Ik denk dat ik dat maar ga doen. Kut Chromequote:Op woensdag 10 september 2014 16:33 schreef Copthorne het volgende:
Chrome downloadt automatisch de laatste versie, dus dit is inherent aan het hebben van Chrome. Ik zou het leed ondergaan en als het echt teveel wordt, lekker overstappen of Firefox of Opera (goed browser voor de mobiele telefoon).
Dankje. Tenminste iemand die het begrijptquote:Op woensdag 10 september 2014 16:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Goede klacht, geen verbetering.
ja dat vond ik ook al irritant!quote:Op woensdag 10 september 2014 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Het uiterlijk vind ik geen probleem, dat is praktisch hetzelfde. Alleen ze hebben de verversknop ineens verstopt
DAT vind ik ook superirritant, die zit nu bij de opties (waar je favorieten en zo staan).quote:Op woensdag 10 september 2014 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Het uiterlijk vind ik geen probleem, dat is praktisch hetzelfde. Alleen ze hebben de verversknop ineens verstopt
Erhm.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Wijs die even aan op mijn telefoon als je wil
Die kon ik ook al niet vindenquote:Op woensdag 10 september 2014 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Niet de poesjes die je had verwacht?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
poesjes.nl, trauma's heb ik daaraan overgehouden.
KSIquote:Op woensdag 10 september 2014 16:31 schreef Kiid het volgende:
Ib4 comments over verandetjng
I cri everytim
De kindertjes in Afrika zouden anders heel blij zijn met Internet Explorer, ondankbare hond.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:07 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Internet Explorer overwegen
Moet dit nou weer?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
KSI
Verder tyfus topic slotje gaarne graag.
Gebruiken zij geen Safari?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:33 schreef Igen het volgende:
[..]
De kindertjes in Afrika zouden anders heel blij zijn met Internet Explorer, ondankbare hond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
Nee maar ik ben een seksueel gefrustreerde maagdelijke Fokker die waarde hecht aan zijn E-penis omdat de enige penis is die hij gebruikt.quote:
Aahhhh dus daar zit het nu! Ik zat al te zoekenquote:Op woensdag 10 september 2014 17:25 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT vind ik ook superirritant, die zit nu bij de opties (waar je favorieten en zo staan).
Ik ken het gevoel. Ik zit ook nog eens ruim onder het FOK! gemiddelde met 22 centimeter slap. Dat doet weinig goeds met je zelfvertrouwenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee maar ik ben een seksueel gefrustreerde maagdelijke Fokker die waarde hecht aan zijn E-penis omdat de enige penis is die hij gebruikt.
Nou ik dan, ik heb maar 3 cm en mezelf maar elke keer wijs maken dat het niet is wat je hebt maar wat je ermee doet.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Ik zit ook nog eens ruim onder het FOK! gemiddelde met 22 centimeter slap. Dat doet weinig goeds met je zelfvertrouwen
Klopt ook wel hoor. Vrouwen moetr sowieso niet zeuren want zij hebben 0 cmquote:Op woensdag 10 september 2014 19:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nou ik dan, ik heb maar 3 cm en mezelf maar elke keer wijs maken dat het niet is wat je hebt maar wat je ermee doet.
Ik ben geen vrouw.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klopt ook wel hoor. Vrouwen moetr sowieso niet zeuren want zij hebben 0 cm
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:37 schreef Infection het volgende:
Verkapt kijk-mij-autist-zijn topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |