Wellicht zegt dat meer over jou dan over hem?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:22 schreef Krulledol het volgende:
@Probability, mijn probleem is dat ik het een logische stap vind dat als je elkaar leuk vindt, je gewoon seks met elkaar hebt en een ander niet afwijst.. Ik heb dat nog nooit meegemaakt en begrijp dat niet.
Dit heb ik ook een tijdje gehad, maar nadat ik 4x moest voorkomen ben ik daar van afgestapt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef Krulledol het volgende:
en ik ben het gewend dat ik seks heb als ik seks wil.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:19 schreef Krulledol het volgende:
Onder het mom van dat hij mij nog niet goed kent, nog even wil wachten met seks en niet meteen wil omdat hij mij echt heel leuk vindt.
Omdat seks iets anders is dan een kusje.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef Krulledol het volgende:
Miss_sly, wat zegt dat over mij? En waarom zou je wel zoenen en intiem zijn, maar geen seks willen? Het komt op mij over dat hij mij toch niet leuk of aantrekkelijk vindt.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dit heb ik ook een tijdje gehad, maar nadat ik 4x moest voorkomen ben ik daar van afgestapt.
Omdat niet iedere man meteen in iedere vrouw z'n piemel wil steken?quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:22 schreef Krulledol het volgende:
@Probability, mijn probleem is dat ik het een logische stap vind dat als je elkaar leuk vindt, je gewoon seks met elkaar hebt en een ander niet afwijst.. Ik heb dat nog nooit meegemaakt en begrijp dat niet.
Dan vind ik persoonlijk dat je een heel beperkt beeld hebt. Voor sommige mensen is zoenen en intiem zijn op een eerste date al meer dan voldoende. Dat zegt niet dat ze geen seks zouden willen, maar niet nu, meteen. Volgende keer misschien, of zelfs de keer erna. Rustig opbouwen, in plaats van meteen all the way.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef Krulledol het volgende:
Miss_sly, wat zegt dat over mij? En waarom zou je wel zoenen en intiem zijn, maar geen seks willen? Het komt op mij over dat hij mij toch niet leuk of aantrekkelijk vindt.
Dus je ego is gekwetst.quote:Op vrijdag 12 september 2014 13:24 schreef Krulledol het volgende:
Trebo, het staat er misschien raar beschreven, maar ik ben het niet gewend om afgewezen te worden als je samen in bed ligt te zoenen. Dan komt er altijd meer.
Hahaquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:23 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dit heb ik ook een tijdje gehad, maar nadat ik 4x moest voorkomen ben ik daar van afgestapt.
Is dat een verplichtingquote:Op vrijdag 12 september 2014 13:26 schreef Krulledol het volgende:
Dat kan dat ze er zijn. Maar als je al de hele avond en nacht aan het zoenen en knuffelen bent en je ligt in bed aan elkaar te frunniken en te zoenen, dan is het toch niet gek dat er meer van komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop