Nee, ik bedoel kan dat zo ja of nee?quote:Op zondag 14 september 2014 21:15 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Als je moderator bent wel. Maar ik dacht dat je mij een moderator vond. Moderators kennen elkaar toch?

Mijn grootste vraag is nog altijd, waarom? Wat denkt hij hiermee te bereiken?quote:Op zondag 14 september 2014 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het kost echt zo veel tijd. Dat zou echt heftig zijn.

Intriges en verdenkingen. Dat de één de ander is, en de ander weer een paar anderen tegelijk. Dat soort gedoe. Maar of ze daar iets van menen weet ik niet. Op eentje na, waarvan ik bijna zeker weet dat 'ie het echt denkt.quote:

onzinquote:Op zondag 14 september 2014 21:21 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Intriges en verdenkingen. Dat de één de ander is, en de ander weer een paar anderen tegelijk. Dat soort gedoe. Maar of ze daar iets van menen weet ik niet. Op eentje na, waarvan ik bijna zeker weet dat 'ie het echt denkt.

Hoe weet jij nou wat ik bijna zeker weet? Je weet niet eens over wie ik iets bijna zeker weet.quote:

Doe maar, en laat even weten hoe dat topic heet. Ik ga zeker kijken.quote:Op zondag 14 september 2014 21:27 schreef 00ll0l0l het volgende:
Zou dat gesloten kunnen worden als ik een onderwerp maak
Goed idee? Minimaal een basisabonnement nemen
Dus om over te filosoferen hier. Het is ook levensbeschouwelijk. Ivm geven-nemen. Dat is ook een hele levenshouding.

Goeie vraag. Vooral omdat je precies hetzelfde kunt bereiken door het niet te doen.quote:Op zondag 14 september 2014 21:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Mijn grootste vraag is nog altijd, waarom? Wat denkt hij hiermee te bereiken?

Geen idee. Ik snap ook niet hoe je hier lol aan kan beleven.quote:Op zondag 14 september 2014 21:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Mijn grootste vraag is nog altijd, waarom? Wat denkt hij hiermee te bereiken?

ok, maar kan ik er zeker van zijn dat het niet gesloten wordt?quote:Op zondag 14 september 2014 21:31 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Doe maar, en laat even weten hoe dat topic heet. Ik ga zeker kijken.
quote:Op zondag 14 september 2014 21:33 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Goeie vraag. Vooral omdat je precies hetzelfde kunt bereiken door het niet te doen.

Sorry, was even aan het DM'en. Nee, daar kun je niet zeker van zijn. Althans, wat mij betreft niet. Moet je echt aan de moderator vragen.quote:Op zondag 14 september 2014 21:41 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
ok, maar kan ik er zeker van zijn dat het niet gesloten wordt?
Ik houd mij niet bezig met dit soort dingen in ieder geval:
[..]

De abonnementen van Fok hebben verder weinig (niets) te maken met filosofie of levensbeschouwing. Een eventueel topic daarover kan beter in een ander forum.quote:Op zondag 14 september 2014 21:27 schreef 00ll0l0l het volgende:
Zou dat gesloten kunnen worden als ik een onderwerp maak
Goed idee? Minimaal een basisabonnement nemen
Dus om over te filosoferen hier. Het is ook levensbeschouwelijk. Ivm geven-nemen. Dat is ook een hele levenshouding.

okquote:Op zondag 14 september 2014 22:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
De abonnementen van Fok hebben verder weinig (niets) te maken met filosofie of levensbeschouwing. Een eventueel topic daarover kan beter in een ander forum.

omgeving maakt ze slechtbepalend aan informatie 00II0I0I. jammer slecht geinformeerd Pintpoint en Ser Capiocellatta. hihi edgy met intelligentie en begrijpelijkheid, ik zie je punt. het moet geestelijker worden.quote:Op zondag 14 september 2014 07:36 schreef 00ll0l0l het volgende:
He hallo 10011001subjectivisme
Ik maakte watje citeerde.
Ik persoonlijk zie niet waarom vaak van die monsters van reacties op zoiets. Of mensen komen er niet uit door de inderdaad enorm slechte informatie erover die nu bestaat. En ergere dingen. Alleen de kerkelijke instantie de schuld van alles geven schiet waarschijnlijk niet op/ waardeloos (echt). Ik bedoel zie TRU / Gevaar: het geestelijke . Zo moeilijk is dat toch niet? Ik heb nix aan extra slimheid of intelligentie dan ik er zo bijgerauscht heb. Ben ik desondanks dan toch de enige op de hele wereld die het ziet ??? [ afbeelding ]. Het lijkt er echt eerlijk op !! [ afbeelding ]
Wat je als antwoord gaf over de basis uit dat andere onderwerp was erg kort. Maar misschien is het al geen probleem meer?
Heel centraal zou dit in ieder geval kunnen zijn: http://forum.fok.nl/topic/2115328/1/999#142965135 Controversieel maar wel beoordeelbaar is dit om nog een voorbeeld te geven

Ja, er is inderdaad een soort van probleem. Ik denk dat er eens rustig naar gekeken moet worden door ''het volk''.quote:Op maandag 15 september 2014 08:17 schreef 10011001subjectivisme het volgende:
[..]
omgeving maakt ze slechtbepalend aan informatie 00II0I0I. jammer slecht geinformeerd Pintpoint en Ser Capiocellatta. hihi edgy met intelligentie en begrijpelijkheid, ik zie je punt. het moet geestelijker worden.

Het voornaamste probleem is: wat is het probleem?quote:Op maandag 15 september 2014 18:27 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Ja, er is inderdaad een soort van probleem.

Dat dus. Soms is het leven best simpel.quote:Op maandag 15 september 2014 18:57 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het voornaamste probleem is: wat is het probleem?

Zou kunnen. Kan ook dat ze er al klaar mee zijn. Erop uitgekeken of zo. Zo rustig, dat het niet opvalt.quote:Op maandag 15 september 2014 18:27 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
Ja, er is inderdaad een soort van probleem. Ik denk dat er eens rustig naar gekeken moet worden door ''het volk''.

quote:Op maandag 15 september 2014 18:57 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het voornaamste probleem is: wat is het probleem?
quote:Op maandag 15 september 2014 19:31 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Dat dus. Soms is het leven best simpel.
Ik begrijp niet waarom jullie het hier zo extreem voor blijven opnemen.quote:Op maandag 15 september 2014 19:34 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Zou kunnen. Kan ook dat ze er al klaar mee zijn. Erop uitgekeken of zo. Zo rustig, dat het niet opvalt.

Je vraagt het je in ieder geval af. Dat is een begin.quote:Op maandag 15 september 2014 21:00 schreef 00ll0l0l het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik begrijp niet waarom jullie het hier zo extreem voor blijven opnemen.

Wat is het dan?quote:Op maandag 15 september 2014 21:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je vraagt het je in ieder geval af. Dat is een begin.

Dat je daar zelf over nadenkt lijkt hier essentieel, gezien ook het grote aantal vruchteloze pogingen die in dit forum zijn gedaan om je dat uit te leggen. Dat laatste ga ik dan ook niet (meer) proberen.quote:

Maar wat is de gedachte erover?quote:Op maandag 15 september 2014 21:01 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je vraagt het je in ieder geval af. Dat is een begin.

Ik bedoel geen ruzie te maken, wat misschien zo kan lijken, maar dit is meer een soort van somatisch overkomend bedoelde uitspraak. Steeds geen duidelijke reactie.quote:Op maandag 15 september 2014 21:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat je daar zelf over nadenkt lijkt hier essentieel, gezien ook het grote aantal vruchteloze pogingen die in dit forum zijn gedaan om je dat uit te leggen. Dat laatste ga ik dan ook niet (meer) proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |