SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:34 schreef Tarado het volgende:
Niet slecht![]()
Alleen begrijp ik die mensen niet zo met die kritiek op hem alleen![]()
Lekker boeiend ook, word je een jaartje geen kampioen. Kan jou dat nou rotten man. Heb wel vertrouwen in de huidige koers en dat zal uiteindelijk ook z'n vruchten wel afwerpen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je doet het voorkomen als een voldongen feit. Dat is onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een speler als Guardado had gewoon naar Ajax gemoeten. En had ook Ajax boven PSV verkozen als er interesse was.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Daarom, heeft ook met contacten te maken en ik denk wel dat hij goed is alleen niet voor de positie waarvoor hij gehaald is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je doet het voorkomen als een voldongen feit. Dat is onzin natuurlijk.![]()
Maar geen kampioenschap dit jaar en een vroege exit in de CLquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij voert gewoon het beleid uit, dat is juist de kracht bij Ajax, het overlegmodel.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Je kan ten eerste gewoon de eerste club worden die 5x op rij kampioen wordt, ten tweede kost het je een hoop knaken als je dan bv. CL misloopt, ten derde missen je zo geroemde talenten ervaring, en ten vierde is er niks mis met je versterken op posities waar geen jeugd voor loopt, zeker niet als je 120 mio op de bank hebt en dat pijnloos kan doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:36 schreef Dven het volgende:
Lekker boeiend ook, word je een jaartje geen kampioen. Kan jou dat nou rotten man. Heb wel vertrouwen in de huidige koers en dat zal uiteindelijk ook z'n vruchten wel afwerpen.
Als er nou nog écht een 'groter doel' was achter dat oppotten dan zou het misschien nog ergens op slaan. Maar het is gewoon allemaal 'omdat het kan'. Je mag als Ajacied best wat meer van je club verwachten dan weer een jaartje tikkie terug, tikkie breed, en na heel veel gerommel 2-1 winnen van degradatiekandidaten, en kampioen worden bij de gratie van het falen van je concurrenten.Ajax heeft meer middelen en meer status dan PSV, plus spelen wij CL. Als er twee gelijkwaardige aanbiedingen lagen, wat denk je dan dat hij kiest?quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je doet het voorkomen als een voldongen feit. Dat is onzin natuurlijk.![]()
De kracht moet je team zijn, en de resultaten, het model moet daar onderschikt aan zijn. je bent een voetbalclub, geen consultancy firm die prat kan gaan op dat ze de processen zo lekker hebben ingericht. Het hele Cruijff idee is leuk, maar je moet ook durven sleutelen daar aan, zeker nu je een goedgevulde bankrekening hebt en geen (goede) jeugd voor bepaalde posities.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij voert gewoon het beleid uit, dat is juist de kracht bij Ajax, het overlegmodel.![]()
Glazen bol? Die vroege exit CL was met Eto'o ook gebeurd, kampioen worden we nog welquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar geen kampioenschap dit jaar en een vroege exit in de CL![]()
PSV heeft een veel betere selectie. Als Frank dit elftal kampioen weet te maken, mag het gerust een godswonder heten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Glazen bol? Die vroege exit CL was met Eto'o ook gebeurd, kampioen worden we nog welWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Inderdaad. Daarnaast is hij al eerder dicht bij een akkoord met PSV geweest en zou zijn gevoel daarbij ook mee kunnen spelen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, heeft ook met contacten te maken en ik denk wel dat hij goed is alleen niet voor de positie waarvoor hij gehaald is.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ze lijken veel stabieler inderdaad, als ze deze lijn kunnen doortrekken is er no way in hell dat iemand ze van het kampioenschap gaat houden. Dan moeten zij wel heel veel kwijtraken in de winterstop, en Ajax dusdanig sterker worden dat je daarna weer >10+ punten gaat inlopen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
PSV heeft een veel betere selectie. Als Frank dit elftal kampioen weet te maken, mag het gerust een godswonder heten.![]()
De club waar hij het beste gevoel bij heeft.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ajax heeft meer middelen en meer status dan PSV, plus spelen wij CL. Als er twee gelijkwaardige aanbiedingen lagen, wat denk je dan dat hij kiest?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nouja.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat doet Martin van Geel ook altijd als hij kritiek krijgt.. Toen Ziyech afketste was hij er als de kippen bij om te vertellen dat Feyenoord met Toornstra bezig was en toen Vermeer werd gehaald wist hij niet hoe snel hij Mulder moest afbranden in de media. Allemaal eigenbelang.
Wat niet wegneemt dat Van Geel het als technisch directeur iets beter doet dan Marc Netto'o.. als ik lees dat hij het alleen maar heeft over dat hij Blind terecht heeft verkocht dan mist hij duidelijk de kern waar het om gaat..
Van Geel![]()
![]()
![]()
Dat zeiden we de vorige 2 seizoenen ook. Dat was met geluk goed uitgepakt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
PSV heeft een veel betere selectie. Als Frank dit elftal kampioen weet te maken, mag het gerust een godswonder heten.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Right. Want hij heeft verder geen sportieve of financiële ambities. Punt is; je had zo'n speler binnen kunnen halen, wellicht zelfs moeten halen. Als PSV het kan, dan kan je als Ajax ook zo'n type speler (ervaring, veel caps, directe toegevoegde waarde) halen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De club waar hij het beste gevoel bij heeft.![]()
Met Siggy in de spits? Die maakt er amper 15 per seizoen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:48 schreef OllieWilliams het volgende:
Met deze selectie hoor je gewoon kampioen te worden.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Je moet tot je door laten dringen dat Ajax op Europees niveau geen top meer is en dat onze competitie niet serieus genomen wordt, dan heb je nog dat clubs als Norwich veel meer betalen dus die vijver om uit te vissen is verdomde klein.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De kracht moet je team zijn, en de resultaten, het model moet daar onderschikt aan zijn. je bent een voetbalclub, geen consultancy firm die prat kan gaan op dat ze de processen zo lekker hebben ingericht. Het hele Cruijff idee is leuk, maar je moet ook durven sleutelen daar aan, zeker nu je een goedgevulde bankrekening hebt en geen (goede) jeugd voor bepaalde posities.![]()
We gaan dan ook niet voor de prijs van topscorer.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met Siggy in de spits? Die maakt er amper 15 per seizoen.![]()
Het gras bij de buren is altijd groener en mensen kijken slecht voetbalquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarnaast is hij al eerder dicht bij een akkoord met PSV geweest en zou zijn gevoel daarbij ook mee kunnen spelen.![]()
Jawel, maar leg mij maar eens uit waarom PSV dan gasten als Depay en Wijnaldum kan binden (goed, die kan je de worst van het kampioenschap voor houden), en wél een enigszins ervaren spits kan halen, plus een jongen als Guardado. Ze spelen in dezelfde flutcompetitie, en hebben aanzienlijk minder status dan Ajax, gezien onze resultaten de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet tot je door laten dringen dat Ajax op Europees niveau geen top meer is en dat onze competitie niet serieus genomen wordt, dan heb je nog dat clubs als Norwich veel meer betalen dus die vijver om uit te vissen is verdomde klein.![]()
Bron ? Buiten Depay loopt er daar weinig rond die ik bij Ajax zou willen zien. Wijnaldum ook wel al is dat geen topper. De rest is niet veel soeps.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
PSV heeft een veel betere selectie. Als Frank dit elftal kampioen weet te maken, mag het gerust een godswonder heten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
dat zeggen ze al 4 jaar, veel beter, wat een gelulquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
PSV heeft een veel betere selectie. Als Frank dit elftal kampioen weet te maken, mag het gerust een godswonder heten.![]()
Denk je dat als ManU voor Depay was gekomen hij was gebleven? En Wijnaldum die kan er helmaal niks van, die is nog voor eind van het seizoen zijn plaats in NL elftal kwijt aan Klaassen of een ander.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar leg mij maar eens uit waarom PSV dan gasten als Depay en Wijnaldum kan binden (goed, die kan je de worst van het kampioenschap voor houden), en wél een enigszins ervaren spits kan halen, plus een jongen als Guardado. Ze spelen in dezelfde flutcompetitie, en hebben aanzienlijk minder status dan Ajax, gezien onze resultaten de afgelopen jaren.![]()
Wijnaldum.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bron ? Buiten Depay loopt er daar weinig rond die ik bij Ajax zou willen zien. Wijnaldum ook wel al is dat geen topper. De rest is niet veel soeps.Snap de hype niet zo na eigenlijk een matig WK. Dom dravertje.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Klaassen <> Wijnaldum.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je dat als ManU voor Depay was gekomen hij was gebleven? En Wijnaldum die kan er helmaal niks van, die is nog voor eind van het seizoen zijn plaats in NL elftal kwijt aan Klaassen of een ander.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nogmaals, ze halen wel een L. de Jong en Guardado, dus het hele verhaal wat Ajax ophangt over 'er willen geen ervaren spelers naar NL' gaat gewoon niet op. Marcie wil er niet voor betalen en haalt liever een Sana voor een paar ton, of huurt een flutspits.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je dat als ManU voor Depay was gekomen hij was gebleven? En Wijnaldum die kan er helmaal niks van, die is nog voor eind van het seizoen zijn plaats in NL elftal kwijt aan Klaassen of een ander.![]()
Dat sluit ik ook nergens uit. Alleen doe je het voorkomen als absolute waarheid en dat is natuurlijk klinkklare onzin. Hij was in het verleden al dicht bij een akkoord met PSV en heeft er misschien altijd spijt van gehad dat hij destijds niet naar PSV is gekomen. Weet jij veel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Right. Want hij heeft verder geen sportieve of financiële ambities. Punt is; je had zo'n speler binnen kunnen halen, wellicht zelfs moeten halen. Als PSV het kan, dan kan je als Ajax ook zo'n type speler (ervaring, veel caps, directe toegevoegde waarde) halen.
Daarnaast faalt je TD en je scoutingapparaat gewoon hard wanneer je dat soort signalen uit de markt niet krijgt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Klaassen is ook teruggezakt. Laate wedstrijden nauwelijks gezienHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Flikker toch op man. De nieuwe Pirlo hoorde ik gisteren.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wijnaldum.Snap de hype niet zo na eigenlijk een matig WK. Dom dravertje.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dat weet hij dan toch al een poosje goed verborgen te houden.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik snap die heisa niet zo, Ajax wilde Luuk en ook Guardado niet en het is ook onzin om te denken dat iedereen logischerwijs voor Ajax kiestquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat sluit ik ook nergens uit. Alleen doe je het voorkomen als absolute waarheid en dat is natuurlijk klinkklare onzin. Hij was in het verleden al dicht bij een akkoord met PSV en heeft er misschien altijd spijt van gehad dat hij destijds niet naar PSV is gekomen. Weet jij veel.
Daarnaast faalt je TD en je scoutingapparaat gewoon hard wanneer je dat soort signalen uit de markt niet krijgt.![]()
Wacht maar afquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat weet hij dan toch al een poosje goed verborgen te houden.![]()
![]()
Dat laatste is onzin. Werkelijk. Er zijn heus wat spelers met voorkeur, maar Ajax heeft gewoon betere papieren dan PSV, meer status, meer knaken, CL voetbal. Waarom zou dan een speler voor PSV kiezen. Het beruchte 'goede gevoel' is toch al snel ondergeschikt aan de sportieve en financiële uitdaging.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik snap die heisa niet zo, Ajax wilde Luuk en ook Guardado niet en het is ook onzin om te denken dat iedereen logischerwijs voor Ajax kiest![]()
quote:
Ik vind hem in potentie ook een erg goede speler. Ik weet nog dat ik in het Live topic, door "Ajacieden" nota bene voor gek werd verklaard, omdat ik zei dat dat een hele goeie zou gaan worden.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Daarom en Wijnaldum wordt nooit wat, dus die gaat hij voorbijquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind hem in potentie ook een erg goede speler. Ik weet nog dat ik in het Live topic, door "Ajacieden" nota bene voor gek werd verklaard, omdat ik zei dat dat een hele goeie zou gaan worden.![]()
Roep ik ook al jaren, maar hij heeft me tot op heden positief verrast.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom en Wijnaldum wordt nooit wat, dus die gaat hij voorbijWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Maduro is een machine. Helaas ook met de draaicirkel van machine, maar toch.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:01 schreef Tyron het volgende:
Willen we nu opeens Luuk de Jong?![]()
![]()
![]()
Eerst Maduro en nu Luuk.
VBL / De stylist
Hij werkt nu tenminste maar die blindheid krijg je er nooit uitquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Roep ik ook al jaren, maar hij heeft me tot op heden positief verrast.![]()
Het is in ieder geval positief dat we met de punt naar achter spelen. Dan komt hij in ieder geval goed uit de verf. Helaas heb ik hem nog nooit kunnen betrappen op een briljante pass of steekbal. Kop omlaag en draven kan hij goed. Daarnaast is hij ook wel sterk in de duels.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij werkt nu tenminste maar die blindheid krijg je er nooit uitWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Leer lezen pik. Het gaat niet om die spelers, het wordt louter als voorbeeld gebruikt op de veelgehoorde kreet 'dat er geen ervaren spelers meer voor NL kiezen'.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:01 schreef Tyron het volgende:
Willen we nu opeens Luuk de Jong?![]()
![]()
![]()
Eerst Maduro en nu Luuk.
Jezus, wat ben jij een makkelijke roeptoeteraar zeg![]()
![]()
Wat een ervaren speler die Luuk zeg, overal in het buitenland mislukt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leer lezen pik. Het gaat niet om die spelers, het wordt louter als voorbeeld gebruikt op de veelgehoorde kreet 'dat er geen ervaren spelers meer voor NL kiezen'.
Is Luuk de Jong opeens een ervaren speler omdat hij een jaar in het buitenland heeft zitten falen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leer lezen pik. Het gaat niet om die spelers, het wordt louter als voorbeeld gebruikt op de veelgehoorde kreet 'dat er geen ervaren spelers meer voor NL kiezen'.
Jezus, wat ben jij een makkelijke roeptoeteraar zegVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Maar jij bent gewoon heel negatief, heb ik verder niets op tegen hoor maar als je naar Ajax kijkt is alleen Blind vertrokken en met alle respect dat is geen Eriksen, dus kan ik het TH wel begrijpen dat ze denken met dit materiaal weer kampioen te kunnen worden en dat de concurrenten niet stilzitten kan ik alleen maar toejuichen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wat een ervaren speler die Luuk zeg, overal in het buitenland mislukt.Ervaren voor ED begrippen wel ja. Plus gewoon een speler die naar een 'grotere' competitie is gegaan, en beetje exemplarisch voor het type speler wat volgens Marcie Netto niet meer terug naar NL zou willen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Is Luuk de Jong opeens een ervaren speler omdat hij een jaar in het buitenland heeft zitten falen.![]()
Niet dusquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Ervaren voor ED begrippen wel ja. Plus gewoon een speler die naar een 'grotere' competitie is gegaan, en beetje exemplarisch voor het type speler wat volgens Marcie Netto niet meer terug naar NL zou willen.![]()
Neuh, maar als jij er een stapje op achteruit gaat, en je concurrentie er 2 of 3 vooruit, is het gewoon oliedom te denken dat je dan wel kampioen kan worden omdat je maar één stapje achteruit bent gegaan. Zeker als je ziet hoe de kampioenschappen tot stand kwamen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar jij bent gewoon heel negatief, heb ik verder niets op tegen hoor maar als je naar Ajax kijkt is alleen Blind vertrokken en met alle respect dat is geen Eriksen, dus kan ik het TH wel begrijpen dat ze denken met dit materiaal weer kampioen te kunnen worden en dat de concurrenten niet stilzitten kan ik alleen maar toejuichen.
En ja, ik ben wel negatief. Ik zie het niet in deze selectie, en vind het gewoon een brevet van onvermogen als je met de huidige status van Ajax, en de financiële mogelijkheden geen team kan samenstellen wat probleemloos kampioen wordt.![]()
Ah, een soort Zimling dus.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Ervaren voor ED begrippen wel ja. Plus gewoon een speler die naar een 'grotere' competitie is gegaan, en beetje exemplarisch voor het type speler wat volgens Marcie Netto niet meer terug naar NL zou willen.![]()
Klopt, dat is ook mijn hele punt. Men roept te gemakkelijk dat we maar voor eigen jeugd moeten gaan die nog niet goed genoeg is, of tweederangs huurspelertjes, want 'verder wil niemand meer in NL spelen'.quote:![]()
Ja, want er 25 in een seizoen inschieten bij Twente is hetzelfde als onzichtbaar zijn op het middenveld bij NECquote:![]()
![]()
Onzichtbaar nog wel. Okquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
is hetzelfde als onzichtbaar zijn op het middenveld bij NEC![]()
![]()
Ach flikker toch op, tot 2 weken terug wist een enkeling wie Zimling was, maar na 2 uitzendingen VI lult iedereen Derksen weer na dat het zo'n leuk spelertje was bij NECquote:![]()
![]()
Ik wist meteen toen ik zijn naam hoorde dat hij bij NEC heeft gespeeld. Ik zeg niet dat het een geweldige speler is, dat weet ik inderdaad niet, maar Luuk de Jong is dat ook niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach flikker toch op, tot 2 weken terug wist een enkeling wie Zimling was, maar na 2 uitzendingen VI lult iedereen Derksen weer na dat het zo'n leuk spelertje was bij NEC
En flikker zelf op, debiel.![]()
Dat zeg ik dan ook helemaal niet. Ik zeg ook niet dat we de Jong hadden moeten halen. Ik zeg alleen dat het punt van sommigen dat je als NL club alleen nog jeugd of 2e rangs huurspelers kan halen schromelijk overdreven is, en dat probeerde ik te onderbouwen met bv. een L de Jong, en Guardado.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik wist meteen toen ik zijn naam hoorde dat hij bij NEC heeft gespeeld. Ik zeg niet dat het een geweldige speler is, dat weet ik inderdaad niet, maar Luuk de Jong is dat ook niet.![]()
Een Luuk de Jong had geen andere keus lijkt mij en dat is dan ook niet knap ofzo.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook helemaal niet. Ik zeg ook niet dat we de Jong hadden moeten halen. Ik zeg alleen dat het punt van sommigen dat je als NL club alleen nog jeugd of 2e rangs huurspelers kan halen schromelijk overdreven is, en dat probeerde ik te onderbouwen met bv. een L de Jong, en Guardado.![]()
Je snapt niet wat ik bedoel, dat geeft niet, maar het gaat dus niet om Luuk de Jong persoonlijk ofzo, of dat hij zo onwijs veel keuzes had. Het gaat erom dat volgens het gros van het volk (en de Ajax scouting/technisch hart/TD) 'dat soort spelers' (lees: succesvol geweest in de Eredivisie en/of in het buitenland bij een middenmotor oid, in ieder geval spelers die in het buitenland hebben 'gespeeld) niet meer voor NL zouden kiezen, tenzij 33 en op hun retour ofzo.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een Luuk de Jong had geen andere keus lijkt mij en dat is dan ook niet knap ofzo.![]()
Luuk de Jong had wel degelijk een keuze. Hij had ook nog 2 jaar weg kunnen kwijnen op de bank in Mönchengladbach en daar een vorstelijk salaris kunnen strijken. Had hem dat ajb laten doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een Luuk de Jong had geen andere keus lijkt mij en dat is dan ook niet knap ofzo.
VBL / De stylist
Misschien is dat zo, maar dat soort spelers zijn als het een Luuk de Jong is ook geen versterking dus ik snap het probleem niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoel, dat geeft niet, maar het gaat dus niet om Luuk de Jong persoonlijk ofzo, of dat hij zo onwijs veel keuzes had. Het gaat erom dat volgens het gros van het volk (en de Ajax scouting/technisch hart/TD) 'dat soort spelers' (lees: succesvol geweest in de Eredivisie en/of in het buitenland bij een middenmotor oid, in ieder geval spelers die in het buitenland hebben 'gespeeld) niet meer voor NL zouden kiezen, tenzij 33 en op hun retour ofzo.![]()
Als wij een speler op die positie nodig hebben dan hadden we hem gewoon gehaald.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je snapt niet wat ik bedoel, dat geeft niet, maar het gaat dus niet om Luuk de Jong persoonlijk ofzo, of dat hij zo onwijs veel keuzes had. Het gaat erom dat volgens het gros van het volk (en de Ajax scouting/technisch hart/TD) 'dat soort spelers' (lees: succesvol geweest in de Eredivisie en/of in het buitenland bij een middenmotor oid, in ieder geval spelers die in het buitenland hebben 'gespeeld) niet meer voor NL zouden kiezen, tenzij 33 en op hun retour ofzo.![]()
Iedereen heeft zich uitgesproken voor een bepaald beleid. Vantevoren is aangegeven wat de verwachtingen mogen zijn op de korte termijn. Men handelt nog prima naar dat beleid en de huidige stand van zaken past daar goed in.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan ten eerste gewoon de eerste club worden die 5x op rij kampioen wordt, ten tweede kost het je een hoop knaken als je dan bv. CL misloopt, ten derde missen je zo geroemde talenten ervaring, en ten vierde is er niks mis met je versterken op posities waar geen jeugd voor loopt, zeker niet als je 120 mio op de bank hebt en dat pijnloos kan doen.
Als er nou nog écht een 'groter doel' was achter dat oppotten dan zou het misschien nog ergens op slaan. Maar het is gewoon allemaal 'omdat het kan'. Je mag als Ajacied best wat meer van je club verwachten dan weer een jaartje tikkie terug, tikkie breed, en na heel veel gerommel 2-1 winnen van degradatiekandidaten, en kampioen worden bij de gratie van het falen van je concurrenten.
[..]
Ajax heeft meer middelen en meer status dan PSV, plus spelen wij CL. Als er twee gelijkwaardige aanbiedingen lagen, wat denk je dan dat hij kiest?
Omdat Ajax 4 keer door falen van de concurrentie kampioen is geworden zijn mensen een beetje verblind geraakt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De concurrent faalt toch altijd als een andere club kampioen wordt?quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:34 schreef Dven het volgende:
Omdat Ajax 4 keer door falen van de concurrentie kampioen is geworden zijn mensen een beetje verblind geraakt.![]()
Haha. Ja, als iedereen alles perfect doet kan niemand ooit winnen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
De concurrent faalt toch altijd als een andere club kampioen wordt?![]()
Precies, daarom is dat ook gewoon bullshit. Ajax heeft afgelopen jaren bijna altijd van de toppers weten te winnen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:39 schreef j95 het volgende:
[..]
Haha. Ja, als iedereen alles perfect doet kan niemand ooit winnen.![]()
Niet per definitie.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
De concurrent faalt toch altijd als een andere club kampioen wordt?
Roda had in '94 bijvoorbeeld echt wel een kampioenswaardig elftal. Alleen was daar een Ajax dat het beste team ter wereld werd. Daar valt niet tegenop te boksen. In het driepuntensysteem haalde ze 76 punten. Lijkt me behoorlijk respectabel en alles behalve falen. Zou in de geschiedenis van de eredivisie zo'n 20 landstitels opgebracht hebben."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan faal je toch door niet van Ajax te winnen. Het is misschien logisch, maar het blijft falen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet per definitie.
Roda had in '94 bijvoorbeeld echt wel een kampioenswaardig elftal. Alleen was daar een Ajax dat het beste team ter wereld werd. Daar valt niet tegenop te boksen. In het driepuntensysteem haalde ze 76 punten. Lijkt me behoorlijk respectabel en alles behalve falen. Zou in de geschiedenis van de eredivisie zo'n 20 landstitels opgebracht hebben.![]()
Dan werd Twente ook kampioen omdat Ajax faalde, iets met een gelijkspel tegen Sparta enzo.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet per definitie.
Roda had in '94 bijvoorbeeld echt wel een kampioenswaardig elftal. Alleen was daar een Ajax dat het beste team ter wereld werd. Daar valt niet tegenop te boksen. In het driepuntensysteem haalde ze 76 punten. Lijkt me behoorlijk respectabel en alles behalve falen. Zou in de geschiedenis van de eredivisie zo'n 20 landstitels opgebracht hebben.
Zo kan je wel even doorgaan.![]()
oke doeiquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:43 schreef j95 het volgende:
[..]
Dan faal je toch door niet van Ajax te winnen. Het is misschien logisch, maar het blijft falen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tyron, ik ben niet van jou gewend dat je alles zo tot in het extreme doortrekt. Slecht geslapen of heb je al een tijdje niets meer van Chris gehoord.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dan werd Twente ook kampioen omdat Ajax faalde, iets met een gelijkspel tegen Sparta enzo.
Zo kan je wel even doorgaan.
Twente werd overigens geen kampioen door falen van Ajax maar door zelf zeer consistent te spelen. Belangrijk verschil"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Tyron, ik ben niet van jou gewend dat je alles zo tot in het extreme doortrekt. Slecht geslapen of heb je al een tijdje niets meer van Chris gehoord
Het slaat gewoon nergens op. De concurrent faalt als een andere club kampioen wordt, dat er af en toe een club kampioen wordt omdat hij de beste team vd wereld heeft tja, dat komt juist veel minder vaak voor.Ah oké, ga toch weg man.quote:Twente werd overigens geen kampioen door falen van Ajax maar door zelf zeer consistent te spelen. Belangrijk verschil![]()
![]()
Al die neusjes die geen verschil zien tussen op glorieuze wijze kampioen worden en met de hakken over de sloot en de billen samengeknepen het kampioenschap binnentrekken
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ajax werd vorig jaar toch gewoon doodeenvoudig kampioen, vanaf de winterstop niet meer de eerste plaats verloren dacht ik zo.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:49 schreef Dven het volgende:
Al die neusjes die geen verschil zien tussen op glorieuze wijze kampioen worden en met de hakken over de sloot en de billen samengeknepen het kampioenschap binnentrekken![]()
Als jij dit doodeenvoudig noemt dan volg jij nog niet zo erg lang het Nederlands voetbal.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax werd vorig jaar toch gewoon doodeenvoudig kampioen, vanaf de winterstop niet meer de eerste plaats verloren dacht ik zo."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oké tong80quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Als jij dit doodeenvoudig noemt dan volg jij nog niet zo erg lang het Nederlands voetbal.![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kishna is gewoon geblesseerd overigens. Moet een stukje zwevend iets uit zijn knie gehaald worden. Overigens schijnt Milik morgen in de basis te starten.
Deze boeiende nieuwtjes komen van de krant waar het allemaal om draait: De Telegraaf![]()
Viergever. En die doet dat primaHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Is toch gek dat er wordt gekeken naar het verschil op de nummer 2 of het eenvoudig was of niet? Dat heeft dan toch gewoon met de sterkte (relatief t.o.v. de kampioen) van de competitie? Een team dat nu beter is, kan toch minder punten halen en andersom. Ligt aan sterkte van de andere teams. Maar ook aan scheidsrechters, geluk en andere dingen. Zeker bij een voetbalwedstrijd wint niet altijd de beste, zie ook Ajax-PSV van dit jaar."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Behalve een aantal Ajacieden was iedereen het er volgens mij wel over eens dat de winst van PSV gewoon verdiend was.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:38 schreef Omega het volgende:
Is toch gek dat er wordt gekeken naar het verschil op de nummer 2 of het eenvoudig was of niet? Dat heeft dan toch gewoon met de sterkte (relatief t.o.v. de kampioen) van de competitie? Een team dat nu beter is, kan toch minder punten halen en andersom. Ligt aan sterkte van de andere teams. Maar ook aan scheidsrechters, geluk en andere dingen. Zeker bij een voetbalwedstrijd wint niet altijd de beste, zie ook Ajax-PSV van dit jaar.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Allemaal gelul. Bij voetbal gaat het uiteindelijk maar om 1 ding, meer scoren dan je tegenstander.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:38 schreef Omega het volgende:
Is toch gek dat er wordt gekeken naar het verschil op de nummer 2 of het eenvoudig was of niet? Dat heeft dan toch gewoon met de sterkte (relatief t.o.v. de kampioen) van de competitie? Een team dat nu beter is, kan toch minder punten halen en andersom. Ligt aan sterkte van de andere teams. Maar ook aan scheidsrechters, geluk en andere dingen. Zeker bij een voetbalwedstrijd wint niet altijd de beste, zie ook Ajax-PSV van dit jaar.
Als je aan het einde van het seizoen bovenaan staat, dan ben je de terechte kampioen. Als je 10% balbezit hebt, maar je wint met 1-0, dan is dat terecht. Tenzij er natuurlijk dikke scheidsrechterlijke dwalingen aan ten grondslag liggen, of vals spelen.
Ajax is dus al vier jaar de terechte kampioen en PSV won dik terecht van Ajax. Als mensen dat niet begrijpen, dan moeten ze maar naar schoonspringen gaan kijken. Kunnen ze het uren over techniek en mooie dingen hebben.![]()
Het muntje had beide kanten op kunnen vallen, maar PSV uiteindelijk wel gewoon verdiend gewonnen inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Behalve een aantal Ajacieden was iedereen het er volgens mij wel over eens dat de winst van PSV gewoon verdiend was.![]()
Tuurlijk als Moisander die bal er gewoon inschiet, is er niets aan de hand waarschijnlijk en was het een terecht gelijkspel geweest. Was Ajax er daarna overheen gegaan, was Ajax de verdiende winnaar geweest. Zo werkt het gewoon.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het muntje had beide kanten op kunnen vallen, maar PSV uiteindelijk wel gewoon verdiend gewonnen inderdaad.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Het gaat om meer scoren, maar betekent niet dat je beter bent, wel terecht dat je wint, want je scoort meer. Dus jij haalt gewoon twee dingen door elkaar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Allemaal gelul. Bij voetbal gaat het uiteindelijk maar om 1 ding, meer scoren dan je tegenstander.
Als je aan het einde van het seizoen bovenaan staat, dan ben je de terechte kampioen. Als je 10% balbezit hebt, maar je wint met 1-0, dan is dat terecht. Tenzij er natuurlijk dikke scheidsrechterlijke dwalingen aan ten grondslag liggen, of vals spelen.
Ajax is dus al vier jaar de terechte kampioen en PSV won dik terecht van Ajax. Als mensen dat niet begrijpen, dan moeten ze maar naar schoonspringen gaan kijken. Kunnen ze het uren over techniek en mooie dingen hebben."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Wel grappig trouwens dat over mijn stuk alleen maar wordt gesproken over een kleine toevoeging. Een ander voorbeeld had misschien beter geweest."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Nee hoor. Het gaat om meer scoren, degene die het meest scoort doet dat het best. En is dus beter.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:54 schreef Omega het volgende:
[..]
Het gaat om meer scoren, maar betekent niet dat je beter bent, wel terecht dat je wint, want je scoort meer. Dus jij haalt gewoon twee dingen door elkaar.
Waar jij je in vergist is dat jij andere aspecten van het spel betrekt wanneer je het hebt over 'beter zijn'. Helaas zijn die aspecten van het spel volslagen irrelevant bij het bepalen van de eindstand. Het is namelijk geen jurysport, voetbal.
En ja, ik kijk ook liever naar een ploeg die wint aan de hand van goede combinaties en een mooi positiespel. Maar uiteindelijk zijn dat maar middelen om tot een resultaat te komen.![]()
Daar vergis jij je nou net in, die vooruitgang bij de concurrenten en de achteruitgang bij Ajax, als Blind was gebleven had je voor het eerst in 4 jaar geen achteruitgang gehad, nu hij weg is misschien wel maar het is geen aderlating.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, maar als jij er een stapje op achteruit gaat, en je concurrentie er 2 of 3 vooruit, is het gewoon oliedom te denken dat je dan wel kampioen kan worden omdat je maar één stapje achteruit bent gegaan. Zeker als je ziet hoe de kampioenschappen tot stand kwamen.
En ja, ik ben wel negatief. Ik zie het niet in deze selectie, en vind het gewoon een brevet van onvermogen als je met de huidige status van Ajax, en de financiële mogelijkheden geen team kan samenstellen wat probleemloos kampioen wordt.
Je laat je teveel lijden door de huidige stand, een kutwedstrijd tegen Groningen en de Johan Derksens van deze wereld.
Dit was mijn laatste bijdrage aan de Overmars discussie, is wat mij betreft al genoeg over gezegd, ga gerust verder maar ik reageer er niet meer op.
Blij dat er zondag weer een wedstrijd is kunnen we het daar over hebben![]()
![]()
De toevoeging die je zelf maakt, geeft al aan dat ook jij ook vind dat er meer aspecten zijn in voetbal. Maar goed we kunnen hier uren over praten, ik weet zeker dat elke voetbalkenner het met mij eens is dat meer scoren betekent dat je beter bent. En ik blijf dus bij deze mening (dat je niet beter hoeft te zijn om te winnen, de Ajax-PSV opmerking is inderdaad subjectief).quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:59 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee hoor. Het gaat om meer scoren, degene die het meest scoort doet dat het best. En is dus beter.
Waar jij je in vergist is dat jij andere aspecten van het spel betrekt wanneer je het hebt over 'beter zijn'. Helaas zijn die aspecten van het spel volslagen irrelevant bij het bepalen van de eindstand. Het is namelijk geen jurysport, voetbal.
En ja, ik kijk ook liever naar een ploeg die wint aan de hand van goede combinaties en een mooi positiespel. Maar uiteindelijk zijn dat maar middelen om tot een resultaat te komen."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Dat laatste soberso, en ik laat me niet door Derksen leiden, en zeker niet lijden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar vergis jij je nou net in, die vooruitgang bij de concurrenten en de achteruitgang bij Ajax, als Blind was gebleven had je voor het eerst in 4 jaar geen achteruitgang gehad, nu hij weg is misschien wel maar het is geen aderlating.
Je laat je teveel lijden door de huidige stand, een kutwedstrijd tegen Groningen en de Johan Derksens van deze wereld.
Dit was mijn laatste bijdrage aan de Overmars discussie, is wat mij betreft al genoeg over gezegd, ga gerust verder maar ik reageer er niet meer op.
Blij dat er zondag weer een wedstrijd is kunnen we het daar over hebben
Dit vind ik geen 'quitte spelen', ook niet als Blind was behouden;
Uit(9): De Jong, Hoesen, Poulsen, Sporkslede*, de Sa*, van der Hart, Meleg*, Dijks***, Vermeer en Blind.
In(4): Zivkovic, Viergever, Muric en Milik**.![]()
Vanavond al 18:30quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar vergis jij je nou net in, die vooruitgang bij de concurrenten en de achteruitgang bij Ajax, als Blind was gebleven had je voor het eerst in 4 jaar geen achteruitgang gehad, nu hij weg is misschien wel maar het is geen aderlating.
Blij dat er zondag weer een wedstrijd is kunnen we het daar over hebben
Ik ben het met je eens. Dit is het beleid, en daar wordt aan gehouden. Dat er soms (achteraf) verkeerde beslissingen genomen worden, is inherent aan beleid voeren."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
leiden, foutjequote:Op zaterdag 13 september 2014 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat laatste soberso, en ik laat me niet door Derksen leiden, en zeker niet lijden.
Uit(9): De Jong, Hoesen, Poulsen, Sporkslede*, de Sa*, van der Hart, Meleg*, Dijks***, Vermeer en Blind.
In(4): Zivkovic, Viergever, Muric en Milik**.![]()
![]()
Vanavond is de wedstrijd al Tarado.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blij dat er zondag weer een wedstrijd is kunnen we het daar over hebben![]()
![]()
PSV heeft dat goed uitgespeeld maar Ajax is voetballend gewoon verder en dat zal zich uitbetalen over een heel seizoen is mijn verwachtingquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk als Moisander die bal er gewoon inschiet, is er niets aan de hand waarschijnlijk en was het een terecht gelijkspel geweest. Was Ajax er daarna overheen gegaan, was Ajax de verdiende winnaar geweest. Zo werkt het gewoon.![]()
Maar de Jong was vorig jaar niet zo belangrijk. Vermeer was reserve en de heeft ons zelfs punten gekost toen hij wel nog basis was.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat laatste soberso, en ik laat me niet door Derksen leiden, en zeker niet lijden.
In(4): Zivkovic, Viergever, Muric en Milik**.
Plus alle jonge spelers zijn weer wat beter geworden (althans dat mogen we hopen). En Blind is inderdaad jammer, maar ik vind dat hij zonder bal niet zo geweldig is. Met bal is wel, maar Viergever doet het goed."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Shit, kan ik weer niet kijken, waar is zondag 14:30 gebleven?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vanavond is de wedstrijd al Tarado.![]()
![]()
Precies, geweldige counters van PSV. Al zag vooral Boilesen er wel erg slecht uit daar. Maar PSV deed dat perfect.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft dat goed uitgespeeld maar Ajax is voetballend gewoon verder en dat zal zich uitbetalen over een heel seizoen is mijn verwachting"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Dat lijkt erop ja. Al lijkt me dat om Siggy 'fit' te houden voor de komende twee wedstrijden na Heracles heraclesquote:![]()
En we hebben El Ghazi nu.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:08 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar de Jong was vorig jaar niet zo belangrijk. Vermeer was reserve en de heeft ons zelfs punten gekost toen hij wel nog basis was.
Plus alle jonge spelers zijn weer wat beter geworden (althans dat mogen we hopen). En Blind is inderdaad jammer, maar ik vind dat hij zonder bal niet zo geweldig is. Met bal is wel, maar Viergever doet het goed.
De verlosser.![]()
Dat is inderdaad één van de jongere die ik bedoelde."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
lijkt me stug, maar ik hoop dat hij het doetquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:12 schreef Heeinz het volgende:
Al geeft Milik 5 assists en knalt er een hattrick in, Sigi speelt de wedstrijd daarna toch![]()
Dat denk ik niet, Frankie wisselde El Ghazi ook al snel voor Kishna.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:12 schreef Heeinz het volgende:
Al geeft Milik 5 assists en knalt er een hattrick in, Sigi speelt de wedstrijd daarna toch![]()
Daarom je kan het best weleens niet met hem eens zijn maar hij stelt toch altijd het in zijn ogen sterkste team opquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Frankie wisselde El Ghazi ook al snel voor Kishna.![]()
Nu ga je jezelf tegen spreken, kennelijk snap je het zelf ook niet meer allemaal.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:03 schreef Omega het volgende:
[..]
De toevoeging die je zelf maakt, geeft al aan dat ook jij ook vind dat er meer aspecten zijn in voetbal. Maar goed we kunnen hier uren over praten, ik weet zeker dat elke voetbalkenner het met mij eens is dat meer scoren betekent dat je beter bent. En ik blijf dus bij deze mening (dat je niet beter hoeft te zijn om te winnen, de Ajax-PSV opmerking is inderdaad subjectief).
Als je wint was je beter in datgeen wat het belangrijkste is: scoren.
En natuurlijk zitten er meer aspecten aan voetbal. Maar scoren, daar win je mee.![]()
Ik denk het ook. Ernstig zwakke verdediging en reactievoetbal met 8 aanvallend ingestelde spelers kan nooit gaan werken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft dat goed uitgespeeld maar Ajax is voetballend gewoon verder en dat zal zich uitbetalen over een heel seizoen is mijn verwachtingWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Dat verbaasde mij ook wel heel erg hoor, aangezien er zo veel oudere spelers zijn die bijna structureel kut spelen en blijven staan, en een jonge jongen als Kishna haal je er meteen uitquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Frankie wisselde El Ghazi ook al snel voor Kishna.![]()
![]()
Ben wel benieuwd over welke spits Overmars het precies heeft, al leunt hij wellicht al achterover op zijn stoel bij het zien van Sigthórsson![]()
Dat zeg ik toch. Als je meer scoort dan verdien je de overwinning. Wil niet zeggen dat je beter gevoetbald hebtquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:15 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nu ga je jezelf tegen spreken, kennelijk snap je het zelf ook niet meer allemaal.
Als je wint was je beter in datgeen wat het belangrijkste is: scoren.
En natuurlijk zitten er meer aspecten aan voetbal. Maar scoren, daar win je mee.Maar je mag andere mening hebben hoor, no problem, nu weer over Ajax.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Dat ligt een beetje aan de speler, Vermeer speelde bijvoorbeeld al een tijdje in Ajax 1 en begon toen echt te blunderen, dan geeft Frankie nog even vertrouwen tot hij bijna wel moet wisselen. Maar een speler die nog geen vaste basisplaats heeft wissel je veel makkelijker.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook wel heel erg hoor, aangezien er zo veel oudere spelers zijn die bijna structureel kut spelen en blijven staan, en een jonge jongen als Kishna haal je er meteen uit![]()
is hij geblesseerd? Ik dacht gewoon gepasseerdquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe lang Kishna dan geblesseerd is.![]()
Beide, eerst gepasseerd (in de zin van op de bank) en daarna geblesseerd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
is hij geblesseerd? Ik dacht gewoon gepasseerd
Denk ik.![]()
Zwevend iets in zijn knie, las ik vanochtend in de Telegraaf.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
is hij geblesseerd? Ik dacht gewoon gepasseerd![]()
Alsof Kishna normaal niet in de selectie van Frank zou zitten. We zitten al dun in de buitenspelers.![]()
van Ginkel begint op de bank in Milan. Dat vind ik wel een goede speler voor Ajax. Jammer dat hij niet wilde komen."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
quote:KOP-VAN-JUT OVERMARS: ’FANS OVERTUIGEN DAT SELECTIE STERK IS’
ZEGE ALS MEDICIJN
AMSTERDAM – Na de nederlaag bij FC Groningen wist Marc Overmars het al. De directeur voetbalzaken van Ajax zou door zijn keuze ’slechts’ Niki Zimling aan te trekken bij de fans de kop-van-jut zijn. Vlak voor de start van de Champions League, waarin overwintering opnieuw een mission impossible lijkt, legde TELESPORT de Ajax-directeur zeven stellingen voor. „Als er weer een Huntelaar of Suarez rondloopt, staan we vooraan.”
De onvrede bij de seizoenkaarthouders is logisch. Elk jaar vertrekken de beste spelers en Ajax slaagt er niet in pareltjes te behouden of toppers aan te trekken.
„EENS. Natuurlijk snap ik de supporters. Het is niet leuk om bijvoorbeeld Daley Blind te zien gaan. En grote aankopen worden inderdaad niet veel gedaan. Het vertrek van Blind vind ik ook zonde, want Ajax had het geld van zijn transfersom niet nodig. Daarom hebben we hem ook voorgesteld volgend jaar onder heel gunstige voorwaarden te mogen vertrekken. Maar als dat niet helpt, moet je hem deze fantastische transfer gunnen. Het chagrijn bij de fans werd versterkt door de nederlagen tegen PSV en FC Groningen. Krijgt Kolbeinn Sigthorsson tegen PSV gewoon de penalty die hij verdient of scoort Niklas Moisander 2-2, dan is het gevoel heel anders. Een zege dient altijd als medicijn.”
Ook met deze selectie wordt Ajax kampioen.
„EENS. Dat is ons realistische doel. Frank de Boer en ik denken dat we heel veel kwaliteit in de selectie hebben, misschien wel meer dan de laatste jaren. De talenten zullen hopelijk dit seizoen doorbreken. Met de vijfde titel zullen we geschiedenis schrijven. En de selectie is daar absoluut sterk genoeg voor. Al moeten de supporters daarvan nog worden overtuigd.”
Met het huidige beleid zal Ajax Europees nooit meer een rol van betekenis spelen.
„ONEENS. We zijn er met langdurige contracten voor Jasper Cillessen, Joël Veltman, Ricardo van Rhijn, Nicolai Boilesen, Davy Klaassen, Viktor Fischer en Jairo Riedewald in geslaagd om de vaste kern aan ons te binden. En op korte termijn gaan we om tafel met Anwar El Ghazi. Voeg dat bij alle talenten die gaan doorbreken en ik zie mooie dingen gebeuren.”
Ajax wil wel veel geld uitgeven, maar alleen als het Technisch Hart, de directie en rvc honderd procent zijn overtuigd van de meerwaarde van een speler. Suarez’en en Huntelaars, die Ajax voor veel geld kocht, maar nog duurder verkocht, lopen op dit moment niet rond.
„ EENS. Als er weer een Huntelaar of Suarez rondloopt, staan we vooraan, zullen we niet schromen om flink de knip te trekken en zorgen we dat ze naar Ajax komen. Ik reken erop dat een jongen als Daley Sinkgraven van SC Heerenveen voor ons kiest. Bij een spits ligt het op dit moment wat moeilijker. Dat zag je ook bij Feyenoord. Bij ons hebben tientallen spitsen de revue gepasseerd. De afkoopsom of het salaris was te hoog, ze wilden niet naar de eredivisie of waren gewoon niet goed genoeg.”
De scouting moet beter. Spelers als Zlatan, Chivu, Maxwell en Trabelsi moeten op jonge leeftijd weer voor Ajax kiezen.
„ EENS. Al kostte Zlatan ook heel veel geld en werd hij in het begin uitgejouwd. Ik denk dat we met Vaclav Cerny, Nathan Leyder en Markus Bay jonge toppers uit het buitenland hebben gehaald die net zo goed kunnen worden als de namen die je net noemde. In het voetbal heb je echter geen tijd. Geduld bestaat niet. Maar ik denk dat de supporters zullen worden verrast.”
Al heeft Ajax een half miljard op de bank. Het geld alleen is nooit een reden om lukraak te gaan uitgeven.
„ EENS. En daarnaast willen we baas in eigen huis blijven. In het voetbal duiken steeds meer investeringsmaatschappijen op. En die benaderen ons ook. Ajax had een heel goede spits kunnen krijgen, waardoor ik achterover had kunnen leunen in mijn tribunestoel. Hij was een schot in de roos geweest, maar slechts voor een klein gedeelte van ons. Dan bied je een fantastisch podium en gaat de investeringsmaatschappij met het grote geld aan de haal. Dus zeggen we in zo’n geval: nee.”
Komende winterstop gaat Ajax de markt op.
„ EENS. Elke transferperiode kijken we heel goed waar en hoe we ons kunnen versterken. Of en hoeveel spelers we kopen, hangt af van de ontwikkeling van onze talenten.”![]()
quote:Frank de Boer en ik denken dat we heel veel kwaliteit in de selectie hebben, misschien wel meer dan de laatste jaren. De talenten zullen hopelijk dit seizoen doorbreken. Met de vijfde titel zullen we geschiedenis schrijven. En de selectie is daar absoluut sterk genoeg voor. Al moeten de supporters daarvan nog worden overtuigd.quote:Komende winterstop gaat Ajax de markt op.
„ EENS. Elke transferperiode kijken we heel goed waar en hoe we ons kunnen versterken. Of en hoeveel spelers we kopen, hangt af van de ontwikkeling van onze talenten.”![]()
![]()
Meer kwaliteit in de selectie dan de laatste jaren, maar in tegenstelling tot voorgaande jaren gaan we nu in de winterstop de transfermarkt op.![]()
Als je denkt dat je met die spelers in Europa een rol van betekenis gaat spelen, dan is er echt iets ontzettend mis met je.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Met het huidige beleid zal Ajax Europees nooit meer een rol van betekenis spelen.
„ONEENS. We zijn er met langdurige contracten voor Jasper Cillessen, Joël Veltman, Ricardo van Rhijn, Nicolai Boilesen, Davy Klaassen, Viktor Fischer en Jairo Riedewald in geslaagd om de vaste kern aan ons te binden. En op korte termijn gaan we om tafel met Anwar El Ghazi. Voeg dat bij alle talenten die gaan doorbreken en ik zie mooie dingen gebeuren.”![]()
Cuenca kwam twee seizoenen geleden, vorig seizoen wilde ze John nog halen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Meer kwaliteit in de selectie dan de laatste jaren, maar in tegenstelling tot voorgaande jaren gaan we nu in de winterstop de transfermarkt op.![]()
Wat is een rol van betekenis spelen precies? Puntjes pakken bij City, Milan en Barca vind ik toch aller aardigst. Natuurlijk ga je er de poule niet mee door komen maar je speelt wel degelijk imo een rol van betekenis.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:25 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als je denkt dat je met die spelers in Europa een rol van betekenis gaat spelen, dan is er echt iets ontzettend mis met je.![]()
Het is toch logisch dat ze in de winterstop gaan kijken of ze het team nog kunnen verbeteren?? Hij zegt niet dat het nu al zeker is dat ze nog spelers gaan halen in de winterstopquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Dit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:25 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als je denkt dat je met die spelers in Europa een rol van betekenis gaat spelen, dan is er echt iets ontzettend mis met je.
Komop zeg.
Voor dat moet Frank een soort godenstatus bereiken.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja natuurlijk is dat logisch dat ontken ik ook helemaal niet, maar het is toch krom als je behalve Cuenca dus nooit wat haalt in de winterstop, nu zegt dat je een betere selectie hebt dan voorgaande jaren en nu ineens wel in de winterstop de transfermarkt op wil gaan?quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat ze in de winterstop gaan kijken of ze het team nog kunnen verbeteren?? Hij zegt niet dat het nu al zeker is dat ze nog spelers gaan halen in de winterstop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal zo is ff kijken of ik dit online kan vinden
[ Bericht 19% gewijzigd door ClapClapYourHands op 13-09-2014 16:52:02 ]![]()
Zullen wel op de laatste dag iemand benaderen maar niet toeslaan. Een Dost lekker in z'n Ajax-pyjama laten slapen en dan in de zomer een Siggy halen etcquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dat logisch dat ontken ik ook helemaal niet, maar het is toch krom als je behalve Cuenca dus nooit wat haalt in de winterstop, nu zegt dat je een betere selectie hebt dan voorgaande jaren en nu ineens wel in de winterstop de transfermarkt op wil gaan?.
Dat is een van de weinige dingen die ik echt matig vind aan het beleid; al jarenlang proberen ze te vaak pas last-minute iemand te halen.![]()
Dat is niet echt waar, ze hebben het wel geprobeerd gedurende de transferperiode.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zullen wel op de laatste dag iemand benaderen maar niet toeslaan. Een Dost lekker in z'n Ajax-pyjama laten slapen en dan in de zomer een Siggy halen etc.
Dat is een van de weinige dingen die ik echt matig vind aan het beleid; al jarenlang proberen ze te vaak pas last-minute iemand te halen.
Maarja iedereen hoopt op iets beters dan Ajax.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Houd toch op man. Dat is leuk voor de statistieken. Maar het bestuur roept al jaren dat ze met de huidige filosofie terug willen naar incidentele successen in Europa en dat er jaarlijks vooruitgang moet worden geboekt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is een rol van betekenis spelen precies? Puntjes pakken bij City, Milan en Barca vind ik toch aller aardigst. Natuurlijk ga je er de poule niet mee door komen maar je speelt wel degelijk imo een rol van betekenis.
Sinds de fluwele revolutie is de selectie er alleen maar op achteruit gegaan. Leuk dat je dan in de CL poulefase soms een topclubj kunt pesten omdat ze je onderschatten of in een dip zitten (of je zelf een keertje boven jezelf uitstijgt), maar dat is natuurlijk iets anders dan er werkelijk toe doen in Europa.![]()
Laten we wel realistisch wezen, van de vorige 3-4 jaren had je kunnen verwachten dat de selectie slechter werd, omdat de duurbetaalde spelers eruit moesten en de jeugd het nog niet kon opvullen.
Maar dit jaar zou je eigenlijk toch wel voorbij het dieptepunt zitten, terwijl ik dat nou niet echt zo zien.
Misschien dat we over 2 maanden anders zullen praten omdat de huidige spelers zich allemaal ineens flink hebben ontwikkeld maar er zijn nu toch vrij veel spelers waar ik dat niet meer van verwacht.
Sigthorsson brengt het al seizoenen niet.
Boilesen blijft fragiel en maakt regelmatig fouten, zelfde voor Veltman.
Klaassen deed het oke maar zal het team ook niet dragen.
Op het middenveld verwacht ik eigenlijk nog het meeste van Viergever. (zimling nooit gezien).
In de aanval misschien dat El Ghazi het goed gaat doen, maar ik vrees weer het ergste.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Viergever, Serero; El Ghazi, Milik, Schöne.
Bank: Boer, Ligeon, Van der Hoorn, Zimling, Duarte, Sigthórsson, Andersen![]()
Topaankoop Zimling niet in de basis opstellenquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Viergever, Serero; El Ghazi, Milik, Schöne.
Bank: Boer, Ligeon, Van der Hoorn, Zimling, Duarte, Sigthórsson, Andersen![]()
![]()
Kijk anders even naar twee posts boven jequote:Op zaterdag 13 september 2014 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Bank: Boer, Ligeon, Van der Hoorn, Zimling, Duarte, Sigthórsson, Andersen, ei.
![]()
Jouw posts negeren we het liefst.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kijk anders even naar twee posts boven je, ei.
![]()
Veel mensen doen standaard blokkeren tochquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw posts negeren we het liefst."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Moest nog bij oma langs op zondag, maandag broer helpen met verhuizing en afgelopen woensdag APK met zijn auto.quote:
Hij trok het gewoon ff niet meer.![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw posts negeren we het liefst.![]()
![]()
Op basis van één wedstrijd thuis tegen Heracles?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:00 schreef Kopsterk het volgende:
Milik gaat vandaag laten zien dat hij in de basis hoortOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op basis van één wedstrijd thuis tegen Heracles?![]()
Geen Zimling? Hoe gaan jullie de wedstrijd winnen zonder deze harde werker?quote:![]()
Okquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Geen Zimling? Hoe gaan jullie de wedstrijd winnen zonder deze harde werker?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wie ben jijquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw posts negeren we het liefst.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10 10 10
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik stond te beren onder de douche, dus heb de goal gemist. Was het een fatsoenlijke?Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
verdediger opzij gezet en in de lange hoek gescoord.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:37 schreef MrStock het volgende:
Ik stond te beren onder de douche, dus heb de goal gemist. Was het een fatsoenlijke?![]()
True.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:42 schreef Tyron het volgende:
Milik laat in 10 minuten meer zien dan Siggy in de afgelopen wedstrijden.
Was door de echte kenners op AN al afgeschreven.![]()
neequote:Op zaterdag 13 september 2014 18:43 schreef 16meter het volgende:
[..]
True.
Was door de echte kenners op AN al afgeschreven.![]()
Goed steekpassje van Schöne, goed afgemaakt door Milik. Niet heel sterk verdedigd, maar goed.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:39 schreef Loveless85 het volgende:
Godverdomme wie begint er nou nu al met foebellen, mooie kool?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Maargoed hij heeft Siggy voor tegen PSG.... want die is beter![]()
![]()
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Weer een gevaarlijke pass ingeleverd door Schöne. Hopelijk beďnvloedt dit zijn spel nietNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Wtf, wordt op rand van strafschopgebied geraakt en ligt er nu midden in. Hoe ver kun je door rollen...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
De spelers moeten ff wennen dat er een capabel iemand in de spits looptquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:51 schreef Gramulanion het volgende:
Milik stond twee keer achter elkaar vrij voor de goal."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
precies, jammerquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:51 schreef Gramulanion het volgende:
Milik stond twee keer achter elkaar vrij voor de goal.![]()
Serero valt uit de toon qua spel..Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Tsja scoor je gewoon, sta je 4-0 voor en kun je het lekker uitspelen... nu moet je maar weer hopen dat het goed blijft gaan![]()
![]()
Nu staat Frankie mooi te kijken met zijn sigtorsjon
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Milikquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:16 schreef Syntix het volgende:
Tsja scoor je gewoon, sta je 4-0 voor en kun je het lekker uitspelen... nu moet je maar weer hopen dat het goed blijft gaan![]()
![]()
Prima goal. Op zich spelen ze niet heel goed maar soms zie je wel leuke dingen. Nog een goaltje of 2 erbij en je hebt gewoon een prima uitslag neergezet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Kolbein moet misschien toch maar wat concreter gaan worden met dat IJshotel op het Leidseplein.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Dit. (tis natuurlijk wel tegen heracles laten we dat niet vergetenquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Nu staat Frankie mooi te kijken met zijn sigtorsjon)
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Zou Frank nou nog steeds vinden dat Siggy tegen PSG verstandiger is![]()
![]()
die gast heeft veeeeeeeeeeeeeeeeeel teveel krediet"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Schone
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gifje? kijk op stream en daar was hij niet goed op te zien.quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Gramulationquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gifje? kijk op stream en daar was hij niet goed op te zien.![]()
Alsof Siggy twee keer tegen Heracles kan scorenquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit. (tis natuurlijk wel tegen heracles laten we dat niet vergeten)
Altijd vertrouwen gehad in de Boer, maar niet in het aankoopbeleid (waar toch echt meer mensen mee te maken hebben dan alleen Overmars)quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:18 schreef Rockit123 het volgende:
En nu heeft het meerendeel ineens weer vertrouwen in Marc Overmars en Frank de Boer.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Omdat we met 2-0 voorstaan tegen Heracles en Milik beter dan Siggy vinden?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:18 schreef Rockit123 het volgende:
En nu heeft het meerendeel ineens weer vertrouwen in Marc Overmars en Frank de Boer.
Oké![]()
Veltman zit wel in een dippie trouwens. Komt ie wel weer bovenop maar hoop dat het niet te lang duurt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Frank moet hem gewoon weer laten spelen zoals hij in het begin deed, dus zonder al die kutopdrachten. Dat ging een stuk beter.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:20 schreef Pedroso het volgende:
Veltman zit wel in een dippie trouwens. Komt ie wel weer bovenop maar hoop dat het niet te lang duurt.![]()
Het is idd de Froome onder de voetballers ja.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope, maar het feit dat hij er zometeen weer in komt te staan is:
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
"Zonder al die kutopdrachten"quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Frank moet hem gewoon weer laten spelen zoals hij in het begin deed, dus zonder al die kutopdrachten. Dat ging een stuk beter.
wat![]()
https://vine.co/v/Oa16MiemvWAquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gifje? kijk op stream en daar was hij niet goed op te zien.![]()
Ik vind Frank echt niet sporen als hij Siggy tegen PSG gaat opstellen terwijl je twee betere alternatieven hebt.
Voor de rest is Frank koning"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Alle vertrouwen in Frank, hij zal z'n redenen wel hebben om Siggy op te stellen. Ook al het niet mijn speler.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:21 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Frank echt niet sporen als hij Siggy tegen PSG gaat opstellen terwijl je twee betere alternatieven hebt.
Voor de rest is Frank koningAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
El Ghazi mocht wat mij betreft toch wel wat vrolijker kijken na de tweede goal. Ik snap ook wel dat hij hem mee wilde krijgen in de loop. Maar deze keer heeft Milik kennelijk de juiste keus gemaakt..Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Oh klopt. Pech dan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is toch niet de actie van El Ghazi![]()
Heracles speelt trouwens ook niet onaardig. Kan je gelukkig ook tegen voetballen. Niet dat ze daar in Almelo erg blij mee zijn overigens.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Pedroso op 13-09-2014 19:26:05 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tja. Als Milik er volgende week in de Kuip niks van bakt dan kan ie er waarschijnlijk weer helemaal niets van volgens de kenners.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Froome is een eindbaas, dat is Siggy totaal niet... Als rijdt Froome weer wel voor een bazenteam en speelt Siggy voor een bazenclub...quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is idd de Froome onder de voetballers ja.![]()
2 goals tegen de nummer laatst en het is hosannaquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:27 schreef Pedroso het volgende:
Tja. Als Milik er volgende week in de Kuip niks van bakt dan kan ie er waarschijnlijk weer helemaal niets van volgens de kenners.![]()
Met alle ruimte om uit te halen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 goals tegen de nummer laatst en het is hosanna![]()
Milik is vooral hosanna voor iedereen omdat Siggy zo waardeloos is. We denken he een spits die een doelpunt kan maken. Siggy kan geen bal aannemen en niet scoren. Zelfs niet tegen de kleine"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Yep, zo werkt dat. Moet wel zeggen dat ik 'm wel meer vind uitstralen dan in zijn eerdere wedstrijden (Vitesse en oefenduels).quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 goals tegen de nummer laatst en het is hosannaAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Onzin, vergeleken met Siggy is het gewoon hosanna.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 goals tegen de nummer laatst en het is hosanna![]()
Heeft siggy ook meer dan eens, en dan verliest hij alsnog de bal.quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
We gaan het zien hopelijk trekt hij deze lijn door.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, zo werkt dat. Moet wel zeggen dat ik 'm wel meer vind uitstralen dan in zijn eerdere wedstrijden (Vitesse en oefenduels).
Moest wel lachen om die Serero kopje omlaag en tegen Milik aan rennen en nog boos zijn ook![]()
![]()
Tegen PSG Siggy in de spits en in de Kuip Milik dan maar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Niet geheel onterecht, hij liep ook in de weg.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Op zaterdag 13 september 2014 19:29 schreef Pedroso het volgende:[..]Yep, zo werkt dat. Moet wel zeggen dat ik 'm wel meer vind uitstralen dan in zijn eerdere wedstrijdenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet geheel onterecht, hij liep ook in de weg.Serero moet uit die oogjes kijken voor hij naar voren rent.
![]()
Laten we het daar maar op houden danquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat?Serero moet uit die oogjes kijken voor hij naar voren rent.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lijkt me nogal logisch aangezien hij rechts is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:39 schreef Tyron het volgende:
Siggy had beide doelpunten niet gemaakt.![]()
Ook als hij van andere kant kwam.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch aangezien hij rechts is.![]()
Weet de rest van het team dat ook?quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me nogal logisch aangezien hij rechts is.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Boilesen voor Zimling en Andersen voor Serero aub.![]()
![]()
![]()
![]()
Bijna.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Zimling voor Boilesen en Andersen voor Serero aub.![]()
Sigi er nog even in, anders gaat mijn bet void
Slim om geen roofbouw op Schöne te plegen. Gaan we nog hard nodig hebben.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Mn mobiel stuurde een onvoltooid bericht.quote:
Wallah dit is top.
Moest de zin zijnAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Oké.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mn mobiel stuurde een onvoltooid bericht.
Wallah dit is top.
Moest de zin zijn![]()
Zie je vaak bij dat soort spelers. Wel lekker om nog een beetje creativiteit op het veld te hebben staan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:55 schreef Stiggie het volgende:
El Ghazi wil soms nog net iets teveelVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Toch een erg lekkere trap in zijn benenquote:Op zaterdag 13 september 2014 19:55 schreef Stiggie het volgende:
El Ghazi wil soms nog net iets teveel![]()
Hoeveel flessen azijn zuipen sommige gebruikers wel niet hier... Het is maar Heracles... sparen voor PSG...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:03 schreef Syntix het volgende:
Voelden jullie ook die aardbeving? Duarte viel zojuist...![]()
![]()
Andersen is best wel snel, jammer dat zijn eindpass dan vaak weer net niet goed is.
Potentie heeft ie zeker, die zie ik het nog wel redden bij Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Serieus wtf... Heracles voetbalt ZELF door, gaat Ajax even in tegenaanval, gaan ze gebaren maken dat bal eruit moet...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
Forum Opties Forumhop: Hop naar: