Wat een mietje ben je ook hè.quote:
Je moet natuurlijk ook een beetje aan de andere patiënten denken hè.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:25 schreef Spongeboss het volgende:
Ik mag dit nummer eigenlijk niet meer luisteren van de lui die bij me wonen omdat ik hem altijd te hard zet.
Dit iedere avond eigenlijk. Hij moet het nu wel doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
Woah, retry is wel in één keer een kaolo harde baasje geworden.
Ja.quote:
Oh.quote:
maar ik een groterequote:Op zaterdag 13 september 2014 20:26 schreef deadprez het volgende:
Woah, retry is wel in één keer een kaolo harde baasje geworden.
quote:
Ja dat sowieso.quote:
Kun je geen slot pakken rond een christelijke tijd 8 uur of 7?quote:
Alsof iemand een fuck geeft om de verplichte bedtijd in die inrichting van je.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:27 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kun je geen slot pakken rond een christelijke tijd 8 uur of 7?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof iemand een fuck geeft om de verplichte bedtijd in die inrichting van je.
Ja, maar jij kapt er na een kwartier weer mee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:28 schreef RetRy32 het volgende:
Ik vond mijn radio eigenlijk beter dan Fylax, Fylax doet te blij en pijpt Radio49.
Zie dit niet als een sneer maar als verzoek om je naar KLB te halen.
ik vond je kkgaarquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:28 schreef RetRy32 het volgende:
Ik vond mijn radio eigenlijk beter dan Fylax, Fylax doet te blij en pijpt Radio49.
Zie dit niet als een sneer maar als verzoek om je naar KLB te halen.
hij was echt wel baas.quote:
Kan deze niet blijven?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:29 schreef Spongeboss het volgende:
Volgens mij heb ik vanavond een vreemde persoonlijkheid ik merk dat ik mezelf even niet meer ben mijn excuses mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |