Zo'n slappe lul voelt echt vies in je volgens mij.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch niet logisch?
Afknappen op een teken van opwinding?
'Iew, je lul is veel te hard, net betonstaaf.'
Ja, maar het is niet echt alsof je daar zelf iets aan kan doen.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het geval van veel nattigheid kan ik me best voorstellen dat er wat op afgeknapt wordt, hoor. Soms is het echt net een zwembad.
Afknappen op een te kleine lul gebeurd wel. En misschien ook wel een te grote lulquote:Op woensdag 10 september 2014 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch niet logisch?
Afknappen op een teken van opwinding?
'Iew, je lul is veel te hard, net betonstaaf.'
Nou ja, ik kan 't inhouden, met wat moeite.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet echt alsof je daar zelf iets aan kan doen.
Het bezitten van een penis is geen teken van seksuele opwindingquote:Op woensdag 10 september 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Afknappen op een te kleine lul gebeurd wel. En misschien ook wel een te grote lul
Als het over 280 posts nog steeds over kutvocht gaat, even onthoudenquote:
Whehehe.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Maar mijn interesse is wel gewekt.
Jij maakt dezelfde soort opmerkingen als Faxie, maar bij jou zie ik ze wel werkenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Altijd al onder een waterval willen staan.
Niets wat een paar handdoeken kunnen oplossenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het geval van veel nattigheid kan ik me best voorstellen dat er wat op afgeknapt wordt, hoor. Soms is het echt net een zwembad.
Ja, maar het lichaam doet wat het doet, en wil wat het wilquote:Op woensdag 10 september 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan 't inhouden, met wat moeite.
Nee, dat uit zich in de stand waarin hij staatquote:Op woensdag 10 september 2014 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Het bezitten van een penis is geen teken van seksuele opwinding
Hep zijn pic? Wat?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het over 280 posts nog steeds over kutvocht gaat, even onthouden
[..]
Whehehe.
Had je Hep zijn pic nou al gezien?
[..]
Jij maakt dezelfde soort opmerkingen als Faxie, maar bij jou zie ik ze wel werken
Ik heb de volledige controle over mijn lichaamquote:Op woensdag 10 september 2014 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar het lichaam doet wat het doet, en wil wat het wil
Kloptquote:Op woensdag 10 september 2014 21:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Het bezitten van een penis is geen teken van seksuele opwinding
Met mond open?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Altijd al onder een waterval willen staan.
True, maar niet iedereen is hetzelfdequote:Op woensdag 10 september 2014 21:33 schreef STING het volgende:
[..]
Niets wat een paar handdoeken kunnen oplossen
Kanariegeel.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt
De kleur van eikel dan. Ofzo
ja, je hebt gelijk. Ik moet oppassen.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het over 280 posts nog steeds over kutvocht gaat, even onthouden
[..]
Whehehe.
Had je Hep zijn pic nou al gezien?
[..]
Jij maakt dezelfde soort opmerkingen als Faxie, maar bij jou zie ik ze wel werken
Weet je dat niet meer?quote:
"Euw, je eikel is te paars. Ga maar weer weg."quote:Op woensdag 10 september 2014 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt
Haha als de eikel een soort kleurig lampje is die oplicht bij opwinding.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt
Oh, ik kan het wel inhouden, hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar het lichaam doet wat het doet, en wil wat het wil
Dat lijkt mij niet goedquote:
Wat wil je weten Kaneeltje?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel me meer, ik ben geïntrigeerd.
Waarom zou je dat doen dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik kan het wel inhouden, hoor. Alleen is dat niet zo heel prettig
.
Oh, ik geloof niet dat ik dat kan zeggen in bepaalde situaties.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb de volledige controle over mijn lichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |