abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:20:55 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_37406327
quote:
Veteraanrocker Keith Richards van de Rolling Stones had zich iets anders voorgesteld van zijn vakantie op de Fiji-eilanden.

Exclusief resort
De 62-jarige Richards en mede-Stones-lid Ron Wood (58) hadden even vrijaf genomen van de wereldtoernee voor hun nieuwe album 'A Bigger Bang'. Ze vierden vakantie in het exclusieve resort Wakaya Club op de Fiji-eilanden te gaan. Om de prachtige omgeving nog beter te bekijken, besloten Richards en Wood in een palmboom te klimmen.

Ernstig hoofdletsel
Dat hadden ze beter niet kunnen doen. Richards gleed halverwege uit en viel uit de boom. Daarbij liep hij ernstig hoofdletsel op. Hij werd meteen naar een ziekenhuis in Nieuw-Zeeland gevlogen. Of de val gevolgen heeft voor de rest van de wereldtoernee van de Stones is nog onbekend.

Val in 1998
Acht jaar geleden raakte Richards ook al uit de roulatie door een val. Toen viel hij van een ladder toen hij in zijn bibliotheek van zijn Amerikaanse huis van de bovenste plank een boek wilde pakken. Hij hield aan die val een gebroken rib over, waardoor een aantal concerten in Europa in mei 1998 verschoven moesten worden.
!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_37406362
hij wilde zeker aan zijn 23 jarige vriendin laten zien dat hij hem nog steeds omhoog kan krijgen
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:34:56 #3
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_37406765

Bezwijk je niet aan de heroïne, ga je misschien op zo'n lullige manier
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 april 2006 @ 17:43:26 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_37407017
Ik hoorde het op radio-1. Stel je voor dat ie was overleden door het vallen uit een palmboom

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37407130
quote:
Keith Richards 'tree fall' injury

Rolling Stones guitarist Keith Richards has been taken to hospital in New Zealand after injuring himself while on holiday in Fiji.

A band spokeswoman said Richards had suffered a "mild concussion" and was taken to hospital as a precaution.

Media reports in Australia and New Zealand said Richards had hurt his head when he fell out of a palm tree.

The legendary musician is mid-way through a world tour with the famous British band.

The band most recently played in New Zealand and start the European leg of their tour in Barcelona next month.

"Following treatment locally and as a precautionary measure he flew to a hospital accompanied by his wife Patti for observation," the spokeswoman said.

The incident happened earlier this week but the star was taken to hospital on Saturday.

The spokeswoman said she did not know how the injury happened.

No further details on the 62-year-old rock star's condition were immediately available.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/4957948.stm

"A mild concussion".
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:52:08 #6
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_37416741
Maar ook:
quote:
No further details on the 62-year-old rock star's condition were immediately available.
Dus wie weet.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 30 april 2006 @ 00:20:20 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37417323
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:20 schreef static het volgende:

Toen viel hij van een ladder toen hij in zijn bibliotheek van zijn Amerikaanse huis van de bovenste plank een boek wilde pakken.

!
Dat vind ik nog het meest schokkend .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37417673
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:43 schreef tong80 het volgende:
Ik hoorde het op radio-1. Stel je voor dat ie was overleden door het vallen uit een palmboom

Zou idd op een of andere manier wel humor zijn geweest. Een stoere rocker die zo aan z'n einde komt.
  zondag 30 april 2006 @ 21:30:37 #9
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_37437151
Stiekem denk ik dat het wel eens een slecht plannetje kan zijn van de Stenen...
Geen zaal krijgen ze gevuld dit keer omdat veel fans verstandig zijn geworden en ze een lesje willen leren.

De gammele Richards hebben in een palm gelokt (Keith!!! Er ligt een stickie boven op je te wachten!!!) en zo hun financien veilig stellen. Verzekering dekt de afgelastingen!

Wat denk ik toch slecht, he?
pi_37439330
quote:
Op zondag 30 april 2006 21:30 schreef Sammy3000 het volgende:
De gammele Richards hebben in een palm gelokt (Keith!!! Er ligt een stickie boven op je te wachten!!!) en zo hun financien veilig stellen. Verzekering dekt de afgelastingen!

Wat denk ik toch slecht, he?

Alsof ze financieel veel last zullen hebben van die afgelastingen, die gozers zijn al lang en breed binnen en kunnen zoiets makkelijk hebben
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 30 april 2006 @ 22:46:14 #11
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_37439912
Als ze niet voor het geld bij elkaar blijven... Wat houdt ze dan bij elkaar?
De concerten van de afgelopen decennia zijn op de playlist na identiek en artistiek stellen ze ook niet zo gek veel meer voor.
Geld moet wel een reden zijn...
pi_37440329
Volgens mij hoeven zij het echt niet meer voor het geld te doen
Misschien omdat ze er zelf nog lol in hebben
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 30 april 2006 @ 23:12:34 #13
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_37440893
quote:
Op zondag 30 april 2006 22:56 schreef rena het volgende:
Misschien omdat ze er zelf nog lol in hebben
Ik zie het er niet van af...
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:50:42 #14
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37539726
Volgens mij moet hij nu een hersenoperatie ondergaan. Da's niet mis

Hij ziet er trouwens uit als een pop uit Spitting Image

donderdag 4 mei 2006 @ 13:05:13 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37542216
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 11:50 schreef poohy het volgende:
Volgens mij moet hij nu een hersenoperatie ondergaan. Da's niet mis
Volgens nu.nl is die kans waarschijnlijk:
quote:
Keith Richards moet waarschijnlijk een hersenoperatie ondergaan om vocht te laten verwijderen. De verwondingen na een val uit een palmboom in Fiji van de Rolling Stones-gitarist zijn erger dan eerder werd aangenomen, meldden diverse media woensdag.

Aanvankelijk werd er vanuit gegaan dat de 62-jarige rocker een hersenschudding had opgelopen na zijn val. Lokale media lieten dinsdag nog weten dat Richards uit het ziekenhuis was ontslagen.

Daarna kreeg hij opnieuw last van hoofdpijn. De artsen ontdekten een bloeding waaraan Richards moet worden geopereerd.

De gitarist was samen met collega Ron Wood in een palmboom geklommen om kokosnoten te plukken. Richards viel eruit en werd na een behandeling door plaatselijke artsen naar Nieuw-Zeeland overgebracht.
pi_37542389
Hij was daarna toch ook nog even vrolijk op een jetski gaan staan?
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:13:42 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37542532
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:10 schreef Duiveltja het volgende:
Hij was daarna toch ook nog even vrolijk op een jetski gaan staan?
Dat weet ik niet .
Het klinkt iig niet echt gezond, allemaal.
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:10:40 #18
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_37549838
Rolling Stones
pi_37549889
Kunnen we nu met recht stellen dat Keith op z'n achterhoofd gevallen is?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_37549944
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kunnen we nu met recht stellen dat Keith op z'n achterhoofd gevallen is?
GEEN GRAPPEN OVER KEITH RICHARDS! !
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_37550373
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:14 schreef MUUS het volgende:

[..]

GEEN GRAPPEN OVER KEITH RICHARDS! !
Zeg, ken je die grap over die kokosnoot?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_37558238
Ik vind dit GEEN fijn bericht! Mijn jeugd idool en een hersenoperatie??? Is niet goed!
geniet nooit met mate
pi_37610988
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens nu.nl is die kans waarschijnlijk:
[..]
quote:
Keith Richards hoeft niet onder het mes

(Novum) - Keith Richards hoeft geen hersenoperatie te ondergaan. Dat meldt de BBC vrijdag. Er deden geruchten de ronde dat de gitarist van de Rolling Stones moest worden geopereerd vanwege verwondingen aan zijn hoofd. Deze liep Richards vorige week op bij een val uit een palmboom in Fiji. Een woordvoerder zegt dat de 62-jarige muzikant in orde is. "Hij voelt zich prima en is vol goede moed."
pi_37654773
Hij is wel wat gewend denk ik, qua hoofdpijn e.d.
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  maandag 8 mei 2006 @ 16:20:54 #25
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_37660422
quote:
Toch hersenoperatie voor Keith Richards
Keith Richards heeft vandaag toch een hersenoperatie ondergaan. De ingreep was nodig nadat de 62-jarige rocker anderhalve week geleden uit een palmboom op de Fiji-eilanden viel. Omdat Richards klaagde over aanhoudende hoofdpijn besloten de artsen hem alsnog te opereren.

Eerder liet het management van de band nog weten dat de muzikant geen hersenoperatie hoefde te ondergaan. Omdat de Richards last hield van hoofdpijn besloten de artsen gisteren uit voorzorg toch te gaan opereren, zo verklaart het management.

Op dit ogenblik herstelt Richards van de operatie, die succesvol is verlopen. Een woordvoerster van The Rolling Stones heeft verklaard dat de rocker het nog steeds ziet zitten om deze zomer met de band op toernee te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')