plottwist misschien stemmen jouw ouders pvv.
Met als gevolg dat ze liegen waarop ze stemmen, omdat ze weten dat je ze anders klapt.quote:
Nee hoor, mijn ouders stemmen gewoon oprecht op GL.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Met als gevolg dat ze liegen waarop ze stemmen, omdat ze weten dat je ze anders klapt.
bitch pls ik breek je benenquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:45 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je lijkt mij meer het pussy type.
Ik brak bijna iemand schouder vandaag met een sliding, kreeg gelijk roodquote:
Dan is het goed, hoewel groen links ik weet niet man, zijn dat niet die lui die huilen over horizon vervuiling?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn ouders stemmen gewoon oprecht op GL.
Oh, dan denk ik dat ik maar geen grote bek meer tegen je trek.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik brak bijna iemand schouder vandaag met een sliding, kreeg gelijk rood.
Wel eerste goal gemaakt waardoor we toch hebben gewonnen.
De grap was dat ik niets voelde, maar ineens zag ik een kk smerige open wond van 4 cm lang en 3 cm breed.
Ik ben zelf de grootste pussy don't worry bro.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh, dan denk ik dat ik maar geen grote bek meer tegen je trek.
sws niet gewoon pacifist zijnquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:50 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik ben zelf de grootste pussy don't worry bro.
trekte klaktquote:
Slaap lekker en veel plezier doodduwerquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:53 schreef deadprez het volgende:
Dadelijk begint de show van Fylax jongens, spannond.
Negatieve muziek niet luisteren man.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:54 schreef deadprez het volgende:
Oh wacht, dat wordt non-stop hardstyle natuurlijk. Dat trek ik nu echt niet.
Houdoe.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Slaap lekker en veel plezier doodduwer
ONZ is elders.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:07 schreef jamesdeen het volgende:
Ik krijg deze foutmelding als ik de radio wil beluisteren.
[ afbeelding ]
En deze als ik 'm handmatig invoer:
[ afbeelding ]
Hetzelfde met de link: http://www.radio49.nl/listen80.pls gedaan.
Iemand een oplossing?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |