quote:Aart Staartjes zwaargewond na val uit boom
Aart Staartjes (76), onder meer bekend van Sesamstraat, is donderdagmiddag zwaargewond geraakt na een val uit een boom in zijn achtertuin. De acteur was peren aan het plukken.
Buren verleenden eerste hulp, waarna twee ambulances en een traumahelikopter ter plaatse kwamen.
Staartjes werd met spoed per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Over de aard van zijn verwondingen is verder nog niks bekend.
Sinds 2012 is Aart woonachtig in het Friese dorp Dronrijp. Daarvoor woonde hij jarenlang op Marken.
Bron: Telegraaf
Inderdaadquote:Op donderdag 11 september 2014 19:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Tering check hoe traag die propeller van de helikopter draait in dat filmpje, het is een wonder dat hij opstijgt met zo'n lage rpm.
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 11 september 2014 18:57 schreef nofxtbr het volgende:
Onee![]()
Mijn vader heeft hem nog gekend vroeger
Een traumahelikopter klinkt niet goedHopelijk komt hij er weer bovenop
quote:Op donderdag 11 september 2014 19:53 schreef HighVolume het volgende:
Die fucking tommy weer let maar op ! Wat een galbak
twitter:Mvan_berkel twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 10:39:24Vanmorgen had Aart alweer veel bezoek van wat buurtgenoten. #aartstaartjes
reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:29 schreef Gnittoo het volgende:
twitter:Mvan_berkel twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 10:39:24Vanmorgen had Aart alweer veel bezoek van wat buurtgenoten. #aartstaartjes[ afbeelding ] reageer retweet
Ik vind 'um ergens wel aandoenlijk, deze fotosoep.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:29 schreef Gnittoo het volgende:
twitter:Mvan_berkel twitterde op vrijdag 12-09-2014 om 10:39:24Vanmorgen had Aart alweer veel bezoek van wat buurtgenoten. #aartstaartjes[ afbeelding ] reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |