abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144452612
Hai!

Ik kom vanochtend van een date vandaan en ik heb er een gemengd gevoel over. We hebben elkaar vorige week vrijdag ontmoet in de trein. Nummers uitgewisseld, iedere dag geappt en gisteravond besloten we elkaar te zien. Ik had er enorm veel zin in, want toen ik hem leerde kennen in de trein vond ik hem meteen al helemaal geweldig. Ik kom veel mannen tegen, maar hij is heel erg bijzonder leuk! :)

Kortom: we hadden meteen een klik! En zijn hele hele hele leuke uiterlijk werkte ook heel erg mee. Ik ben een beetje aan het bakvissen, maar daar kan ik vrij weinig aandoen ;-)

Gisteren heeft hij me meegenomen naar een restaurantje, heel gezellig en super leuk/veel gekletst. Ik date de laatste tijd heel erg veel (misschien omdat mijn eerste relatie een paar maanden geleden stuk is gelopen) en de meeste mannen voel ik niet erg veel voor. Ik ben te kritisch. Maar hij.. Hij is dus anders. Hoe hij praat, hoe hij lacht, onze gesprekken: super!\

Daarna besloten we om naar zijn huis te gaan. Weer wat gedronken, veel gepraat en voor we het wisten was het al 2 uur ’s nachts. Ik besloot daar te slapen (eigenlijk met een smoes), maar hij bood het zelf aan. Ondertussen waren we al wat intiemer geworden. Tegen elkaar aankruipen, zoenen en knuffelen. Hij steeds weer herhalend hoe leuk en mooi hij mij vindt, ik ook tegen hem, dus ik dacht dat het maar op één ding kon uitlopen.

Eenmaal in bed samen weer gezoend, lieve woordjes, geknuffeld. Maar hij zocht geen toenadering tot seks.. Ik ben zelf nogal eerlijk en zocht dus zelf toenadering, want ik wilde gewoon seks. Dat lijkt mij namelijk een logisch vervolg als je bij je date blijft slapen en de klik was er zeker. Maar hij wees mij af. Onder het mom van dat hij mij nog niet goed kent, nog even wil wachten met seks en niet meteen wil omdat hij mij echt heel leuk vindt.

Ik was en ben nog steeds perplex. Ik ben ten eerste nog nooit afgewezen door een man en ik vat het toch wel persoonlijk op. Ik geloof niet in zijn woorden dat hij mij echt heel leuk vindt, want als je iemand echt heel leuk vindt wil je ook gewoon seks.. Vindt hij mij niet aantrekkelijk of toch niet zo’n leuk persoon? Voor mij was de hele sfeer meteen weg, ben snel daarna in slaap gevallen en toen ik opstond had ik er ook gewoon geen zin meer in met hem. Ben dus ‘s ochtends snel naar huis gegaan met de smoes dat ik had afgesproken met een vriendin en nog moest studeren omdat ik het hele weekend zogenaamd geen tijd heb.

Ik ben dus onzeker geworden van dit alles. Ik ben het niet gewend dat een man mij afwijst en ik ben het gewend dat ik seks heb als ik seks wil. Maar hij was er heel stellig in dat hij geen seks wil en dat neem ik dus persoonlijk op. Hij stuurt me net nog een app met dat het gezellig was en dat hij me heel snel weer wil zien, maar van mij hoeft het niet meer. Alleen hoe kan het dat een man een vrouw afwijst als het aankomt op seks, terwijl het gewoon heel gezellig is? Vindt hij mij dan tóch lelijk oid? Ik weet hoe kritisch de mensen hier kunnen zijn, en ook hoe eerlijk, dus ik ben erg benieuwd naar antwoorden! En ervaringen.
pi_144452669
Huh wat is je probleem?
Als jullie elkaar echt zo leuk vinden is wachten geen probleem lijkt mij.. Vind zijn reactie logischer dan die van jou.

Jammer voor je gekwetste ego.
Worry is a misuse of imagination
pi_144452688
Er gaat misschien een wereld voor je open nu, maar niet elke man hoeft of wil meteen seks.
pi_144452701
Betaboi.
pi_144452713
@Probability, mijn probleem is dat ik het een logische stap vind dat als je elkaar leuk vindt, je gewoon seks met elkaar hebt en een ander niet afwijst.. Ik heb dat nog nooit meegemaakt en begrijp dat niet.
pi_144452723
Waarom kan hij niet gewoon liever niet op de eerste date seks willen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_144452745
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:22 schreef Krulledol het volgende:
@Probability, mijn probleem is dat ik het een logische stap vind dat als je elkaar leuk vindt, je gewoon seks met elkaar hebt en een ander niet afwijst.. Ik heb dat nog nooit meegemaakt en begrijp dat niet.
Wellicht zegt dat meer over jou dan over hem?
pi_144452758
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef Krulledol het volgende:
en ik ben het gewend dat ik seks heb als ik seks wil.
Dit heb ik ook een tijdje gehad, maar nadat ik 4x moest voorkomen ben ik daar van afgestapt.
pi_144452779
Haha TS denkt dat iedere man op de wereld alleen aan seks denkt.
pi_144452782
Miss_sly, wat zegt dat over mij? En waarom zou je wel zoenen en intiem zijn, maar geen seks willen? Het komt op mij over dat hij mij toch niet leuk of aantrekkelijk vindt.
pi_144452803
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef Krulledol het volgende:
Onder het mom van dat hij mij nog niet goed kent, nog even wil wachten met seks en niet meteen wil omdat hij mij echt heel leuk vindt.
pi_144452807
Echt wat een gezeik weer. Als een vrouw niet op de eerste date seks wil is het slim. Wil een man het niet dan zal daar weer wat achter zitten.

Maak het toch eens niet zo ingewikkeld. Als je seks wilt en de ander wil dat ook dan heb je seks. Anders zul je wellicht even moeten wachten totdat de ander daar ook klaar voor is.

Typisch vrouwengezeik weer dit.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_144452808
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef Krulledol het volgende:
Miss_sly, wat zegt dat over mij? En waarom zou je wel zoenen en intiem zijn, maar geen seks willen? Het komt op mij over dat hij mij toch niet leuk of aantrekkelijk vindt.
Omdat seks iets anders is dan een kusje.
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:24:45 #14
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_144452817
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef Trebo het volgende:

[..]

Dit heb ik ook een tijdje gehad, maar nadat ik 4x moest voorkomen ben ik daar van afgestapt.
:D :')

Verder kan dit topic niet serieus zijn, of stonk TS misschien van onder?
pi_144452820
Trebo, het staat er misschien raar beschreven, maar ik ben het niet gewend om afgewezen te worden als je samen in bed ligt te zoenen. Dan komt er altijd meer.
pi_144452836
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:22 schreef Krulledol het volgende:
Omdat niet iedere man meteen in iedere vrouw z'n piemel wil steken?

Als je denkt dat je elkaar nooit meer ziet en je wil sex, ja prima..

Maar als je er toekomst in ziet.. Wat is het probleem om even te wachten? Sowieso staat blijven slapen niet gelijk aan sex.

Als een man zou zeggen wat jij nu zegt was hij een sexbeluste egoïst..

Mannen hebben ook gevoelens hoor (Tip!!)
pi_144452844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef Krulledol het volgende:
Dan vind ik persoonlijk dat je een heel beperkt beeld hebt. Voor sommige mensen is zoenen en intiem zijn op een eerste date al meer dan voldoende. Dat zegt niet dat ze geen seks zouden willen, maar niet nu, meteen. Volgende keer misschien, of zelfs de keer erna. Rustig opbouwen, in plaats van meteen all the way.

Ze zijn er!
pi_144452879
Dat kan dat ze er zijn. Maar als je al de hele avond en nacht aan het zoenen en knuffelen bent en je ligt in bed aan elkaar te frunniken en te zoenen, dan is het toch niet gek dat er meer van komt?
pi_144452882
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:24 schreef Krulledol het volgende:
Trebo, het staat er misschien raar beschreven, maar ik ben het niet gewend om afgewezen te worden als je samen in bed ligt te zoenen. Dan komt er altijd meer.
Dus je ego is gekwetst.

Nou nou, jammer voor je. Hoe oud ben je?
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:26:22 #20
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144452883
Dat hij seks afwijst is puur een beslissing op verstand. Hij vindt je leuk overduidelijk maar iets houdt hem tegen en dat zal vast zijn dat hij niet bij de eerste date meteen seks wilt omdat hij misschien denkt je kwijt te raken.

Ja ze bestaan. :')

En je zegt het zelf je date zelf veel dus misschien kan hij niet genoeg zekerheid halen en/of weet hij ervan af dat hij niet gewoon een once sex, never go back is.

Zou erover subtiel communiceren met hem wat je van hem vindt of denkt. En contact weer verder mee gaan nadat je klaar bent met deze kutgevoel.

P.s: Protip, duik niet met iemand anders het bed in, zoiets kan echt flink counteren.
  Moderator vrijdag 12 september 2014 @ 13:27:08 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_144452901
Hij vindt het blijkbaar niet zo logisch on meteen seks te hebben op de eerste date dat kan toch. Als een vrouw niet meteen seks wil is het 'normaal' maar als een man niet meteen seks wil is het opeens 'vreemd'?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_144452911
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef Trebo het volgende:

[..]

Haha :D _O-
pi_144452920
De meiden waar ik vroeger op de eerste date overheen kroop zag ik meteen al niet meer als relatiemateriaal maar als one night stand.
Hier staat niets.
pi_144452923
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:26 schreef Krulledol het volgende:
Dat kan dat ze er zijn. Maar als je al de hele avond en nacht aan het zoenen en knuffelen bent en je ligt in bed aan elkaar te frunniken en te zoenen, dan is het toch niet gek dat er meer van komt?
Is dat een verplichting :? HAHAHAHAHAHAHAHA sorry
pi_144452929
Miischien was hij zelf ergens onzeker over? Bv. Een te kleine penis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')