Maar wil je het dan ook wel al testen en weten?quote:Op maandag 22 september 2014 10:59 schreef -Spring het volgende:
Euhm, dat staat er niet bij, geloof ik. Dit is m. Onderaan kun je de bijsluiter downloaden.
http://test-point.nl/vroege-zwangerschapstest
Ik denk dat ie gewoon even betrouwbaar is als een test waarmee je pas later kunt testen. Het risico van heel vroeg testen is alleen dat de kans dan nog zo'n vijftig tot zestig procent is dat je een vroege miskraam krijgt. Dsn word je gewoon weer ongesteld.
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 11:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar wil je het dan ook wel al testen en weten?
quote:Op maandag 22 september 2014 04:25 schreef Sara82 het volgende:
Wow, superspannend ik86! Duimduimduim!
En medeforummers, met trots presenteer ik het heugelijke feit dat ik voor het eerst een overduidelijke tweestreep op een ovu-test heb gepist. (welliswaar op dag 31 van mijn cyclus, but who gives a shit!) Geen twijfel zoals een paar maanden geleden, NEE, een streep die dikker is dan de controle! Ben apetrots op mijn lijf, een (hooguit) derde ei in een half jaar! (oh, dat klinkt cynisch, maar ben echt blij, dacht ECHT dat mijn eierstokkies stuk waren)
En natuurlijk, je raadt het al, werkt vriendlief overdag en heb ik late dienst tot 2:00. Goddammit.
dit lees ik een beetje raar....quote:Op maandag 22 september 2014 10:59 schreef -Spring het volgende:
Euhm, dat staat er niet bij, geloof ik. Dit is m. Onderaan kun je de bijsluiter downloaden.
http://test-point.nl/vroege-zwangerschapstest
Ik denk dat ie gewoon even betrouwbaar is als een test waarmee je pas later kunt testen. Het risico van heel vroeg testen is alleen dat de kans dan nog zo'n vijftig tot zestig procent is dat je een vroege miskraam krijgt. Dsn word je gewoon weer ongesteld.
Nou dan testen morgen!quote:
Waarom?quote:
Omdat ik het sowieso wil weten, ongeacht of het blijft plakken of niet.quote:Op maandag 22 september 2014 11:46 schreef twist02 het volgende:
[..]
Waarom?Hoewel het natuurlijk vervelend is als je ongesteld wordt (en het dus niet raak is), lijkt het me nog vele malen vervelender om te weten dat het eigenlijk raak was, maar niet is blijven plakken...?
En het duurt al zo lang vanaf een 'gewone' positieve test tot een eerste echo...
Lijkt mij vooral zelfkastijding als ik eerlijk ben...
Dat bedacht ik ook toen ik het opschreef, maar ik had geen zin om het beter te formuleren.quote:Op maandag 22 september 2014 11:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
dit lees ik een beetje raar....
als je dus niet test, heb je dus 40 - 50% meer kans dat hij blijft plakken..
Dat.quote:Op maandag 22 september 2014 11:48 schreef Moppert het volgende:
Mij gaf het juist veel meer rust ookal kon het nog mis gaan voor nod
Dit doe ik elke maandquote:Op maandag 22 september 2014 11:54 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat.
En de kans dat ik uberhaupt zwanger ben is sowieso erg klein.
Ik ben mezelf vast hartstikke schijnzwanger aan het denken.![]()
Maar ben je dan niet bang dat dat uiteindelijk meer 'pijn' oplevert? Stel dat je 3x een vroege positieve test hebt, maar dat het rond je NOD steeds fout gaat; dan heb je dus eigenlijk 3 miskramen gehad, terwijl je het anders niet eens zou weten?quote:Op maandag 22 september 2014 11:48 schreef -Spring het volgende:
[..]
Omdat ik het sowieso wil weten, ongeacht of het blijft plakken of niet.
Zoals je omschrijft in je laatste zin, zo ben ik juist helemaal niet.quote:Op maandag 22 september 2014 12:19 schreef twist02 het volgende:
[..]
Maar ben je dan niet bang dat dat uiteindelijk meer 'pijn' oplevert? Stel dat je 3x een vroege positieve test hebt, maar dat het rond je NOD steeds fout gaat; dan heb je dus eigenlijk 3 miskramen gehad, terwijl je het anders niet eens zou weten?
Sorry voor al m'n vragen, maar ik snap het niet zo goed(hoeft natuurlijk ook niet, als jij het maar snapt
)
Niet eerlijk naar jou toe, maar ik zie steeds van die zwangerschapspagina-taferelen voor me, waarbij mensen echt zo'n beetje rouwen om elke menstruatie. Misschien komt m'n onbegrip vooral daar vandaan
Dat kon ik me ook eigenlijk al niet helemaal voorstellen neequote:Op maandag 22 september 2014 12:26 schreef -Spring het volgende:
[..]
Zoals je omschrijft in je laatste zin, zo ben ik juist helemaal niet.Als ik na een korte zwangerschap alsnog ongesteld word dan is dat zo en dan was dat ook zo geweest als ik het niet geweten had. Ik ben vrij rationeel en zou het jammer vinden als het alsnog fout gaat, maar rouwende zal ik niet zijn.
Nee, geen tijd voor gehad, want hij was dit weekend weg.quote:Op maandag 22 september 2014 08:17 schreef Limone het volgende:
Heb je de afgelopen dagen wel de tijd gehad om een bedje van zaad neer te leggen, Sara? Dan is er nog niets verloren.
Wel op zn hondjes, toch? Dan ruik je die ochtendwalm die uit zn straat komt niet.quote:Op maandag 22 september 2014 14:38 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Nee, geen tijd voor gehad, want hij was dit weekend weg.
Dus we hebben het probleem opgelost door een gezellige vroege-ochtend-bats.Hoppaaaaahatseflats! :p
quote:Op maandag 22 september 2014 15:44 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wel op zn hondjes, toch? Dan ruik je die ochtendwalm die uit zn straat komt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |