Is dat wat erin aan het zwemmen is wat ik denk dat het is?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:00 schreef Myraela het volgende:
Bij zo'n TT mag ik ook een foto posten.
[ afbeelding ]
Spekjes en erwten?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is dat wat erin aan het zwemmen is wat ik denk dat het is?
Het lijken net garnalenquote:
Pak een geweer. Dat mag in Belgiëquote:Op woensdag 10 september 2014 15:03 schreef Samzz het volgende:
Erwtensoep.
Ik ben ook gewoon kats van 't rabat, hé... Niks gehoord, vreemden op het terrein toen ik lag te slapen... Godverdomme. Ik ga alles vanavond op slot doen. Alles.
nomquote:Op woensdag 10 september 2014 15:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom vroeg ik het ookquote:Op woensdag 10 september 2014 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou me dan weer niet zo lekker lijken.
Echt naar.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:03 schreef Samzz het volgende:
Erwtensoep.
Ik ben ook gewoon kats van 't rabat, hé... Niks gehoord, vreemden op het terrein toen ik lag te slapen... Godverdomme. Ik ga alles vanavond op slot doen. Alles.
Wie wil je stalken?quote:
En bedankt, weer hongerquote:Op woensdag 10 september 2014 15:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Goed idee. Slapen met een geweer.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pak een geweer. Dat mag in België
Dit is hopelijk sarcasme?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee. Slapen met een geweer.
Wel onder je bed. En zodra je wat hoort hopen dat je meteen raak schiet.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee. Slapen met een geweer.
Allicht.quote:
Okay danquote:Op woensdag 10 september 2014 15:07 schreef Myraela het volgende:
Ik sliep als kind vroeger met een keukenmes onder m'n kussen als ik alles thuis was.
Ik hoorde altijd alles in huis danquote:Op woensdag 10 september 2014 15:07 schreef Myraela het volgende:
Ik sliep als kind vroeger met een keukenmes onder m'n kussen als ik alles thuis was.
heeft weinig zin meer als de kas al leeggejat is toch.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:03 schreef Samzz het volgende:
Erwtensoep.
Lig je niet al naast een man (die je zou moeten/kunnen/willen beschermen)?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:08 schreef Myraela het volgende:
Ik slaap nu met pepperspray naast m'n bed. Want ik ben nog steeds een mietje.
Ja dat sowieso. En ik vond de WC doortrekken altijd enorm eng.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hoorde altijd alles in huis dan
Wat?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:08 schreef Myraela het volgende:
Is alleen twi niet goed genoeg?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:08 schreef Myraela het volgende:
Ze is bang dat twi gestolen wordt.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is alleen twi niet goed genoeg?
Als ik haar was zou ik hem ook niet kwijt willenquote:Op woensdag 10 september 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is bang dat twi gestolen wordt.
Die slaapt diep. Maar toen ik een inbreker hoorde was hij wel een stoere man.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lig je niet al naast een man (die je zou moeten/kunnen/willen beschermen)?
Die verstopt zich onder de dekens.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lig je niet al naast een man (die je zou moeten/kunnen/willen beschermen)?
En nu zijn het Fokkers op zolderquote:Op woensdag 10 september 2014 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. En ik vond de WC doortrekken altijd enorm eng.Maar dat kan komen door een horrorfilm die ik had gekeken over moordenaars in het riool.
Wel kut voor die buren trouwens.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die slaapt diep. Maar toen ik een inbreker hoorde was hij wel een stoere man.Gelukkig was het maar in de berging van de buren. (wij slapen daarnaast)
Snap ik, is toch best dichtbij zo ineens.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:12 schreef Myraela het volgende:
Die pepperspray staat er pas sinds die inbreker overigens hoor. Daar heb ik best wel een aantal nachten van wakker gelegen namelijk.
Ik heb ze meteen gedelete.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myra, zijn de nudies nou aangekomen?
Nah. De buurman kwam binnen terwijl die man zijn berging aan het leeghalen was. Heeft hem een knal voor zijn harses gegeven. Inbreker heeft letterlijk in zijn broek gezeken en is er met lege handen vandoor gegaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel kut voor die buren trouwens.
Nee.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myra, zijn de nudies nou aangekomen?
Er ligt voor een fortuin in de winkel. De angst is meer dat ze terugkomen.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:09 schreef perro. het volgende:
[..]
heeft weinig zin meer als de kas al leeggejat is toch.
wel aangifte doen heh.
Top van die buurman. Is hij nooit gearresteerd trouwens? Of ja, beide?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. De buurman kwam binnen terwijl die man zijn berging aan het leeghalen was. Heeft hem een knal voor zijn harses gegeven. Inbreker heeft letterlijk in zijn broek gezeken en is er met lege handen vandoor gegaan.
En was de fiets waarop die kwam kwijt, want die heeft de buurman binnen gezet en later aan de politie meegegeven.
Ahquote:
quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Om twi af te houden?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:08 schreef Myraela het volgende:
alarminstallatie? waakhond? als er voor een fortuin in die winkel ligt.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er ligt voor een fortuin in de winkel. De angst is meer dat ze terugkomen.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Top van die buurman. Is hij nooit gearresteerd trouwens? Of ja, beide?
Er is toch nog wat gerechtigheid in de wereldquote:
Is/was er geen alarm?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er ligt voor een fortuin in de winkel. De angst is meer dat ze terugkomen.
Waakhonden zijn er, terrein is helemaal omheind. Alarminstallatie is er geloof ik niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:16 schreef perro. het volgende:
[..]
alarminstallatie? waakhond? als er voor een fortuin in die winkel ligt.
Hopelijk wordt de dader of worden de daders snel gevonden.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waakhonden zijn er, terrein is helemaal omheind. Alarminstallatie is er geloof ik niet.
Die worden niet gevonden. Het was ook geen groot bedrag, hoor. Het idee is gewoon naar.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk wordt de dader of worden de daders snel gevonden.
Snap ik, vreemden zijn binnen geweest op een plek waar je je normaal 'veilig' voelt. Het is dat ik (nog) geen particulier recherchebureau heb, anders was ik graag even langsgekomen.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die worden niet gevonden. Het was ook geen groot bedrag, hoor. Het idee is gewoon naar.
Prive detective?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Snap ik, vreemden zijn binnen geweest op een plek waar je je normaal 'veilig' voelt. Het is dat ik (nog) geen particulier recherchebureau heb, anders was ik graag even langsgekomen.
Ik heb een inbraak gehad in het cafe terwijl ik er boven lag te slapen. Wel wat gehoord maar er niks achter gezocht.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:03 schreef Samzz het volgende:
Erwtensoep.
Zwaard?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een inbraak gehad in het cafe terwijl ik er boven lag te slapen. Wel wat gehoord maar er niks achter gezocht.
Terwijl ik regelmatig beneden heb gestaan met mijn zwaard als ik wat dacht te horen
Maar het idee dat er iemand binnen is geweest is niet prettig.
Dat is een andere benaming, al is de term particulier onderzoeker beter (en officieel)quote:
Tof!quote:Op woensdag 10 september 2014 15:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is een andere benaming, al is de term particulier onderzoeker beter (en officieel)
Zonder gekheid, ik heb er een cursus voor gevolgd en hier bij het SVPB examens voor gedaan en gehaald. Erkend diploma ontvangen waarmee ik bij een recherchebureau mag werken, of er zelf 1 beginnen
En hoe lang woon je dan al op jezelf?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Op mezelf wonen begint eindelijk te wennen
Ik ben een groot liefhebber van zwaarden. En ik had er toen altijd 1 naast mijn bed staan.quote:
Maar van die samorai dingen of excalibur achtig?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben een groot liefhebber van zwaarden. En ik had er toen altijd 1 naast mijn bed staan.
Maar verder ben ik heel normaal hoor
Is daar nou echt veel werk in?quote:Op woensdag 10 september 2014 15:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is een andere benaming, al is de term particulier onderzoeker beter (en officieel)
Zonder gekheid, ik heb er een cursus voor gevolgd en hier bij het SVPB examens voor gedaan en gehaald. Erkend diploma ontvangen waarmee ik bij een recherchebureau mag werken, of er zelf 1 beginnen
Je hebt een gedeelte van de hersenen geaaid?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb een hippocampus geaaid.
Nu al een beetje zenuwen voor mijn sollicitatiegesprek morgen.
Katana's zijn het mooiste.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar van die samorai dingen of excalibur achtig?
Je weet zeker dat je niet met je eigen zwaard daar stond?quote:
Dat skype gesprek?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat Roy zijn penis niet zo scherp is en dun is.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet met je eigen zwaard daar stond?
Ik ook, maar dan katana's.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben een groot liefhebber van zwaarden. En ik had er toen altijd 1 naast mijn bed staan.
Ligt eraan waar je de studie doet. Ik zat in een groep met verschillende mensen en dan krijg je wel onderling bepaalde ideeën en dergelijke. Het diploma is ook wettelijk erkend, dus als je het gehaald hebt ken je de theorie en mag je dat werk ook gaan doen, zodra je je vergunning en legitimatie hebt. Je hebt als ZZP-er wel meer kans heb ik het idee, vooral als je klein begint en kleine zaken doet. Het is heel erg interessant in ieder geval.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is daar nou echt veel werk in?
En ben je nu echt goed opgeleid na zo'n cursus?
Ik heb er ook regelmatig aan gedacht om die te gaan doen.
Een weekquote:Op woensdag 10 september 2014 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tof!
[..]
En hoe lang woon je dan al op jezelf?
Dat maakt geen indruk.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet met je eigen zwaard daar stond?
Splinters maken geen indruk neequote:
Wat nou dun?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat Roy zijn penis niet zo scherp is en dun is.
Wel even lang.
Ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt een gedeelte van de hersenen geaaid?
Dan maar compenseren met hand- en mondwerk.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Splinters maken geen indruk nee
Die van mij ookquote:Op woensdag 10 september 2014 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja.Het voelt glad, sponzig.
Preciesquote:Op woensdag 10 september 2014 16:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan maar compenseren met hand- en mondwerk.
Sponsachtig lichaamquote:
Er staat toch duidelijk "niet".quote:Op woensdag 10 september 2014 16:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over mijn penis had.
Een van de 8 armen van de octopus doet dienst als soort van penis. Deze kan sperma overbrengen in de mantel van het vrouwtje. In sommige gevallen kan hij zelfs deze poot er aftrekken (haha) en zijn spermapoot aan een vrouwtje geven.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die ja.
Heb je nog een penisfeitje?
Dat zijn pas de betere cadeausquote:Op woensdag 10 september 2014 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de 8 armen van de octopus doet dienst als soort van penis. Deze kan sperma overbrengen in de mantel van het vrouwtje. In sommige gevallen kan hij zelfs deze poot er aftrekken (haha) en zijn spermapoot aan een vrouwtje geven.
Ik was aan het werkquote:Op woensdag 10 september 2014 09:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je komt pas oom 6.23uur thuis? Waar was je midden in de nacht dan?
Of heb je eindelijk eens goed nieuws?
Hoe was dat? Ik vond het best jammer dat het bij ons alleen bij plaatjes bleef. Dit lijkt me veel leukerquote:Op woensdag 10 september 2014 16:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft ie ook een echte penis dan of kan hij het vrouwtje alleen met zijn arm plezieren?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de 8 armen van de octopus doet dienst als soort van penis. Deze kan sperma overbrengen in de mantel van het vrouwtje. In sommige gevallen kan hij zelfs deze poot er aftrekken (haha) en zijn spermapoot aan een vrouwtje geven.
Altijd je vrouwtje fistenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft ie ook een echte penis dan of kan hij het vrouwtje alleen met zijn arm plezieren?
Na 4 tekeningen werd het een beetje vervelend en het (inmiddels half rottende) breintje viel soms een beetje uit elkaar, maar het was wel interessant om alles in het 'echt' te zien, voelen en bestuderen ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:10 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe was dat? Ik vond het best jammer dat het bij ons alleen bij plaatjes bleef. Dit lijkt me veel leuker
En dat gesprek gewoon als een kans beschouwen zonder er teveel gewicht aan te verbinden, dat heeft mij ook mijn huidige plaats opgeleverd.
"Alsjeblieft, mijn penis"quote:
Ze hebben naar mijn weten niet echt seks. Er is ook geen sprake van plezieren, gewoon sperma dumpen.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft ie ook een echte penis dan of kan hij het vrouwtje alleen met zijn arm plezieren?
Ik ga er maar eens een stikje omdoenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zou graag een penis cadeau krijgen?
Vandaar mijn vraag.quote:
Ik hoop dan toch stiekem dat je zeepaardjes bedoelt.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja.Het voelt glad, sponzig.
Het is dat ik meekreeg dat het over octopussen gingquote:Op woensdag 10 september 2014 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
wel frickin' romantisch. Ook makkelijker dan je lul ingipsen, mal van maken, mal volgieten met siliconenrubber en je zelfgemaakte dildo cadeau doen.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kan het ook romantisch bekijken, hij geeft gewoon een stukje van zichzelf aan dat vrouwtje, dat is toch lief. lolquote:Op woensdag 10 september 2014 16:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij zou graag een penis cadeau krijgen?
Stuur maar per post.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga er maar eens een stikje omdoen![]()
Wanneer heb je tijd Yvie?![]()
Clone-a-Willy niet kennenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
wel frickin' romantisch. Ook makkelijker dan je lul ingipsen, mal van maken, mal volgieten met siliconenrubber en je zelfgemaakte dildo cadeau doen.
Wat een dickmove.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, wat ik dus ook doe. Eigenlijk ben ik dus een octopus zonder de octo.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Alsjeblieft, mijn penis"
[..]
Ze hebben naar mijn weten niet echt seks. Er is ook geen sprake van plezieren, gewoon sperma dumpen.
Nee, het ging over mij.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:14 schreef yats het volgende:
[..]
Het is dat ik meekreeg dat het over octopussen ging
Maar je kunt maar 1 keer je penis aan iemand geven.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
wel frickin' romantisch. Ook makkelijker dan je lul ingipsen, mal van maken, mal volgieten met siliconenrubber en je zelfgemaakte dildo cadeau doen.
Dacht dat jij niet van romantisch hield?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan het ook romantisch bekijken, hij geeft gewoon een stukje van zichzelf aan dat vrouwtje, dat is toch lief. lol
Kan mooi door de brievenbus dus.quote:
Ja, en later komt er ook iets van hem uit haar.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan het ook romantisch bekijken, hij geeft gewoon een stukje van zichzelf aan dat vrouwtje, dat is toch lief. lol
Hehe.quote:
Ik wilde die grap ook al maken. (Over mezelf dan, he).quote:Op woensdag 10 september 2014 16:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh, wat ik dus ook doe. Eigenlijk ben ik dus een octopus zonder de octo.
Dan geef ik mijn Patrick daarnaquote:Op woensdag 10 september 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, het ging over mij.
[..]
Maar je kunt maar 1 keer je penis aan iemand geven.
Nee, dat is waar, ik dacht gewoon even algemeen, niet per se vanuit mij persoonlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet van romantisch hield?
Nee, de rest is overbodig.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat gaat een pakket van 80 kilo worden hoor
Ik mis mijn katana....quote:Op woensdag 10 september 2014 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je er een van mij? Heb er een stuk of 10. Al verzamel ik ze wel.quote:
Ahquote:
Ook serieus echte? Ik had er eentje, handgemaakt. Scherp genoeg om iemand letterlijk over de lengte doormidden te snijden als je de techniek beheerste.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wil je er een van mij? Heb er een stuk of 10. Al verzamel ik ze wel.
Romantisch.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan geef ik mijn Patrick daarna
Heb je zo'n ruime gang, ja?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
O hou je daar niet van? Bummer.
Dat niet, maar slijpen kan best. Ze staan ook meer als decoratie dan wat anders. Vind ze mooiquote:Op woensdag 10 september 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook serieus echte? Ik had er eentje, handgemaakt. Scherp genoeg om iemand letterlijk over de lengte doormidden te snijden als je de techniek beheerste.
Mooi strikje eromheen. Niks meer aan doen, perfect valentijnscadeau.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat mag hier in NL niet. Enkel met vergunning, en zelfs daar twijfel ik over...quote:Op woensdag 10 september 2014 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook serieus echte? Ik had er eentje, handgemaakt. Scherp genoeg om iemand letterlijk over de lengte doormidden te snijden als je de techniek beheerste.
Oh, dan heb ik 7 jaar zwaar in overtreding geleefdquote:Op woensdag 10 september 2014 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag hier in NL niet. Enkel met vergunning, en zelfs daar twijfel ik over...
Dat is de droomquote:Op woensdag 10 september 2014 16:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff je vindt me alleen maar leuk vanwege m'n penis
Euh, geen idee waar dit over gaat.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:22 schreef Fylax het volgende:
Wow, echt blij.
School weet nu dus af van mijn problemen en vandaag is mijn afdelingsleider naar mij toe gekomen om excuses aan te bieden omdat hij me vorig jaar vaak onder druk heeft gezet/ mij angstig laten voelen tijdens een ''ondervraging''. Hij en andere leraren die het sinds vandaag weten zijn erg geschrokken van wat ze lazen.
Oh, dan heb je waarschijnlijk niet gelezen over dat ik laatst vertelde dat ik naar de psycholoog ben geweest.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, geen idee waar dit over gaat.
Je staat er van te kijken wat er naar binnen past als je goed geil bent hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
God no.
Een hele vuist.Na bevalling van een vijfling misschien.
Dat doe ik nog steeds.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik 7 jaar zwaar in overtreding geleefd
Zie fotoquote:
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar lijkt me best moeilijk passen.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
God no.
Een hele vuist.Na bevalling van een vijfling misschien.
Als dat je ding is wil ik het wel doen hoor. Hoop ik wel dat je bekkenbodemspieroefeningen doet anders voelen we beide niets als ik je met mijn olijvenprikkertje penetreer.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
O hou je daar niet van? Bummer.
Hard duwen, dan past alles.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar lijkt me best moeilijk passen.
Zulks een bad-assess zijn wij toch ook.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat doe ik nog steeds.
*kuch*Airsoft*kuch*
Je hebt die drie overige poten verdomd goed verborgen op die meet.quote:
Amateur Punisher en al datquote:Op woensdag 10 september 2014 16:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zulks een bad-assess zijn wij toch ook.
Daar heb ik wel ervaring mee en nee, dat valt vies tegen in mijn geval.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je staat er van te kijken wat er naar binnen past als je goed geil bent hoor
Hij liet ze mij wel zien hoor :S :Squote:Op woensdag 10 september 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt die drie overige poten verdomd goed verborgen op die meet.
Natuurlijk, elke ochtend voor het slapengaan.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als dat je ding is wil ik het wel doen hoor. Hoop ik wel dat je bekkenbodemspieroefeningen doet anders voelen we beide niets als ik je met mijn olijvenprikkertje penetreer.
Zo strak ja?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb ik wel ervaring mee en nee, dat valt vies tegen in mijn geval.
... dat scheurt wel.quote:
Anders moet je hem maar in haar billetjes steken.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als dat je ding is wil ik het wel doen hoor. Hoop ik wel dat je bekkenbodemspieroefeningen doet anders voelen we beide niets als ik je met mijn olijvenprikkertje penetreer.
Daarmee heb ik iedereen gerold.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt die drie overige poten verdomd goed verborgen op die meet.
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij liet ze mij wel zien hoor :S :S
You got my attention nowquote:Op woensdag 10 september 2014 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar heb ik wel ervaring mee en nee, dat valt vies tegen in mijn geval.
Ik volg dit ook niet helemaal maar dat komt omdat je hier niet heel vaak post denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:22 schreef Fylax het volgende:
Wow, echt blij.
School weet nu dus af van mijn problemen en vandaag is mijn afdelingsleider naar mij toe gekomen om excuses aan te bieden omdat hij me vorig jaar vaak onder druk heeft gezet/ mij angstig laten voelen tijdens een ''ondervraging''. Hij en andere leraren die het sinds vandaag weten zijn erg geschrokken van wat ze lazen.
Klopt.. Ben hier niet zo heel vaak.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik volg dit ook niet helemaal maar dat komt omdat je hier niet heel vaak post denk ik.
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Grappig dat we in 2 pagina's van de hippocampus naar Straw haar nauwheid gaan.
's ochtends slapenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk, elke ochtend voor het slapengaan.
Ik vind het een goede verschuiving van onderwerpquote:Op woensdag 10 september 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Grappig dat we in 2 pagina's van de hippocampus naar Straw haar nauwheid gaan.
Hey fera scroll eens eventjes beetje terug naar een post van mij. Plaatste 't vooral hier voor jou.quote:
Jij hebt gewoon geen smaakquote:
Niet zo hatelijk hequote:
Ik las het al. Wist niet dat het voor mij was.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hey fera scroll eens eventjes beetje terug naar een post van mij. Plaatste 't vooral hier voor jou.
Dan verander jij het toch weer terug met wat eigen inbreng?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Probeer het onderwerp niet te veranderen jij
Ik vind het echt smerig. Altijd al gevonden.quote:
Hihihihi inbrengquote:Op woensdag 10 september 2014 16:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan verander jij het toch weer terug met wat eigen inbreng?
Niet zo moeilijk doen hoor!
Ze lijkt zich er niet gemakkelijk bij te voelen.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het een goede verschuiving van onderwerp
dit ja, al is paddenstoelensoep ook wel erg vies.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meest vieze soep die er is.
Deze vrouw weet.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meest vieze soep die er is.
Je raapt de boeken van de grond?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze lijkt zich er niet gemakkelijk bij te voelen.
Laten we het hebben over muziek.
Ik sta lekker schoon te maken, op een muziekje.
Ik ben heerlijk teksten aan het schrijven op deze muziek.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn allemaal opgeborgen.quote:
Dat, en uiensoepquote:Op woensdag 10 september 2014 16:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
dit ja, al is paddenstoelensoep ook wel erg vies.
Eerst erwtensoep, en dan pannenkoekenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Erwtensoep is heerlijk. Is iets waar ik me altijd helemaal dik aan eet.
Thx Kaneel.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed nummer!quote:Op woensdag 10 september 2014 16:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben heerlijk teksten aan het schrijven op deze muziek.
Zeker goed nieuws.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik las het al. Wist niet dat het voor mij was.
Goed nieuws, toch?
Nee, het is niet lekker. Heb het nooit lekker gevonden sinds ik het ooit eens geproefd heb.quote:
Sowieso Volbeat inderdaad.quote:
Traditioneel gezien horen pannenkoeken bij erwtensoep.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pannenkoeken met erwtensoep vergelijken en dan ook nog dat laatste verkiezen boven het eerste.
Jij spoort niet.
Volgens mij is dat geen landelijke traditie Feer.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Traditioneel gezien horen pannenkoeken bij erwtensoep.
Dat soort vuige praat bewaren voor dm's.quote:
Nog nooit van gehoord in ieder geval.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen landelijke traditie Feer.
Het is wel een traditie.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen landelijke traditie Feer.
Hier is het normaal.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat soort vuige praat bewaren voor dm's.
[..]
Nog nooit van gehoord in ieder geval.
Wat, waar? In een of ander boerengat?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
In Maas en Waal is het zeker een traditie.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel een traditie.Landelijk weet ik niet. Mijn familie doet het ook.
Waar komt Thijs vandaan dan? Die begon erover.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat, waar? In een of ander boerengat?
Ik heb er nog nooit van gehoord.
Ik eet eerst de soep en dan de pannenkoeken.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pannenkoeken met erwtensoep vergelijken en dan ook nog dat laatste verkiezen boven het eerste.
Jij spoort niet.
Zou goed kunnenquote:Op woensdag 10 september 2014 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe kom je anders bij die combinatie? Dat vraag ik me nu wel af.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik eet eerst de soep en dan de pannenkoeken.
[..]
Zou goed kunnen
Ik zal dit inkoppertje overlaten aan Art.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Wtf er klopte niks van mijn posts.
4 uur slaap begint me op te breken blijkbaar.
Waarom zo weinig slaap?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Wtf er klopt niks van mijn posts.
Dat had ik niet begrepen. Apart.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik eet eerst de soep en dan de pannenkoeken.
Wist niet dat het traditie was, altijd vanuit huis meegekregen. Eerst erwtensoep, en dan de koeken uit de pan.quote:Op woensdag 10 september 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe kom je anders bij die combinatie? Dat vraag ik me nu wel af.
Zal wel zuidelijk zijn denk ikquote:Op woensdag 10 september 2014 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat had ik niet begrepen. Apart.
Zelf bakken. Met kaas of spek (of allebei)quote:Op woensdag 10 september 2014 17:02 schreef Myraela het volgende:
Ik eet liever alleen soep overigens.
Van die standaard Hollandse pannenkoeken vind ik echt geen tering aan.
Zelf bakken sowieso, maar zelfs dan is er niets aan. De hartige gaan nog wel, maar echt blij zou ik er niet van worden.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelf bakken. Met kaas of spek (of allebei)
Hihi 'inkoppen'quote:Op woensdag 10 september 2014 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal dit inkoppertje overlaten aan Art.
hier niet hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 17:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal wel zuidelijk zijn denk ik
Of gebeurt het elders ook?
Met jamquote:Op woensdag 10 september 2014 17:05 schreef Myraela het volgende:
Amerikaanse pannenkoeken met blauwe bessen zijn wel lekker. En ik heb ze een keer met lemon curd gegeten, dat was ook wel lekker.![]()
Franse flensjes zijn ook lekker, met likeur of op straat met nutella.
Maar die dingen hier met suiker of stroop.
Ik vind ze allemaal lekker.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:05 schreef Myraela het volgende:
Amerikaanse pannenkoeken met blauwe bessen zijn wel lekker. En ik heb ze een keer met lemon curd gegeten, dat was ook wel lekker.![]()
Franse flensjes zijn ook lekker, met likeur of op straat met nutella.
Maar die dingen hier met suiker of stroop.
Dat is té zuidelijk.quote:
Ik ben snel tevredenquote:Op woensdag 10 september 2014 17:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelf bakken sowieso, maar zelfs dan is er niets aan. De hartige gaan nog wel, maar echt blij zou ik er niet van worden.
Daar zijn treinreizen toch voor? Om bij te slapen?quote:Op woensdag 10 september 2014 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Wtf er klopt niks van mijn posts.
Proost!quote:Op woensdag 10 september 2014 17:11 schreef Samzz het volgende:
Zo, weekend. Douchen en dan trek ik een Westmalle open.
Zal ik jou opentrekkenquote:Op woensdag 10 september 2014 17:11 schreef Samzz het volgende:
Hij bedoelt uit elkaar trekken, denk ik.quote:
Jij wel...quote:Op woensdag 10 september 2014 17:11 schreef Samzz het volgende:
Ben jij ook snel?quote:Op woensdag 10 september 2014 17:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had het al ge-editwat zijn jullie snel!!
En ja had best gekund, maar zittend slapen lukt nooit goed en ik vind het dan een ongemakkelijk idee dat andere mensen naar me kunnen kijken als ik slaap en zo.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Daar zijn treinreizen toch voor? Om bij te slapen?
Trustequote:Op woensdag 10 september 2014 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ja had best gekund, maar zittend slapen lukt nooit goed en vind dan een ongemakkelijk idee dat andere mensen naar me kunnen kijken als ik slaap en zo.
Net thuis.
Ik val bijna automatisch in slaap in rijdende voertuigen. Ik moet mezelf echt wakker houden.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ja had best gekund, maar zittend slapen lukt nooit goed en ik vind het dan een ongemakkelijk idee dat andere mensen naar me kunnen kijken als ik slaap en zo.
Net thuis.
Aaaah!quote:Op woensdag 10 september 2014 17:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij bedoelt uit elkaar trekken, denk ik.
quote:
Maar, opentrekken is niet zo aardig, Artquote:Op woensdag 10 september 2014 17:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Had het al ge-editwat zijn jullie snel!!
Ik heb dat alleen in de trein. In de bus word ik misselijk als ik slaapquote:Op woensdag 10 september 2014 17:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik val bijna automatisch in slaap in rijdende voertuigen. Ik moet mezelf echt wakker houden.
Mijn logge lichaam is toch nog aardig rap.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met dat logge lichaam van me?
Allemaal spieren joh, onder een klein laagje.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Met dat logge lichaam van me?
Doe maar zoquote:
Just did.quote:
Waar merk je dat aan?quote:Op woensdag 10 september 2014 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn logge lichaam is toch nog aardig rap.
Geen idee, hij is nog aan het bijkomen....quote:
Zeker als er ergens een gratis kapsalon wordt weergegeven.quote:
Hahahahaquote:Op woensdag 10 september 2014 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeker als er ergens een gratis kapsalon wordt weergegeven.
Godverquote:Op woensdag 10 september 2014 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ken je hem toch goed.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
En gelijk heeft 'ie. Achterlijk duur die dingen.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
Ook? Ik nietquote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ja had best gekund, maar zittend slapen lukt nooit goed en ik vind het dan een ongemakkelijk idee dat andere mensen naar me kunnen kijken als ik slaap en zo.
Net thuis.
Ik doe met je meequote:Op woensdag 10 september 2014 17:11 schreef Samzz het volgende:
Dat kan je beter niet doen in de trein neequote:Op woensdag 10 september 2014 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn mond gaat altijd open als ik zittend slaap.
Zo charmant
Ook insinueert een groepquote:
als ik maar moe genoeg ben, interesseert me dat nietquote:Op woensdag 10 september 2014 17:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan je beter niet doen in de trein nee
Voetfetishcollega? Wut?quote:Op woensdag 10 september 2014 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Voetfetishcollega: leuke foto heb je op FB![]()
[ afbeelding ]
En nog steeds niks gezegd. Ik ben n watjeofficieel.
Maar! Onze orchidee bloeit wel lekker voor de tweede keer!
Dat klinkt......weirdquote:
En die foto waar hij op reageerde, stonden daar je voeten op?quote:Op woensdag 10 september 2014 17:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn collega vroeg eerst steeds of hij mijn voeten/tenen mocht zien
Ow in welke treinen zit je?quote:Op woensdag 10 september 2014 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ik maar moe genoeg ben, interesseert me dat niet![]()
Ik ben alleen bang dat ze me op internet gaan zetten tegenwoordig
Zolang er niks uitvalt, is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo charmant
Daar ben ik dus ook bang voor.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo charmant
This is so wrong on so many levelsquote:
Je bent als de broer die ik nooit had.quote:
Faxie kennende stopt 'ie er liever wat in zodra hij haar treintraject en tijden kent.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang er niks uitvalt, is er niks aan de hand.
Meh, ik heb nu een hele rare MIquote:Op woensdag 10 september 2014 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Faxie kennende stopt 'ie er liever wat in zodra hij haar treintraject en tijden kent.
Ik zou haar snoepjes gevenquote:Op woensdag 10 september 2014 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Faxie kennende stopt 'ie er liever wat in zodra hij haar treintraject en tijden kent.
Ik zat al te kijken of je een voetenfoto had geplaatst.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Voetfetishcollega: leuke foto heb je op FB![]()
[ afbeelding ]
En nog steeds niks gezegd. Ik ben n watjeofficieel.
Maar! Onze orchidee bloeit wel lekker voor de tweede keer!
Sorry.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh, ik heb nu een hele rare MI.
Ja, ik ook steeds meer... En jouw opmerking gooide er nog even een schepje bovenopquote:Op woensdag 10 september 2014 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ik heb bij vrijwel iedere post van Faxie rare MI's
Ik...weet niet helemaal hoe ik me hierover voel.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent als de broer die ik nooit had.
Sorry, ik doe het expresquote:Op woensdag 10 september 2014 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ik heb bij vrijwel iedere post van Faxie rare MI's
Broertjessyndroomquote:Op woensdag 10 september 2014 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik...weet niet helemaal hoe ik me hierover voel.
Gebroerzonedquote:Op woensdag 10 september 2014 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bro-zoned.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is Fax hequote:Op woensdag 10 september 2014 18:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje tegenstrijdig?
Retorische vraag, tochquote:Op woensdag 10 september 2014 18:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is de grapquote:Op woensdag 10 september 2014 18:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik val niet op platquote:Op woensdag 10 september 2014 18:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, die is juist vaak zo duidelijk dat het plat is.
Behind The Candelabra. (srs)quote:Op woensdag 10 september 2014 18:16 schreef Samzz het volgende:
Ik heb zin om een film te kijken... Echter geen idee welke.
In dit geval denk ik gewoon niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe los ik dit op?
Met een vlammenwerper natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe los ik dit op?
Ahw, hoe liefquote:Op woensdag 10 september 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent als de broer die ik nooit had.
Waar gaat dat over?quote:Op woensdag 10 september 2014 18:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Behind The Candelabra. (srs)
Ik zou eerst cyanide proberen.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met een vlammenwerper natuurlijk.
Gebaseerd op het boek van een voormalig geliefde van Liberace, waarin de relatie tussen hem en Liberace centraal staat.quote:
Ah, okéquote:Op woensdag 10 september 2014 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gebaseerd op het boek van een voormalig geliefde van Liberace, waarin de relatie tussen hem en Liberace centraal staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |