Staat er gewoonquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
He sukkels! Waarom staat de beste ijssalon van Rotterdam niet in de OP???![]()
![]()
http://www.capri.nl/
Ja, ik dacht eerst dat 'maand feest' net zoiets zou zijn als de 'twee jaar feest' die we hebben vanwege het 200-jarig bestaan van het huidige Nederland. Die twee jaar van feest duren nu al 1 jaar en 2 dagen, we zijn al over de helft. Zo'n heftig feest dat ik niet weet of ik de 2e helft nog wel trekquote:Op woensdag 17 september 2014 20:02 schreef Breuls het volgende:
Ja, ze staan hier voor de deur ook muziek te spelen. Wel geinig.
Ja, ik ga af en toe wel even kijken of er iets te beleven is.quote:Op donderdag 18 september 2014 08:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst dat 'maand feest' net zoiets zou zijn als de 'twee jaar feest' die we hebben vanwege het 200-jarig bestaan van het huidige Nederland. Die twee jaar van feest duren nu al 1 jaar en 2 dagen, we zijn al over de helft. Zo'n heftig feest dat ik niet weet of ik de 2e helft nog wel trek![]()
Maar dit is ook echt een maand leuke dingen![]()
Ja he? Het is indrukwekkend. Ik heb er ook in een bakje aan een hijskraan naast gehangen en 'm direct vanaf de zijkant bekeken. Da's ook wel groot.quote:Nu de omheining weg is kan je ook goed zien hoe enorm die hal wel niet is
Capri is NIET de ijssalon!!!!!quote:Op woensdag 17 september 2014 20:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Staat er gewoon![]()
http://www.deijssalon.nl/intro.html
Natuurlijk, done. Voor vergane glorie is ook plaatsquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou mooi. Kun je nu dan Capri in de OP zetten?
Oh, het is wel ooit iets geweest?quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Natuurlijk, done. Voor vergane glorie is ook plaats
Gemeen dit hoor, LeeHarveyOswald.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh, het is wel ooit iets geweest?
Nice! Ik werk er naast en nu het bijna af is, heb ik echt zin om te lunchen daarquote:Op donderdag 18 september 2014 08:45 schreef Breuls het volgende:
Laat ik sowieso even de hele set hier posten, is wel mooi:
[ Flickr Photoset ]
hater....quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh, het is wel ooit iets geweest?
Als TL? Goed bezig!quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:54 schreef einschtein het volgende:
Markthal.![]()
Daar over 2 week aan de slag.
Heeft dat een specifieke naam dan? Is gewoon onderdeel van Delfshaven.quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef teknomist het volgende:
Weet iemand hoe de buurt rondom de Willem Buytewegstraat heet? Naast Loyd-kwartier.... mijn vriendin en ik konden erop niet komen, en internet bood geen soelaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |