Dan zou Stijn ook moeten posten.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iedereen die hier post heeft Gramulanion nooit serieus genomen.
Dan ben je zelf toch ook een muziekhater?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:45 schreef Paxcon het volgende:
Mart heeft zo'n koptelefoon die ik ook heb, van 15 euro
Wat een muziekhater
Beetje dubbelzinnige opmerking hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iedereen die hier post heeft Gramulanion nooit serieus genomen.
Ik denk niet dat ze tot 19:56 doorgaan.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:46 schreef marcodej het volgende:
Nog 10 minuutjes Mart meepikken. Genot.
Nee, want ik gebruik hem niet meerquote:Op donderdag 11 september 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben je zelf toch ook een muziekhater?
Het kan worden gered door een zingende Mart Smeets.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
DWDD kan enkel nog gered worden door Ivo Niehe. Kan hij Matthijs niet vervangen?
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
DWDD kan enkel nog gered worden door Wilfred Genee.
Ik denk dat ik je bijdehand vind.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze tot 19:56 doorgaan.
Senk youquote:Op donderdag 11 september 2014 19:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Mart spreekt de th verkeerd uit
Wel gezien, alleen Lucky tv is blijven hangen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je hebt zeker de uitzending van gister gemist?
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
DWDD kan enkel nog gered worden door Ivo Niehe. Kan hij Matthijs niet vervangen?
twitter:IroNiehe twitterde op donderdag 11-09-2014 om 19:47:52#dwdd vroeg mij eerst of ik Cohen wilde zingen. Ik heb geweigerd. Ik word altijd emotioneel is ik liedjes van m'n vriend Leonard zing. reageer retweet
Ik wist dit serieus nietquote:Op donderdag 11 september 2014 19:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:IroNiehe twitterde op donderdag 11-09-2014 om 19:47:52#dwdd vroeg mij eerst of ik Cohen wilde zingen. Ik heb geweigerd. Ik word altijd emotioneel is ik liedjes van m'n vriend Leonard zing. reageer retweet
Man man wat een zelfingenomen eng mannetje is het ookquote:Op donderdag 11 september 2014 19:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:IroNiehe twitterde op donderdag 11-09-2014 om 19:47:52#dwdd vroeg mij eerst of ik Cohen wilde zingen. Ik heb geweigerd. Ik word altijd emotioneel is ik liedjes van m'n vriend Leonard zing. reageer retweet
Nee, hij heet echte Iro Niehe.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist dit serieus niet![]()
Wel een nepaccount zeker?
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:49 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Man man wat een zelfingenomen eng mannetje is het ook
Doe eens normaal over Ivo.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:49 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Edit: Iro, zie het nu pas.
Het is dan ook nep.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:49 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Edit: Iro, zie het nu pas.
IroNiehe.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:49 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
"iro niehe"quote:Op donderdag 11 september 2014 19:49 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Dat heeft hij dus net gedaanquote:Op donderdag 11 september 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar hij gaat dus niet zingen?
Ongelofelijk de arrogantie van die man, wat een engnek.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:48 schreef Gramulanion het volgende:
Is niet echt. xdquote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ongelofelijk de arrogantie van die man, wat een engnek.
quote:
Alsjeblieft, zingende Mart.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef Stickertje het volgende:
maar, hij gaat dus niet zingen![]()
voor niets zitten wachten
Ferry Doedensquote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor Met Het Mes op Tafel en ER
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor Met Het Mes op Tafel en ER
Joost Prinsenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:51 schreef marcodej het volgende:
Is er nog wat leuks of kan ik mijn witlof opwarmen?
genotquote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk doet Mart het WK
6 uur Mart en Martijn
dank je, nog niet voorbij zien komen in het laatste uurquote:Op donderdag 11 september 2014 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft, zingende Mart.
Niet gekeken.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Die kandidatenvoorstelshow van ER vond ik helemaal niks vorige week.
Oh, dan heb je niet goed opgelet!quote:Op donderdag 11 september 2014 19:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dank je, nog niet voorbij zien komen in het laatste uur
Is dat ooit wel leuk dan? Het wordt pas het aanzien waard als ze uit hun act moeten stappen.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Die kandidatenvoorstelshow van ER vond ik helemaal niks vorige week.
De Willylucky van gisteren was wel leuk. Deze vond ik ook matig.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
LuckyTV is al tijden niet meer grappig.
En ik ben de eerste die dit inzag.
Complimenten mogen via PM verstuurd worden.
Toevallig dat je over een act begint want jouw hele FOK! account is een act volgens Ajacied422.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat ooit wel leuk dan? Het word pas het aanzien waard als ze uit hun act moeten stappen.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toevallig dat je over een act begint want jouw hele FOK! account is een act volgens Ajacied422.
Nah dat valt best mee, irl is hij bijna hetzelfdequote:Op donderdag 11 september 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toevallig dat je over een act begint want jouw hele FOK! account is een act volgens Ajacied422.
Laat me met rust. Ik heb vannacht bijna niet geslapen door een vleesetende boomsprinkhaanquote:Op donderdag 11 september 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit is een held.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Meen je dat nouquote:Op donderdag 11 september 2014 19:53 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, ik kan niet wachten op boer zoekt vrouw.
Je weet dat ik hem ook in het echt gesproken heb?quote:Op donderdag 11 september 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah dat valt best mee, irl is hij bijna hetzelfde
Ik snap het verschil, maar deze knop was dichterbij.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, daar is de eerste.
Nou ja, technisch gezien de 2e, opperkleurder wist het verschil tussen een Dm en een Pm niet.
Ja dat weet ik schat. Dan weet je ook dat ik gelijk hebquote:Op donderdag 11 september 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet dat ik hem ook in het echt gesproken heb?
Jij was daar bij.
Je balanceert op het randje hier aangezien iedereen kan gissen wat er in de DM heeft moeten staan.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:54 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, daar is de eerste.
Nou ja, technisch gezien de 2e, opperkleurder wist het verschil tussen een Dm en een Pm niet.
Nou nou, ik kijk daar nooit naar maar toen ik het topic van een paar dagen geleden ging volgen was het wel leuk.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Meen je dat nouDat is echt vreselijk.
Ik ga even kijken wat er nu komt trouwens. Geen idee.
Vind ik ook, maar ja, als we al gaan twijfelen aan de mening van Stijn is het einde zoek.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Littlerabbit is een held.
Nee ik wil het echt niet zien. Als ik die kop van yvon al zie word ik niet goed. Wat erna komt kijk ik wel, heel holland bakt (geloof tenminste dat dat erna komt).quote:Op donderdag 11 september 2014 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou nou, ik kijk daar nooit naar maar toen ik het topic van een paar dagen geleden ging volgen was het wel leuk.
Ik zou hem het voordeel van de twijfel niet geven. Ik wilde niet hebben dat dit zou uitlekken.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je balanceert op het randje hier aangezien iedereen kan gissen wat er in de DM heeft moeten staan.
Ik presenteer ook niet mijn eigen mening, maar die van El Stinho.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat weet ik schat. Dan weet je ook dat ik gelijk heb
OK dan moeten we Stijn nog even overtuigen eigenlijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik presenteer ook niet mijn eigen mening, maar die van El Stinho.
Ik twijfel ook niet aan Stijn. Iemand die op zo'n topschool zit moet wel de kennis in pacht hebben.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ja, als we al gaan twijfelen aan de mening van Stijn is het einde zoek.
Ik kreeg net een pm van GGMM.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:57 schreef KingRoland het volgende:
Ik kreeg net een officiële waarschuwing van GGMM.
Niet eens moeite doenquote:Op donderdag 11 september 2014 19:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik snap het verschil, maar deze knop was dichterbij.
Hij wel.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb hem tenminste een berichtje gestuurd. Jij niet zeker.
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb hem tenminste een berichtje gestuurd. Jij niet zeker.
Kijk uit dat je de berichten van GGMM niet openbaart, daar ben je al eens eerder in de fout mee gegaan, en ze straffen recidivisten hard hier.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Littlerabbit had je al gewaarschuwd.
Dat was lachwekkend, maar ik houd me in.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk uit dat je de berichten van GGMM niet openbaart, daar ben je al eens eerder in de fout mee gegaan, en ze straffen recidivisten hard hier.
Jammer dat de liefde van 1 kant komt. Ik vind je nog steeds een lul, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:01 schreef GGMM het volgende:
Ik zou opperkleurder nooit straffen, daar vind ik hem veel te lief voor.
Stiekem vind je me best aardig en dat weet je zelf dondersgoed.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat de liefde van 1 kant komt. Ik vind je nog steeds een lul, maar dat geheel terzijde.
En wat heeft dit met DWDD te maken?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat de liefde van 1 kant komt. Ik vind je nog steeds een lul, maar dat geheel terzijde.
De wereld draait nog steeds door. We zoeken een ander topic op.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat heeft dit met DWDD te maken?
Ik zal jou eens in de VBL slowchat doen.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:04 schreef Mani89 het volgende:
Doe dit lekker in die ellendige VBL slowchat. Verdomme.
Dan wil ik picsquote:Op donderdag 11 september 2014 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in de VBL slowchat doen.
quote:De beste duetten - Leona Philippo en Shirma Rouse - 12-09-2014
Op 13 september komt het nieuwe album van Barbra Streisand ‘Partners’ uit. Een plaat die volledig bestaat uit duetten Van Barbra samen met andere grootheden. Zo zijn o.a. Michael Bublé, Stevie Wonder, John mayer, Andrea Bocelli en nog vele anderen te horen.
Wat zijn de meest memorabele duetten ooit gezongen? We bespreken het met Shirma Rouse en Leona Philippo.
Tot maandag!quote:Muziek: Philippe Jaroussky en Nathalie Stutzmann - 12-9-2014
De wereldberoemde countertenor Philippe Jaroussky en alt Nathalie Stutzmann zijn vanavond te gast! Jaroussky is vooral bekend vanwege zijn interpretaties van barokmuziek, Stutzmann vanwege haar expressieve manier van zingen.
Zij staan zondagmiddag 14 september op de buhne in Den Haag, bijgestaan door Orfeo 55. Zij zingen aria’s en duetten uit opera’s van Händel en Vivaldi. Maar eerst staan ze bij ons in de studio onder begeleiding van Orfeo 55 met Daria van den Bercken op piano.
Nee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Tot straks. Jij gaat gewoon kijken
Ik zet mijn geld op oa Freddie Mercury en Montserrat Cabelle.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:01 schreef alors het volgende:
Ik ben alleen wel benieuwd welke duetten ze gaan aandragen. Maar ik weet niet of ik daarvoor ga kijken.
Ik denk eigenlijk, maar misschien is dat mijn vooroordeel, dat ze vooral heel veel souldingen gaan laten horen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:18 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op oa Freddie Mercury en Montserrat Cabelle.
Of deze.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk, maar misschien is dat mijn vooroordeel, dat ze vooral heel veel souldingen gaan laten horen.
Tonight van Tina Turner en David Bowie mag niet ontbreken.
quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
de hersenmeneer komt ook weer langs
[ afbeelding ]
Daar ging ik flink los op. Door Ricky natuurlijk.quote:
Ik gok opquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk, maar misschien is dat mijn vooroordeel, dat ze vooral heel veel souldingen gaan laten horen.
Tonight van Tina Turner en David Bowie mag niet ontbreken.
Denk dat zij op twee stoelen zit.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Shirma is nog dikker geworden. Straks zakt de stoel nog door midden.
Dit is het beste duet uit de geschiedenis van de muziek.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:03 schreef Mani89 het volgende:
Als ze deze niet laten zien ga ik een brief sturen.
Deze mag ook niet ontbrekenquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is het beste duet uit de geschiedenis van de muziek.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Shirma is nog dikker geworden. Straks zakt de stoel nog door midden.
Dit gaat een toprubriek worden, dat merk ik nu al.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:08 schreef alors het volgende:
[..]
Deze mag ook niet ontbreken
Met R Kelly
Bedankt voor je prachtige foto's trouwens, kreeg ze net pas binnen. Ik heb je een plaatje gestuurd van de Alpe D'Limburg.quote:
Kijk je nu DWDD in een literair café in Maastricht?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt voor je prachtige foto's trouwens, kreeg ze net pas binnen. Ik heb je een plaatje gestuurd van de Alpe D'Limburg.
Shoarmaquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word gewoon misselijk als ik dat vies dikke lichaam van Shirma zie.
Houd je de zuurkool wel binnen, Stijn?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan zou ik nooit de plaatselijke KFC binnen stappen als ik jou was.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag heb ik een paar goddelijke kipschnitzels verorberd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:11 schreef alors het volgende:
[..]
Houd je de zuurkool wel binnen, Stijn?
#viesdikquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag heb ik een paar goddelijke kipschnitzels verorberd.
Dat heb ik gelukkig nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zou ik nooit de plaatselijke KFC binnen stappen als ik jou was.
Waylon&Ilse4Everquote:
Die blijft lang hangenquote:
Die negerin daarnaast heeft een veel beter figuur.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:15 schreef schoolstudent het volgende:
Stevige negerin steeds in het beeld.
De camera voegt tien kilo toe. Kan je nagaan hoeveel camera's er op haar gericht staan xdquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:15 schreef schoolstudent het volgende:
Stevige negerin steeds in het beeld.
Dat gerucht gaat jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand hier bevestigen dat de drummer van Crystal Fighters is overleden?
Maar tis niet officieel? zou wel gek zijn als ie in Tiel ineens gewoon het podium op komtquote:
Volgens mij niet officieel nee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar tis niet officieel? zou wel gek zijn als ie in Tiel ineens gewoon het podium op komt
Gob & Garfunkel.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
In dit geval is het meer een duet tussen Jennifergodin en Garfunkel.
Iksdee.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De camera voegt tien kilo toe. Kan je nagaan hoeveel camera's er op haar gericht staan xd
quote:
NEEEEEEEE NEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk doet iemand een duet met Glennis Grace.
René Froger.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk doet iemand een duet met Glennis Grace.
Shirma is vies, Leona vind ik een mooie vrouw, maar wat ze met dr haar heeft gedaan dig ik nietquote:
je hoeft niet te gaan schatquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
NEEEEEEEE NEEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
BINGOquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:18 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:18 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Pierre zat zelfs naast haar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:20 schreef Cee het volgende:
Een kok achter Shirma zetten, je verwacht het niet.
De clip die je wist dat zou komen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is dit voorspeld.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:21 schreef NoCigar het volgende:
Lee Towers en Bart de Graaff, ook een pareltje.
twitter:DylanHummel twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 19:20:24Ik houd mij alvast stevig vast. Je weet nooit hoe stevig zo'n aardbeving is als shoarma door haar kruk zakt. #dwdd reageer retweet
De opmerking die je wist dat zou komen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:22 schreef superniger het volgende:
Ze heeft daar iets te veel van gegeten.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:DylanHummel twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 19:20:24Ik houd mij alvast stevig vast. Je weet nooit hoe stevig zo'n aardbeving is als shoarma door haar kruk zakt. #dwdd reageer retweet
Vrouwen die gefeed worden door hun man zijn hier niets bij.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:23 schreef satecl het volgende:
Nog nooit zo'n dikke vrouw op TV gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |