Sorry ik ben er alquote:
Nu alles weer stabiel?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het waren ook best zware dagen.
Nee, doe zelf afstand van je account en kom nooit meer terug.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
TR gedaan voor het schelden met kanker, kk moet je niet schelden kk moet je voelen.quote:
ik bedoelde Kontkrabber, maar oke doe maar gelijk zo. :squote:Op vrijdag 12 september 2014 23:58 schreef chroestjov het volgende:
TR gedaan voor het schelden met kanker, kk moet je niet schelden kk moet je voelen.
Geprobeerd, niet gelukt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, doe zelf afstand van je account en kom nooit meer terug.
gezellig dit..leuk moet je niet schelden gezellig dit..leuk moet je voelen.quote:
ok, ik snap niet wat je bedoeldtquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
gezellig dit..leuk moet je niet schelden gezellig dit..leuk moet je voelen.
Nachtbaggerquote:
potato tomatoquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:03 schreef housesoftheholy het volgende:
Nee. Dit is gewoon een kuttopic.
Wat spook jij allemaal uit?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb in mijn afwezigheid vijf nieuwe notes gekregen. Dat is wel weer stoer.
Was je serieus weg?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb in mijn afwezigheid vijf nieuwe notes gekregen. Dat is wel weer stoer.
Het is sterker dan ikzelf.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat spook jij allemaal uit?
hij liet wel zn tiete zienquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat spook jij allemaal uit?
#vraagdanniksquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Nee. Dit is gewoon een kuttopic.
Tepels zijn redelijk gelijk, het is meer dat de rechterborst groter is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Word je er onzeker van dat je tepels niet hetzelfde zijn?
Dus de een lijkt op een pepernoot en de ander op een poffertje?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Tepels zijn redelijk gelijk, het is meer dat de rechterborst groter is.
quote:
Is normaal, je dominante kant ontwikkeld zich meer. Mijn rechter bal is ook groter.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Tepels zijn redelijk gelijk, het is meer dat de rechterborst groter is.
Die hangt wat lager in zijn zak, wat een geheel ander beeld impliceert.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is normaal, je dominante kant ontwikkeld zich meer. Mijn rechter bal is ook groter.
Ik heb het over die foto he. Ik heb zelf cup AAquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is normaal, je dominante kant ontwikkeld zich meer. Mijn rechter bal is ook groter.
Echtquote:
Ik wou gewoon opscheppen over de grote van m'n rechter bal, bedankt dat je het verziekt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die hangt wat lager in zijn zak, wat een geheel ander beeld impliceert.
De rechter borst, links dus voor ons, op die foto is ook groter toch?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb het over die foto he. Ik heb zelf cup AA
Ik vind je rechterbal echt fantastisch :$quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wou gewoon opscheppen over de grote van m'n rechter bal, bedankt dat je het verziekt.
Wat is dit?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:10 schreef Thezappa het volgende:
is dit niet de linker die lager hangt?
Kan me geen bal schelen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wou gewoon opscheppen over de grote van m'n rechter bal, bedankt dat je het verziekt.
Is dus gezichtsbedrog.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vind je rechterbal echt fantastisch :$
Ja, daar doelde ik op. Vind alsnog dat ze prachtige borsten heeft eigenlijkquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De rechter borst, links dus voor ons, op die foto is ook groter toch?
De meeste borsten zijn dan ook prachtig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik op. Vind alsnog dat ze prachtige borsten heeft eigenlijk
ik dacht altijd dat je gay was?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De meeste borsten zijn dan ook prachtig.
Je vader weet wel beter.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat je gay was?
Hetero geworden door een avondje met housesquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat je gay was?
hehehquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maakt me geen zak uit wat je er van vindt.
A-seksueel. Dat was het.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik dacht altijd at je lesbo was
quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:12 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hetero geworden dvoor een avondje met houses
Na mijn recente interactie met Hoink ben ik dat inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik dacht altijd at je lesbo was
Staat daar nou Gay Lyte?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze maar kan hem niet vinden in mijn maat.
wie is honkquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Na mijn recente interactie met Hoink ben ik dat inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |