quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:15 schreef .sfinx het volgende:
Het is op FOK! de noodzaak om de sportschool in te duiken, anders ben je een beta fag.
Kreeg 2 onterechte rode kaarten omdat ik per ongeluk op slide drukte tegen zo'n Nigeriaan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:17 schreef Makarov het volgende:
Doelpunten tegen krijgen van Emenike
quote:
Ongecontroleerde beweging door de creatine..quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:19 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Kreeg 2 onterechte rode kaarten omdat ik per ongeluk op slide drukte tegen zo'n Nigeriaan.
Oquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:24 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Lemming van een creatine copy paste met wat eigen woordjes
quote:Op zondag 14 september 2014 00:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
volgens wickedmen ben jij een kk pussy
ja dit kloptquote:Op zondag 14 september 2014 00:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is dit een ja dit klopt of een nee dat is niet waar
Stoer jongentje ben je ook he? Kutkind.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:19 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Kreeg 2 onterechte rode kaarten omdat ik per ongeluk op slide drukte tegen zo'n Nigeriaan.
HOUD UW MUILquote:Op zondag 14 september 2014 00:21 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Stoer jongentje ben je ook he? Kutkind.
Als ik eenmaal klaar ben met mijn biceps curls (gewicht 5 t/m 7 kilo) dan smijt ik ze wel altijd hard op de grond en flex ik me muscles voor de spiegel. Gisteren ook, toen keek er zo'n speknek stoer naar me. Het is dat ik me moest inhouden, want wil niet van de gym afgetrapt worden. Maar in gedachte sloopte ik zijn synthol biceps.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:47 schreef Ethanolic het volgende:
Maar sloop je ook de gym? Want ik sloop dagelijks letterlijk de gym en ik zit niet eens aan creatine.
Oké wel grammetje tren per week maar daar gaat het nu niet om.
want ik heb ook gewoon 1 vriend die neger is.
WTFquote:
Ik ben van nature helemaal geen racist want ik heb ook gewoon 1 vriend die neger is.
5 tot 7 kilo bicep curlsquote:Op zondag 14 september 2014 00:41 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Als ik eenmaal klaar ben met mijn biceps curls (gewicht 5 t/m 7 kilo) dan smijt ik ze wel altijd hard op de grond en flex ik me muscles voor de spiegel. Gisteren ook, toen keek er zo'n speknek stoer naar me. Het is dat ik me moest inhouden, want wil niet van de gym afgetrapt worden. Maar in gedachte sloopte ik zijn synthol biceps.
zoals een echte Tokkie. Jij gaat echt 100% voor je Tokkiecertificaat, ja?quote:Op zondag 14 september 2014 00:41 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Als ik eenmaal klaar ben met mijn biceps curls (gewicht 5 t/m 7 kilo) dan smijt ik ze wel altijd hard op de grond en flex ik me muscles voor de spiegel. Gisteren ook, toen keek er zo'n speknek stoer naar me. Het is dat ik me moest inhouden, want wil niet van de gym afgetrapt worden. Maar in gedachte sloopte ik zijn synthol biceps.
Hahahahaquote:Op zondag 14 september 2014 01:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[..]
WTF![]()
Fokken jullie allemaal vanuit Oeganda ofzo?
quote:Op zondag 14 september 2014 01:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[..]
WTF![]()
Fokken jullie allemaal vanuit Oeganda ofzo?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:23 schreef voederbietel het volgende:
Je moet alles niet zo willen labelen denk ik.
Man ik heb al 3 jaar lang dezelfde pot creatine, hoe krijg jij het voorelkaar zoveel daarvan te vreten, heb het mischien 10 keer gebruikt bij het boksen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:15 schreef .sfinx het volgende:
Het is op FOK! de noodzaak om de sportschool in te duiken, anders ben je een beta fag. Aangezien ik dit niet wil zijn heb ik de stap genomen om mij in te schrijven bij de lokale tokkie gym. Nadat ik mij eerst goed heb ingelezen op diverse forums voor bodybuilders en de adviezen heb opgevolgd van de arbeidersklasse heb ik een schema'tje opgebouwd en de hoognodige supplementen ingekocht.
Één van die supplementen is creatine in poedervorm. Want alles in poedervorm is goed! Inmiddels ben ik nu een week of 3 bezig met dit creatine kuurtje en merk ik dat ik van een goede lieve aardige jongen ben veranderd in een agressieve gorilla met anorexia. Elke keer als ik over straat loop en ik zie kinderen, lelijke vrouwen of bejaarden dan knapt er iets binnen bij me. Ik aanschouw dit type mens als üntervolk en wil ze dan helemaal de tering in slaan. Telkens moet ik mij inhouden want het is gewoonweg niet gepast en kan me wellicht een celstraf opleveren of erger.
Bij mij in de vriendengroep is dit ook niet onopgemerkt voorbij gegaan, zo hebben we gisteravond een potje Fifa gespeeld. Ik speelde uiteraard het beste land van de wereld (lees: Duitsland) en een andere maat ging met Nigeria. Nu begon ik goed, scoorde met Schweinsteiger het eerste goal in minuut 2, waarna ik met veel gejuich en ooooooooooh en wastesjenne in de bek van die gozer stond te juichen. Eenmaal bij de tweede helft lukte het hem om 2x te scoren, furieus werd ik en schold hem verrot en zat alleen maar te kankeren op die kankerzwarte kkniggers (sorry voor mijn woorden, maar dit floepte eruit). Ik ben van nature helemaal geen racist want ik heb ook gewoon 1 vriend die neger is. Uiteindelijk heb ik die Playstation uitgetrapt en ben ik boos naar huis gegaan.
Ik raad mensen dus niet aan om creatine te gebruiken, want echt.. het verziekt je leven. Het is zeg maar net heroïne+speed alleen dan met een ander labeltje.
Maar je lichaam moet het toch een soort van 'opladen' dus als je zeg maar een creatine kuur neemt van 6 weken, dan begint het toch pas bijvoorbeeld na een week te werken?quote:Op zondag 14 september 2014 23:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Man ik heb al 3 jaar lang dezelfde pot creatine, hoe krijg jij het voorelkaar zoveel daarvan te vreten, heb het mischien 10 keer gebruikt bij het boksen.
En hoelang is die vriend van je al neger dan?
wtfs is een kuur, het is geen antibiotica.quote:Op zondag 14 september 2014 23:31 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar je lichaam moet het toch een soort van 'opladen' dus als je zeg maar een creatine kuur neemt van 6 weken, dan begint het toch pas bijvoorbeeld na een week te werken?
Nja, van wat ik gelezen heb is dat je creatine dus moet opbouwen. Voordat het zijn werking doet moet je eerst een aantal dagen creatine gebruiken. Verder spreek ik over een kuur, omdat meestal aangeraden word om niet langer als 6 weken creatine aan een stuk door te gebruiken.quote:Op zondag 14 september 2014 23:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wtfs is een kuur, het is geen antibiotica.
Gewoon als je een keer zin hebt te liften of te boksen een glaasje water met 2 theelepels creatine en je hebt wat meer puf in de workout, je moet het niet elke dag innemen en dan zeuren over de bijeffecten die er voor zorgen dat je je dikke vrouw een rolstoel uitslaat.
Ik zou het uberhaupt niet "opbouwen" alsof het een kuur is.quote:Op zondag 14 september 2014 23:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nja, van wat ik gelezen heb is dat je creatine dus moet opbouwen. Voordat het zijn werking doet moet je eerst een aantal dagen creatine gebruiken. Verder spreek ik over een kuur, omdat meestal aangeraden word om niet langer als 6 weken creatine aan een stuk door te gebruiken.
creatine laden is achterhaald. Net zoals het een tijd gebruiken en dan niet. Tig wetenschappelijke artikelen op het net te vinden.quote:Op zondag 14 september 2014 23:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nja, van wat ik gelezen heb is dat je creatine dus moet opbouwen. Voordat het zijn werking doet moet je eerst een aantal dagen creatine gebruiken. Verder spreek ik over een kuur, omdat meestal aangeraden word om niet langer als 6 weken creatine aan een stuk door te gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |