Ja.quote:
Uhmm.. tot welke leeftijd heb jij Sinterklaas gevierd?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:00 schreef xFriendx het volgende:
Ik wil ook een sletje![]()
Stond altijd op m'n Sinterklaaslijstje maar nooit gekregen.
Op dat gebied niet, nee. Ik wil ook liever liefde.quote:
Nothing but love for you my niggaquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op dat gebied niet, nee. Ik wil ook liever liefde.
21quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhmm.. tot welke leeftijd heb jij Sinterklaas gevierd?
Nee hoor, ik ben heel vrolijk en positief.quote:
Dat ben jij ook altijd geloof ik?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben heel vrolijk en positief.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Same here!quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die dat deedquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:00 schreef xFriendx het volgende:
Ik wil ook een sletje![]()
Stond altijd op m'n Sinterklaaslijstje maar nooit gekregen.
THE N-WORD!!!1111quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nothing but love for you my nigga
Meestal wel, niet altijd. Nu even wat meer dan normaal.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat ben jij ook altijd geloof ik?
Approved!quote:
Bohquote:
Geniet ervanquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:09 schreef El_Thijs het volgende:
Zo meteen even lekker op de motor naar buiten
Hoezo nu opeens en waarom zagen jullie elkaar zo'n tijd niet?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kinderen kosten een hoop geld.
Ik zie binnenkort ws mijn neefjes en nichtjes van mn vaders kant allemaal weer na een jaar of 7 ofzo.
Best raar eigenlijk. Leuk wel, maar ook raar
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben douchen en richting Appelpop, Ciao!
Enjoyquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Omdat mn vader ons nooit meenam naar hen toen ze gescheiden waren en we dus in onze jeugd al weinig contact hadden. Daarna niet uit mezelf contact gezocht, ik ben ook wat ouder dan de rest enzo, gewoon, vanalles. Nu hebben we een soort van reünie verpakt als verjaardag.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo nu opeens en waarom zagen jullie elkaar zo'n tijd niet?
Death uit Darksiders?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:31 schreef Samzz het volgende:
Whaha, Death. Ik was vergeten hoe tof Death is.
Veel plezier Yvquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:23 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik dacht al, je lijkt me niet een gamerquote:
Nee, ik ben geen game-nerdquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht al, je lijkt me niet een gamer
Ik dacht dat jij ging seksen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:56 schreef artelligence het volgende:
Pfffff op de bank. Weekend. Kapot.
Gotham is begonnen dacht ik, en Constantine. Maar die lopen dus nog, en ik heb het geduld niet om iedere keer een week te wachtenquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Ik moet ook maar weer eens opzoeken welke series die ik normaal gesproken kijk weer begonnen zijn.
Die volg ik nietquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gotham is begonnen dacht ik, en Constantine. Maar die lopen dus nog, en ik heb het geduld niet om iedere keer een week te wachten
Ik neem zijn plek in. Nog 28 dagen te gaan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:18 schreef aeque het volgende:
Wat is dat nou kaneel? En de 40 days/nights challenge dan?
Ook geen fappings gedaan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neem zijn plek in. Nog 28 dagen te gaan.
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik deze vandaag al heb verloren, Aeque.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:18 schreef aeque het volgende:
Wat is dat nou kaneel? En de 40 days/nights challenge dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |