Die nachtfoto duidt toch ook wel op water.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:45 schreef Pek het volgende:
[..]
Nou goed, is er eentje van een rots gestuiterd dan. Er was zware regenval later, dus kan al het materiaal alsnog naar beneden stromen en in die fuik terecht komen, er zit nogal wat tijd tussen de vermissing en de vonst.
Maar die is toch ook een hele tijd later genomen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:46 schreef agter het volgende:
[..]
Die nachtfoto duidt toch ook wel op water.
Dit is denk ik wel de realiteit. Maar ik vind het zelf jammer.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:46 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De familie heeft het overlijden geaccepteerd als feit. Daarmee is voor de officiële instanties elke noodzaak om verder te zoeken verdwenen. Die indianen zijn misschien niet duur, maar zullen zeker niet voor hun plezier gaan zoeken naar de stoffelijke resten van twee wichten die zij helemaal niet gekend hebben.
Dus de rivier was niet de oorzaak van hun nood. Daar zij ze dus naderhand naar toe gelopen (of gebracht).quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:43 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Heb je die overzichtsplaatjes van eenvandaag dan gemist? De meiden zijn op het moment van de noodoproep minimaal 4 uur en 21 minuten lopen verwijderd geweest van de rivier.
Kennelijk hebben ze die rivier gevolgd?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:48 schreef Pek het volgende:
[..]
Maar die is toch ook een hele tijd later genomen?
Soms is het verstandiger om je neer te leggen bij de situatie zoals die is. Van een wat grotere afstand maakt het ook niet zo heel veel verschil of de dames zijn opgegeten door een poema of een psychopaat.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:48 schreef agter het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel de realiteit. Maar ik vind het zelf jammer.
Coldcase dus.
Nu snap ik het ff niet meer, ga wat anders doen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:49 schreef agter het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze die rivier gevolgd?
Het was de eerste dagen kurkdroog!quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:49 schreef agter het volgende:
[..]
Ah ja. Krijgen we die discussie weer.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:45 schreef Pek het volgende:
[..]
Nou goed, is er eentje van een rots gestuiterd dan. Er was zware regenval later, dus kan al het materiaal alsnog naar beneden stromen en in die fuik terecht komen, er zit nogal wat tijd tussen de vermissing en de vonst.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:50 schreef Pek het volgende:
[..]
D Nu snap ik het ff niet meer, ga wat anders doen.![]()
Maar later wel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:50 schreef Pek het volgende:
[..]
De rivier die ze nog niet bereikt kunnen hebben op dat moment? Nu snap ik het ff niet meer, ga wat anders doen.![]()
Dat maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:50 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Het was de eerste dagen kurkdroog!
hoe bedoel je? Als ze de verkeerde afslag hadden genomen zou het dus kunnen zijn in theorie dat ze hier wel zijn uitgekomen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Grijzemassa kwam ermee.
Als je onderweg op de Pianista een verkeerde afslag neemt dan kom je daar uit. Maar ik denk niet dat ze dat gedaan hebben.
Nope. Kennelijk zijn ze bij de rivier gekomen. Of ze die gevolgd hebben of niet, weten we niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:49 schreef agter het volgende:
[..]
Ja. Als ze zijn teruggelopen over de Mirador dan hadden ze een pad naar die locatie kunnen nemen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:53 schreef ToniB het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Als ze de verkeerde afslag hadden genomen zou het dus kunnen zijn in theorie dat ze hier wel zijn uitgekomen?
Ze zijn er wel bij overleden. Denk je ook?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nope. Kennelijk zijn ze bij de rivier gekomen. Of ze die gevolgd hebben of niet, weten we niet.
Dat denk ik ook idd. De enige andere optie lijkt dat hun lichamen of delen daarvan daar zijn gedumpt. Dat kunnen we natuurlijk niet uitsluiten maar lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:05 schreef agter het volgende:
[..]
Ze zijn er wel bij overleden. Denk je ook?
Ja hoor, wel, alinea 2 onder de kop Foto's, eerste zin.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:48 schreef SAJ het volgende:
[..]
Nee hoor, in artikel niet tussen aanhalingstekens.
Captain Obvious is obviousquote:
elke steen gaat wat ver, maar de plekken op de foto, ja, die zijn wel herkend, dat denk ik nou echt.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nogmaals: Het is een enorm gebied met één pad. En extreem veel rotsen in en bij de rivier. Hoelang is die rivier wel niet? Kronkels meegenomen toch al snel 45 km? Denk je dan echt serieus dat gidsen die HET PAD als hun broekzak kennen, elke steen in en bij die rivier kennen en op donkere nacht foto's herkennen?
Ze zijn zelfs al herkend??quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
elke steen gaat wat ver, maar de plekken op de foto, ja, die zijn wel herkend, dat denk ik nou echt.
waarom nou die sneer?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:31 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mwah. Ik vertoefde bijna dagelijks in een natuurgebied maar zou ook geen struik herkennen op een donkere foto. Daarnaast kennen die gidsen HET PAD, niet het hele gebied buiten dat pad. Maar dat blijkt te moeilijk.
Maakt wel een groot verschil!quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:50 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Soms is het verstandiger om je neer te leggen bij de situatie zoals die is. Van een wat grotere afstand maakt het ook niet zo heel veel verschil of de dames zijn opgegeten door een poema of een psychopaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |