quote:Periodieke onthouding als anti-conceptie wil wel mits men aan 3 zeer strenge voorwaarden voldoed.
1. De vrouw moet een zeer regelmatige cyclus hebben.
2. Je moet goed kunnen rekenen.
3. En je moet gek zijn met kinderen.
Niet zwanger proberen te worden zonder anticonceptie is ook een klus!quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:02 schreef Mariposas het volgende:
Geklust? Je was toch niet bezig zwanger te worden?
Theoretisch gezien lijkt het me dat het niet kan, je hebt seks gehad de dag nadat je ongesteld zou moeten worden begrijp ik? Kan zijn dat je cyclus iets is verstoord doordat je ziek was en je daardoor wat later ongesteld bent.
Het blijft in mijn optiek echter een soms onbegrijpelijk proces, de cyclus. Ik denk bij NFP ook meteen aan dat stukje van Herman Finkers:
[..]
Hormoon is pas vanaf zes dagen na conceptie af te lezen toch? Zit nu op dag vier. Theoretisch gezien raak je zwanger tijdens je eisprong en dan kun je na nod gaan testen, maar ik zat ver buiten mijn eisprong dus wacht het nog even af want ik heb nog maar 1 test liggen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:08 schreef L-E het volgende:
Als je nu al over tijd bent, waarom niet testen?
Dan doet m'n lichaam gewoon gek, want van andere keren kan het ook niet komen (toen hebben we er wel rubber bij gepakt).quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Als je nu over tijd bent komt dat in elk geval gegarandeerd niet door je onbeschermde seks van drie dagen terug. Dat zegt nog niets over wel / niet zwanger zijn maar dat weet je pas op zijn vroegst over een dag of 8.
Tevens: pak een rubber als je wel wil batsen maar geen consequenties wil
Wat een rotnieuws, ik snap goed dat je daar verdrietig over bent...quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:22 schreef Krisvc het volgende:
Hier vandaag een verdrietige dag. Nicht is haar kindje met 30 weken verloren. Het weet me maar niet los te laten.
Ik vind een maand gevoelsmatig ineens 10x zo lang voelen sinds we voor het echie gaan trouwens.
Ik heb geen verstand van mogelijk ongewenste zwangerschappen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:53 schreef Myrr het volgende:
b niets van anticonceptie, kan er niet tegen en na 11-12 jaar ben ik er maar gewoon mee gekapt (ben nu 24).
wat vreselijk!quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:22 schreef Krisvc het volgende:
Helaas is het lichaam geen machine. Lijkt me stug dat je zo vlak voor je menstruatie een tweede eisprong zou hebben gehad. Stress en jezelf druk maken is echter wel een goede manier om je menstruatie uit te stellen. En voortaan gewoon je mond houden in de kerk en niet zingen.
Hier vandaag een verdrietige dag. Nicht is haar kindje met 30 weken verloren. Het weet me maar niet los te laten.
Ik vind een maand gevoelsmatig ineens 10x zo lang voelen sinds we voor het echie gaan trouwens.
+1quote:Op zondag 21 september 2014 02:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van mogelijk ongewenste zwangerschappen.
ik heb wel verstand van mind fucks en wat dat met je lichaam kan doen.
ik heb ook verstand van de voorkomen in de toekomst.... niet meer zingen in een kerk of gewoon zingen in een regenjas en gewoon wachten tot je kunt testen of ongesteld bent geworden en pas weer terug komen als je wel wacht op een tweede streepje.
succes![]()
annoyed
Een bedje van lauwwarme mannenpap. *Kots*quote:Op maandag 22 september 2014 08:17 schreef Limone het volgende:
Heb je de afgelopen dagen wel de tijd gehad om een bedje van zaad neer te leggen, Sara? Dan is er nog niets verloren.
Spannend IK! Wanneer ga je testen?
Hoe betrouwbaar zijn zulke testen? Zou een mooie dag zijn om positief te testenquote:Op maandag 22 september 2014 10:28 schreef -Spring het volgende:
[..]
Een bedje van lauwwarme mannenpap. *Kots*
Ik mag morgen testen met zo'n ultravroege test (tien dagen voor nod). Op L's verjaardag. ♡ Ik hoop maar dat mn cyclus een beetje regelmatig is, want als ie ineens langer is, ben ik alsnog te vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |