Sorry ik ben er alquote:
Nu alles weer stabiel?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het waren ook best zware dagen.
Nee, doe zelf afstand van je account en kom nooit meer terug.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
TR gedaan voor het schelden met kanker, kk moet je niet schelden kk moet je voelen.quote:
ik bedoelde Kontkrabber, maar oke doe maar gelijk zo. :squote:Op vrijdag 12 september 2014 23:58 schreef chroestjov het volgende:
TR gedaan voor het schelden met kanker, kk moet je niet schelden kk moet je voelen.
Geprobeerd, niet gelukt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, doe zelf afstand van je account en kom nooit meer terug.
gezellig dit..leuk moet je niet schelden gezellig dit..leuk moet je voelen.quote:
ok, ik snap niet wat je bedoeldtquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
gezellig dit..leuk moet je niet schelden gezellig dit..leuk moet je voelen.
Nachtbaggerquote:
potato tomatoquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:03 schreef housesoftheholy het volgende:
Nee. Dit is gewoon een kuttopic.
Wat spook jij allemaal uit?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb in mijn afwezigheid vijf nieuwe notes gekregen. Dat is wel weer stoer.
Was je serieus weg?quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb in mijn afwezigheid vijf nieuwe notes gekregen. Dat is wel weer stoer.
Het is sterker dan ikzelf.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat spook jij allemaal uit?
hij liet wel zn tiete zienquote:Op zaterdag 13 september 2014 00:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat spook jij allemaal uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |