Valt mee. Hoofddoeken hier en daar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mooi mooi, is hier nog wat gebeurd?
Ja goed, druk maar wel lekker.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mwa, ik gebruik nu die poeptips. Ik denk bv dat ze op de wc zit en wanneer ze haar vagina afveegt dat het wc papiertje doorscheurt en dan zo met haar vinger in kutje prakt wat een broeisel is van zweet, feces, zaad en bloedpropjes die zijn blijven plakken nadat ze haar tampon eruit haalde. Ook stel ik me voor dat ze de vorige nacht goed is ondergespoten en gevuld en dat ze dan in de les klodders sperma aan het lekken is. En dat ze een geïrriteerd kutje heeft door scheren en allemaal rooie plekjes heeft. Ook probeer ik me de geur van haar drollen voor te stellen.
Het hardnekkige is er nu wel een beetje vanaf maar vind haar nog steeds leuk wel. Ik was vandaag voor het lokaal met een meisje aan het praten en toen zag ik haar de hele tijd kijken (ze zat aan een tafel iets verderop schuin achter dat meisje waar ik mee praatte) en dan moet ik mijn best doen om niet terug te kijken omdat ik weet dat ik dan helemaal ga smelten.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
Godzilla is echt een goeie film.
Chill ook dat je lang van Heisenberg kan genieten. Echt top.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:35 schreef Klokov het volgende:
Deze opmerking moest ik toch even delen (sorry Dima)
[..]
Ik moest ff het topic doorlezen voor contextquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:35 schreef Klokov het volgende:
Deze opmerking moest ik toch even delen (sorry Dima)
[..]
Ook met context blijft het enigzins vreemdquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik moest ff het topic doorlezen voor context
Idd jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Ook met context blijft het enigzins vreemd
Dat is best wel overhaast, want er is een nieuwe aids variant in schildpadden gevonden die overdraagbaar is op mensen door aanraking.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:13 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat we geen overhaaste conclusies nemen door te zeggen dat we het niet in de SOA-hoek hoeven te zoeken.
Het is je eigen schuld dat je een 'death yarak' hebt. Wie weet wat er had kunnen gebeuren als je haar had aangesproken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Door haar heb ik death yarak.
Ik hoopte dat het sneeuw tot boven de tafelrand zou reiken. Ben best wel teleurgesteld nu.quote:
het gaf mij heel veel voldoeningquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het sneeuw tot boven de tafelrand zou reiken. Ben best wel teleurgesteld nu.
Wil je ook kamagra?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
het gaf mij heel veel voldoening
we hebben niet eens gepraatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |