Ja.quote:
Uhmm.. tot welke leeftijd heb jij Sinterklaas gevierd?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:00 schreef xFriendx het volgende:
Ik wil ook een sletje![]()
Stond altijd op m'n Sinterklaaslijstje maar nooit gekregen.
Op dat gebied niet, nee. Ik wil ook liever liefde.quote:
Nothing but love for you my niggaquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op dat gebied niet, nee. Ik wil ook liever liefde.
21quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhmm.. tot welke leeftijd heb jij Sinterklaas gevierd?
Nee hoor, ik ben heel vrolijk en positief.quote:
Dat ben jij ook altijd geloof ik?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben heel vrolijk en positief.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Same here!quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die dat deedquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:00 schreef xFriendx het volgende:
Ik wil ook een sletje![]()
Stond altijd op m'n Sinterklaaslijstje maar nooit gekregen.
THE N-WORD!!!1111quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nothing but love for you my nigga
Meestal wel, niet altijd. Nu even wat meer dan normaal.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat ben jij ook altijd geloof ik?
Approved!quote:
Bohquote:
Geniet ervanquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:09 schreef El_Thijs het volgende:
Zo meteen even lekker op de motor naar buiten
Hoezo nu opeens en waarom zagen jullie elkaar zo'n tijd niet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kinderen kosten een hoop geld.
Ik zie binnenkort ws mijn neefjes en nichtjes van mn vaders kant allemaal weer na een jaar of 7 ofzo.
Best raar eigenlijk. Leuk wel, maar ook raar
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben douchen en richting Appelpop, Ciao!
Enjoyquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Omdat mn vader ons nooit meenam naar hen toen ze gescheiden waren en we dus in onze jeugd al weinig contact hadden. Daarna niet uit mezelf contact gezocht, ik ben ook wat ouder dan de rest enzo, gewoon, vanalles. Nu hebben we een soort van reünie verpakt als verjaardag.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo nu opeens en waarom zagen jullie elkaar zo'n tijd niet?
Death uit Darksiders?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:31 schreef Samzz het volgende:
Whaha, Death. Ik was vergeten hoe tof Death is.
Veel plezier Yvquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik dacht al, je lijkt me niet een gamerquote:
Nee, ik ben geen game-nerdquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht al, je lijkt me niet een gamer
Ik dacht dat jij ging seksen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:56 schreef artelligence het volgende:
Pfffff op de bank. Weekend. Kapot.
Gotham is begonnen dacht ik, en Constantine. Maar die lopen dus nog, en ik heb het geduld niet om iedere keer een week te wachtenquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Ik moet ook maar weer eens opzoeken welke series die ik normaal gesproken kijk weer begonnen zijn.
Die volg ik nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gotham is begonnen dacht ik, en Constantine. Maar die lopen dus nog, en ik heb het geduld niet om iedere keer een week te wachten
Ik neem zijn plek in. Nog 28 dagen te gaan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:18 schreef aeque het volgende:
Wat is dat nou kaneel? En de 40 days/nights challenge dan?
Ook geen fappings gedaan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neem zijn plek in. Nog 28 dagen te gaan.
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik deze vandaag al heb verloren, Aeque.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:18 schreef aeque het volgende:
Wat is dat nou kaneel? En de 40 days/nights challenge dan?
Ohquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, had het tegen Kaneel (maar niet gequote).
Neequote:
Bastaard!quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik deze vandaag al heb verloren, Aeque.
Maar ik ga geen seks hebben met dat meisje hoor. Fas kan opgelucht ademhalen.
Is ook van beide het eerste seizoen, maar het schijnt echt tof te zijn.quote:
Geldt dat niet voor de meerderheid van de fokkers?quote:
quote:
Zeker omdat jij bij hem was he art.quote:
Misschien ook maar gaan kijken...quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is ook van beide het eerste seizoen, maar het schijnt echt tof te zijn.
Wat? Voelt Samzz aan iedere fokker?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:14 schreef yats het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor de meerderheid van de fokkers?
Nou ja, het is vooral kut omdat het wel kan, maar door omstandigheden niet nu meteenquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:14 schreef yats het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor de meerderheid van de fokkers?
Stiekem, als niemand kijktquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat? Voelt Samzz aan iedere fokker?
Btw leuke nieuwe UI Samzz.
Nou aan mij anders niet...quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem, als niemand kijkt.
Merci.
Je foto's misten hun effect niet, kan ik je vertellen.quote:
Voor jou wel ja. Het is net zo kut om te weten dat je wel wil, maar het niet kanquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral kut omdat het wel kan, maar door omstandigheden niet nu meteen.
Het leven is kutquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:17 schreef yats het volgende:
[..]
Voor jou wel ja. Het is net zo kut om te weten dat je wel wil, maar het niet kan
Mij staat daar ook niets van bij eigenlijkquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb jou dan ook niet ontmoet, hé.
Niks van gemerkt. Ik voel me afgewezen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem, als niemand kijkt.
Merci.
hmm die momenten jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral kut omdat het wel kan, maar door omstandigheden niet nu meteen.
Wanneer gaan we nou eens daten dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb jou dan ook niet ontmoet, hé.
Beviel het je?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:20 schreef Samzz het volgende:
Ik zeg toch ook stiekem. Niemand merkt het, dat is mijn gave
. Of je denkt het te merken, maar ik ben zo snel dat er niks te zien is en je dus denkt dat je je het verbeeld.
Hoezo kan het niet? Ga lekker met een stel vrienden naar de kroeg vanavond joh. Wie weet wie je tegenkomt. En als je niemand tegenkomt heb je in ieder geval een goede avond gehad.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:17 schreef yats het volgende:
[..]
Voor jou wel ja. Het is net zo kut om te weten dat je wel wil, maar het niet kan
Ehm, over die trio bedoel je?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je foto's misten hun effect niet, kan ik je vertellen.
Maar had je gelezen wat Straw over ons zei?
Ninjaquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:20 schreef Samzz het volgende:
. Of je denkt het te merken, maar ik ben zo snel dat er niks te zien is en je dus denkt dat je je het verbeeld.
Ik krijg wel de foto's he. Maar dan wel zonder dat jullie daarop staan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ehm, over die trio bedoel je?
Ssst...quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gestolen van anderen en ridicuul duur?
Juk... Applequote:Op vrijdag 12 september 2014 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou eens daten dan?
Want ik ben net een Apple product, wees er snel bij want voor je het weet ben ik weg.
Dezequote:Op vrijdag 12 september 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ehm, over die trio bedoel je?
quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er daagt me iets van 30cm dus ik denk het niet.
Gelukkig.quote:
Ik heb serieus nog nooit een vrouw in een kroeg versiert, dat is niet mijn plaats. Bovendien moet ik dadelijk even heen en weer naar Schiphol.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo kan het niet? Ga lekker met een stel vrienden naar de kroeg vanavond joh. Wie weet wie je tegenkomt. En als je niemand tegenkomt heb je in ieder geval een goede avond gehad.
Dat was puur een vergelijking. Je hebt nog geen antwoord gegeven.quote:
Samen hebben we wel 30 cm toch?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh die ja. Die had ik meegekregen
Overpriced and overhyped?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou eens daten dan?
Want ik ben net een Apple product, wees er snel bij want voor je het weet ben ik weg.
Er is maar één man die ik wil daten. En helaas ben jij dat nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat was puur een vergelijking. Je hebt nog geen antwoord gegeven.
Mijn laatste ex heb ik leren kennen in de kroeg. Telefoonnummer achterhaald via haar beste vriendin (was ik vergeten te vragenquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit een vrouw in een kroeg versiert, dat is niet mijn plaats. Bovendien moet ik dadelijk even heen en weer naar Schiphol.
Het is eigenlijk heel makkelijk, als je maar durftquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn laatste ex heb ik leren kennen in de kroeg. Telefoonnummer achterhaald via haar beste vriendin (was ik vergeten te vragen) en van het een kwam het ander. Het hoeft niet moeilijk te zijn.
Nou, stiekem twee Samzz... Stiekem tweequote:Op vrijdag 12 september 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is maar één man die ik wil daten. En helaas ben jij dat niet.
Die van mij is 6quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samen hebben we wel 30 cm toch?
Ja, oké. Maar dat is een geheim, ssst.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou, stiekem twee Samzz... Stiekem twee
Ooooo je had het over een man. Nee dat ben ik niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is maar één man die ik wil daten. En helaas ben jij dat niet.
Top! Wow, 24 cm is wel bijna Fok! standaard.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel voldoende samen denk ik.
Heeft WT een groep op WAquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoor nu bij de groep van WT, ik heb ook WA nu.
Heb jij whatsapp? Dat is voor plebejersquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoor nu bij de groep van WT, ik heb ook WA nu.
Ik bedoel de groep van mensen met WA. Sinds WT daarbij hoort, kan ik niet achterblijven.quote:
Zou het genoeg zijn voor Straw?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Top! Wow, 24 cm is wel bijna Fok! standaard.
Ja, maar jij bent dan ook onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn laatste ex heb ik leren kennen in de kroeg. Telefoonnummer achterhaald via haar beste vriendin (was ik vergeten te vragen) en van het een kwam het ander. Het hoeft niet moeilijk te zijn.
Als vrouw wellichtquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel makkelijk, als je maar durft.
Ook voor mannen hoor. Je hoeft er niet gelijk vol op te duiken, maar een praatje kan vaak gewoon.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook onweerstaanbaar
[..]
Als vrouw wellicht
Die heb ik ook geregeld, alleen leid dat nooit ergens toe.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook voor mannen hoor. Je hoeft er niet gelijk vol op te duiken, maar een praatje kan vaak gewoon.
Als man, bedoel ik. Ik heb nog nooit het nummer van een man gevraagd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Als vrouw wellicht
ik zou wel jaloers worden... Jij+Strawquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel de groep van mensen met WA. Sinds WT daarbij hoort, kan ik niet achterblijven.
[..]
Zou het genoeg zijn voor Straw?
Blij dat een iemand dat nog vindtquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat noemen ze nou een gesprek ergens heen sturen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Die heb ik ook geregeld, alleen leid dat nooit ergens toe.
Iemand anders vast ook welquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Blij dat een iemand dat nog vindt
Dat valt tegen kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als man, bedoel ik. Ik heb nog nooit het nummer van een man gevraagd.
Dus een MVM zit er niet in?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik zou wel jaloers worden... Jij+Straw
Als art niet wilt, 'neem' ik zijn plaats wel in.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus een MVM zit er niet in?
Helaas, Art is de enige man waar ik een MVM mee zou doen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Als art niet wilt, 'neem' ik zijn plaats wel in.
No pain no gain, bro. En als het gaat om een meid aanspreken in de kroeg, fallen is geen schande maar onderdeel van het spel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Als vrouw wellicht
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas, Art is de enige man waar ik een MVM mee zou doen.
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven enz.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:38 schreef Barbusse het volgende:
No pain no gain, bro. En als het gaat om een meid aanspreken in de kroeg, fallen is geen schande maar onderdeel van het spel.
Volgens mij valt dat wel mee, maar je moet het wel durven, zoals ik zeiquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:36 schreef yats het volgende:
[..]
Iemand anders vast ook wel
[..]
Dat valt tegen kan ik je zeggen.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
No pain no gain, bro. En als het gaat om een meid aanspreken in de kroeg, fallus is geen schande maar onderdeel van het spel.
Vrouwen...quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
Al snap ik je terughoudendheid wel, ik durf zelf absoluut niet op een man af te stappen.
Wel op een dwerg als ik. Ben net een konijntje/kitten/puppyquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
Al snap ik je terughoudendheid wel, ik durf zelf absoluut niet op een man af te stappen.
Ik ook niet, geeft niks.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
Ja, maar dat is dan koetsjie koetsjie. Dat is anders.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wel op een dwerg als ik. Ben net een konijntje/kitten/puppy
Wel als ik gedronken heb...quote:
Dat zegt ze toch; je durft niet.quote:
Je moet alleen niet vragen waar ik dan mee thuis kom...quote:
Precies. Tegeltjeswijsheden voor maagden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven enz.
Die meid waar je 't laatst over hadquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet alleen niet vragen waar ik dan mee thuis kom...
Dat is het probleem niet. Ik durf best vrouwen aan te spreken en heb dan ook meestal een leuk gesprek. Maar daar stokt het vervolgens.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
Truequote:Op vrijdag 12 september 2014 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan koetsjie koetsjie. Dat is anders.
Haha nee, die was wel ok. Dit 'incident' is nog van vorig jaar. In mijn rebound fase.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die meid waar je 't laatst over had?
Lekkere dikzakjes?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe komt het dat het stokt? Je durft geen nummer te vragen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Ik durf best vrouwen aan te spreken en heb dan ook meestal een leuk gesprek. Maar daar stokt het vervolgens.
Herpes?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:44 schreef aeque het volgende:
Dat komt ook voor. Maar meestal heb ik hints dat ik eventueel kan zoenen gewoon niet door en ga ik aan mezelf twijfelen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe komt het dat het stokt? Je durft geen nummer te vragen?
Dames die gezet zijn of 'dik' zijn niks mis mee. Boven de 200 kg zeg ik ook nee, maar goed. Nee dit was gewoon zo totaal niet mijn type.. En 2x zo lang als ik...quote:
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 12 september 2014 20:47 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt ook voor. Maar meestal heb ik hints dat ik eventueel kan zoenen gewoon niet door en ga ik aan mezelf twijfelen.
Met het haar spelen is een van de meest duidelijke. Niet dat ze dan meteen willen zoenen, maar wel dat ze wederzijds interesse hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je bent niet de enigemaar bepaalde signalen zijn redelijk snel op te pikken. Aanrakingen, interesse, echt flirten en zo.
Of ongewassen haar. Of ze vervelen zich. Of omdat ze wel aan het flirten zijn, maar niet met jou, maar met iemand die achter je zit.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:51 schreef aeque het volgende:
Haar spelen is een van de meest duidelijke. Niet dat ze dan meteen willen zoenen, maar wel dat ze wederzijds interesse hebben.
Ook die mis ik vaakquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je bent niet de enigemaar bepaalde signalen zijn redelijk snel op te pikken. Aanrakingen, interesse, echt flirten en zo.
Dat dusquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ongewassen haar. Of ze vervelen zich. Of omdat ze wel aan het flirten zijn, maar niet met jou, maar met iemand die achter je zit.
Jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Met het haar spelen is een van de meest duidelijke. Niet dat ze dan meteen willen zoenen, maar wel dat ze wederzijds interesse hebben.
De enige die dat bij mij doet heeft 0 interesse in me. Verwarrend dit.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jaof aanrakingen. Nog duidelijker zijn de plaagstootjes en toespelingen
Altijd de motivator jij.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ongewassen haar. Of ze vervelen zich. Of omdat ze wel aan het flirten zijn, maar niet met jou, maar met iemand die achter je zit.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jaof aanrakingen. Nog duidelijker zijn de plaagstootjes en toespelingen
Ja maar Fas wil puni (en sterretjes)quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige die dat bij mij doet heeft 0 interesse in me. Verwarrend dit.
Kaneel kan zich altijd nog laten ombouwen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja maar Fas wil puni (en sterretjes)
Ik heb Fas nog nooit gezien. Maar die wil me ook niet nee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja maar Fas wil puni (en sterretjes)
Jij bent een x-men?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:20 schreef Samzz het volgende:
Dat is helemaal hip.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:55 schreef Fascination het volgende:
Waarom is het vaak zo dat in reclames en in tv-series stelletjes bestaan uit een vadsige "grappige" man en een knappe maar zeikerige vrouw? Ook weer in de reclame van de jumbo met die vieze vetklep. Optiefen, vrouwen willen ook gewoon een lekkere vent zien.
Ik heb Fas alleen op OKC, Tinder en FB gezienquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Fas nog nooit gezien. Maar die wil me ook niet nee.
Uiteraard kan ik er helemaal naast zitten, maar de vrouwen die ik heb ontmoet in mijn leven hebben de nare eigenschap om compleet verschillend te communiceren, verbaal en non-verbaal. Wat bij de één een signaal voor flirten is, betekent bij de anders helemaal niks. Ik tracht slechts de illusie weg te nemen dat bepaalde handelingen bij een ander een eenduidige betekenis hebben. Die betekenis is je eigen interpretatie, niks meer, niks minder.quote:
Ik alleen op fb en tc.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb Fas alleen op OKC, Tinder en FB gezien
Ik heb Fas irl mogen aanschouwen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb Fas alleen op OKC, Tinder en FB gezien
Dat is waar. Maar niets doen is altijd een faal. Vind het zelf ook wel lastig. Met een drankje er in gaat het beter.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard kan ik er helemaal naast zitten, maar de vrouwen die ik heb ontmoet in mijn leven hebben de nare eigenschap om compleet verschillend te communiceren, verbaal en non-verbaal. Wat bij de één een signaal voor flirten is, betekent bij de anders helemaal niks. Ik tracht slechts de illusie weg te nemen dat bepaalde handelingen bij een ander een eenduidige betekenis hebben. Die betekenis is je eigen interpretatie, niks meer, niks minder.
Da's een algemeen signaal voor hard-to-get.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:58 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb Fas irl mogen aanschouwen.
Wie wil me aanraken![]()
Want Fas wilde dat niet
Ze houdt niet van ongedierte :pquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb Fas irl mogen aanschouwen.
Wie wil me aanraken![]()
Want Fas wilde dat niet
Noem jij mijn penis nu ongedierte?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ze houdt niet van ongedierte :p
Oh ja! Ik ook op TC. Was eerste keer TC, mijn cam werkte niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik alleen op fb en tc.
Heb je een fapje op haar gepleegd?
Ik wist niet dat het nog uitgelegd moest worden, maar goed. Het is mijn probleem ook niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard kan ik er helemaal naast zitten, maar de vrouwen die ik heb ontmoet in mijn leven hebben de nare eigenschap om compleet verschillend te communiceren, verbaal en non-verbaal. Wat bij de één een signaal voor flirten is, betekent bij de anders helemaal niks. Ik tracht slechts de illusie weg te nemen dat bepaalde handelingen bij een ander een eenduidige betekenis hebben. Die betekenis is je eigen interpretatie, niks meer, niks minder.
Jij bent toch niet dik?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zelf een dikzakje, ik mag dat zeggen.
Is je penis ook voor Feyenoord?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Noem jij mijn penis nu ongedierte?
Ik zeg ook niet dat je niks moet doen. Ik zeg alleen dat je niet teveel je fantasie op hol moet laten slaan bij handelingen die een ander doet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:58 schreef artelligence het volgende:
Dat is waar. Maar niets doen is altijd een faal. Vind het zelf ook wel lastig. Met een drankje er in gaat het beter.
Ik ookquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zelf een dikzakje, ik mag dat zeggen.
Ligt ook denk ik meer aan het feit of de dame in kwestie zelf intro- of extrovert is. Introvert communiceert iets sneller non-verbaal en extrovert verbaal. Althans dat is mijn ervaring ermee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
uiteraardquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is je penis ook voor Feyenoord?
Ik zat eens op TC via een andere sc en daar ging iemand sneaky screenshots maken en die rondsturen om mensen af te zeiken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh ja! Ik ook op TC. Was eerste keer TC, mijn cam werkte niet.
Drukte op van alles en maakte toen per ongeluk screenshots via een knop. En toen werd ze heel erg boos op me
Het zij net kinderen he, de kracht zit in de herhaling.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik wist niet dat het nog uitgelegd moest worden, maar goed. Het is mijn probleem ook niet.
En had je een stijfje?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh ja! Ik ook op TC. Was eerste keer TC, mijn cam werkte niet.
Drukte op van alles en maakte toen per ongeluk screenshots via een knop. En toen werd ze heel erg boos op me
Ik heb aardige vetrollen hoor.quote:
Fatties unite.quote:
Ja maar dan mag ik het ook.quote:
Noh, je kunt zo in een reclame of tv-serie spelen als grappige man.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En had je een stijfje?
[..]
Ik heb aardige vetrollen hoor.
[..]
Fatties unite.
Zoveel vrouwen, zoveel verschillen. Ook het voorbeeld wat je noemt is geen wetmatigheid.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:01 schreef aeque het volgende:
Ligt ook denk ik meer aan het feit of de dame in kwestie zelf intro- of extrovert is. Introvert communiceert iets sneller non-verbaal en extrovert verbaal. Althans dat is mijn ervaring ermee.
Oh, dat weet ik nog ja.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:01 schreef smegmanus het volgende:
Ik pik gewoon mooie dames op bij het station. Boh, goede tijden.
Of zonder eten naar bed. Misschien dat dat ook werkt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zij net kinderen he, de kracht zit in de herhaling.
Sneaky screenshots maken kan ook met appeltje 4 spatiequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zat eens op TC via een andere sc en daar ging iemand sneaky screenshots maken en die rondsturen om mensen af te zeiken.
Nee, jij hebt je hengeltje al uitgeworpen en een visje binnengehaaldquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het nog uitgelegd moest worden, maar goed. Het is mijn probleem ook niet.
Of zonder seks naar bed... Ow, wacht...quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:03 schreef Barbusse het volgende:
Of zonder eten naar bed. Misschien dat dat ook werkt.
Mooie dag was datquote:
Waarom?quote:
Een glibberigequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je hengeltje al uitgeworpen en een visje binnengehaald.
:$.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sneaky screenshots maken kan ook met appeltje 4 spatieIk was vanaf toen heel erg bang voor je.
Ik moest hosselen zei je, dus dan doe ik datquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een zomerse dag in... Wat was het, juni? Juli?quote:
Nou ja, soort van danquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest hosselen zei je, dus dan doe ik dat
Visjes zijn meestal wel glibberigquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een glibberigenee hoor Sammie
Klopt. En dan hopelijk een knappe vrouw die voor mij valt ondanks mijn uiterlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Noh, je kunt zo in een reclame of tv-serie spelen als grappige man.
Terecht.quote:
Nee natuurlijk is het geen wet. Maar dat is mij opgevallen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel vrouwen, zoveel verschillen. Ook het voorbeeld wat je noemt is geen wetmatigheid.
Ja, jij bent ook wel glibberig denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Visjes zijn meestal wel glibberig. Ik moest mijn kogelvisje eens behandelen en die was niet zo makkelijk vast te houden, hoor, glibberding
.
Jij bent mijn broeder van een andere moeder, ik sluit je niet buiten hoorquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik geen grappige dikzak ben.
Juni meen ik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een zomerse dag in... Wat was het, juni? Juli?
Ik hoor je dit nu dus met de stem van Dean uit Supernatural zeggenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Een glibberigenee hoor Sammie
Je weet toch dat als een vrouw zoiets zegt, dat je dat juist niet moet doen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:05 schreef Barbusse het volgende:
Ik moest hosselen zei je, dus dan doe ik dat
quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent mijn broeder van een andere moeder, ik sluit je niet buiten hoor
Was serieus bezig hierover een topic te typen, maar wrs krijg ik dan toch alleen zwakzinnige reacties als "ga lekker dood mannenhatende kankerpot".quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. En dan hopelijk een knappe vrouw die voor mij valt ondanks mijn uiterlijk.
Komt die kamer al dichtbij?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apart hoe iemand waar je om geeft/gegeven hebt zo'n nare uitwerking kan hebben...quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is het geen wet. Maar dat is mij opgevallen.
Maar in tegenstelling tot yats (althans dat denk ik) weet ik heel goed dat als ik het echt wil, ik er ook iets voor moet doen. Het komt niet zomaar, al kan ik hier in het topic wat overdrijven.
Echter weet ik ook dat mijn ex er wel voor heeft gezorgd dat ik onzeker ben geworden over mijzelf. Iets wat ik in het verleden veel minder was.
Oh, ok. Ik zal het haar zeggen dan. Wel jammer hoorquote:
Ik bedoel dus soort van binnengehaaldquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik zal het haar zeggen dan. Wel jammer hoor
Vissen bewaar je toch niet op een kamerquote:
Nasty breakups kunnen helaas wel die uitwerking hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apart hoe iemand waar je om geeft/gegeven hebt zo'n nare uitwerking kan hebben...
Terechte opmerking. Mannenhater!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was serieus bezig hierover een topic te typen, maar wrs krijg ik dan toch alleen zwakzinnige reacties als "ga lekker dood mannenhatende kankerpot".
Ow, dat weet ik ook prima hoor. Verder komt dat laatste me bekend voor.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is het geen wet. Maar dat is mij opgevallen.
Maar in tegenstelling tot yats (althans dat denk ik) weet ik heel goed dat als ik het echt wil, ik er ook iets voor moet doen. Het komt niet zomaar, al kan ik hier in het topic wat overdrijven.
Echter weet ik ook dat mijn ex er wel voor heeft gezorgd dat ik onzeker ben geworden over mijzelf. Iets wat ik in het verleden veel minder was.
Ja, I knowquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nasty breakups kunnen helaas wel die uitwerking hebben.
Lesbiennes, ik hou er van.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was serieus bezig hierover een topic te typen, maar wrs krijg ik dan toch alleen zwakzinnige reacties als "ga lekker dood mannenhatende kankerpot".
Oh. Ik zal sterven als maagd danquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet toch dat als een vrouw zoiets zegt, dat je dat juist niet moet doen.
Nou ja al mijn spullen + geld had ze al, dus dat kon er ook nog wel bij...quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Apart hoe iemand waar je om geeft/gegeven hebt zo'n nare uitwerking kan hebben...
Je moet ook niet in KLB komen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah right.quote:
Ja doe maar alsof je neus bloedtquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vissen bewaar je toch niet op een kamer. Dan gaan ze rotten.
Dan moet je daar iets aan doen. Dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dat weet ik ook prima hoor. Verder komt dat laatste me bekend voor.
Vooral luisteren naar een man in dezequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh. Ik zal sterven als maagd dan
Nog wat voor mij erbij?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Lesbiennes, ik hou er van.
Ik werk in een team van 9 personen waarvan 3 vrouwen en er 2 lesbiennes zijn. Heerlijk over vrouwen praten de hele dag.
DIT VROUWENGEDOE IS ZO VERWARREND ALLEMAAL!!!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dus soort van binnengehaald.
Pfff, het is zo oneerlijk geregeld hier in NLquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja al mijn spullen + geld had ze al, dus dat kon er ook nog wel bij...
Working on that every day. Alleen die motivatie...quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet je daar iets aan doen. Dat doe ik ook.
Ik heb ook veel samengewerkt met gays, maar dan de mannetjes. Dus het was niet veel over de vrouwtjes praten haha. Wel naar gay-wedding geweest. Echt super leuk. Toen had ik zoiets van: "Fijn dat dit kan, dat dit normaal is." Toen was ik wel blij om Nederlander te zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Lesbiennes, ik hou er van.
Ik werk in een team van 9 personen waarvan 3 vrouwen en er 2 lesbiennes zijn. Heerlijk over vrouwen praten de hele dag.
Pfffff, hossel gewoon lekker doorquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DIT VROUWENGEDOE IS ZO VERWARREND ALLEMAAL!!!
Het lijkt inderdaad alsof de meeste bij een scheiding inderdaad de man zo veel mogelijk kapot willen maken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff, het is zo oneerlijk geregeld hier in NL. Ik heb een tijd meegewerkt met een echtscheidingsadvocaat, aan het eind van die periode had ik gewoon een teringhekel aan vrouwen
. Wat een secreten.
Liefdequote:
Oh god, veel roddel en achterklap?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb ook veel samengewerkt met gays, maar dan de mannetjes. Dus het was niet veel over de vrouwtjes praten haha. Wel naar gay-wedding geweest. Echt super leuk. Toen had ik zoiets van: "Fijn dat dit kan, dat dit normaal is." Toen was ik wel blij om Nederlander te zijn.
Nee niet eens. Heel veel lol. Ook droge humor. Maar die roddels hadden ze misschien met de vrouwelijke collega's?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, veel roddel en achterklap?
bijten!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
Mijn teen jeukt. Alleen krabben is nogal onmogelijk
.
Mooi.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfffff, hossel gewoon lekker door. Vindt ze vast niet erg.
Gewoon langs een tafelpoot raggen, doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:17 schreef Samzz het volgende:
Mijn teen jeukt. Alleen krabben is nogal onmogelijk
.
Zijn beide helaas al bezet...quote:
O dat had niks met regelingen te maken hoor. Ik ben niet gescheiden. Zij heeft gewoon mijn rekeningen kaalgeplukt, schulden gemaakt op mijn naam en vervolgens dreigend met geweld (via familie) alle gezamenlijke spullen gehouden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff, het is zo oneerlijk geregeld hier in NL. Ik heb een tijd meegewerkt met een echtscheidingsadvocaat, aan het eind van die periode had ik gewoon een teringhekel aan vrouwen
. Wat een secreten.
*Ervaringsdeskundige meldt zich.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad alsof de meeste bij een scheiding inderdaad de man zo veel mogelijk kapot willen maken.
Dat is niet zo prettig met een teen zonder nagel en open wondquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Gewoon langs een tafelpoot raggen, doe ik ook altijd.
Van die schilfers die er dan afkomen
Ik kon tot m'n 25e ongeveer m'n benen nog in m'n nek leggen. Maar sinds ik dat niet meer train, gaat dat nu echt niet meerquote:
Laat die date inderdaad maar zitten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kon tot m'n 25e ongeveer m'n benen nog in m'n nek leggen. Maar sinds ik dat niet meer train, gaat dat nu echt niet meer.
Oquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet zo prettig met een teen zonder nagel en open wond. Maar bedankt voor de tip.
Dat is zeg maar wel handig. Ik zou trainen vóór je vakantiequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kon tot m'n 25e ongeveer m'n benen nog in m'n nek leggen. Maar sinds ik dat niet meer train, gaat dat nu echt niet meer.
Of sabbelen?quote:
Ik wilde laatst heel stoer achterwaarts iets van een muur trappen, ik dacht ff dat ik alles afscheurde.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vakantie naar Malta?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
Dat is zeg maar wel handig. Ik zou trainen vóór je vakantie
Ik laat altijd sabbelen.quote:
Pff, wanneer kon jij voor het laatst je benen in je nek leggenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Laat die date inderdaad maar zitten.
Dat niet eens kunnen.
Dat mag welquote:
Niet nodig, ik heb andere kwaliteiten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is zeg maar wel handig. Ik zou trainen vóór je vakantie
Heb jij ook een 'open wond' dan?quote:
Oepsquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde laatst heel stoer achterwaarts iets van een muur trappen, ik dacht ff dat ik alles afscheurde.
Nou nouquote:
gelukkig!quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pff, wanneer kon jij voor het laatst je benen in je nek leggen?
[..]
Dat mag wel. Het ziet er wel ranzig uit, hoor.
[..]
Niet nodig, ik heb andere kwaliteiten.
Maar vroeger kon ik dat wel heel hoogquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeps.
[..]
Nou nou. Niet zo plat, ja.
Daar heeft de vrouw niks aan hoor, als ik mijn benen in mijn nek leg.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pff, wanneer kon jij voor het laatst je benen in je nek leggen?
En ik denk eigenlijk dat dat ook een beetje komt doordat mannen vaak te veel pikken van een vrouw. Zie je zelfs hier op fok. Vrouw gedraagt zich compleet onredelijk, maar daar zeggen we niets van "want straks wordt ze boosquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
. Wat een secreten.
Nee, de wet beschermt vrouwen heel erg. De wet is blijven steken in 1900, toen vrouwen nog enkel voor het huishouden zorgden. Dat is al lang niet meer zo, veel vrouwen hebben nu gewoon een opleiding en kunnen werken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
En ik denk eigenlijk dat dat ook een beetje komt doordat mannen vaak te veel pikken van een vrouw. Zie je zelfs hier op fok. Vrouw gedraagt zich compleet onredelijk, maar daar zeggen we niets van "want straks wordt ze boos".
Mijn benen zijn lenig genoeg om leuke dingen mee te kunnenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heeft de vrouw niks aan hoor, als ik mijn benen in mijn nek leg.
Maar om antwoord te geven, ik gok zo'n 25/25,5 jaar geleden.
Wow, da´s wel een ueberbitch dan. En jij wilt geen wraak, genoegdoening, geld en spullen terugquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Zijn beide helaas al bezet...
[..]
O dat had niks met regelingen te maken hoor. Ik ben niet gescheiden. Zij heeft gewoon mijn rekeningen kaalgeplukt, schulden gemaakt op mijn naam en vervolgens dreigend met geweld (via familie) alle gezamenlijke spullen gehouden.
Ik maakte toch maar een grapje joh...quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn benen zijn lenig genoeg om leuke dingen mee te kunnen.
En voor mij dus zo'n 2 jaar geleden, I win.
I know.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik maakte toch maar een grapje joh...
Ja, dat sws, maar dacht dat je op andere dingen doelde.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de wet beschermt vrouwen heel erg. De wet is blijven steken in 1900, toen vrouwen nog enkel voor het huishouden zorgden. Dat is al lang niet meer zo, veen vrouwen hebben nu gewoon een opleiding en kunnen werken.
Wacht, wat lees ik nu? Wat is dat voor een psycho?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:19 schreef aeque het volgende:
[..]
O dat had niks met regelingen te maken hoor. Ik ben niet gescheiden. Zij heeft gewoon mijn rekeningen kaalgeplukt, schulden gemaakt op mijn naam en vervolgens dreigend met geweld (via familie) alle gezamenlijke spullen gehouden.
Nope zit niet in me, plus ik ben altijd de 'good guy' geweest omdat ik graag 'mijn' dochter nog wou blijven zien. Al is dat inmiddels ook voorbij. Maar ik zit er niet meer mee, ik ben er overheen. Heb alles steeds meer en meer op orde. Is prima zo.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:33 schreef Tanneemarja het volgende:
[..]
Wow, da´s wel een ueberbitch dan. En jij wilt geen wraak, genoegdoening, geld en spullen terug
Nee, want ik had het over een echtscheidingsadvocaat, die doet niet aan internetrelletjesquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat sws, maar dacht dat je op andere dingen doelde.
Dat dus. En al helemaal als er kinderen in het spel zijn. Scheidingszaken zijn nooit leuk en zijn ook totaal niet mijn ding. Gelukkig heb ik ze eigenlijk nooit. Ik krijg nu vooral letselschadezaken en arbeidsrechtelijke zaken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, de wet beschermt vrouwen heel erg. De wet is blijven steken in 1900, toen vrouwen nog enkel voor het huishouden zorgden. Dat is al lang niet meer zo, veel vrouwen hebben nu gewoon een opleiding en kunnen werken.
Nee dan noem ik haar een kutwijf. Nee niet eens. Ik van liever hele sarcastische opmerkingen maken. Gheghequote:Op vrijdag 12 september 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
En ik denk eigenlijk dat dat ook een beetje komt doordat mannen vaak te veel pikken van een vrouw. Zie je zelfs hier op fok. Vrouw gedraagt zich compleet onredelijk, maar daar zeggen we niets van "want straks wordt ze boos".
Ook dan vooral, inderdaad.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. En al helemaal als er kinderen in het spel zijn. Scheidingszaken zijn nooit leuk en zijn ook totaal niet mijn ding. Gelukkig heb ik ze eigenlijk nooit. Ik krijg nu vooral letselschadezaken en arbeidsrechtelijke zaken.
De man.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dan vooral, inderdaad.
De rechter schijnt nog vaak te denken dat vrouwen die scheiden dezelfde levensstandaard moeten behouden als voor de scheiding. En raad eens wie daarvoor op mag draaien.
Dat verschilt bij mij. Soms ben ik heel hard en direct (vooral als ik het echt even gehad heb met iemand) en soms ben ik gewoon echt te aardig.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Kinderalimentatie is logisch. De rest niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De man.
En dat je voor je kinderen moet betalen vind ik logisch, maar je ex kan gewoon gaan werken of zich laten onderhouden door die lul waarmee ze is vreemdgegaan.
Moet de kinderalimentatie ook wel echt naar de kinderen gaan. Niet dat moeders het voor zichzelf gebruikt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Kinderalimentatie is logisch. De rest niet.
Dat is helaas niet te controleren.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet de kinderalimentatie ook wel echt naar de kinderen gaan. Niet dat moeders het voor zichzelf gebruikt.
Nee dat weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is helaas niet te controleren.
Mocht ik ooit in zo'n vechtscheiding belanden dan laat ik haar omleggen door 1 of ander vage oostblokker, stukken goedkoper.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet de kinderalimentatie ook wel echt naar de kinderen gaan. Niet dat moeders het voor zichzelf gebruikt.
Dat kan toch niet als die lul levend is verbrand in zijn auto tegen de vangrail omdat zijn remmen plotseling weigerden?quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De man.
En dat je voor je kinderen moet betalen vind ik logisch, maar je ex kan gewoon gaan werken of zich laten onderhouden door die lul waarmee ze is vreemdgegaan.
Zo rollen wij.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan toch niet als die lul levend is verbrand in zijn auto tegen de vangrail omdat zijn remmen plotseling weigerden?
Maak dan de remmen van haar auto onklaar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan toch niet als die lul levend is verbrand in zijn auto tegen de vangrail omdat zijn remmen plotseling weigerden?
I got your back, bro. Ain't nobody messing with us.quote:
We mash together, plus we get cash togetherquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I got your back, bro. Ain't nobody messing with us.
Welterusten alvastquote:
Ik ga nu nog niet. Zo.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welterusten alvast
Even mijn clips van vanavond bekijken
Neuh..... Ik stop wel wat heroine in haar baggage als ze naar huis wilt na een vakantie naar Thailand of zo.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak dan de remmen van haar auto onklaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |