Microphones!quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:52 schreef naamdrager het volgende:
Ik zit vast. Ik heb behoefte aan een nieuwe favoriete artiest, maar mijn smaak is zo kieskeurig dat ik maar zelden iets echt geweldig vind. Bij mij gaat het vaak om de combinatie van eigenzinnig en vernieuwend, en tegelijk luisterbaar. Bestaande favoriete artiesten van me zijn bijvoorbeeld: Arcade Fire, Neutral Milk Hotel, Of Montreal, Owen Pallett, Vampire Weekend, Thelonious Monk en Phish. Wie kan me iets aanraden? Of moet ik maar gewoon proberen beter vol te houden, en meer luisteren naar muziek die me in eerste instantie weinig zegt, in de hoop m'n smaak te verbreden?
Wat een lulquote:Op zondag 14 september 2014 15:23 schreef Tchock het volgende:
Op de nieuwe compilatie van Other People staat een nieuwe track van Nicolas Jaar, 'The Boy Who Asked Too Much'. Hier een preview te luisteren van 30 seconden. Trackduur: .... 31 seconden.
Het laatste kan ik aanraden. Uit eigen ervaring merk ik dat je de beste dingen vaak tegenkomt door zomaar iets te proberen, wat je interessant lijkt. Elke keer als ik echt bewust naar dingen ga zoeken (die bijvoorbeeld op iets anders lijken) loopt dat op een teleurstelling uit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:52 schreef naamdrager het volgende:
Ik zit vast. Ik heb behoefte aan een nieuwe favoriete artiest, maar mijn smaak is zo kieskeurig dat ik maar zelden iets echt geweldig vind. Bij mij gaat het vaak om de combinatie van eigenzinnig en vernieuwend, en tegelijk luisterbaar. Bestaande favoriete artiesten van me zijn bijvoorbeeld: Arcade Fire, Neutral Milk Hotel, Of Montreal, Owen Pallett, Vampire Weekend, Thelonious Monk en Phish. Wie kan me iets aanraden? Of moet ik maar gewoon proberen beter vol te houden, en meer luisteren naar muziek die me in eerste instantie weinig zegt, in de hoop m'n smaak te verbreden?
Geeft juist aan hoe goed het is.quote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef Gehenna het volgende:
Ik snap ook eindelijk alle lof voor Weezer's eerste 2 albums![]()
Toch raar dat ik zolang moest inkomen in zulke catchy muziek
Blue is dikke primaquote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef Gehenna het volgende:
Ik snap ook eindelijk alle lof voor Weezer's eerste 2 albums![]()
Toch raar dat ik zolang moest inkomen in zulke catchy muziek
vond ik het einde toen ik 9 wasquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 00:13 schreef Maxerazzi het volgende:
De echte tranentrekker was natuurlijk Sorry Seems to Be the Hardest Word.
quote:Op maandag 15 september 2014 00:13 schreef Maxerazzi het volgende:
De echte tranentrekker was natuurlijk Sorry Seems to Be the Hardest Word.
het orgineel ook alquote:
Ja.quote:Op maandag 15 september 2014 23:14 schreef Kerftminister het volgende:
Ben nu voor het eerst Nujabes aan het luisteren, schijnt een schande van me te zijn als Hip-Hop liefhebber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |