SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
wzawzdb
En nu lekker gaan eten en mario kart op m'n 2 scherm
Over een kwartier drizz wel denk ik.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijkt er behalve Napo iemand naar FC Twente v Go Ahead Eagles?
Ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijkt er behalve Napo iemand naar FC Twente v Go Ahead Eagles?
Die Pool zit de volgende wedstrijd gewoon weer op de bankquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens zou Siggy de kans die Milik benutte gewoon missen.
Zo rolt hij.
Ja, dat was gemakkelijk te raden vooraf het interview van Frank.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die Pool zit de volgende wedstrijd gewoon weer op de bank
quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke idioot heeft de OP verneukt?
Kinderachtig weer.
Sin City 1 draait al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:36 schreef Adames het volgende:
ik ga vanavond naar sin city
hopelijk komen mijn vrienden wel opdagen
Dit wist Drizzt al eerder te melden. De wedstrijd is vroeger begonnen of zo?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:36 schreef napoleonfour het volgende:
Twente heeft trouwens gescoord.
niet gezienquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat was gemakkelijk te raden vooraf het interview van Frank.
Ik was even niet aan het opletten, zat te kijken hoe mijn eten koud werd. Wat veel interessanter is dan twente-go ahead.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit wist Drizzt al eerder te melden. De wedstrijd is vroeger begonnen of zo?
Die verliezen we toch free met 0-3quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank meldde al bij het interview dat hij tegen PSG speelt.
ah, gaat een tegenvaller worden danquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sin City 1 draait al een tijdje niet meer.
Jammer dat Kishna blessa is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Schone op linksbuiten werkt gewoon niet
blessaquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat Kishna blessa is.
Heeft 6 posities waar hij redelijk tot erg succesvol kan spelen, maar Frank gaat voor een 7equote:Op zaterdag 13 september 2014 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Is goed, gangster.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had geen zin om het woord Blessure/geblesseerd te schrijven.
Gaat Fischer dit seizoen nog spelen trouwens?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
en dat moet je nu alsnog doenquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had geen zin om het woord Blessure/geblesseerd te schrijven.
Na de winterstop, Hans.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaat Fischer dit seizoen nog spelen trouwens?
Bedankt Grietjequote:
Ach, die zijn na 45 minuten op.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Triest dat Heracles kansen krijgt
Mooi.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Triest dat Heracles kansen krijgt
quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
er wordt gecombineerd met de spits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:51 schreef Strani het volgende:
Gaat lekker vandaag.Klopt, die sparen zich voor de CLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Dat is helemaal 1-1 Eaglesquote:
In before Marc Netto is een lul plaatjes.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh.
En al die kortzichtige dwazen maar janken om aankopen.
assist Gregquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, die sparen zich voor de CL
Dikke trollquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ajax op de counter tegen Heracles. Het moet niet gekker worden.
Ja, dat moet haast wel na één vergissing.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Is El Ghazi het talent wat niks fout kan doen volgens commentatoren?
Schone moet daar gewoon komen te staan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Serero is echt walgelijk slecht.
Ik denk dat het één van die 99 keer wordt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ajax - Heracles wordt denk ik weer zo'n wedstrijd van ''99 van de 100 keer winnen we zo'n wedstrijd''
Volgens mij vond jij hem vroeger nog goed.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is niet anders.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schone moet daar gewoon komen te staan.
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Volgens mij vond jij hem vroeger nog goed.
Als we Frank moeten geloven dan hebben ze al 50 van zulk soort wedstrijden gespeeldquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het één van die 99 keer wordt.
Ik was het alleen niet eens met de vele kritieken op zijn moyenne.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Volgens mij vond jij hem vroeger nog goed.
Het is gewoon triest om naar te kijkenquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Je vond Serero goed omdat rendement niet belangrijk was om één of andere reden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was het alleen niet eens met de vele kritieken op zijn moyenne.
Valt allemaal wel mee met van Rhijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het is gewoon triest om naar te kijken![]()
Zoiets heb ik ook bij Van Rhijn en Boilesen
Eindelijk iemand die mijn mening deelt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens staat het supertalent van FC Twente, Corona, in de basis. Jan van Halst vond het een topper omdat hij voor 3,5 miljoen euro is gehaald, verder had hij hem niet zien spelen.
Dat zou wel eens kunnen, ja.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je vond Serero goed omdat rendement niet belangrijk was om één of andere reden.
Owja talent van het jaar, allemaal even lachen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elk talent van het jaar kent wel eens een vormdip.
hahaquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja talent van het jaar, allemaal even lachen.
Aldus Davy die zijn verkiezing lachwekkend vindt. Kijk even naar de vakjury die hem die award gaf.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw verstand van voetbalquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat me raden: allemaal een Ajax-verleden?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus Davy die zijn verkiezing lachwekkend vindt. Kijk even naar de vakjury die hem die award gaf.
Heeft Cocu een Ajaxverleden, denk je?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:00 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Laat me raden: allemaal een Ajax-verleden?
Oh, dan moet het wel kloppen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus Davy die zijn verkiezing lachwekkend vindt. Kijk even naar de vakjury die hem die award gaf.
Als het een deskundigen-jury was is dat wel erg waarschijnlijjk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:00 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Laat me raden: allemaal een Ajax-verleden?
aldus Arnoquote:Gaap, gaap
Commentator Arno Vermeulen bij Ajax-Heracles: "We zitten even in de gaap-, gaapfase."
Geweldige speler. Top.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2-1 Corona
Wat was de rest van de jury? Want Depay lijkt me toch echt meer recht te hebben op die titel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Cocu een Ajaxverleden, denk je?
nou nou n..quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
arno is een teringmongool met zn kut kop
Kreeg van de jury, bestaande uit Johan Cruijff, Frank de Boer, Wim Jonk, Jan Wouters, Ron Jans, Ronald Koeman, Youri Mulder, Philip Cocu, Willy Dullens en Erwin Koeman, nipt de voorkeur boven Memphis Depay van PSV.quote:
Dan weet je ook gelijk wie op wie stemdequote:Op zaterdag 13 september 2014 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kreeg van de jury, bestaande uit Johan Cruijff, Frank de Boer, Wim Jonk, Jan Wouters, Ron Jans, Ronald Koeman, Youri Mulder, Philip Cocu, Willy Dullens en Erwin Koeman, nipt de voorkeur boven Memphis Depay van PSV.
Je gaat me niet vertellen dat Depay het vorige seizoen de pannen van de dak voetbalde.
Klaassen wel dan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kreeg van de jury, bestaande uit Johan Cruijff, Frank de Boer, Wim Jonk, Jan Wouters, Ron Jans, Ronald Koeman, Youri Mulder, Philip Cocu, Willy Dullens en Erwin Koeman, nipt de voorkeur boven Memphis Depay van PSV.
Je gaat me niet vertellen dat Depay het vorige seizoen de pannen van de dak voetbalde.
Youri Mulder stemde op Luc Castaignosquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan weet je ook gelijk wie op wie stemde
Geen rendement.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afvoeren samen met zijn paquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Youri Mulder stemde op Luc Castaignos
Ajax werd kampioen, PSV vierde, dat speelt ook een rolquote:
Nee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax werd kampioen, PSV vierde, dat speelt ook een rol
En wie niet staakt die is geen joodquote:
Bedankt voor je ongezouten mening.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
Milik doet het best aardig.
Goed, tegen Heracles, maar toch.
Geen dank, daar is een forum toch een beetje voor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bedankt voor je ongezouten mening.
Goed geprobeerd, niet geschoten is altijd misquote:
Verander dan de titel naar "Talen van het jaar van de kampioen"quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax werd kampioen, PSV vierde, dat speelt ook een rol
Het speelt een rol, het is niet allesbepalend.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Verander dan de titel naar "Talen van het jaar van de kampioen"
Nee, begon idd tegen de eindfase pas beter te spelen, alleen veel mensen onthouden niet meer dan 3 wedstrijden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Over zes minuten al hoorquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rust in het spel is ver te zoeken
quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:11 schreef Ooku het volgende:
godverdomme Veltman, Van der Hoorn verdient die plek
Speelt Ajax thuis of uit?quote:
en daarna had hij Veltman keihard uitgelachen.quote:
Tevens heeft Klaassen als middenvelder bewezen een goede kracht te zijn. Pas na 8 wedstrijden ingepast en door goeie acties van hem zijn op lastige momenten toch de wedstrijd beslist. Depay vind ik nog steeds een speler die tegen de topploegen vrij weinig laat zien. Vooral tegen de kleintjes laat hij het zien.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, begon idd tegen de eindfase pas beter te spelen, alleen veel mensen onthouden niet meer dan 3 wedstrijden.
Thuisquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Speelt Ajax thuis of uit?
Dan wordt het 1-4quote:
Ik zie Heracles niet 4 keer scorenquote:
Heb het over Ajax PSGquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zie Heracles niet 4 keer scoren
Leef als een zigeuner , lach als een clownquote:
Ja thuis in de tuin ja, op het veld bakt ie er weinig van.quote:
Mwa, Depay had ik er toch wel graag bij gehad, dat is nu wel ongeveer de beste speler van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tevens heeft Klaassen als middenvelder bewezen een goede kracht te zijn. Pas na 8 wedstrijden ingepast en door goeie acties van hem zijn op lastige momenten toch de wedstrijd beslist. Depay vind ik nog steeds een speler die tegen de topploegen vrij weinig laat zien. Vooral tegen de kleintjes laat hij het zien.
Kloptquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mwa, Depay had ik er toch wel graag bij gehad, dat is nu wel ongeveer de beste speler van de Eredivisie.
heb je down? sorry man.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leef als een zigeuner , lach als een clown
Geniet van de momenten , ook al heb je down
Ik heb het over 2013/14. Pas sinds het WK speelt Depay imo goed.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mwa, Depay had ik er toch wel graag bij gehad, dat is nu wel ongeveer de beste speler van de Eredivisie.
Zo slecht was dit toch niet?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:15 schreef Adames het volgende:
Van Rhijn
Als hij hem beter had gegeven, had Anwar hem wel in kunnen koppen
Nee iddquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo slecht was dit toch niet?
slecht grapjequote:Op zaterdag 13 september 2014 19:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo slecht was dit toch niet?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom deed die commentator alsof het aan Van Rhijn zijn voorzet lag?. Is El Ghazi het talent wat niks fout kan doen volgens commentatoren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie eerst maar eens te winnen van PEC en Cambuur. Daar gaat PSV nog een behoorlijke kluif aan krijgen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week mag Feyenoord wel winnen.
Gast, PSV wint ruim van zowel PEC als Cambuur.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie eerst maar eens te winnen van PEC en Cambuur. Daar gaat PSV nog een behoorlijke kluif aan krijgen.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie eerst maar eens te winnen van PEC en Cambuur. Daar gaat PSV nog een behoorlijke kluif aan krijgen.
Leukquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinsdag zendt de NOS Borussia Dortmund v Arsenal uit
Nee, let nou maar op. Jij denkt veel te naïef over PEC en Cambuur. Dit wil ik best even uitleggen, maar daar heb ik de tijd voor nodig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gast, PSV wint ruim van zowel PEC als Cambuur.
PSV heeft een veel beter elftal dan PEC en Cambuur, in aanvallend opzicht zijn ze niet te stuiten, zeker niet door die matige verdedigers van PEC en Cambuur.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, let nou maar op. Jij denkt veel te naïef over PEC en Cambuur. Dit wil ik best even uitleggen, maar daar heb ik de tijd voor nodig.
Het echte voetbal werk dusquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinsdag zendt de NOS Borussia Dortmund v Arsenal uit
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 19:20:40Zwolle! Leuke stad, mooie club, tof elftal. #nostradamus voorziet 'another day at the office' voor #psv. #pecpsv 0-3 http://t.co/3dq77ONIke reageer retweet
Euh overtreding? Hij raakt de bal in eerste instantie niet en de man wel waardoor die op z'n bek gaat of zie ik het verkeerd op m'n mobiel?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.gfycat.com/DimpledZealousBass
1-0
Mooi doelpunt. Wie was dat met die Messiachtige actie?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
2-0
http://www.gfycat.com/PrestigiousPhonyAltiplanochinchillamouse
Ik zal binnenkort eens mijn instellingen aanpassen, gfycat kan een stuk grotere gifjes aan
El Gaza natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:30 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Mooi doelpunt. Wie was dat met die Messiachtige actie?
El Gazaquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:30 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Mooi doelpunt. Wie was dat met die Messiachtige actie?
Mooi die angst.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week mag Feyenoord wel winnen.
Oei, gaat het dan toch nog spannend worden?quote:
Niet vaak van Ajax.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zo angstig zullen zijn, winnen daar best vaak.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:40 schreef Shreyas het volgende:
Ajax mist te veel kansen, op die manier word je geen kampioen. Tegen PSV had het voor rust 2-0 moeten staan, dat lukte ook niet en je zag wat er gebeurde.
Groningenquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:40 schreef Shreyas het volgende:
Ajax mist te veel kansen, op die manier word je geen kampioen. Tegen PSV had het voor rust 2-0 moeten staan, dat lukte ook niet en je zag wat er gebeurde.
quote:
Nee Groningen was gewoon echt beter, op die overwinning viel niets af te dingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |