Ik denk dat ik dat maar ga doen. Kut Chromequote:Op woensdag 10 september 2014 16:33 schreef Copthorne het volgende:
Chrome downloadt automatisch de laatste versie, dus dit is inherent aan het hebben van Chrome. Ik zou het leed ondergaan en als het echt teveel wordt, lekker overstappen of Firefox of Opera (goed browser voor de mobiele telefoon).
Dankje. Tenminste iemand die het begrijptquote:Op woensdag 10 september 2014 16:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Goede klacht, geen verbetering.
ja dat vond ik ook al irritant!quote:Op woensdag 10 september 2014 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Het uiterlijk vind ik geen probleem, dat is praktisch hetzelfde. Alleen ze hebben de verversknop ineens verstopt
DAT vind ik ook superirritant, die zit nu bij de opties (waar je favorieten en zo staan).quote:Op woensdag 10 september 2014 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Het uiterlijk vind ik geen probleem, dat is praktisch hetzelfde. Alleen ze hebben de verversknop ineens verstopt
Erhm.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Wijs die even aan op mijn telefoon als je wil
Die kon ik ook al niet vindenquote:Op woensdag 10 september 2014 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |