#vraagdanniksquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Nee. Dit is gewoon een kuttopic.
Tepels zijn redelijk gelijk, het is meer dat de rechterborst groter is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Word je er onzeker van dat je tepels niet hetzelfde zijn?
Dus de een lijkt op een pepernoot en de ander op een poffertje?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Tepels zijn redelijk gelijk, het is meer dat de rechterborst groter is.
quote:
Is normaal, je dominante kant ontwikkeld zich meer. Mijn rechter bal is ook groter.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Tepels zijn redelijk gelijk, het is meer dat de rechterborst groter is.
Die hangt wat lager in zijn zak, wat een geheel ander beeld impliceert.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is normaal, je dominante kant ontwikkeld zich meer. Mijn rechter bal is ook groter.
Ik heb het over die foto he. Ik heb zelf cup AAquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is normaal, je dominante kant ontwikkeld zich meer. Mijn rechter bal is ook groter.
Echtquote:
Ik wou gewoon opscheppen over de grote van m'n rechter bal, bedankt dat je het verziekt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die hangt wat lager in zijn zak, wat een geheel ander beeld impliceert.
De rechter borst, links dus voor ons, op die foto is ook groter toch?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb het over die foto he. Ik heb zelf cup AA
Ik vind je rechterbal echt fantastisch :$quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wou gewoon opscheppen over de grote van m'n rechter bal, bedankt dat je het verziekt.
Wat is dit?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:10 schreef Thezappa het volgende:
is dit niet de linker die lager hangt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |