quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:35 schreef Klokov het volgende:
Deze opmerking moest ik toch even delen (sorry Dima)
[..]
Ik moest ff het topic doorlezen voor contextquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:35 schreef Klokov het volgende:
Deze opmerking moest ik toch even delen (sorry Dima)
[..]
Ook met context blijft het enigzins vreemdquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik moest ff het topic doorlezen voor context
Idd jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Ook met context blijft het enigzins vreemd
Dat is best wel overhaast, want er is een nieuwe aids variant in schildpadden gevonden die overdraagbaar is op mensen door aanraking.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:13 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat we geen overhaaste conclusies nemen door te zeggen dat we het niet in de SOA-hoek hoeven te zoeken.
Het is je eigen schuld dat je een 'death yarak' hebt. Wie weet wat er had kunnen gebeuren als je haar had aangesproken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Door haar heb ik death yarak.
Ik hoopte dat het sneeuw tot boven de tafelrand zou reiken. Ben best wel teleurgesteld nu.quote:
het gaf mij heel veel voldoeningquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het sneeuw tot boven de tafelrand zou reiken. Ben best wel teleurgesteld nu.
Wil je ook kamagra?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
het gaf mij heel veel voldoening
we hebben niet eens gepraatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |