SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ExitsSPOILER: ExitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van oktober:
DI 30-09 Nominatie
WO 1-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
love is in teh air
straks isa en gio
ivan en nico kan ook gebeiuren vanaaf met veel drankThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Ruud hoeft later geen schoenen te kopen voor Billy, want Billy is een zelfstandige vrouw.
OMG wat een geslijm nu over Isa.
Flikker op, zuigmuil.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ruud?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy stoort zich aan mensen die hun spullen niet opruimen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Billy: Ze doet nu voor het eerst naar haarzelf kijken
Ruud: Wat wij altijd doen.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Moet billy zeggenquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:29 schreef Raskolnikow het volgende:
Isa doet het goed volgens Billy. Ze heeft geen toontje en doet relaxed.![]()
![]()
Billy en Ruud vol lof over Isa.............
(men merkt dat het isa bashen alleen maar averechts werkt dus nu gaan ze op de lieve toer)![]()
zoveel als ruud in de spiegel kijkt, zo weinig kijkt ze er zelf inquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Billy stoort zich aan mensen die hun spullen niet opruimen.![]()
![]()
En deze ouwehoer is er ook nog.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nee, er lagen nog spullen bij de schommelbank. Billy begrijpt gewoon niet dat mensen dat niet even opruimen.quote:![]()
Opruimen is toch klokhuizen in de douche laten liggen en bananenschillen bij een ander onder het bed gooien?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, er lagen nog spullen bij de schommelbank. Billy begrijpt gewoon niet dat mensen dat niet even opruimen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
BIlly is weer aan het praten over het leeftijdsverschil, regie stuur haar naar de martelaarskamer aub!![]()
Bij mij ging er ook wat fout volgens de sitequote:Op zaterdag 13 september 2014 14:29 schreef renevanlaaren het volgende:
2 en 4 doen het niet meer hier
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
René heeft een jaar lang op bed geleefd en toen gaf hij zich hier voor op.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
geen zk, maar een mkquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:32 schreef Kloon7 het volgende:
BIlly is weer aan het praten over het leeftijdsverschil, regie stuur haar naar de martelaarskamer aub!![]()
![]()
Gezellig met je gore poten op het bed van een ander.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Qua innerlijk en uiterlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef Flow3r het volgende:
Omg, ik trek de lelijkheid niet van vieze Ruud en Billy![]()
Net als die lelijkheid van Rene en LauBquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef Flow3r het volgende:
Omg, ik trek de lelijkheid niet van vieze Ruud en Billy
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Laura(B)orderlinequote:Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig met je gore poten op het bed van een ander.![]()
![]()
lot en laura maar is tegen de stemming vast weer andersquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef Oekaboe het volgende:
Even een vraagje wie gaat 3 stemmen op ruud geven alleen Lot of meerdere ?![]()
Tiz ook een goor wijfquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig met je gore poten op het bed van een ander.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je zo'n Billy hoort praten dan is het gewoon jammer dat hollowpoint-kogels verboden zijn.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Martelen mag wel in de Westerse Wereld, gewoon doen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je zo'n Billy hoort praten dan is het gewoon jammer dat hollowpoint-kogels verboden zijn.
Superleuk, TOP!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:34 schreef Raskolnikow het volgende:
Ruud: "Schat je stinkt niet uit je mond, je stinkt onder je oksels."![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:36 schreef Raskolnikow het volgende:
Billy schiet even het snot uit haar neus en checkt of het op de bank terecht is gekomen.Ik zit net een broodje te eten...
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:34 schreef Raskolnikow het volgende:
Ruud: "Schat je stinkt niet uit je mond, je stinkt onder je oksels."![]()
Smakelijk!quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:37 schreef AnneLo het volgende:
[..]Ik zit net een broodje te eten...
![]()
![]()
zooo zou wel top zijn gelijk 6 en dan de elite is 7 hier daar nog een verdwaalde stem hahahahha dat wordt terrorquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:34 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
lot en laura maar is tegen de stemming vast weer anders![]()
Billy heeft van alles te doen en loopt terug naar de loods.
Loser Ruud die niemand heeft en geen fatsoenlijk gesprek kan voeren biedt aan om Isabella te helpen met de koeien, sukkeltje weet anders ook niet wat ie moet doen![]()
Wat een ontzettend triest figuur die Ruud![]()
![]()
njammie!!!!quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Colinda promoot alvast haar dart t-shirt. Wat fleurt ze er toch van op.Werewolf![]()
![]()
middag.![]()
ik hoor niks anders dan zenderkamer.
kunnen ze niet gewoon het regelboek geven dan kunnen ze het opzoeken.![]()
ik ookquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:37 schreef AnneLo het volgende:
[..]Ik zit net een broodje te eten...
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:40 schreef Oekaboe het volgende:
Gaat steukneus na elk ding met Joey kaarten leggen kijken of ze al vordert ?![]()
![]()
20+ 12 = 33quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:31 schreef Raskolnikow het volgende:
Billy irriteert zich soms aan G.: "Maar jah, ik ben ook 12 jaar ouder..."![]()
Komt door de warmte volgens mij?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:43 schreef RobbieRonald het volgende:
De regie is ook artistiek bezig
[ afbeelding ]![]()
'Je wacht op positief nieuws, je krijgt het of je brengt het'.
'Nieuwe overbrugging ja, door kleurrijke periode.'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Schuimpje met een boerka?
Leuk voor die kebabdraaier
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:40 schreef Oekaboe het volgende:
Gaat steukneus na elk ding met Joey kaarten leggen kijken of ze al vordert ?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Brabantse schuimpjes in aantocht. Copycat en Mootie weer van de partij.![]()
![]()
je vrijgezellenfeeest in utopia, vraag dan maar gelijk je scheiding aanThere's a virus in my system
An is er niet bijquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Brabantse schuimpjes in aantocht. Copycat en Mootie weer van de partij.
Laura begint weer met haar weerpraatje. 'Jullie laten de zon weg?'
Zeker een vent zonder ballen die de " gelukkige" is, zoals Mark.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:45 schreef PeZu het volgende:
je vrijgezellenfeeest in utopia, vraag dan maar gelijk je scheiding aan![]()
![]()
![]()
En dan de standaard 'Hoe oud ben je?' Mooie leeftijd.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ze schildert wel altijd zo'n waterig zonnetjequote:Op zaterdag 13 september 2014 14:43 schreef RobbieRonald het volgende:
De regie is ook artistiek bezig
[ afbeelding ]![]()
![]()
nee
dit kan niet hoor
Schuimpje is verkleed als Ma Flodder. Naast Vanessa komt ze helaas niet goed uit de verf
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Vanessa en Laura doen een borrel mee met de gasten.
Herstel. Vanessa: Ik mag geen borrel want ik moet straks nog het eten maken hè?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |