SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg potentiėle topshow, presentatoren die undercover worden belaagd door buurttokkies enzo.quote:Waar moeten pedofielen wonen? Manuel Venderbos gaat logeren bij pedofiel Marthijn en ervaart hoe het is om in een straat te wonen waar iedereen je haat. Johan Eikelboom gaat samen met pedofiel Ricardo terug naar de plekken waar hij ooit woonde en werd weggejaagd. Een bizarre rondreis kris kras door Nederland. Confrontaties met woedende buurtbewoners en een interview met Jules Mulder, behandelaar van pedofielen.
Vanavond om 21:55 na TV / The Undateables #6 Probleem zit tussen de wielen...0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
Nou ja zeg!quote:Op woensdag 10 september 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
Lekker plassen met je plastuitje over die kerel
En er dan trots op tv over vertellen, bizar.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:13 schreef zoem het volgende:
Mee op vakantie als oppas en dan stiekem sekswerkster zijn
Over mij heen geplast worden wil ik niet maar over een goedkoop hoertje plassen lijkt mij nog best leukquote:Op woensdag 10 september 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
Lekker plassen met je plastuitje over die kerel
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over mij heen geplast worden wil ik niet maar over een goedkoop hoertje plassen lijkt mij nog best leuk
Vind ik ook, beelden laten zien en alles.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
Dan moet je ook wel all the way gaan hoor annemar
Over die meid van net zou ik wel heen plassen hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over mij heen geplast worden wil ik niet maar over een goedkoop hoertje plassen lijkt mij nog best leuk
Als hij zo dom was had hij niet zoveel geld gehad en die charmesquote:Op woensdag 10 september 2014 22:17 schreef Tem het volgende:
Die man denkt toch ook; wat een rare praat voor een hoer.
Is behoorlijk herkenbaar inderdaad.. als je diegene zou kennen denk ik dat je het gewoon ziet.quote:
Waarschijnlijk vraagt hij zich ook af, of ze wel wat overhoudt voor de plasseks, na al die toilet bezoekjes.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:17 schreef Tem het volgende:
Die man denkt toch ook; wat een rare praat voor een hoer.
Smerige geintjes van de EO.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is behoorlijk herkenbaar inderdaad.. als je diegene zou kennen denk ik dat je het gewoon ziet.
Kan je ze gewoon voor aanklagenquote:Op woensdag 10 september 2014 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Smerige geintjes van de EO.
God straft meteen!quote:Op woensdag 10 september 2014 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Smerige geintjes van de EO.
Jammer dat z'n telefoon niet alsnog afgingquote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
Haha hij heeft net die fake-call knop ingedrukt om nu allemaal leuke dingen over haar te zeggen om haar te paaiengenius!
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
Oh god hij wil met haar naar het toilet, mag ze even over hem heen plassen.
Bohquote:Op woensdag 10 september 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
Oh god hij wil met haar naar het toilet, mag ze even over hem heen plassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
duhhhquote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
deze ga ik kijken over die kampers
Ik ookquote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
deze ga ik kijken over die kampers
Dat was een bazenprogrammaquote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef Geo4kant het volgende:
Stiekem een beetje probleemwijken nostalgie gevoelens
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef Karina het volgende:
Als dit acteurs zijn zijn het wel goeie
Nee, dat doe ik weer nietquote:Op woensdag 10 september 2014 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo was?Jij wilt zeggen dat jij niet minstens 3x per jaar het nog een keer terug kijkt?
Ik moet toch ook Zon Zee Ziekenhuis kijkenquote:Op woensdag 10 september 2014 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo was?Jij wilt zeggen dat jij niet minstens 3x per jaar het nog een keer terug kijkt?
Er schuilt ook wel een beetje een kamper in jou hé ouwe hooligan Rensiequote:Op woensdag 24 september 2014 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
LEEF ALS EEN ZIGEUNER LACH ALS EEN CLOWN
Kut, dubbelquote:Op woensdag 24 september 2014 22:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Er schuilt ook wel een beetje een kamper in jou hé ouwe hooligan Rensie
Nee man... niet echt.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Er schuilt ook wel een beetje een kamper in jou hé ouwe hooligan Rensie
En geen belasting betalen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:11 schreef Nielsch het volgende:
Hoe krijgen ze eigenlijk altijd die plekken voor die "woonwagens" van ze? Cadeautje van de PvdA ofzo? Ik wil ook wel gratis grond voor een huis.
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:19 schreef Mansjester het volgende:
Wat een schijt hypocrieten zijn het toch ook hé
Altijd in de slachtofferrol maar ondertussen wel interessant doen over criminele acties enzo die ze doen
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Je staat niet waterpas. Kwijl loopt uit je linkermondhoek.
quote:
Kempi vertoont zich daar niet. Die zit in woenselquote:
HAHAHAHHAHAHAHAHquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:12 schreef Tem het volgende:
Dan gaan we echt te keer net als Black en Dekker
Iedereen zegt lekka lekka lekka lekka lekka
Zo hypocriet als de pest die mensen die ontkennen dat er een probleem is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:
Dus het is een jankjood die verhalen verzint?
Premature conclusie nietwaar?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:13 schreef Specularium het volgende:
Dus het is een jankjood die verhalen verzint?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:15 schreef StarGazer het volgende:
Gvd, wat woon ik toch in een pauperstad
sowieso een neuk geven om wie er naast je woontquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iemand wegpesten om welk geloof dan ook is schandalig.
Zegt de ajaxfanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
Schilderswijk en Duindorp.
Opflikkeren met die kneuzen.
nee met zo'n instelling zal het ook gezellig zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef appelen het volgende:
[..]
sowieso een neuk geven om wie er naast je woont
Blijkbaar hebben zulke mensen zo'n spannend leven dat dat nodig isquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:19 schreef appelen het volgende:
[..]
sowieso een neuk geven om wie er naast je woont
Hele buurt is toch vrij.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
Op een doordeweekse dag een borrel willen organiseren
Ze gaan zo nog een keer terug, de laatste 5 minuten waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:02 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is een herhaling blijkbaar ?
quote:
quote:In hun hang naar het perfecte lichaam grijpen steeds meer jongeren naar stimulerende middelen zoals anabole steroļde. De gezondheidsrisico's zijn groot en de verslavingskans is hoog. Hoe krijg je binnen een zo kort mogelijke tijd een gespierd lichaam? Johan Eikelboom neemt de proef op de som en ontdekt de illegale handel in anabole steroļde. Lukt het hem om binnen tien weken een bodybuilder van formaat te worden? Danny Ghosen duikt in de wereld van de anabolenhandel.
In objectiviteit heeft dit programma nooit uitgeblonken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:14 schreef bdd8 het volgende:
Best sneu hoe duidelijk het is hoe dit programma wordt geknipt en geplakt in het voordeel van de reporters. Vindt het nogal nep allemaal, totaal niet objectief.
Misschien komen er wel FOK!kers in beeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:01 schreef luckass het volgende:
Zometeen over versiercoaches. Kunnen wij FOK!kers misschien nog wat van opsteken.
Als ze maar niet beginnen over highclass, meerijden in de auto en samen zwemmenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien komen er wel FOK!kers in beeld.
Firefly of hoe heet die kerel?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 14 oktober 2015 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien komen er wel FOK!kers in beeld.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:12 schreef Chai het volgende:
Hahah bij googlen op datingcoach, was 'datingcoach Judith' de eerste suggestie
kinkyquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:13 schreef luckass het volgende:
[..]
ja het lukt mij nooit zonder chloroform hoor
Hoiquote:
Lijkt op jouw UIquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:17 schreef MrSalazar het volgende:
Die gast is teringlelijk. Dat gebit.![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ben jij al in beeld geweest trouwens
Niet die negro.quote:
Kwantiteit boven kwaliteit jatochhquote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:20 schreef luckass het volgende:
[..]
gewoon de lat laag leggen niks mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |