Het is op FOK! de noodzaak om de sportschool in te duiken, anders ben je een beta fag. Aangezien ik dit niet wil zijn heb ik de stap genomen om mij in te schrijven bij de lokale tokkie gym. Nadat ik mij eerst goed heb ingelezen op diverse forums voor bodybuilders en de adviezen heb opgevolgd van de arbeidersklasse heb ik een schema'tje opgebouwd en de hoognodige supplementen ingekocht.
Één van die supplementen is creatine in poedervorm. Want alles in poedervorm is goed! Inmiddels ben ik nu een week of 3 bezig met dit creatine kuurtje en merk ik dat ik van een goede lieve aardige jongen ben veranderd in een agressieve gorilla met anorexia. Elke keer als ik over straat loop en ik zie kinderen, lelijke vrouwen of bejaarden dan knapt er iets binnen bij me. Ik aanschouw dit type mens als üntervolk en wil ze dan helemaal de tering in slaan. Telkens moet ik mij inhouden want het is gewoonweg niet gepast en kan me wellicht een celstraf opleveren of erger.
Bij mij in de vriendengroep is dit ook niet onopgemerkt voorbij gegaan, zo hebben we gisteravond een potje Fifa gespeeld. Ik speelde uiteraard het beste land van de wereld (lees: Duitsland) en een andere maat ging met Nigeria. Nu begon ik goed, scoorde met Schweinsteiger het eerste goal in minuut 2, waarna ik met veel gejuich en ooooooooooh en wastesjenne in de bek van die gozer stond te juichen. Eenmaal bij de tweede helft lukte het hem om 2x te scoren, furieus werd ik en schold hem verrot en zat alleen maar te kankeren op die kankerzwarte kkniggers (sorry voor mijn woorden, maar dit floepte eruit). Ik ben van nature helemaal geen racist want ik heb ook gewoon 1 vriend die neger is. Uiteindelijk heb ik die Playstation uitgetrapt en ben ik boos naar huis gegaan.
Ik raad mensen dus niet aan om creatine te gebruiken, want echt.. het verziekt je leven. Het is zeg maar net heroïne+speed alleen dan met een ander labeltje.
A pretty girl can do more damage with a smile than a Sith with a lightsaber.