Damnquote:Op woensdag 10 september 2014 21:26 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet opeens aan regenpijp denken, maar dat slaat natuurlijk nergens op
Is dat zo?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:27 schreef STING het volgende:
Een natte aardbei is altijd beter dan een droge, zullen we maar zeggen.
Ach, dat heeft iedereen weleens denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tell me about it. Ik heb me wel eens flink geschaamd.
Helaas nog nooit meegemaakt, dat lijkt me gek genoeg best opwindend.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, Straw is ook een wandelende waterval?
Is kaneel.rar aangekomen dus?quote:
Dank je Royquote:
Snel een doekje pakkenquote:
De meeste mannen zeggen dat ook als geil te ervaren. Maar dat kan ook gelogen zijnquote:Op woensdag 10 september 2014 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, dat heeft iedereen weleens denk ik.
[..]
Helaas nog nooit meegemaakt, dat lijkt me gek genoeg best opwindend.
Die was wel baas geweest.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is kaneel.rar aangekomen dus?
[..]
Dank je Roy
Ik twijfelde tussen deze en: Suske en Wiske en de Wandelende Waterval. Maar die leek me te lang.
Tja, wie weet kan ik je daar ooit antwoord op geven, maar voor nu blijft het bij 'ik denk dat'quote:Op woensdag 10 september 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meeste mannen zeggen dat ook als geil te ervaren. Maar dat kan ook gelogen zijn.
Vandaar dat je ook eigenlijk spuitelf als ondertitel hebt?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Wow zo subtiel.
Ach, opdrogen kan nog altijd als ik oud en verlept ben.
Nee. Maar mijn interesse is wel gewekt.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is kaneel.rar aangekomen dus?
[..]
Dank je Roy
Ik twijfelde tussen deze en: Suske en Wiske en de Wandelende Waterval. Maar die leek me te lang.
Is toch niet logisch?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meeste mannen zeggen dat ook als geil te ervaren. Maar dat kan ook gelogen zijn.
Vertel me meer, ik ben geïntrigeerd.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Wow zo subtiel.
Ik kan beamen dat dat zo is.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel lief van Kaneelquote:Op woensdag 10 september 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
Toch leuk dat Samzz ook eens een naamtt krijgt.
Ze heeft volgens mij weleens een eerder een natte naam TT gehadquote:Op woensdag 10 september 2014 21:30 schreef Fascination het volgende:
Toch leuk dat Samzz ook eens een naamtt krijgt.
Altijd al onder een waterval willen staan.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Wow zo subtiel.
In het geval van veel nattigheid kan ik me best voorstellen dat er wat op afgeknapt wordt, hoor. Soms is het echt net een zwembad.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch niet logisch?
Afknappen op een teken van opwinding?
'Iew, je lul is veel te hard, net betonstaaf.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |