quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
Graag gedaan Fripsquote:Op woensdag 10 september 2014 21:24 schreef Alfisti het volgende:
Dank jullie voor de kaart lieve mensen. Waardeer ik heel erg en doet mij goed.
Fijn te horen, heel veel sterkte gewenst!quote:Op woensdag 10 september 2014 21:24 schreef Alfisti het volgende:
sterkte toegewenst !quote:Op woensdag 10 september 2014 21:24 schreef Alfisti het volgende:
ook goedemorgenquote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:24 schreef Alfisti het volgende:
Sterkte toegewenst.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:24 schreef Alfisti het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
Niet zaniken; mensen zat die met je willen ruilen.
Nu begin ik te twijfelen of het toch een 400 is door de langere kofferbak... de achterkant is sowieso raar, want de ramen bij beide modellen (komen beiden van de Concerto af, de 800 van de Legend heeft andere lijnen) horen in 1 lijn te lopen - ook de ruit achter. Zoiets dus:quote:
meteen ff aangepast in mn frankrijk-blogjequote:Op zaterdag 13 september 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zitten er beide naast: het is een Austin Montego
[ afbeelding ]
Midweek weg met de Hart & Vaatgroep.quote:Op zaterdag 13 september 2014 06:38 schreef densmee het volgende:
Wat heb ik gemist 2cv, wat voor een kamp ben je geweest
ja, ze hebben een behoorlijke diepgang, dat is geen probleem.quote:Op zondag 14 september 2014 20:59 schreef Barcaconia het volgende:
Kunnen die onder al die lage bruggetjes door?
Die dingen rijden 70km per dag ?quote:Op zondag 14 september 2014 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
hij was met trucks dit keer, dat scheelt
nee, die rijden van tussenstop met publiek naar tussenstop met eten naar tussenstop naar enzovoortquote:
Nee.quote:Op zondag 14 september 2014 21:19 schreef Saisai het volgende:
Of is dit geen handig topic voor deze vraag?
Mag ik vragen waar je dit op baseert?quote:Op zondag 14 september 2014 21:19 schreef Saisai het volgende:
Ik post hier nooit, maar ik denk dat ik hier de grootste kans heb op een correct antwoord.
Wat hij zegt.quote:
Omdat Plasti dip voornamelijk voor auto's wordt gebruikt.quote:Op zondag 14 september 2014 21:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dit op baseert?
Hier worden nooit zoveel vragen beantwoordquote:Op zondag 14 september 2014 21:37 schreef Saisai het volgende:
[..]
Omdat Plasti dip voornamelijk voor auto's wordt gebruikt.
Maar niet het juiste topic dus
Waarom ?quote:Op zondag 14 september 2014 21:59 schreef Barcaconia het volgende:
Ik krijg altijd alleen maar meer vragen van dit topic
Heb jij een idee?quote:
Ik heb alleen vragen.quote:
Deze is van 17 januari 1871.quote:
Groetjesquote:Op zondag 14 september 2014 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, toen was ik nog niet geboren, dan kom ik over 122½ jaar en 10 dagen terug.
In 1993 bestaat FOK! nog niet.quote:Op zondag 14 september 2014 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, toen was ik nog niet geboren, dan kom ik over 122½ jaar en 10 dagen terug.
Vroeger krasten ze de topics nog aan de wanden van grotten. De eerste omzettingen naar digitale databases moeten veel werk geweest zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel, want in januari 1871 was er al een topic.
uithakken en inscannenquote:Op zondag 14 september 2014 22:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vroeger krasten ze de topics nog aan de wanden van grotten. De eerste omzettingen naar digitale databases moeten veel werk geweest zijn.
Vergeet dan niet het krassen in grotten te vermelden.quote:Op maandag 15 september 2014 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Gevraagd voor een interview in het vakblad voor journalisten.
quote:Op maandag 15 september 2014 13:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vergeet dan niet het krassen in grotten te vermelden.
Doe Peter de groeten!quote:Op maandag 15 september 2014 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
onderweg naar amsterdam voor de fotoshoot en interview eerst nog ff bij een rallyteam langs
Ja, die hebben me inderdaad ook gevraagd om langs te komen, vorige week lang telefoongesprek mee gehad, maar dat is die datum wat uit de route. Bovendien gaat dan mn dakarttrucks fbpage collega mee. Dit is een ander team waar ik langs ga.quote:
Ik noemde zomaar een naam, Peter had een aardige kans dat je zou happenquote:Op maandag 15 september 2014 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, die hebben me inderdaad ook gevraagd om langs te komen, vorige week lang telefoongesprek mee gehad, maar dat is die datum wat uit de route. Bovendien gaat dan mn dakarttrucks fbpage collega mee. Dit is een ander team waar ik langs ga.
Dan was ik toch liever vrachtwagenchauffeur.quote:Op maandag 15 september 2014 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
De vrachtwagenchauffeurs van Dakar zijn maar 2 weken per jaar trucker. De andere 50 weken zijn ze vooral bezig hun positie in de quote 500 te verbeteren.
ik denk dat jij zowel als vrachtwagenchauffeur als als captain of industry veel schade aan zou richtenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan was ik toch liever vrachtwagenchauffeur.
Vast ! Maar als vrachtwagenchauffeur toch echt minder dan als captain of industryquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik denk dat jij zowel als vrachtwagenchauffeur als als captain of industry veel schade aan zou richten
Poep stinkt. Wat is je punt?quote:Op woensdag 17 september 2014 08:23 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
KPN heeft goed aan mij verdiend.18 euro in een kwartier afgeschreven aan beltegoed
Prepaid internet is duur.
De Apotheek heeft goed aan mij verdiend:quote:Op woensdag 17 september 2014 08:23 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen.
KPN heeft goed aan mij verdiend.18 euro in een kwartier afgeschreven aan beltegoed
Prepaid internet is duur.
Dat kan met jouw baan geen straf zijn denk ik. Jij zit toch in de rallysport of ben ik nu abuis?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
ik denk dat ik rond middernacht stop
Momenteel ben ik vooral druk met de organisatie van de truckraces op Zolder komend weekend. Maar vanochtend ook nog ff een primeurtje gescoord bij de journalistieke afdeling van mn eenmanszaak.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat kan met jouw baan geen straf zijn denk ik. Jij zit toch in de rallysport of ben ik nu abuis?
Man, man, man..wat zou ik een moord doen voor zo'n baan. Nog een medewerker nodig?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Momenteel ben ik vooral druk met de organisatie van de truckraces op Zolder komend weekend. Maar vanochtend ook nog ff een primeurtje gescoord bij de journalistieke afdeling van mn eenmanszaak.Ik heb over de invulling van mijn 'baan' geen klagen in ieder geval
neequote:Op woensdag 17 september 2014 17:44 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Man, man, man..wat zou ik een moord doen voor zo'n baan. Nog een medewerker nodig?
ik had eigenlijk alleen als ik facturen aan het maken was het idee dat ik aan t werk was, en dat deel doet mn vriendin nuquote:Op woensdag 17 september 2014 18:16 schreef Barcaconia het volgende:
Werk = vrijals jij een dag vrij had vroeger ging je immers naar een truckevenement.
lekker bijtijdsquote:
Maar gelukkig regende het niet?quote:Op donderdag 18 september 2014 09:58 schreef Anne het volgende:
Oeps.. Van gisteravond 17:30 tot vanochtend 8:30 uur heeft mijn autoraam tot de helft opengestaan![]()
.
Mijn ramen waren een keertje niet beslagenquote:Op donderdag 18 september 2014 11:24 schreef Gummiebeer het volgende:
Heeft het iig effe doorgelucht.
Zijn er criminelen in Limburg dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:35 schreef Anne het volgende:
[..].
En gelukkig is er niks geklauwd.
Hier belt er meestal wel iemand aan met "uw raam staat nog open". Maar gisteren dus nietquote:Op donderdag 18 september 2014 11:36 schreef Duvel het volgende:
Toen ik op Zuid woonde, heeft mijn auto wel eens dagen niet op slot gestaan. Ook niet gejat.
Blijkbaar. Tenzij een niet-Limburger de brommert van SD heeft gejat. Dat kan ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zijn er criminelen in Limburg dan?
Van mij mocht je. We hebben toch weer teveelquote:Op donderdag 18 september 2014 12:33 schreef Barcaconia het volgende:
Het is dat ik dit weekend zelf een bbq feestje heb thuis anders had ik mezelf uitgenodigd.
Liefquote:Op donderdag 18 september 2014 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat er de laatste tijd geen leuke Alfas meer bij de dealer staan, maar even bij een van mn oude werkplekken om de hoek gegluurd voor Fristi.
[ afbeelding ]
De slager belt net dat ie niet alles kan leverenquote:Op donderdag 18 september 2014 12:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Van mij mocht je. We hebben toch weer teveel.
We hebben voor zondag ook alvast een bbq ingepland en we hebben de vriezer een beetje leeggegeten.
Koe leeft nog?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:09 schreef Anne het volgende:
[..]
De slager belt net dat ie niet alles kan leveren.
nee het varken heeft de ribbenkas niet afgestaanquote:
Formuliertje 'donor bij leven' in laten vullen en er af hakken.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:41 schreef lipje het volgende:
[..]
nee het varken heeft de ribbenkas niet afgestaan
Ik zat aan tetten te denken om het te vierenquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BBQ bij Anne en SD thuis om het te vieren!
Lijkt me pijnlijk, je tetten op de BBQ leggen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zat aan tetten te denken om het te vieren
Die hebben ze volgens mij wel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zat aan tetten te denken om het te vieren
een Fiat 126 met tetten?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die hebben ze volgens mij wel.
Dan zitten ze wel heel erg om een reden verlegenquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BBQ bij Anne en SD thuis om het te vieren!
dan zit ik al een uur in de autoquote:Op vrijdag 19 september 2014 17:37 schreef Barcaconia het volgende:
Begint om 6.30u met champagneontbijt. Anne is immers een vroege vogel.
Jij blieft geen champagne ontbijt ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:14 schreef Anne het volgende:
Ik lig dan hopelijk nog te pitten hoor, dus nemen jullie het champagne ontbijt mee?
Jammer dat het amper met prepaid verkrijgbaar is, dan heb je helemaal geen abonnementskosten.quote:
prepaid? Het is 2014 ondertussen hequote:Op vrijdag 19 september 2014 23:03 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Jammer dat het amper met prepaid verkrijgbaar is, dan heb je helemaal geen abonnementskosten.
Er is ook een provider waar je voor 50 cent per dag onbeperkte data hebt, zit op T-Mobile netwerk. Is wel 3G, maar voor een persberichtje nog steeds snel zat.
Provider heet bliep. En je Kan per dag internet in en uitschakelen.
Ik ben met prepaid nu nog steeds goedkoper uit dan met een abonnement.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
prepaid? Het is 2014 ondertussen he
ideaal, gewoon altijd gekoeld bier beschikbaarquote:Op zaterdag 20 september 2014 08:48 schreef .Neovo. het volgende:
België
http://www.nieuwsblad.be/(...)dmf20140919_01276929
als je voor meer dan een tientje op maakt dan is abonnement toch al voordeliger zeker?quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:39 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik ben met prepaid nu nog steeds goedkoper uit dan met een abonnement.
En als je af en toe internet gebruikt om iets te versturen, dan is een abonnement niet nodig.
Hangt ervan af. Ik heb het alleen maar om bereikbaar te zijn, heb er nu voor 7.50 onbeperkt internet zonder datalimiet op. Enige nadeel is dat het de snelheid heeft van een inbelverbinding. Maar whatsapp werkt er prima op, dus mij hoor je niet klagen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:54 schreef densmee het volgende:
[..]
als je voor meer dan een tientje op maakt dan is abonnement toch al voordeliger zeker?
quote:
Heb je wel een helm op ?quote:
net heerlijk gegeten alquote:
Kijk maar uit, zometeen zakt de vloer in.quote:
ik heb ook vaak zat in BXen van jou gezeten, als ik een gammele auto overleef, overleef ik een gammel gebouwd ook wel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kijk maar uit, zometeen zakt de vloer in.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:30 schreef Sounddragon het volgende:
Een partytent en noodweer is nooit grappig.
Lang geleden dat ik zulke gekke shit heb meegemaakt, en dat precies een kwartier nadat ik de BBQ in de fik had gezet.. hagelstenen zo groot als stuiterballen, windhoos, tent bijna ingestort door het water en vervolgens bijna weggewaaid, allebei zeikverzopen nat.. aardig gekquote:
quote:Op zondag 21 september 2014 02:48 schreef densmee het volgende:
Ach tante annie en sd, was het verder wel geslaagd
donderdag of vrijdag ook weer? Kan SD m'n motor verbouwenquote:Op zondag 21 september 2014 10:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar we gaan vandaag nog een keer bbq-en met mensen die gisteren niet konden komen.
Whehe, wie weetquote:Op zondag 21 september 2014 12:21 schreef Maegrim het volgende:
[..]
donderdag of vrijdag ook weer? Kan SD m'n motor verbouwen
Dat gaan we dus ook gewoon doenquote:Op zondag 21 september 2014 12:36 schreef Paladijn het volgende:
Gefeliciteerd daNpy!
En@ BBQ perikelen, nu heb je vandaag nog een kans om te BBQen!
Dit was ook pas de tweede keer voor ons dit jaarquote:Op zondag 21 september 2014 13:47 schreef Dingest het volgende:
Ik heb dit hele jaar nog niet gebarbecued
Hahaquote:Op zondag 21 september 2014 22:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Chuck is aan het werk
[ afbeelding ]
De enige zonder kaal achterhoofd?quote:Op maandag 22 september 2014 14:44 schreef daNpy het volgende:
Ik sta weer op de film
http://www.anwb.nl/kampio(...)to/nooit-meer-botsen
Trek je niet veel aan van de tekst, die klopt (weereens) niet bij de ANW-nee
speelt je terugtrekkende haarlijn op?quote:Op maandag 22 september 2014 17:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De enige zonder kaal achterhoofd?
Oktober ringtrip ben ik wel voor in, november is al wat te koud/nat
Ik zit (nog) niet onder het plakquote:Op maandag 22 september 2014 20:05 schreef lipje het volgende:
[..]
speelt je terugtrekkende haarlijn op?
Jep, dan is het niet verantwoord om te gaan rijden inderdaadquote:Op maandag 22 september 2014 22:41 schreef Sounddragon het volgende:
En 19 de day after, dus dat wordt hem dan ook niet.
Neuhquote:Op maandag 22 september 2014 13:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Haha
Iemand nog zin in een ringtrip eind oktober/ begin november?
Waarom denk je dat men bij PowNews dit soort figuren in eerste instantie interviewen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:00 schreef 2cv het volgende:
Bij POW!nieuws weten ze ze wel uit te zoeken: een figuur klaagt dat 'ie uit een pand moet waar hij anti-kraak woont omdat er asielzoekers o.i.d. in komen. Dan snap je dus niet wat anti-kraak is
RDW heeft een tijdje geleden zijn database vrijgegeven online, dat was bij wijze van test en ik weet ook niet of dat nog draait (zo te zien niet).quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:24 schreef loveli het volgende:
Hier is vast wel iemand de database weet waar je vindt hoeveel auto's van een bepaald merk/type/bouwjaar rondrijden.
Krijg je nog zere poten van het staanquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
kapotte potenvoor wie nog op zoek is naar een gat in de markt: ga segways verhuren bij grote beurzen
maar golfkarretjes zijn te breed... heb vandaag mijn vouwfiets gemistquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Krijg je nog zere poten van het staan.
Golfkarretjes.
Wie ben je tegengekomen die je de groetjes kunt doen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Naais. Regel je er morgen één voor me? Parkeer ik m wel bij je oud collegas op de stand, die wilden graag dat ik koffie kwam halen
Waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 22 september 2014 17:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De enige zonder kaal achterhoofd?
Eerste weekend van november is laatste keer TF (volgens huidige kalender).quote:Oktober ringtrip ben ik wel voor in, november is al wat te koud/nat
vandaag nog niemandquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wie ben je tegengekomen die je de groetjes kunt doen?
Ja, duh, dat POW!news altijd de grootste idioten in beeld brengt (en als ze die niet vinden, monteren ze het filmpje wel zo dat Sinterklaas himself nog een idioot lijkt) is niets nieuws. Het gaat me er om dat die mafketel het hele idee van anti-kraak wonen schijnbaar niet snapt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Waarom denk je dat men bij PowNews dit soort figuren in eerste instantie interviewen?
Gaat allemaal om vermakelijke tv en wat voor randdebielen er toch in onze samenleving rondlopen. Hoef je niet eens in een reality serie voor te spelen op RTL.
Morgen trouwens PTA SC! Heerlijk frisse ochtend met een fraai zonnetje.
Terras weer dus!
quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:35 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet ook best aardig werken, mensen horen je wel komen en gaan vanzelf aan de kant.
quote:Forbidden
You don't have permission to access /images/vehicle_sdkfz2kettenkrad2.jpg on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Waarom ga jij dat niet doen ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
kapotte potenvoor wie nog op zoek is naar een gat in de markt: ga segways verhuren bij grote beurzen
omdat ik weiger om rood te staan voor mijn bedrijf. Een aantal Segways aanschaffen en onderhouden vergt een dusdanig grote investering dat ik dat niet met eigen geld rond kan krijgen.quote:
Vast wel, anders zou je het niet zeggen, maar ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:08 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij had autoweek ook een lijst met auto's per jaar, maar url heb ik zo niet bij de hand
En Lexxx: kun je geen VPN bij je nederlandse webhost aanzetten voor je UZG-behoefte in het buitenland?
Begin met één ? Alhoewel, dan breng je anderen op ideeën en dan is er zat ruimte voor bedrijf 2 om met een hele kudde van die dingen aan te komen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
omdat ik weiger om rood te staan voor mijn bedrijf. Een aantal Segways aanschaffen en onderhouden vergt een dusdanig grote investering dat ik dat niet met eigen geld rond kan krijgen.
Door de VPN heb je een nederlands ip waarmee je wel naar uitzending gemist mag kijkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vast wel, anders zou je het niet zeggen, maar ik heb geen idee waar je het over hebt.
oh! Lekker boeiend, 99 van de 100 keer hebik toch geen tijd voor die fratsenquote:Op woensdag 24 september 2014 00:38 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Door de VPN heb je een nederlands ip waarmee je wel naar uitzending gemist mag kijken
Net Rush gekeken met vriendin, ze vond het een goede film
bang voor blaren op je voetjes?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:55 schreef 2cv het volgende:
Morgen kermis, markt en meer van dat soort gedoe. Denk dat ik maar in bed blijf.
Nee helaas, ik zou ook niet weten wie daar een tank in zijn achtertuin heeft liggenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:27 schreef Barcaconia het volgende:
Ik dacht, ik kan met jou een vriendenprijsje bespreken maar dan laat maar.
Nee, het gaat regenen en daar houd ik niet zo van.quote:
Nee, dan los ik op.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:53 schreef 2cv het volgende:
Ik heb geen AaiFöhn.
Wel een Macbook Air
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:46 schreef Paladijn het volgende:
In het kader van appeltjes
[ afbeelding ]
Ik bedoelde die andere, 15.000 literquote:Op woensdag 24 september 2014 20:23 schreef densmee het volgende:
hij heeft anders misschien nog wel intresse in een kleuren monitor, nu werkt hij nog met een monochrome vga scherm zo te zien links onder
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:00 schreef Alfisti het volgende:
https://twitter.com/Heineken_NL/status/515115070251364352
WTF inderdaad..!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:59 schreef Paladijn het volgende:
o_O http://www.112fryslan.nl/news/10309
wtf...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:44 schreef Barcaconia het volgende:
Ik hoop voor je dat het niet misslukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anne, als jij meedoet en wint mag SD zijn kraan/verreiker/Astra/tweety op het terrein staanIk zeg doen
![]()
Werk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn hier ook mensen die werken.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:29 schreef Barcaconia het volgende:
Misschien kun je druppelkut vragen.
Enige voorwaarde is dat bij de fotoshoot van Gend en Loos sokken gedragen mogen worden.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]En wat is er leuk aan (bijvoorbeeld) mijn auto die op het terrein staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anne, als jij meedoet en wint mag SD zijn kraan/verreiker/Astra/tweety op het terrein staanIk zeg doen
?
Dan hoef je niet zo verrotte ver naar de parking te lopen. En in het geval van een vrachtwagen zit er een bed in vaak.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:45 schreef Anne het volgende:
[..]
En wat is er leuk aan (bijvoorbeeld) mijn auto die op het terrein staat?
finaleracesquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:28 schreef Anne het volgende:
Oké. Ik pas.
En ik weet ook niet over welk evenement het gaat.
Dat.quote:
Nooit gedacht dat jij dat ooit zou zeggenquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn hier ook mensen die werken.
Ik doelde ook niet op mezelfquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat jij dat ooit zou zeggen
gefeliciteerd. Je hebt vandaag de grootste pechdagquote:
Met die van plastic weet ik niet, maar de echte konden het bij mij nooit zo waarderen.quote:Op maandag 29 september 2014 15:02 schreef Alexxxxx het volgende:
We hebben een plastic cavia gekocht en twijfelen nu of we m op de motorkap zullen lijmen.
kassamiep dacht dat ik een echte heel raar beet hadquote:Op maandag 29 september 2014 15:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Met die van plastic weet ik niet, maar de echte konden het bij mij nooit zo waarderen.
Ik kan je uit zeer recente ervaring vertellen dat dat idd (helaas) niet zo is; zelfs niet met 4X4 en dikke terreinbandenquote:Op maandag 29 september 2014 04:22 schreef 2cv het volgende:
The Walking Dead is zo onrealistisch als het maar kanAls je in de blub vast zit met je auto: even iets voor het wiel leggen, er overheen rijden en je bent weer los
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |