Alleen als je originele account een ban heeft.quote:
quote:Op donderdag 11 september 2014 14:38 schreef Spongeboss het volgende:
Niet weten dat Deadprez 30.000 accounts voor zijn rekening neemt.
Neequote:
Donthatequote:Op donderdag 11 september 2014 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe heette jouw bazenkloon ook alweer?
Ik log via het TOR netwerk in op een anonieme proxie om daarmee een VPN op te zetten die weer via Darknet contact met FOK! maakt... heel duister allemaal... maar heel safequote:Op donderdag 11 september 2014 14:49 schreef Dimens het volgende:
Ik heb er wel meer dan 5. Ik post dag en nacht dus als ik niet met dit account post, dan post ik wel met mijn kloonaccount.
Doe ik ook met verschillende IP-adressen zodat het niet opvalt bij Admins als ze een IP-check doen.
Klopt. En je klonen dienen zich nog debieler te gedragenquote:Op donderdag 11 september 2014 14:58 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
klonen zijn toch juist verplicht als je een hardcore Fokker wil zijn?
Neequote:Op donderdag 11 september 2014 14:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Volgens mij is Biefstuk ook gewoon een kloon van jou.
Dat en 30cm.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:58 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
klonen zijn toch juist verplicht als je een hardcore Fokker wil zijn?
Paultjuuhquote:Op donderdag 11 september 2014 15:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn kloon nog niet ontdekt hebben__!!
Dus ik mag vijf klonenquote:Op donderdag 11 september 2014 14:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alleen als je originele account een ban heeft.
Kneusjes... Laat die "grappen" anders lekker op youtube ofzo..quote:Op donderdag 11 september 2014 14:37 schreef Kutmanager het volgende:
Dit kan natuurlijk helemaal niet, ik bedoel er zijn maar 70 duizend mensen.
Maar 1? Dacht dat jij een eckte was.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Heb maar 1 kloon account. Argo. Maar gebruik ik niet meer.
Jaaaaa, en we hebben er een.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kneusjes... Laat die "grappen" anders lekker op youtube ofzo..
Niet waar, het zijn er 140 duizend. 50% is vrouw, maar die weten natuurlijk niet hoe een computer werkt!quote:Op donderdag 11 september 2014 14:37 schreef Kutmanager het volgende:
Ik was net het profiel van deze user aan het bekijken: S15
en dat is dus de 430000 nogwatste user op fok. Dit kan natuurlijk helemaal niet, ik bedoel er zijn maar 70 duizend mensen. Dat zou dus betekenen dat iedereen naast een fok account meer dan 5 kloons heeft. Dat kan echt niet natuurlijk.
quote:Op donderdag 11 september 2014 18:08 schreef Eiwitshake het volgende:
Waarom zou iemand meerdere accounts willen hebben?
Ik gok op je eigen posts waarderen (quote:Op donderdag 11 september 2014 18:08 schreef Eiwitshake het volgende:
Verhaal doen in R&P zonder je ego te schaden natuurlijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:08 schreef Eiwitshake het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |