Awwww. Dat komt heus wel goed hoor. Je bent hartstikke leuk en tof.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Allemaal mensen om me heen doen trouwen enzo, terwijl het enigzins leuke contact dat ik met een jongen had helemaal stilgevallen is. Dus nu ben ik weer bang aan het zijn dat ik nooit een christelijke jongen ga vinden die mij net zo leuk vindt als ik hem, of dat ik zo'n jongen pas vind als mijn biologische klok geeneens meer kan rammelen. En verstandelijk weet ik wel dat het nergens op slaat en ik nog heel jong ben enzo. Maar als iedereen dan gaat trouwen wordt ik daar toch een beetje mismoedig van.
Ik vraag me af waar ze punani's mee vergelijkt.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fas maakt mij onzeker over mogelijke vergelijkingen van mijn penis met schaaldieren. Ik vind haar niet meer aardig.
Ik heb hem wel ingezienquote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fas.
Vandaar dat niet 1 man weet hoe het er uit ziet
Ik heb een glimwormquote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fas maakt mij onzeker over mogelijke vergelijkingen van mijn penis met schaaldieren. Ik vind haar niet meer aardig.
Schelpdieren denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar ze punani's mee vergelijkt.
Ja pas als je zo oud als mij bent moet je je zorgen gaan maken.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww. Dat komt heus wel goed hoor. Je bent hartstikke leuk en tof.En je bent inderdaad nog heel erg jong.
Onsje door elkaar gewaaid rookvlees toch.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar ze punani's mee vergelijkt.
Een Christelijk iemand moet toch juist wel makkelijk te vinden zijn? Qua gemeenschappen/de kerk etc.? Dating sites? Evenementen? Sorry, ben wel een leek in die wereldquote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Allemaal mensen om me heen doen trouwen enzo, terwijl het enigzins leuke contact dat ik met een christelijke jongen had helemaal stilgevallen is. Dus nu ben ik weer bang aan het zijn dat ik nooit een christelijke jongen ga vinden die mij net zo leuk vindt als ik hem, of dat ik zo'n jongen pas vind als mijn biologische klok geeneens meer kan rammelen. En verstandelijk weet ik wel dat het nergens op slaat en ik nog heel jong ben enzo. Maar als iedereen dan gaat trouwen wordt ik daar toch een beetje mismoedig van.
Ai, deels herkenbaar overigens.Maar het komt wel goed met jouquote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Allemaal mensen om me heen doen trouwen enzo, terwijl het enigzins leuke contact dat ik met een christelijke jongen had helemaal stilgevallen is. Dus nu ben ik weer bang aan het zijn dat ik nooit een christelijke jongen ga vinden die mij net zo leuk vindt als ik hem, of dat ik zo'n jongen pas vind als mijn biologische klok geeneens meer kan rammelen. En verstandelijk weet ik wel dat het nergens op slaat en ik nog heel jong ben enzo. Maar als iedereen dan gaat trouwen wordt ik daar toch een beetje mismoedig van.
Of er was een derde partij in het spel!quote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Yats heeft Fas gedaan![]()
Of Fas Yats
And so the plot thickensquote:Op woensdag 10 september 2014 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of er was een derde partij in het spel!
Oeh, je bent erop achteruit gegaanquote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt helemaal![]()
Oh ja, Grolsch Kanon, al een tijdje niet meer gehad. Net als La Trappe eigenlijk
Nu is het voornamelijk HJ, als ik al bier drink
Eh nee, ik heb het gewoon heel lief gevraagdquote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Yats heeft Fas gedaan![]()
Of Fas Yats
Het Keldertje is niet echt mijn ding, sorry.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet vergeten beeldmateriaal te schieten. FOK! Fappening
Ja.quote:
Ja nou kijk, verstandelijk kan ik mezelf dat ook wel vertellen. Gevoelsmatig loop ik ondertussen zo'n 3 jaar achter op de meeste van mijn vriendinnen, terwijl we op de middelbare school altijd dachten dat ik als allereerste getrouwd zou zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww. Dat komt heus wel goed hoor. Je bent hartstikke leuk en tof.En je bent inderdaad nog heel erg jong.
Gelukkig heb je in de gaten dat het niet realistisch is.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Shitquote:Op woensdag 10 september 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, je bent erop achteruit gegaan.
Het zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien was ik het wel [ afbeelding ]
ALS ik. DAN mij. Goddamnit dudequote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja pas als je zo oud als mij bent moet je je zorgen gaan maken.
KPD bedoel jequote:Op woensdag 10 september 2014 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het Keldertje is niet echt mijn ding, sorry.
Taalnaziquote:Op woensdag 10 september 2014 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ALS ik. DAN mij. Goddamnit dude
Niet mijn schuld dat Danny de grammatica correctie niet werkend krijgtquote:Op woensdag 10 september 2014 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ALS ik. DAN mij. Goddamnit dude
Dat zou je denken he. Maar datingsite ben ik nu aan het proberen, voelt heel geforceerd en vervelend. Evenementen komen later in het seizoen pas weer. En bij mij in de kerk is het merendeel al getrouwd.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef STING het volgende:
[..]
Een Christelijk iemand moet toch juist wel makkelijk te vinden zijn? Qua gemeenschappen/de kerk etc.? Dating sites? Evenementen? Sorry, ben wel een leek in die wereld
Waarom moet hij perse christelijk zijn dan..?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zou je denken he. Maar datingsite ben ik nu aan het proberen, voelt heel geforceerd en vervelend. Evenementen komen later in het seizoen pas weer. En bij mij in de kerk is het merendeel al getrouwd.Nee dat valt wel mee denk ik, maar ik weet gewoon niet zo goed hoe je zo'n contact 'begint' dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |