Vreemd?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:37 schreef deadprez het volgende:
In Radio 49 zit dan wel weer wat vreemd volk.
Koeltoer paniek.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Is toch een hele andere cultuur.
SHOTS FIREDquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vreemd?
Fucking teringmongolen zijn de meesten daar.
Jij hebt het er maar druk mee, ging je niet ook vissen of zo met Pharkus?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Frank gingen we nu komende donderdag of vrijdag duckhunter spelen?
Ik heb nog nooit van duckhunter gehoord, dus ik denk dat je in de war bent met iemand anders.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Frank gingen we nu komende donderdag of vrijdag duckhunter spelen?
Ja, ik wilde het een beetje netjes verwoorden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vreemd?
Fucking teringmongolen zijn de meesten daar.
Met Pharkus ging ik roeien.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij hebt het er maar druk mee, ging je niet ook vissen of zo met Pharkus?
Oh nee, kopt het was Toto, wij gingen vissen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van duckhunter gehoord, dus ik denk dat je in de war bent met iemand anders.
Kan best, ik heb zoveel te doen met de FOK! staff, ik ga ook nog koeien melken met Djeez.quote:
Lijkt me toch wel basiskennis eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Even doen alsof je de game expert bent
Hangt er van af mijn ouders ware te arm voor een console in die tijd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel basiskennis eigenlijk.
Vliegvissen en dan de beekforelletjes en vlagzalmen roosteren boven een houtvuurtje.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh nee, kopt het was Toto, wij gingen vissen.
Kutleef.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hangt er van af mijn ouders ware te arm voor een console in die tijd.
Ja dat is tof, hoewel ik meer van het vissen ben met mijn handen. Maar vliegvissen is ook prima.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vliegvissen en dan de beekforelletjes en vlagzalmen roosteren boven een houtvuurtje.
Welnee, solidariteit als kinderen in Afrika er niet mee konden spelen dan ik ook niet zeiden mijn ouders, en na lang zeuren kreeg ik eindelijk een console. En kijk hoe het met me is afgelopen, door de spelletjes en teveel fantasie.quote:
haha spongeboss heeft (s)linkse oudersquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Welnee, solidariteit als kinderen in Afrika er niet mee konden spelen dan ik ook niet zeiden mijn ouders, en na lang zeuren kreeg ik eindelijk een console. En kijk hoe het met me is afgelopen, door de spelletjes en teveel fantasie.
Plottwist misschien stemmen jouw ouders pvv.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
haha spongeboss heeft (s)linkse ouders
Dan zou ik ze klappen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Plottwist misschien stemmen jouw ouders pvv.
Met als gevolg dat ze liegen waarop ze stemmen, omdat ze weten dat je ze anders klapt.quote:
Nee hoor, mijn ouders stemmen gewoon oprecht op GL.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Met als gevolg dat ze liegen waarop ze stemmen, omdat ze weten dat je ze anders klapt.
bitch pls ik breek je benenquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:45 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je lijkt mij meer het pussy type.
Ik brak bijna iemand schouder vandaag met een sliding, kreeg gelijk roodquote:
Dan is het goed, hoewel groen links ik weet niet man, zijn dat niet die lui die huilen over horizon vervuiling?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn ouders stemmen gewoon oprecht op GL.
Oh, dan denk ik dat ik maar geen grote bek meer tegen je trek.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik brak bijna iemand schouder vandaag met een sliding, kreeg gelijk rood.
Wel eerste goal gemaakt waardoor we toch hebben gewonnen.
De grap was dat ik niets voelde, maar ineens zag ik een kk smerige open wond van 4 cm lang en 3 cm breed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |