Hoezo, je bent er toch al?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:35 schreef BlauweTijger het volgende:
inb4 gymnerds die alles denken te weten
sowieso ik beat je in armpje drukkenquote:Op woensdag 10 september 2014 23:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar ik weet ook kk veel dus wat moet je.
Is 20 reps met 10 kg voldoende of gewoon 1x 200 kg banken?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar ik weet ook kk veel dus wat moet je.
Ik ben toevallig kampioen armpjedrukken in Danzig, dus betwijfel het.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
sowieso ik beat je in armpje drukken
Je deed mee met de dames poule zekerquote:Op woensdag 10 september 2014 23:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben toevallig kampioen armpjedrukken in Danzig, dus betwijfel het.
1 x 200quote:Op woensdag 10 september 2014 23:41 schreef Eyip het volgende:
[..]
Is 20 reps met 10 kg voldoende of gewoon 1x 200 kg banken?
hahhahaha ;p ja en daarna heb ik ze allemaal geneukkkttt xDquote:Op woensdag 10 september 2014 23:41 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je deed mee met de dames poule zeker
Was vast je linkerhand omdat je rechter wat pijnlijk was.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahhahaha ;p ja en daarna heb ik ze allemaal geneukkkttt xD
ecto gespot.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:31 schreef peterkailey het volgende:
TS was aan het bankdrukken en besloot zijn persoonlijke record te verbreken en even zonder spotter 2 keer 25 kilo te duwen.
Ging goed tot de 5e rep, totdat ik voelde dat mijn borst en armen tegen het limiet aan zaten. Toch ging ik door (beetje stoer doen voor die fitness dames) en ja hoor, spieren begeven het en hele stang valt op mijn gezicht. Overal bloed iedereen gillen enzo, echt een kut situatie.
Klacht: overhypte smith machine die altijd bezet is
hahaha made their pussy look like lasagne ahahahahquote:Op woensdag 10 september 2014 23:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahhahaha ;p ja en daarna heb ik ze allemaal geneukkkttt xD
quote:Op woensdag 10 september 2014 23:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
hahaha made their pussy look like lasagne ahahahah
stang van 25 hebben wij geloof ikquote:Op woensdag 10 september 2014 22:48 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wie gaat bankdrukken er met iets anders dan een olympische stang?
tja ik kan me voorstellen dat je gaat zwieberen voordat je al je kracht verliest.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:53 schreef tailfox het volgende:
Maar hoord de stang niet op je keel borst of kin komen? Alles daarboven doe je iets fout
nouja paar keer geplet door stang en kwam bij mij alleen maar op mijn borstquote:Op donderdag 11 september 2014 00:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
tja ik kan me voorstellen dat je gaat zwieberen voordat je al je kracht verliest.
Gebeurde vlak voordat hij terug op de stanghouder zatquote:Op donderdag 11 september 2014 00:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
tja ik kan me voorstellen dat je gaat zwieberen voordat je al je kracht verliest.
hoever naar voren lig jij?quote:Op donderdag 11 september 2014 00:13 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Gebeurde vlak voordat hij terug op de stanghouder zat
De houder zit gewoon te ver achter de bank, heel onhandig met terugzetten.quote:Op donderdag 11 september 2014 00:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoever naar voren lig jij?
(ik ben echt heel lang dus ik kan maar net me kin voorbij de stang leggen
dan snap ik het:pquote:Op donderdag 11 september 2014 00:22 schreef peterkailey het volgende:
[..]
De houder zit gewoon te ver achter de bank, heel onhandig met terugzetten.
Als hij op je kin komt ook, beetje verkeerde kan op nietquote:Op woensdag 10 september 2014 23:53 schreef tailfox het volgende:
Maar hoord de stang niet op je keel borst of kin komen? Alles daarboven doe je iets fout
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |