Wie heeft het over onderzoekers? Reddingswerkers, gidsen, en politiecommando's die die week hebben geholpen zijn gewoon mensen die je kunt interviewen. Daar is niets spannends aan. Als ze beroepsgeheim of iets dergelijks hebben dan hoor je dat dan wel, maar zover is het nog niet gekomen denk ik.quote:Op zaterdag 13 september 2014 03:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat de onderzoekers alle details naar buiten brengen?
Proberen kan toch geen kwaad? Het ergste wat ze kunnen doen is nee zeggen, naja, dan weet je dat je die info niet gaat krijgen. Nu weten we dat niet zeker. Misschien zien ze er wel iets in als je kunt aantonen wat je met die gegevens wilt gaan doen en er mee denkt te bereiken. Gratis onderzoek (dat vervolgens herhaalbaar is door professionals) zou best interessant kunnen zijn voor ze.quote:Op zaterdag 13 september 2014 03:21 schreef Grijzemassa het volgende:
De familie is boos omdat de foto's gepubliceerd zijn. Denk dus niet dat ze de volledige EXIFdata gaan vrijgeven....
Denk uiteindelijk wel tenzij Panama dingen onder t kleed wil vegen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 03:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat de onderzoekers alle details naar buiten brengen?
Ohja en een onderzoeker of reddingswerker word niet geinstructueerd voor hij of zij voor een camera verschijnt natuurlijk...quote:Op zaterdag 13 september 2014 03:22 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Wie heeft het over onderzoekers? Reddingswerkers, gidsen, en politiecommando's die die week hebben geholpen zijn gewoon mensen die je kunt interviewen. Daar is niets spannends aan. Als ze beroepsgeheim of iets dergelijks hebben dan hoor je dat dan wel, maar zover is het nog niet gekomen denk ik.
Bepaalde details blijven altijd stil. Trust me!quote:Op zaterdag 13 september 2014 03:24 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Denk uiteindelijk wel tenzij Panama dingen onder t kleed wil vegen.
Als straks de verdere gegevens van de telefoon (hopelijk) naar buiten komen dan zijn er 2 opties
1- de ouders moeten er mee leren dealen dat hun kinderen verkeerde keuzes hebben gemaakt en kan dit forum worden afgesloten
2- we zitten hier nog wel een paar jaar en kunnen we in 2015 Peter r de Vries voor t eerst weer zien en de verfilming van Reinout Oerlemans van het gebeuren in 2018
Lijkt me niet. Er is trouwens nog steeds niet duidelijk of ze nou 1 of 2 rugzakken bij zich hadden. Zoja, dan mist nog 1 tas.quote:Op zaterdag 13 september 2014 04:16 schreef Za het volgende: Een vraagje, indien de 90 foto's gemaakt zijn door indianen, zou dat dan betekenen dat de rugzak 2 keer door indianen gevonden is? De eerste keer op 8 april, en de tweede keer op 14 juni?
Dat denk ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 06:25 schreef Marrije het volgende: Thuis in de kast gezet en toen er een beloning in zicht kwam tas gevonden.
Je overschat jezelf en dit topic echt gigantisch. Denk je nu echt dat de nabestaanden zitten te wachten op een analyse van een clubje forum gebruikers dat geen enkele ervaring heeft met dit soort cases, en dat ook nog eens allemaal in het openbaar? Wat hier gedaan wordt is geen onderzoek maar speculeren. Zonder alle beschikbare details, ervaring en kennis (opleiding) kin je gewoon niet van onderzoek spreken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 03:23 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Proberen kan toch geen kwaad? Het ergste wat ze kunnen doen is nee zeggen, naja, dan weet je dat je die info niet gaat krijgen. Nu weten we dat niet zeker. Misschien zien ze er wel iets in als je kunt aantonen wat je met die gegevens wilt gaan doen en er mee denkt te bereiken. Gratis onderzoek (dat vervolgens herhaalbaar is door professionals) zou best interessant kunnen zijn voor ze.
Juist, zeker opmerkelijk omdat tal aan andere wandelaars daar immers nooit verdwalen, ook daarvan zullen genoeg van het pad af zijn geraakt, maar die vinden de weg allen terug. Maar het volk heeft al een conclusie der verdwaling getrokken ben ik bang, het dwaalspoor is hen gelukt en de daders zijn ondertussen de lachende derdenquote:Op zaterdag 13 september 2014 08:18 schreef Rica het volgende: Zelfs als ze van het pad zijn geraakt. Dan maar een weg door de jungle banen. Uiteindelijk kom je er wel.
Om de weg terug te kunnen vinden moet je ook in leven zijn. We weten natuurlijk nooit zeker of zij zelf die noodoproepen hebben gemaakt, pincode in dwang moeten afgeven kan ook nog altijd, misschien leefde ze al na die 1ste dag niet meer.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:37 schreef Mariposas het volgende: Om de weg terug te kunnen vinden moet je daar wel fysiek toe in staat zijn.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:22 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Juist, zeker opmerkelijk omdat tal aan andere wandelaars daar immers nooit verdwalen, ook daarvan zullen genoeg van het pad af zijn geraakt, maar die vinden de weg allen terug. Maar het volk heeft al een conclusie der verdwaling getrokken ben ik bang, het dwaalspoor is hen gelukt en de daders zijn ondertussen de lachende derden![]()
Het volk heeft??En wat ben jij dan wel niet?Hoeveel keer moet jou nog uitgelegd worden dat letterlijk niemand hier zegt dat verdwalen de enige mogelijkheid is? Sorry hoor maar hoe dik is die plaat voor je hoofd nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:22 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Juist, zeker opmerkelijk omdat tal aan andere wandelaars daar immers nooit verdwalen, ook daarvan zullen genoeg van het pad af zijn geraakt, maar die vinden de weg allen terug. Maar het volk heeft al een conclusie der verdwaling getrokken ben ik bang, het dwaalspoor is hen gelukt en de daders zijn ondertussen de lachende derden![]()
Hoe kun jij dan zo stellig zeggen dat ze ontvoerd zijn, en dat de verdwaal-theorie onzin is? Je spreekt jezelf tegen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:38 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Om de weg terug te kunnen vinden moet je ook in leven zijn. We weten natuurlijk nooit zeker of zij zelf die noodoproepen hebben gemaakt, pincode in dwang moeten afgeven kan ook nog altijd, misschien leefde ze al na die 1ste dag niet meer.
Zelfs een groep gidsen is daar dagen lang verdwaald geweest. Al meerdere keren hier vermeld maar dat ben voor het gemak maar weer vergeten?quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:22 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Ze zijn zeker 11 dagen in leven geweest als zij de telefoons zelf gebruikt hebben. De camera lijkt op dag 8 een rivier te laten zien. De resten zijn in de rivier gevonden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:27 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat ze dag op dag, of 's nachts, zijn doorgelopen als er geen derden betrokken zijn.
Niets wijst erop dat er 2 tassen zouden zijn. Dit is een tijdje een speculatie geweest in de topics hier maar is volgens mij nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 06:09 schreef Jezus9 het volgende:
Lijkt me niet. Er is trouwens nog steeds niet duidelijk of ze nou 1 of 2 rugzakken bij zich hadden. Zoja, dan mist nog 1 tas.
Nee dat is helemaal niet interessant. Wat erg vervelend is dat je mede forummers voor "het volk" uitmaakt en jezelf kennelijk verheven voelt. En dat je keer op keer domme dingen herhaalt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:05 schreef Jezus9 het volgende:
Kijk ze uitflippen omdat iemand overtuigd is van een misdrijf
Aanwijzingen is een groot woord maar dingen die aan een misdrijf of betrokkenheid van derden doen denken:quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:31 schreef agter het volgende:
Wat zijn de aanwijzingen die richting derden of een misdrijf wijzen?
- geen afscheidsberichtje
Wat nog meer?
In een aantal topics terug is daar veel over gediscussierd en gespeculeerd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:44 schreef vronie het volgende:
ik heb ander half uur zitten doorlezen en kom een steek verder,wat mij zeer bezig houdt.
Is de rots met takjes waarom zou dit geen aanwijzing kunnen zijn van Lisanne en kris.
Links op de rots is een label van Lisanne voor haar verkoudheid wat is daar de bedoeling van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |