SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van oktober:
DI 30-09 Nominatie
WO 1-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
love is in teh air
straks isa en gio
ivan en nico kan ook gebeiuren vanaaf met veel drankThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Ruud hoeft later geen schoenen te kopen voor Billy, want Billy is een zelfstandige vrouw.
OMG wat een geslijm nu over Isa.
Flikker op, zuigmuil.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ruud?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy stoort zich aan mensen die hun spullen niet opruimen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Billy: Ze doet nu voor het eerst naar haarzelf kijken
Ruud: Wat wij altijd doen.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Moet billy zeggenquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:29 schreef Raskolnikow het volgende:
Isa doet het goed volgens Billy. Ze heeft geen toontje en doet relaxed.![]()
![]()
Billy en Ruud vol lof over Isa.............
(men merkt dat het isa bashen alleen maar averechts werkt dus nu gaan ze op de lieve toer)![]()
zoveel als ruud in de spiegel kijkt, zo weinig kijkt ze er zelf inquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy stoort zich aan mensen die hun spullen niet opruimen.![]()
![]()
En deze ouwehoer is er ook nog.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nee, er lagen nog spullen bij de schommelbank. Billy begrijpt gewoon niet dat mensen dat niet even opruimen.quote:![]()
Opruimen is toch klokhuizen in de douche laten liggen en bananenschillen bij een ander onder het bed gooien?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, er lagen nog spullen bij de schommelbank. Billy begrijpt gewoon niet dat mensen dat niet even opruimen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
BIlly is weer aan het praten over het leeftijdsverschil, regie stuur haar naar de martelaarskamer aub!![]()
Bij mij ging er ook wat fout volgens de sitequote:Op zaterdag 13 september 2014 14:29 schreef renevanlaaren het volgende:
2 en 4 doen het niet meer hier
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
René heeft een jaar lang op bed geleefd en toen gaf hij zich hier voor op.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
geen zk, maar een mkquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:32 schreef Kloon7 het volgende:
BIlly is weer aan het praten over het leeftijdsverschil, regie stuur haar naar de martelaarskamer aub!![]()
![]()
Gezellig met je gore poten op het bed van een ander.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Qua innerlijk en uiterlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef Flow3r het volgende:
Omg, ik trek de lelijkheid niet van vieze Ruud en Billy![]()
Net als die lelijkheid van Rene en LauBquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef Flow3r het volgende:
Omg, ik trek de lelijkheid niet van vieze Ruud en Billy
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Laura(B)orderlinequote:Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig met je gore poten op het bed van een ander.![]()
![]()
lot en laura maar is tegen de stemming vast weer andersquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef Oekaboe het volgende:
Even een vraagje wie gaat 3 stemmen op ruud geven alleen Lot of meerdere ?![]()
Tiz ook een goor wijfquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig met je gore poten op het bed van een ander.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je zo'n Billy hoort praten dan is het gewoon jammer dat hollowpoint-kogels verboden zijn.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Martelen mag wel in de Westerse Wereld, gewoon doen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je zo'n Billy hoort praten dan is het gewoon jammer dat hollowpoint-kogels verboden zijn.
Superleuk, TOP!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:34 schreef Raskolnikow het volgende:
Ruud: "Schat je stinkt niet uit je mond, je stinkt onder je oksels."![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:36 schreef Raskolnikow het volgende:
Billy schiet even het snot uit haar neus en checkt of het op de bank terecht is gekomen.Ik zit net een broodje te eten...
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:34 schreef Raskolnikow het volgende:
Ruud: "Schat je stinkt niet uit je mond, je stinkt onder je oksels."![]()
Smakelijk!quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:37 schreef AnneLo het volgende:
[..]Ik zit net een broodje te eten...
![]()
![]()
zooo zou wel top zijn gelijk 6 en dan de elite is 7 hier daar nog een verdwaalde stem hahahahha dat wordt terrorquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:34 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
lot en laura maar is tegen de stemming vast weer anders![]()
Billy heeft van alles te doen en loopt terug naar de loods.
Loser Ruud die niemand heeft en geen fatsoenlijk gesprek kan voeren biedt aan om Isabella te helpen met de koeien, sukkeltje weet anders ook niet wat ie moet doen![]()
Wat een ontzettend triest figuur die Ruud![]()
![]()
njammie!!!!quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Colinda promoot alvast haar dart t-shirt. Wat fleurt ze er toch van op.Werewolf![]()
![]()
middag.![]()
ik hoor niks anders dan zenderkamer.
kunnen ze niet gewoon het regelboek geven dan kunnen ze het opzoeken.![]()
ik ookquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:37 schreef AnneLo het volgende:
[..]Ik zit net een broodje te eten...
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:40 schreef Oekaboe het volgende:
Gaat steukneus na elk ding met Joey kaarten leggen kijken of ze al vordert ?![]()
![]()
20+ 12 = 33quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:31 schreef Raskolnikow het volgende:
Billy irriteert zich soms aan G.: "Maar jah, ik ben ook 12 jaar ouder..."![]()
Komt door de warmte volgens mij?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:43 schreef RobbieRonald het volgende:
De regie is ook artistiek bezig
[ afbeelding ]![]()
'Je wacht op positief nieuws, je krijgt het of je brengt het'.
'Nieuwe overbrugging ja, door kleurrijke periode.'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Schuimpje met een boerka?
Leuk voor die kebabdraaier
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:40 schreef Oekaboe het volgende:
Gaat steukneus na elk ding met Joey kaarten leggen kijken of ze al vordert ?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Brabantse schuimpjes in aantocht. Copycat en Mootie weer van de partij.![]()
![]()
je vrijgezellenfeeest in utopia, vraag dan maar gelijk je scheiding aanThere's a virus in my system
An is er niet bijquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Brabantse schuimpjes in aantocht. Copycat en Mootie weer van de partij.
Laura begint weer met haar weerpraatje. 'Jullie laten de zon weg?'
Zeker een vent zonder ballen die de " gelukkige" is, zoals Mark.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:45 schreef PeZu het volgende:
je vrijgezellenfeeest in utopia, vraag dan maar gelijk je scheiding aan![]()
![]()
![]()
En dan de standaard 'Hoe oud ben je?' Mooie leeftijd.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ze schildert wel altijd zo'n waterig zonnetjequote:Op zaterdag 13 september 2014 14:43 schreef RobbieRonald het volgende:
De regie is ook artistiek bezig
[ afbeelding ]![]()
![]()
nee
dit kan niet hoor
Schuimpje is verkleed als Ma Flodder. Naast Vanessa komt ze helaas niet goed uit de verf
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Vanessa en Laura doen een borrel mee met de gasten.
Herstel. Vanessa: Ik mag geen borrel want ik moet straks nog het eten maken hè?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ruud dacht even lekker alleen te gaan schransen in de keuken, komt Nico binnen, geeft hem een zoen en zegt: als je mij zo ook een bordje buiten komt brengen?
Nu moet ie aan de slag![]()
![]()
Stiekem fluisteren, de eerlijke open meiden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:49 schreef renevanlaaren het volgende:
lau heeft wijn gekregen lot wil ookOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dan koopt ze een flesquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:49 schreef renevanlaaren het volgende:
lau heeft wijn gekregen lot wil ook
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
utopia man, het is gewoon te, dat is het tequote:There's a virus in my system
Makes sense.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
utopia man, het is gewoon te, dat is het te![]()
![]()
Niemand geproost of gedronken, Lot heeft al 2 slokken op
lolquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Niemand geproost of gedronken, Lot heeft al 2 slokken op![]()
Billy gaat zo echt een biertje nemen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nieuwe gast of Daan met zijn vakantiegeld van de gemeente?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:53 schreef renevanlaaren het volgende:
1persoon voor bb wat is dat nu weer![]()
![]()
Ik dacht een kinderfeestjequote:Op zaterdag 13 september 2014 14:45 schreef PeZu het volgende:
je vrijgezellenfeeest in utopia, vraag dan maar gelijk je scheiding aan![]()
beste units van kinderen zijn dat danquote:
Billy is weer jaloers. Omdat hij voor een ander rijst maakt.
lekker aan de wijn met de kinderen
'Lekker samen met eten met Nicolien joh, zoek het uit, raar gedrag. Echt ongekend. 'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
Mevrouw verkoopt autos op Marktplaats?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Degene die moet rijden kan gelukkig goed tegen alcohol.![]()
![]()
Lijkt wel een plaspop.quote:
wat is LauB van plan met Colinda?
ik bedoel dat ze de aandacht opeist (oh maar ik ben niet jaloers hoor. JAWEL!)Werewolf![]()
Als Lot in haar navel duwt, dan voelt ze haar doos
lot : gebruik je je navelstreng ook na de geboorte? als je hard in je navel duwt, voelt je t in je doos![]()
TOP!quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Als Lot in haar navel duwt, dan voelt ze haar doos![]()
is gewoon de ventielquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Als Lot in haar navel duwt, dan voelt ze haar doos![]()
![]()
is een feit jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:58 schreef Ransjih het volgende:
lot : gebruik je je navelstreng ook na de geboorte? als je hard in je navel duwt, voelt je t in je doosWerewolf![]()
Die stampt lekker langs op haar nieuwe hakken, ik hoop dat ze brekenquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:58 schreef Kloon7 het volgende:
Billy is ook echt ergens anders gaan zitten?
Ik hoop dat ze haar kaak breekt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die stampt lekker langs op haar nieuwe hakken, ik hoop dat ze breken![]()
En als ze op haar doos duwt,wat voelt ze dan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Als Lot in haar navel duwt, dan voelt ze haar doos
Lot heeft alweer ¤8,- geleend van Colinda.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Creme de Cassis is hier niet in de super moet ik voor naar de drankenman of duitslandquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:55 schreef oma-Nijn het volgende:
P{lakje uitgedroogde, goeiekope crematiecake erbij. Kost dat zo'n feestje![]()
En zou ze aanmaak bij de wijn hebben gegooid om het op Kir te laten lijken, of verkoopt de Plus Creme de Cassis![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:57 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
waarom op een bord kon ook uit de pan vreten![]()
![]()
![]()
Het ziet er leeg uit achter die ogen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:00 schreef cobain1994 het volgende:
Hoezo dom kijken...
[ afbeelding ]wooblabalurg![]()
En zit te smoezen met Mark, dat Gio haar gisteren beloofd heeft om haar uit te betalen. Ik weet niet of dat zo isquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Lot heeft alweer ¤8,- geleend van Colinda.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ik ben bang dat dit een quote is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanessa spreekt haast niet meer met een dialect omdat ze tussen de Nederlanders woont.wooblabalurg![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:58 schreef Ransjih het volgende:
lot : gebruik je je navelstreng ook na de geboorte? als je hard in je navel duwt, voelt je t in je doosDit geloof je toch niet.
![]()
Het was daardoor een stuk minder geworruh, zei ze.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit een quote is.![]()
Als deze gastn en de kinderen straks nou even flink kralen gaan rijgen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:59 schreef renevanlaaren het volgende:
lot heeft al weer 8 euro geleend van colinda dus ze wil nu geld
Is toch vd BV![]()
Kan Lot gaan lenen voor de kralen![]()
![]()
Ik zit al 10 minuten te duwen in mijn navel hier op de bank, maar heb zeker te korte vingersquote:
Tenenkrommend. Ik heb liever dat ze van dit soort mensen het paspoort afpakken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was daardoor een stuk minder geworruh, zei ze.wooblabalurg![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zit al 10 minuten te duwen in mijn navel hier op de bank, maar heb zeker te korte vingers![]()
![]()
![]()
[..]
Ik zit al 10 minuten te duwen in mijn navel hier op de bank, maar heb zeker te korte vingers![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Schuimpje met een boerka?
Leuk voor die kebabdraaier
[ afbeelding ]![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
Eerst met zijn vinger in zijn neus porren en dan gelijk met diezelfde hand in de schaal met eten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:04 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Krijg een beetje het "plus geeft meer gevoel", met die groene sjerp.![]()
Gast: Je kon hier niet plassen, zeiden ze.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
'Dit is ons rookhoekje, wie moet er een sigaret?' Dit vraagt ze met haar peuk al in haar bek.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
lol dus ik zag het toch goed, heeft ze het laten blonderen om zich incognito te wanenquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind wel dat dat korte blonde haar Mootie goed staat.![]()
![]()
mootie? onze mootie?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind wel dat dat korte blonde haar Mootie goed staat.Werewolf![]()
Doen ze voor Live in de Loods, mogen ze goed in beeldquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:30 schreef danilel het volgende:
Billy en Ruud vol lof over Isa.............
(men merkt dat het isa bashen alleen maar averechts werkt dus nu gaan ze op de lieve toer)![]()
Daar krijgen steeds meer mensen last van. Je merkt het ook aan de Cosquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:07 schreef renevanlaaren het volgende:
ik ben weer op het punt dat ik denk,waar kijk ik naar eigenlijkIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
dat klopt zeker eerst keek ik bijna de hele dag,nu soms dagen nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar krijgen steeds meer mensen last van. Je merkt het ook aan de Cos![]()
![]()
![]()
Colinda wil mensen helpen, dat zit in haar. En weer over die vluchtelingenlijn opzetten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
kunnen vluchtelingen dan bellen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Colinda wil mensen helpen, dat zit in haar. En weer over die vluchtelingenlijn opzetten.
"Heej hier met mij, ik ben gevlucht, wat moet ik nu doen?"![]()
Ik bewaar mijn 'kijkzin' een beetje voor dinsdag, hoop dat dat een beetje gezellig en leuk wordt. En ben benieuwd of Isa nog een beetje hulp krijgt van het spulquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:09 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dat klopt zeker eerst keek ik bijna de hele dag,nu soms dagen nietAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ik begrijp ook niet wat ze daaronder verstaat.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:10 schreef danilel het volgende:
[..]
kunnen vluchtelingen dan bellen?
"Heej hier met mij, ik ben gevlucht, wat moet ik nu doen?"![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn 'kijkzin' een beetje voor dinsdag, hoop dat dat een beetje gezellig en leuk wordt. En ben benieuwd of Isa nog een beetje hulp krijgt van het spul
goed nieuws tonneke wil met isa zingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oma laat de akker zien, waar ze elke dag niet van eet.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hier nog een ..... GMquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:09 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dat klopt zeker eerst keek ik bijna de hele dag,nu soms dagen niet
Honesty is the best policy.![]()
wat voor spelletje gaan de kleutertjes spelen ?HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:12 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
goed nieuws tonneke wil met isa zingen![]()
![]()
![]()
Pffff
verkleed als moe flodderquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:16 schreef selam het volgende:
Waarom loopt er een met Rubberen kaplaarzen aan ?![]()
Da's ma flodder ( een stille hint naar vanes maar ze heeft het nog niet door)quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:16 schreef selam het volgende:
Waarom loopt er een met Rubberen kaplaarzen aan ?![]()
Ruud wil niet uitgekozen worden voor de lapdance. 'Dan krijg ik echt relatieproblemen.'
Gio: Jij bent echt onder de duim.
Ruud: Onder de duim? Jij weet niet wat het is.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Lau een sneer over isa;
Gast; gio heeft toch geen vriendin?
Lau; Ja isa denkt van niet maar hij heeft er zeker 1, al 4 jaar![]()
Lekker die stroomdraden in het atelier.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Meneer: Ik moest even een factuurtje maken...Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
wat een treurnis zo'n 'feest'
hoe laat is het eieren gooien?There's a virus in my system
Die man staat er maar een beetje bij te kijken....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ligt aan Isa.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:26 schreef PeZu het volgende:
wat een treurnis zo'n 'feest'
hoe laat is het eieren gooien?![]()
Dar wordt weer huilen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:14 schreef danilel het volgende:
Renee zal zo wel beledigt zijn dat hij niet gevraagd werd om mee te doen met de lapdance
Sexy schoenen? Het zijn net van die ouderwetse steunzoolstappers....Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:27 schreef snetje het volgende:
Sexy schoenen? Het zijn net van die ouderwetse steunzoolstappers....Passen wel bij Lot
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
'Ze zijn echt dik hè?'
Geen idee of ze het over d'r schoenen of haar benen heeft.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Kort, straks wil ze wat andersquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoe maak je me gelukkig.
"Door een paar schoentjes".
Hoelang zal dit gelukkig gevoel duren?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat van die benen klopt iigquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
'Ze zijn echt dik hè?'
Geen idee of ze het over d'r schoenen of haar benen heeft.![]()
Die schoenen zijn vet lelijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lot tegen Nico : Dan zie je allemaal regenboogkleurtjes ...Nico: kickeuuu
Nico: Ik moet deze boom....... en Lot loopt weg zonder te luisteren...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Prima schoenen om een zere rug te kweken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat van die benen klopt iig![]()
Die schoenen zijn vet lelijkOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Prima schoenen om een zere rug te kweken.Gelukkig heeft Lot nooit ergens last van
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Verrek, ik dacht dat ze die rode had besteld met die hoge hakkenquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Prima schoenen om een zere rug te kweken.
Dat was een grap van mij.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Verrek, ik dacht dat ze die rode had besteld met die hoge hakkenDeze hebben een 'ingebouwde' sleehak.
Laura: Nu kan je eindelijk naast me lopen, ze zijn fucking sexy.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was een grap van mij.Deze hebben een 'ingebouwde' sleehak.
![]()
![]()
Nu even de 'show' stelen
Donderdag komt Ingeborg, de kapster.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
mailt isa ook even voor een herenkapper voor ivan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Donderdag komt Ingeborg, de kapster.There's a virus in my system
![]()
Laura: Wij zijn echt wel de opruimdienst hier, wij zijn echt wel de schoonste.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
luister eens goed, de eerste keer zegt ze van niet, even iets later noemt ze isaquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:34 schreef Jibba het volgende:
[..]
Nee joh, Lau zegt: Je zou denken van niet.
Ze heeft het niet over Isa.![]()
![]()
Ik hoor Gio nooit over zijn vriendin ook niet dat hij post heeft gehad van haar dus zo dik zal die relatie wel niet zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:34 schreef Jibba het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:36 schreef danilel het volgende:
[..]
luister eens goed, de eerste keer zegt ze van niet, even iets later noemt ze isa![]()
![]()
Honesty is the best policy.![]()
Heb een paar keer geluisterd maar volgens mij zegt ze 2x 'je zou denken van niet'.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:36 schreef danilel het volgende:
[..]
luister eens goed, de eerste keer zegt ze van niet, even iets later noemt ze isa![]()
Vast niet,wordt niet over nagedachtquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
mailt isa ook even voor een herenkapper voor ivan?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Gast: Ben je ook al oma?
herstel je hebt gelijk,quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:34 schreef Jibba het volgende:
[..]
Maar volgens opruimster en schoonste van de tent is de Ben B nu even een troep, want alles moet in de was.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Regelt ie het lekker zelf.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vast niet,wordt niet over nagedacht
Het is bij hem toch nooit goed of het deugt niet.
Stel je toch voor dat je een VROUW aan je haar laat zitten.![]()
Ben benieuwd wanneer de winnaars van Ranking the Stars komen logeren in de B&B annex keuken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar volgens opruimster en schoonste van de tent is de Ben B nu even een troep, want alles moet in de was.![]()
De planning weer een fiasco?
Of is er bewust gekozen om gelijktijdig een vrijgezellen- en kinderfeestje te houden ?![]()
Verdiep je es in andere culturen voordat je dit zegtquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:39 schreef Jibba het volgende:
[..]
Regelt ie het lekker zelf.
Stel je toch voor dat je een VROUW aan je haar laat zitten.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Kinderen mogen niet bij het eartship, want daar ligt glas.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik vind het allemaal prima als ze mij er maar niet mee lastigvallen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verdiep je es in andere culturen voordat je dit zegt
Dus: zelf regelen.![]()
Ik hou er van.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:39 schreef Jibba het volgende:
[..]
Regelt ie het lekker zelf.
Stel je toch voor dat je een VROUW aan je haar laat zitten.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:44 schreef Jibba het volgende:
[..]
Waarvan? Van vrouwen die aan je haar zitten?
Als ze jou er maar niet mee lastig vallen? Hoe wouden ze dat doen danquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:42 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima als ze mij er maar niet mee lastigvallen.
Dus: zelf regelen.![]()
Oh, Isa regelt wel een vrouwelijke kapper voor hun, maar voor Ivan is niet belangrijk genoeg bedoel je?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als Ivan zo nodig wat anders wil dan alle anderen, mag ie het zelf regelen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ze jou er maar niet mee lastig vallen? Hoe wouden ze dat doen dan![]()
Oh, Isa regelt wel een vrouwelijke kapper voor hun, maar voor Ivan is niet belangrijk genoeg bedoel je?
Straks komt er een mannelijke kapper, blijkt het een homo te zijn (heb je vaak met mannelijke kappers) is het weer niet goed.![]()
![]()
31 december ...quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:40 schreef Jibba het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de winnaars van Ranking the Stars komen logeren in de B&B annex keuken.![]()
COS is gewoon verpest door de users hier. Het is alleen maar gescheld op bewoners en een hoop verwensingen en negatief gelul... Behalve over Isa...En owee als je Isa niet aardig vind dan ben je meteen een Isa haterquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar krijgen steeds meer mensen last van. Je merkt het ook aan de CosDus daar zit je dan met je 15 Isa soppers te Cossen...
![]()
![]()
Vanessa noemt de namen op van de mensen die ze hierna zal blijven zien: Marcel, Robin, Emil en Rienk en Lautje. Bij de rest lacht ze vriendelijk terug als ze naar haar lachen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Helemaal hot in Utopia,rattenstaartjes.quote:
ik sop niet op Isa hoorquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
COS is gewoon verpest door de users hier. Het is alleen maar gescheld op bewoners en een hoop verwensingen en negatief gelul... Behalve over Isa...En owee als je Isa niet aardig vind dan ben je meteen een Isa haterDus daar zit je dan met je 15 Isa soppers te Cossen...
Werewolf![]()
Huh?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
COS is gewoon verpest door de users hier. Het is alleen maar gescheld op bewoners en een hoop verwensingen en negatief gelul... Behalve over Isa...En owee als je Isa niet aardig vind dan ben je meteen een Isa haterDus daar zit je dan met je 15 Isa soppers te Cossen...
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eh.. vrijgezellenfeestje met lapdance zometeen, en een lading kinderen die gezellig mee komen kijken![]()
![]()
![]()
Ivan enkel een gespecialiseerde herenkapper, meer niet. Er wordt weer van alles suggestief ingevuld.
![]()
Ziettur toch niet uit?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Helemaal hot in Utopia,rattenstaartjes.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lapdance is al geweestquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:52 schreef IsitHeaven het volgende:
Eh.. vrijgezellenfeestje met lapdance zometeen, en een lading kinderen die gezellig mee komen kijken![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dit en dat gezeur van Isa zal wel weer de schuld krijgen...quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:52 schreef Mylene het volgende:
Ivan enkel een gespecialiseerde herenkapper, meer niet. Er wordt weer van alles suggestief ingevuld.
![]()
![]()
ik ben geen isa fan,nergens last van.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
shit gio gemist![]()
![]()
De dames vinden het maar saai en tafel, dus gaan ze de keuken in.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |