Geen idee man ik heb daar min over te zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geen idee man ik heb daar min over te zeggen.
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:31 schreef RetRy32 het volgende:
Misschien dat ik dit vaker ga doen, maar 'k denk het niet
quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:31 schreef RetRy32 het volgende:
Hoop van wel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:31 schreef RetRy32 het volgende:
Denk dat Retrty's stem een trigger is voor deze persoonlijkheid.quote:
Godverdomme retry, je gaat nú weer draaien.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:32 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Denk dat Retrty's stem een trigger is voor deze persoonlijkheid.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een deeltje is leuk Leuten, maar dit wordt geen reeks hoor.
quote:
We maken morgen als hij draait gewoon een klacht over het nummerquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat zat er sowieso al niet in, aangezien retry het al opgegeven heeft.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Never give up.... Never give in.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zat er sowieso al niet in, aangezien retry het al opgegeven heeft.
KLB is voor de klachten natuurlijk, laten we dat vooral zo houden. Als Retry zijn eigen station wil oprichten kan hij ongetwijfeld bij de ONZ-mods terecht.quote:
Nee Frank Derby pls.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
KLB is voor de klachten natuurlijk, laten we dat vooral zo houden. Als Retry zijn eigen station wil oprichten kan hij ongetwijfeld bij de ONZ-mods terecht.
Maar dan zit je met allemaal ONZ'ers.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
KLB is voor de klachten natuurlijk, laten we dat vooral zo houden. Als Retry zijn eigen station wil oprichten kan hij ongetwijfeld bij de ONZ-mods terecht.
Je kunt ook gaan staan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar dan zit je met allemaal ONZ'ers.
quote:
terechte klachtquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Die zijn meestal ook best tof hoor. Maar ja, KLB uber alles.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Frank gingen we nu komende donderdag of vrijdag duckhunter spelen?quote:
Is toch een hele andere cultuur.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die zijn meestal ook best tof hoor. Maar ja, KLB uber alles.
Terecht, ik kan niet aarden met die mensen ze hebben dolfijn fetisjes.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:37 schreef deadprez het volgende:
In Radio 49 zit dan wel weer wat vreemd volk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |