Uiteraard Yatsquote:Op woensdag 10 september 2014 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Wingman kaneel. Ben je ook in te schakelen buiten fok?
Ja hoor.quote:
Bam... Is dat een associatie die ik moet wetenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:46 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb ik 1 associatie bij: Bam.
Ik ben vrij open minded op dat gebied. Altijd al geweest.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:45 schreef yats het volgende:
[..]
Eerlijke antwoorden, dat durft ook niet iedereen.
Oh, geen praktijkexamen?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed zo. Stuur je aantekeningen straks maar, ik ben wel benieuwd.
Ja, heeft zo z'n voor en nadelen.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ook herkenbaar dus voor jou?
Dat is bij mannen echt niet andersquote:Op woensdag 10 september 2014 21:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ook herkenbaar dus voor jou?
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uiteraard Yats
Had je iemand op het oog?
Maar ze flirt met je terug. Dat heeft Faxie nog niet voor elkaar gekregenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh, geen praktijkexamen?
Shit, I'm turning into the Faxman
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 10 september 2014 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is bij mannen echt niet anders
Idem hier, maar ik schaam me ook niet snel over dat soort dingenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben vrij open minded op dat gebied. Altijd al geweest.
Ik ben dan ook een bijzonder kindquote:Op woensdag 10 september 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ze flirt met je terug. Dat heeft Faxie nog niet voor elkaar gekregen
Wat.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:49 schreef Fascination het volgende:
Voor de vrouwen hier: vinden jullie een penis soms niet wat van een schaaldier weghebben?
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:49 schreef Fascination het volgende:
Voor de vrouwen hier: vinden jullie een penis soms niet wat van een schaaldier weghebben?
Een schaaldier? Meer van een naaktslak-achtig iets.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:49 schreef Fascination het volgende:
Daar bedoel ik meer mee dat er echt niet altijd een directe aanraking hoeft te zijn om hard te worden.quote:
Ik kan oprecht zeggen dat ik daar (gelukkig) nog nooit over heb nagedacht.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:49 schreef Fascination het volgende:
?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:49 schreef Fascination het volgende:
De mijne is garnaaltje genoemd. Dus...quote:Op woensdag 10 september 2014 21:49 schreef Fascination het volgende:
Eh wat? Heb je er ooit 1 in het echt gezien fas? Een schaaldier, serious?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:49 schreef Fascination het volgende:
Ik zal je nog eens foto's sturen.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:49 schreef Fascination het volgende:
Baalmomentje, maar verder prima. Soms word ik zo moe van mezelf.quote:
Mooi zo! En zie hierboven, haha.quote:
Druk! Verder wel prima hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Het bambi, dat is even geleden. Hoe is het?
quote:
Gniffeltquote:Op woensdag 10 september 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens foto's sturen.
*proest*quote:Op woensdag 10 september 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens foto's sturen.
Ehm, nee? Nou vind ik het uberhaupt geen prachtige dingen, maar die associatie heb ik nooit gehad.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:49 schreef Fascination het volgende:
Eens, een goede voorbereiding is het halve werk. Of zo.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet ik even nadenken hoe we dat het beste kunnen toetsen.
Wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Baalmomentje, maar verder prima. Soms word ik zo moe van mezelf.
[..]
Mooi zo! En zie hierboven, haha.
[..]
Druk! Verder wel prima hoor.
[..]![]()
Fas, ik denk dat we dit stelletje in het schema op kunnen nemenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan moet ik even nadenken hoe we dat het beste kunnen toetsen.
Schema? Waar?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fas, ik denk dat we dit stelletje in het schema op kunnen nemen
Hoeveel schema's heb jij?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?
[..]
Wie staan er tot nu toe allemaal in?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?
[..]
Als in eentje die ik gelijk voel zittenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bam... Is dat een associatie die ik moet weten?
Ah ja, jij bent niet zo'n geoefende drinkerquote:Op woensdag 10 september 2014 21:54 schreef STING het volgende:
[..]
Als in eentje die ik gelijk voel zitten
Schema op Fas haar laptop dat bijhoudt wie er met wie seks heeft gehad.quote:
Euhm, een voor seks, een voor dates, een voor voetbal, een voor mogelijke trio's, een voor wanneer ik de vogels eten moet geven.quote:
Weet ik niet uit mijn hoofdquote:Op woensdag 10 september 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie staan er tot nu toe allemaal in?
Wie moet je neuken om die in te mogen zien?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schema op Fas haar laptop dat bijhoudt wie er met wie seks heeft gehad.
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
Ja, kan het niet goed omschrijven. Zo week en die glanzende kop. Echt zo'n dier lijkt het.Op plaatjes ziet het er wel oké uit.
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie moet je neuken om die in te mogen zien?
Kanon heb ik al lang niet meer op.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, jij bent niet zo'n geoefende drinker. Kanonnen vallen zwaarder, though.
Fas.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fas of mij. Maar Fas is knapper dus iedereen gaat voor haar.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gehehehe Fas, never change.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
Ja, kan het niet goed omschrijven. Zo week en die glanzende kop. Echt zo'n dier lijkt het.Op plaatjes ziet het er wel oké uit.
Allemaal mensen om me heen doen trouwen enzo, terwijl het enigzins leuke contact dat ik met een christelijke jongen had helemaal stilgevallen is. Dus nu ben ik weer bang aan het zijn dat ik nooit een christelijke jongen ga vinden die mij net zo leuk vindt als ik hem, of dat ik zo'n jongen pas vind als mijn biologische klok geeneens meer kan rammelen. En verstandelijk weet ik wel dat het nergens op slaat en ik nog heel jong ben enzo. Maar als iedereen dan gaat trouwen wordt ik daar toch een beetje mismoedig van.quote:
Kusje erop?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Baalmomentje, maar verder prima. Soms word ik zo moe van mezelf.
[..]
Mooi zo! En zie hierboven, haha.
[..]
Druk! Verder wel prima hoor.
[..]![]()
Klopt helemaalquote:Op woensdag 10 september 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja, jij bent niet zo'n geoefende drinker. Kanonnen vallen zwaarder, though.
Awwww. Dat komt heus wel goed hoor. Je bent hartstikke leuk en tof.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Allemaal mensen om me heen doen trouwen enzo, terwijl het enigzins leuke contact dat ik met een jongen had helemaal stilgevallen is. Dus nu ben ik weer bang aan het zijn dat ik nooit een christelijke jongen ga vinden die mij net zo leuk vindt als ik hem, of dat ik zo'n jongen pas vind als mijn biologische klok geeneens meer kan rammelen. En verstandelijk weet ik wel dat het nergens op slaat en ik nog heel jong ben enzo. Maar als iedereen dan gaat trouwen wordt ik daar toch een beetje mismoedig van.
Ik vraag me af waar ze punani's mee vergelijkt.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fas maakt mij onzeker over mogelijke vergelijkingen van mijn penis met schaaldieren. Ik vind haar niet meer aardig.
Ik heb hem wel ingezienquote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fas.
Vandaar dat niet 1 man weet hoe het er uit ziet
Ik heb een glimwormquote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fas maakt mij onzeker over mogelijke vergelijkingen van mijn penis met schaaldieren. Ik vind haar niet meer aardig.
Schelpdieren denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar ze punani's mee vergelijkt.
Ja pas als je zo oud als mij bent moet je je zorgen gaan maken.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww. Dat komt heus wel goed hoor. Je bent hartstikke leuk en tof.En je bent inderdaad nog heel erg jong.
Onsje door elkaar gewaaid rookvlees toch.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar ze punani's mee vergelijkt.
Een Christelijk iemand moet toch juist wel makkelijk te vinden zijn? Qua gemeenschappen/de kerk etc.? Dating sites? Evenementen? Sorry, ben wel een leek in die wereldquote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Allemaal mensen om me heen doen trouwen enzo, terwijl het enigzins leuke contact dat ik met een christelijke jongen had helemaal stilgevallen is. Dus nu ben ik weer bang aan het zijn dat ik nooit een christelijke jongen ga vinden die mij net zo leuk vindt als ik hem, of dat ik zo'n jongen pas vind als mijn biologische klok geeneens meer kan rammelen. En verstandelijk weet ik wel dat het nergens op slaat en ik nog heel jong ben enzo. Maar als iedereen dan gaat trouwen wordt ik daar toch een beetje mismoedig van.
Ai, deels herkenbaar overigens.Maar het komt wel goed met jouquote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Allemaal mensen om me heen doen trouwen enzo, terwijl het enigzins leuke contact dat ik met een christelijke jongen had helemaal stilgevallen is. Dus nu ben ik weer bang aan het zijn dat ik nooit een christelijke jongen ga vinden die mij net zo leuk vindt als ik hem, of dat ik zo'n jongen pas vind als mijn biologische klok geeneens meer kan rammelen. En verstandelijk weet ik wel dat het nergens op slaat en ik nog heel jong ben enzo. Maar als iedereen dan gaat trouwen wordt ik daar toch een beetje mismoedig van.
Of er was een derde partij in het spel!quote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Yats heeft Fas gedaan![]()
Of Fas Yats
And so the plot thickensquote:Op woensdag 10 september 2014 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of er was een derde partij in het spel!
Oeh, je bent erop achteruit gegaanquote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt helemaal![]()
Oh ja, Grolsch Kanon, al een tijdje niet meer gehad. Net als La Trappe eigenlijk
Nu is het voornamelijk HJ, als ik al bier drink
Eh nee, ik heb het gewoon heel lief gevraagdquote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Yats heeft Fas gedaan![]()
Of Fas Yats
Het Keldertje is niet echt mijn ding, sorry.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet vergeten beeldmateriaal te schieten. FOK! Fappening
Ja.quote:
Ja nou kijk, verstandelijk kan ik mezelf dat ook wel vertellen. Gevoelsmatig loop ik ondertussen zo'n 3 jaar achter op de meeste van mijn vriendinnen, terwijl we op de middelbare school altijd dachten dat ik als allereerste getrouwd zou zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww. Dat komt heus wel goed hoor. Je bent hartstikke leuk en tof.En je bent inderdaad nog heel erg jong.
Gelukkig heb je in de gaten dat het niet realistisch is.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Shitquote:Op woensdag 10 september 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, je bent erop achteruit gegaan.
Het zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien was ik het wel [ afbeelding ]
ALS ik. DAN mij. Goddamnit dudequote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja pas als je zo oud als mij bent moet je je zorgen gaan maken.
KPD bedoel jequote:Op woensdag 10 september 2014 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het Keldertje is niet echt mijn ding, sorry.
Taalnaziquote:Op woensdag 10 september 2014 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ALS ik. DAN mij. Goddamnit dude
Niet mijn schuld dat Danny de grammatica correctie niet werkend krijgtquote:Op woensdag 10 september 2014 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ALS ik. DAN mij. Goddamnit dude
Dat zou je denken he. Maar datingsite ben ik nu aan het proberen, voelt heel geforceerd en vervelend. Evenementen komen later in het seizoen pas weer. En bij mij in de kerk is het merendeel al getrouwd.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef STING het volgende:
[..]
Een Christelijk iemand moet toch juist wel makkelijk te vinden zijn? Qua gemeenschappen/de kerk etc.? Dating sites? Evenementen? Sorry, ben wel een leek in die wereld
Waarom moet hij perse christelijk zijn dan..?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zou je denken he. Maar datingsite ben ik nu aan het proberen, voelt heel geforceerd en vervelend. Evenementen komen later in het seizoen pas weer. En bij mij in de kerk is het merendeel al getrouwd.Nee dat valt wel mee denk ik, maar ik weet gewoon niet zo goed hoe je zo'n contact 'begint' dan.
Maar is het echt heel belangrijk dat hij zelf ook een Christen is? Is het niet genoeg als hij accepteert dat jij dat bent en je bijhorende keuzes respecteert?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zou je denken he. Maar datingsite ben ik nu aan het proberen, voelt heel geforceerd en vervelend. Evenementen komen later in het seizoen pas weer. En bij mij in de kerk is het merendeel al getrouwd.Nee dat valt wel mee denk ik, maar ik weet gewoon niet zo goed hoe je zo'n contact 'begint' dan.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 september 2014 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja ik vond het ook ehh boeiend allemaal, tijd om te slapen.
Slaap lekker Straw!quote:Op woensdag 10 september 2014 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh Chaike, je maakt me zo gelukkig. <3quote:Op woensdag 10 september 2014 22:01 schreef Chai het volgende:
Ik moest echt keihard lachen om Fas haar beschrijving.![]()
![]()
Bij het eerstvolgende gezellige rl piemelgesprek ga ik haar sowieso citeren.
Heb ik je weggejaagd met poedeliewoepsie?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Na de gesprekken met mijn ex heb ik me wel gerealiseerd dat ik dat heel graag zou delen met een eventuele partner, naast het feit dat ik mijn toekomstige kinderen graag met het geloof op wil voeden.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je in de gaten dat het niet realistisch is.
Maar geloof is nu iets belangrijker voor je geworden? Het maakt het er natuurlijk niet gemakkelijker op, maar er zijn zat christelijke jongens. Kan me niet voorstellen dat er daar geen leuke bij zit
Je kunt weten hoe je leven uiteindelijk gaat lopen. Maar is het zo'n must om getrouwd te zijn dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ja nou kijk, verstandelijk kan ik mezelf dat ook wel vertellen. Gevoelsmatig loop ik ondertussen zo'n 3 jaar achter op de meeste van mijn vriendinnen, terwijl we op de middelbare school altijd dachten dat ik als allereerste getrouwd zou zijn.
Nu heb ik maar de deal gesloten dat zij pas aan kinderen beginnen wanneer ik getrouwd ben.
Trustequote:Op woensdag 10 september 2014 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Niks taalnazi. Beschaving ende opvoeding ende scholing. Of beter gezegd; het gebrek eraan.quote:
Op OkCupid kun je volgens mij in ieder geval je geloof invullen en daarop laten matchen.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Na de gesprekken met mijn ex heb ik me wel gerealiseerd dat ik dat heel graag zou delen met een eventuele partner, naast het feit dat ik mijn toekomstige kinderen graag met het geloof op wil voeden.
Ja dat dacht ik ook. Maar het is wel heel lastig, weet ik nu uit ervaring. Het wereldbeeld is anders, en op heel veel dingen geeft dat niet. Maar bij mijn ex merkte ik dat zodra je dan echt aan een toekomst gaat denken het bij de opvoeding van eventuele kinderen wel écht een struikelpunt is.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar is het echt heel belangrijk dat hij zelf ook een Christen is? Is het niet genoeg als hij accepteert dat jij dat bent en je bijhorende keuzes respecteert?
Slaap lekker.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Zou je Chai doen?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh Chaike, je maakt me zo gelukkig. <3
Hmm, begrijpelijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Na de gesprekken met mijn ex heb ik me wel gerealiseerd dat ik dat heel graag zou delen met een eventuele partner, naast het feit dat ik mijn toekomstige kinderen graag met het geloof op wil voeden.
Wel jou w schuld dat je het zelf niet wist. Maar dat excuus gaat dus niet meer op.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet mijn schuld dat Danny de grammatica correctie niet werkend krijgt
Mijn zusje gebruikt nog steeds 'me' als bezittelijk voornaamwoordquote:Op woensdag 10 september 2014 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks taalnazi. Beschaving ende opvoeding ende scholing. Of beter gezegd; het gebrek eraan.
Ik las mu dus hoiquote:Op woensdag 10 september 2014 22:08 schreef aeque het volgende:
Volgens mij kan ik net zo goed tegen een muur lullen.
Dat lijkt me inderdaad lastig. Een vriendin van mij is ook christelijk en daardoor krijg ik ook weleens mee wat voor struggles zoiets kan geven.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Maar het is wel heel lastig, weet ik nu uit ervaring. Het wereldbeeld is anders, en op heel veel dingen geeft dat niet. Maar bij mijn ex merkte ik dat zodra je dan echt aan een toekomst gaat denken het bij de opvoeding van eventuele kinderen wel écht een struikelpunt is.
Nouja, ik wil kinderen, en ik vind het mooi als kinderen binnen een huwelijk geboren worden. En trouwen lijkt me gewoon heeel mooi.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt weten hoe je leven uiteindelijk gaat lopen. Maar is het zo'n must om getrouwd te zijn dan?Is dat iets vanuit het geloof wat het belangrijk maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |