Aangezien er ook 3 rugtassen terug te vinden zijn op de diverse foto's in de kamer is dat zeer onwaarschijnlijk. Maar Jezus9 denkt kennelijk dat ze een complete tassenwinkel mee hadden. Of heeft die info weer eens gemist.....quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:05 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Niets wijst erop dat er 2 tassen zouden zijn. Dit is een tijdje een speculatie geweest in de topics hier maar is volgens mij nergens op gebaseerd.
Dat laatste denk ik inderdaad. En het opvallende is dat dat regelmatig bij dezelfde personen het geval is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:11 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Aangezien er ook 3 rugtassen terug te vinden zijn op de diverse foto's in de kamers is dat zeer onwaarschijnlijk. Maar Jezus9 denkt kennelijk dat ze een complete tassenwinkel mee hadden. Of heeft die info weer eens gemist.....
Wat?quote:Op zaterdag 13 september 2014 02:41 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Hypothetisch zouden ze zelfs nog in leven kunnen zijn.
Of ze op dag 11 allebei nog leven weet je ook niet als zij de telefoons zelf gebruikt hebben. Daar heb je op zich maar 1 overlevende voor nodig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:05 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ze zijn zeker 11 dagen in leven geweest als zij de telefoons zelf gebruikt hebben.
Een grote frustratie van de ouders ook dat ze nog steeds niet de originele onderzoeksrapporten mbt tot het DNA hebben gezien. Alleen kopiën daarvan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:14 schreef Pek het volgende:
[..]
Wat?![]()
Een van die weinige feiten zijn toch de stoffelijke resten, of heb ik weer iets gemist?
Hoezo? Als dat ding door een local is gemaakt en gebruikt, kan het prima daar ooit zijn achtergebleven en gevonden zijn door de meiden. Dat heeft dan geen enkele invloed.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:46 schreef Geruisloos het volgende:
Want het is nogal wat als je zegt dat de tak een vogelverschrikker of insectenweerder kan zijn. Zoiets heeft enorme impact op het onderzoek.
En waarom zouden al die instanties en mensen antwoorden gaan geven op vragen van de één of de andere Nederlander die feitelijk niets met de situatie te maken hebben?quote:Op zaterdag 13 september 2014 03:18 schreef Geruisloos het volgende:
Ik zeg dat het nog niet is gebeurd. En ik hoop dat ik ongelijk heb, maar ben bang van niet.
Ik stuur mijn klanten ook een copie van een kontrakt en hou het origineel zelf. Wat maakt dat nou uit? Of is een copie meteen een indicatie dat er gesjoemeld is?quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:17 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Een grote frustratie van de ouders ook dat ze nog steeds niet de originele onderzoeksrapporten mbt tot het DNA hebben gezien. Alleen kopiën daarvan.
En ik denk dat daar een probleem mee was met de eerste noodoproep-reden als oorzaak.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:37 schreef Mariposas het volgende:
Om de weg terug te kunnen vinden moet je daar wel fysiek toe in staat zijn.
Interessante wending aan het verhaal, kudosquote:Op zaterdag 13 september 2014 09:36 schreef 11en30 het volgende:
In theorie is het mogelijk dat er een misdrijf zonder derden plaatsgevonden heeft. De ene vriendin kan de andere omgebracht hebben.
Denk ik ookquote:Op zaterdag 13 september 2014 09:37 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En ik denk dat daar een probleem mee was met de eerste noodoproep-reden als oorzaak.
Correct.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:16 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Of ze op dag 11 allebei nog leven weet je ook niet als zij de telefoons zelf gebruikt hebben. Daar heb je op zich maar 1 overlevende voor nodig.
Ik weet ook niet of het echt om een kopie gaat of om een conclusie. In het laatste geval kan ik begrijpen dat de ouders ook de resultaten willen zien om zelf de conclusie te kunnen trekken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik stuur mijn klanten ook een copie van een kontrakt en hou het origineel zelf. Wat maakt dat nou uit? Of is een copie meteen een indicatie dat er gesjoemeld is?
Hebben die verstand van DNA onderzoek dan? Ik zou niet weten wat ik lees...quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:43 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het echt om een kopie gaat of om een conclusie. In het laatste geval kan ik begrijpen dat de ouders ook de resultaten willen zien om zelf de conclusie te kunnen trekken.
De vader van Kris gelooft niet in een ongeval op het eerste stuk omdat er geen afgronden zijn. Maar een slangenbeet of zoiets is natuurlijk wel goed mogelijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:37 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En ik denk dat daar een probleem mee was met de eerste noodoproep-reden als oorzaak.
Ik ook niet maar dan kan je zo'n rapport wel overhandigen aan iemand die er wel verstand van heeft, toch? Nu moeten ze maar uitgaan van wat Panama zegt terwijl ze twijfelen aan de intenties van Panama.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:46 schreef Pek het volgende:
[..]
Hebben die verstand van DNA onderzoek dan? Ik zou niet weten wat ik lees...
Man, je kan struikelen over een steen en je nek breken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:46 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De vader van Kris gelooft niet in een ongeval op het eerste stuk omdat er geen afgronden zijn. Maar een slangenbeet of zoiets is natuurlijk wel goed mogelijk.
Dus een kopie is een teken dat er gesjoemeld is, check.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:47 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dan kan je zo'n rapport wel overhandigen aan iemand die er wel verstand van heeft, toch? Nu moeten ze maar uitgaan van wat Panama zegt terwijl ze twijfelen aan de intenties van Panama.
Ik heb ook erg zitten dubben over wat het dan zou moeten zijn en kom er ook niet goed uit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:46 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De vader van Kris gelooft niet in een ongeval op het eerste stuk omdat er geen afgronden zijn. Maar een slangenbeet of zoiets is natuurlijk wel goed mogelijk.
Daarvoor zou je eerst de exacte plaats moeten zien waar de resten bij elkaar gevonden zijn. Kans is aanwezig dat dat een soort natuurlijke dam of zeef in de rivier is door oevers, rotsen, boomstammen of wat dan ook.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Correct.
Ik blijf echter denken dat ze wel bij elkaar overleden zijn (of de één nu sneller ging dan de ander of niet) omdat de resten bij elkaar gevonden zijn.
Hoe komen ze dan bij de rivier?quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:48 schreef Pek het volgende:
Man, je kan struikelen over een steen en je nek breken.
Struikelend?quote:
Jammer dit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:54 schreef Pek het volgende:
[..]
Dus een kopie is een teken dat er gesjoemeld is, check.
Echt, uitlatingen van de ouders zijn gekleurd natuurlijk en met emotie doorspekt, derhalve met een korrel zout te beoordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |