Prima, mooie woning, en 3de verdieping zonder lift dus ik kom nog wat in beweging ookquote:Op woensdag 10 september 2014 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Notitieblok en alleseven kijken hoe het moet.
Hoe is de verhuizing?
Dit inderdaad, ik gun het spastische Frank van harte. Maar ik geloof dit echt niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat gun ik juist ook.. maar niet als het een actrice is en hij voor de gek gehouden wordt..
ik geef verder niet om aardse spullen. het feit dat je het kan kopen betekend niet dat je het moet kopenquote:
Ik gun mezelf een Robin.quote:
dat heet een slootquote:Op woensdag 10 september 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
Oh hier ben ik ook weleens geweest, weet niet precies waar het is.
Het goede nieuws is; als het nep is dan komen er vast nog wel genoeg 'echte' brieven van geïnteresseerde vrouwelijke kijkers.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik gun het spastische Frank van harte. Maar ik geloof dit echt niet.
centrumquote:Op woensdag 10 september 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
Oh hier ben ik ook weleens geweest, weet niet precies waar het is.
Dat pleintje net in Den Haag dus
Waar moet je voor roeien dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:39 schreef marcodej het volgende:
Nog nooit geroeid in je leven. Triest bestaan.
nog nooit nodig gehad in amsterdamquote:Op woensdag 10 september 2014 21:39 schreef marcodej het volgende:
Nog nooit geroeid in je leven. Triest bestaan.
Hehequote:Op woensdag 10 september 2014 21:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Prima, mooie woning, en 3de verdieping zonder lift dus ik kom nog wat in beweging ook
Moet een actrice zijn!quote:Op woensdag 10 september 2014 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Waar halen ze dat pittige kapsel vandaan
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:39 schreef Paxcon het volgende:
FB pagina voor huismoedersquote:Op woensdag 10 september 2014 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Huishoudbeurs.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:39 schreef Paxcon het volgende:
Ik woon op 4 hoog. De verhuizers en bezorgers zette het in mijn woonkamer en Albert Heijn zet de boodschappen in de keukenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heheis wel ff kut tijdens de verhuizing en met zware boodschappen maar voor de beweging wel goed ja
Dus het is niet een vermomde Paul de Leeuw?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou deze lijkt me wel echt, maar alleen als golddigger
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik woon op 4 hoog. De verhuizers en bezorgers zette het in mijn woonkamer en Albert Heijn zet de boodschappen in de keuken
Romantischquote:Op woensdag 10 september 2014 21:41 schreef Da hopman het volgende:
Waarom roeien als er een motor achter hangt?
teambuildingquote:Op woensdag 10 september 2014 21:41 schreef Da hopman het volgende:
Waarom roeien als er een motor achter hangt?
Dat moet je echt niet meer doen lieverd..quote:Op woensdag 10 september 2014 21:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]Daar loop ik ook rond elk jaar
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat moet je echt niet meer doen lieverd..
Echt niet, toch?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Die JP (een van de speeddaters) zat een paar weken terug nog in Bonje met de Buren. Ik zie nu overal scripts en doorgestoken kaarten.
BUSTED!quote:Op woensdag 10 september 2014 21:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Die JP (een van de speeddaters) zat een paar weken terug nog in Bonje met de Buren. Ik zie nu overal scripts en doorgestoken kaarten.
Ja... vind deze ook lastig te peilenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Not sure if actrice or not.. ze lacht wel echt veel en lijkt oprecht
Schrikken.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
BNN laat het expres uit de hand escaleren.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:42 schreef marcodej het volgende:
Expres een hamburger bestellen om de handicap te etaleren.
Ik sta er niet meer van te kijkenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Het is allemaal nep. Deze meid ook.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Not sure if actrice or not.. ze lacht wel echt veel en lijkt oprecht
Neuh zo werkt dat altijd hoor.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk andersom moeten zijn
Dat pitje ook?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is allemaal nep. Deze meid ook.
Gheghe.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:43 schreef Specularium het volgende:
Ik gun Wende Snijders wel een leuke jongen.
Wende Snijdersquote:Op woensdag 10 september 2014 21:43 schreef Specularium het volgende:
Ik gun Wende Snijders wel een leuke jongen.
Welkom in vorige week.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:44 schreef Strani het volgende:
Ik zie net dit plaatje langskomen op da Twitterz, met de melding dat de BNN ontkent dat deze mail ooit verzonden is.
[ afbeelding ]
Heel veel op TV is nep, daar ben ik mij van bewust maar heb altijd de hoop dat dit echt is..quote:Op woensdag 10 september 2014 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is allemaal nep. Deze meid ook.
Ik ben een vriendelijke jongen.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor het vriendelijk melden dat dit al bekend was.
Mani is niet zo tactvol.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor het vriendelijk melden dat dit al bekend was.
de mijne ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |