Ik heb nog steeds het vermoeden dat ze op het WK heel veel geluk hadden.quote:
Inderdaad. Als Van Gaal nog coach was dan heb ik de indruk dat het anders was geweest.quote:
Nee, had beter dooie mus kunnen zijn!quote:
eredivisiewedstrijd dit. en dat is niet bedoeld als compliment.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad. Als Van Gaal nog coach was dan heb ik de indruk dat het anders was geweest.
Maar goed, verdiende winst voor de Tsjechen.
Nee, bij lange na niet. Verdomme zeg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef perro. het volgende:
[..]
eredivisiewedstrijd dit. en dat is niet bedoeld als compliment.
Welterusten jongedamequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het tijd voor mijn bedje. Groetjes.
Had dan op z'n minst rotte vis in de TT gezet, als jullie willen zeiken op voetbal.....quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, had beter dooie mus kunnen zijn!
Welterusten!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef Myraela het volgende:
"er valt nog veel meer te zeggen." aldus tom.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, bij lange na niet. Verdomme zeg.
Wij zeiken graagquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had dan op z'n minst rotte vis in de TT gezet, als jullie willen zeiken op voetbal.....
Er valt niks te zeggen, behalve dat NL eens beter moet gaan voetballen. Ze hadden nog net niet de handen in de zakken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:43 schreef perro. het volgende:
[..]
"er valt nog veel meer te zeggen." aldus tom.
de afgelopen jaren is er nog niet genoeg gezegd over de kwaliteitsafname.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dag 1 zit er op. We zitten op 1/40ste, aeque. We kunnen het!
Welterusten!quote:
Beide games zijn wel erg goed.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Welterusten!
Even Metro Redux installeren, kijken of mijn PC het trekt
Ja klopt, heb er veel over gelezen. Wilde ze al kopen maar toen de Redux versies werden aangekondigd heb ik gewacht tot die uit kwamen. En ik ben benieuwd of ze nog verder gaan met de Metro franchise. Gezien de boeken die er geschreven zijn is er veel materiaal om er iets moois van te maken.quote:
Zou wel tof zijn ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja klopt, heb er veel over gelezen. Wilde ze al kopen maar toen de Redux versies werden aangekondigd heb ik gewacht tot die uit kwamen. En ik ben benieuwd of ze nog verder gaan met de Metro franchise. Gezien de boeken die er geschreven zijn is er veel materiaal om er iets moois van te maken.
Ik ga er ook vandoor, good night!quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Lieve mensen, fine avond/nacht verder
Slaap lekker lieverdquote:Op dinsdag 9 september 2014 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Lieve mensen, fine avond/nacht verder
Eerst deze maar eens allebei spelen.quote:
Daar doen we hier niet aanquote:
Is het vreemd om te zeggen dat ik verder dan jullie ben in dit proces?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dag 1 zit er op. We zitten op 1/40ste, aeque. We kunnen het!
Whut whut?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:48 schreef yats het volgende:
[..]
Is het vreemd om te zeggen dat ik verder dan jullie ben in dit proces?
Ow en fax, twee matches waarvan ik er vanavond tegenover een zat
Helemaal niks nee.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou aan voetbal dus ook niks gemist zo te horen. Fuck.
Was het gezellig?quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:48 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:48 schreef yats het volgende:
[..]
Het was zo slecht dat ik bijna wilde gaan masturberen.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Oei. Dan moet het wel heel slecht zijn geweest.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was zo slecht dat ik bijna wilde gaan masturberen.
Allicht. Er werd maar 1x gescoord. Voor NL.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oei. Dan moet het wel heel slecht zijn geweest.
Zeker.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oei. Dan moet het wel heel slecht zijn geweest.
Het was Life of Crime. Het verhaal sloeg nergens op maar keek wel lekker weg.quote:
Lang verhaal. Korte versie, ik heb mijn inloggegevens afgestaan zodat er nu weer een tinderaccount is met mijn naam + foto's. Daar hebben twee vrienden van me zich mee vermaakt, tot er een match was met een vriendin van hun. En die werd dus meteen even gebeld of ze zin had in een biertje.quote:
Dat was te verwachtenquote:Op woensdag 10 september 2014 00:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan was het wel erg slecht.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het was zo slecht dat ik bijna wilde gaan masturberen.
Klinkt als een aparte filmquote:Op woensdag 10 september 2014 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was Life of Crime. Het verhaal sloeg nergens op maar keek wel lekker weg.
En Jennifer Aniston.
quote:Op woensdag 10 september 2014 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Wanneer is de volgende?
Gezellig voetbal kijken.Hapjes, drankjes, vloeken als Van Persie buitenspel staat (vaak dus).
10 oktober.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Wanneer is de volgende?
Gezellig voetbal kijken.Hapjes, drankjes, vloeken als Van Persie buitenspel staat (vaak dus).
Zondag pas hoorquote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Wanneer is de volgende?
Jaloersquote:
*boksquote:
Je komt pas oom 6.23uur thuis? Waar was je midden in de nacht dan?quote:
Qua bezoekersaantallen?quote:Op woensdag 10 september 2014 08:03 schreef Myraela het volgende:
Blog heeft gister één van de beste dagen ooit gehad.yay.
Ja.quote:
Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:45 schreef Fascination het volgende:
Waarom worden de schermen van telefoons nog steeds groter?
Omdat veel mensen denken dat groter, beter isquote:Op woensdag 10 september 2014 09:45 schreef Fascination het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2014 08:03 schreef Myraela het volgende:
Blog heeft gister één van de beste dagen ooit gehad.yay.
quote:
Steve Jobs draait zich dan ook om in zijn graf...quote:Op woensdag 10 september 2014 09:45 schreef Fascination het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:46 schreef Myraela het volgende:
Tegenwoordig willen mensen én een achterlijk grote telefoon én een iPad.
Waaaaaaaarom?
Zou het?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat veel mensen denken dat groter, beter is
Ik denk het.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Net alsof je zoveel films op je telefoon bekijkt, dat doe je eerder op andere apparaten.
[..]
Zou het?
Apple bedient nu een bredere markt dan voorheen. Concurrenten hadden al kleinere tablets die wat handzamer zijn en Apple kon natuurlijk niet achterblijven.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:47 schreef Myraela het volgende:
En dan heb je ook nog eens mensen die een iPad mini kopen.Kan iemand mij dit uitleggen.
Je hebt geen handzame tablet nodig als je al een enorme telefoon hebt.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Apple bedient nu een bredere markt dan voorheen. Concurrenten hadden al kleinere tablets die wat handzamer zijn en Apple kon natuurlijk niet achterblijven.
30 cm toch?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat veel mensen denken dat groter, beter is
Niet iedereen heeft zo'n grote telefoon. En een bijna 8 inch scherm werkt dan net even wat eenvoudiger dan een 4.5 inch scherm.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt geen handzame tablet nodig als je al een enorme telefoon hebt.
Ik vind het onzin.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n grote telefoon. En een bijna 8 inch scherm werkt dan net even wat eenvoudiger dan een 4.5 inch scherm.
Bellen zou ook nog wel handig zijn....quote:Op woensdag 10 september 2014 09:56 schreef xFriendx het volgende:
Ik kan appen, mn NS-planner checken en livescore voor de voetbalstanden. Vind het wel prima.
Het is ook allemaal eigenlijk onzin, zeker als je kijkt naar de prijzen die Apple vraagt. Ik doe met mijn smartphone van 120 euro, net zoveel als iemand met een iPhone van 800 euro.quote:Op woensdag 10 september 2014 09:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het onzin.Ik kan alles op m'n telefoon en anders pak ik m'n laptop wel, wat echt handig werkt.
Ook dat lukt nogquote:Op woensdag 10 september 2014 09:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bellen zou ook nog wel handig zijn....
120? Was de mijne ongeveer ook geloof ik. Experia E (budget smartphone).quote:Op woensdag 10 september 2014 09:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is ook allemaal eigenlijk onzin, zeker als je kijkt naar de prijzen die Apple vraagt. Ik doe met mijn smartphone van 120 euro, net zoveel als iemand met een iPhone van 800 euro.
Maar goed, het gaat allemaal om de beleving van de klant en als er vraag naar is, waarom dan niet het product gaan aanbieden. Die Apple Watch is het mooiste voorbeeld. Schermen moeten groter maar over een tijdje zie je iedereen pielen op het kleine scherm van zo'n smartwatch...
Omdat mensen voor iets anders willen compenseren?quote:Op woensdag 10 september 2014 09:45 schreef Fascination het volgende:
Xperia E*quote:Op woensdag 10 september 2014 10:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
120? Was de mijne ongeveer ook geloof ik. Experia E (budget smartphone).
Jij hoeft niet te compenseren?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:09 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat mensen voor iets anders willen compenseren?
Ik ben blij met mijn kleine telefoon overigens, met zo'n grote scherm zou ik alleen maar bang zijn dat ik hem kapot zou laten vallen.
Geen idee. Ik ben prima tevreden met mijn HTC Wildfire Squote:Op woensdag 10 september 2014 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hoeft niet te compenseren?
Volgens mij werkt het andersom, dat hoe groter het scherm des te meer je moet vullen met hetzelfde aantal pixels....waardoor het juist minder scherp is. Groter scherm kan wel maar dan moet je het aantal pixels volgens mij ook verhogen voor een dezelfde scherpte.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:26 schreef Fascination het volgende:
Zou het steeds groter worden van de telefoonschermen samenhangen met de steeds hogere gewilde resolutie? Dat een bepaalde resolutie alleen gecreëerd kan worden op schermen van een bepaalde grootte?
Zit er nog meer in na die date van gisteren?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:26 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben prima tevreden met mijn HTC Wildfire S
Wow, had yats alweer een date?quote:Op woensdag 10 september 2014 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er nog meer in na die date van gisteren?
Jazeker. Via tinder zelfs.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, had yats alweer een date?
Inderdaad, hoe meer pixels beschikbaar zijn per oppervlakte-eenheid, hoe scherper het beeld is.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het andersom, dat hoe groter het scherm des te meer je moet vullen met hetzelfde aantal pixels....waardoor het juist minder scherp is. Groter scherm kan wel maar dan moet je het aantal pixels volgens mij ook verhogen voor een dezelfde scherpte.
quote:Op woensdag 10 september 2014 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit er nog meer in na die date van gisteren?
Ik houd het niet meer bijquote:Op woensdag 10 september 2014 10:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, had yats alweer een date?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |